.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توییت هشدارآمیز صفحه رهبر انقلاب به زبان عبری
(ادامه)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد. آن پیمانه ریخت(يادداشت)
طوفان الاقصی سطح جنگ میان نیرو‌های مقاومت و صهیونیست‌ها را تغییر داد. مثل یک زلزله که همه چیز را در هم می‌کوبد و زمانه‌ای جدیدبرای آن سرزمین می‌سازد، مثبت یا منفی. اما شهر به قبل از زلزله برنمی‌گردد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است. زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است/ پیشانی و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان فلسطینی را می‎بوسیم/ هیچ کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ یک مظلوم بسازد
رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی و هم اطلاعاتی شکست غیر قابل ترمیم خورده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۱۷ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر ادامه عملیات طوفان الاقصی و تلفات سنگین رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: گروه ۴۵ نفره امداد و نجات از مسیر مرز دوغارون به مناطق زلزله زده افغانستان اعزام شدند. گروه امداد و نجات هلال احمر ایران به افغانستان اعزام شد
رئیس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: گروه ۴۵ نفره امداد و نجات از مسیر مرز دوغارون به مناطق زلزله زده افغانستان اعزام شدند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها-یکشنبه ۱۶ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر بررسی عملیات موفق طوفان‌الاقصی و شکست صهیونیست‌ها در این عملیات پرداخته‌اند(ادامه)
از صبح امروز و در پی وقوع چندین زلزله شدید در افغانستان، مشهد برای هفتمین بار لرزید. تداوم پس لرزهای شدید زلزله افغانستان در مشهد
از صبح امروز و در پی وقوع چندین زلزله شدید در افغانستان، مشهد برای هفتمین بار لرزید.(ادامه)
مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در پی زلزله دقایقی پیش در خراسان رضوی ۲۵ تیم ارزیاب در حال آماده‌باش هستند. جزئیات جدید از زلزله مشهد/ آماده‌باش تیم‌های ارزیاب
مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در پی زلزله دقایقی پیش در خراسان رضوی ۲۵ تیم ارزیاب در حال آماده‌باش هستند.(ادامه)
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد. قمر در عقرب را چقدر جدی بگیریم؟
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد.(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه موضوع شنیده‌شدن صدایی شبیه به صدای انفجار در خرم‌آباد در حال بررسی است، گفت: جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. صدای شنیده شده در خرم‌آباد در حال بر رسی است/ مردم نگران نباشند
مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه موضوع شنیده‌شدن صدایی شبیه به صدای انفجار در خرم‌آباد در حال بررسی است، گفت: جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.(ادامه)
ٰٰدانشمند هلندی در چند روز گذشته درباره احتمال وقوع زلزله بزرگ و سونامی، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است. هشدار زمین لرزه بزرگ و سونامی تا چند روز آینده!
ٰٰدانشمند هلندی در چند روز گذشته درباره احتمال وقوع زلزله بزرگ و سونامی، توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.(ادامه)
وزارت کشور مغرب اعلام کرد که تعداد قربانیان زمین‌لرزه شدید در این کشور به ۲۰۱۲ کشته و ۲۰۵۹ زخمی افزایش پیدا کرده است. افزایش جانباختگان زلزله مغرب به بیش از ۲ هزار نفر
وزارت کشور مغرب اعلام کرد که تعداد قربانیان زمین‌لرزه شدید در این کشور به ۲۰۱۲ کشته و ۲۰۵۹ زخمی افزایش پیدا کرده است.(ادامه)
گروهی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال مراکش با حضور در مراکز اهدای خون به کمک مجروحان زلزله شتافتند. اقدام زیبای بازیکنان مراکش برای کمک به مجروحان زلزله
گروهی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال مراکش با حضور در مراکز اهدای خون به کمک مجروحان زلزله شتافتند.(ادامه)
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر ساعت ۲۳ و ۱۱ دقیقه به وقت محلی، «اوکایمدن» واقع در مرکز مغرب را لرزاند. زلزله قدرتمند ۶.۹ ریشتری مغرب را تکان داد/ تاکنون ۲۹۶ نفر کشته و ۱۵۳ نفر زخمی شده اند
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر ساعت ۲۳ و ۱۱ دقیقه به وقت محلی، «اوکایمدن» واقع در مرکز مغرب را لرزاند.(ادامه)
زلزله‌شناس مشهور هلندی فرانک هوگربیتس چند روز پیش توییتی درباره احتمال وقوع زلزله زده بود که حالا با وقوع زلزله ۶.۸ ریشتری مراکش دوباره او را در کانون توجه قرار داده است. پیش‌بینی جدید زلزله‌شناس هلندی جنجال به پا کرد+ عکس
زلزله‌شناس مشهور هلندی فرانک هوگربیتس چند روز پیش توییتی درباره احتمال وقوع زلزله زده بود که حالا با وقوع زلزله ۶.۸ ریشتری مراکش دوباره او را در کانون توجه قرار داده است.(ادامه)
عکس | محل دقیق زلزله ۵/۱ ریشتری امشب در آذربایجان
زلزله‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر زمین آذربایجان را لرزاند. / EMCK(ادامه)
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند. رئیسی دیوار کشید؟!
۸ سال عقب‌ماندگی، ترک فعل و سوءمدیریت با ۲ سال کار و تلاش بی‌وقفه قابل جبران نیست، اما برآیند کلی دولت سیزدهم در این ۲ سال به ما می‌گوید سید ابراهیم رئیسی هم تدبیر داشت و هم امید را به مردم بازگرداند.(ادامه)
بامداد امروز دو زلزله ۴/۹ و ۵/۵ ریشتری، جمهوری آذربایجان، استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل را لرزاند. زلزله جمهوری آذربایجان در اردبیل احساس شد
بامداد امروز دو زلزله ۴/۹ و ۵/۵ ریشتری، جمهوری آذربایجان، استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل را لرزاند.(ادامه)
افزایش تورم در بزرگترین شهر ترکیه، پس از افزایش مالیات
ترکیه ماه گذشته یک رشته افزایش مالیات را برای جبران کسری بودجه گسترده خود - که به دلیل اعطای هزینه‌های انتخاباتی و تلاش‌های بازسازی پس از زلزله‌های فوریه تشدید شد - اعمال کرد. این اقدامات شامل سه برابر شدن مالیات بر سوخت بود.(ادامه)
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر حوالی بیشه‌بند را لرزاند. مازندران لرزید
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر حوالی بیشه‌بند را لرزاند.(ادامه)
 زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین عصر امروز چهارشنبه بهشهر بخش یانه سر در شرق استان مازندران را لرزاند. زلزله ۴/۴ ریشتری زلزله شرق مازندران را لرزاند را لرزاند/ جزئیات
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۴ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین عصر امروز چهارشنبه بهشهر بخش یانه سر در شرق استان مازندران را لرزاند.(ادامه)
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست. احسان علیخانی به تلویزیون برمی‌گردد؟
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست.(ادامه)
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است. پشت پرده حمله سریالی به رسانه ملی؛ محمد مهاجری و سه احتمال، فتنه افروز جدید، ناکام سیاسی یا دگردیس فرهنگی؟!
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست . آقای فرماندار ؛ تعلل نکنید ، عذرخواهی کنید !
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست .(ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ در عمق ۹ کیلومتری زمین خوی را لرزاند. زلزله ۴.۷ ریشتری خوی را لرزاند/ زمین لرزه خسارت جانی و مالی در پی نداشت
بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ در عمق ۹ کیلومتری زمین خوی را لرزاند.(ادامه)
اولین خرید بزرگ پرسپولیس برای فصل بعد
لژیونر تکنیکی تیم ملی فوتبال که فصل موفقی را در فوتبال باشگاهی پشت سر نگذاشت، در یکقدمی پرسپولیس قرار گرفته است. (ادامه)
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. موانع مولدسازی ‌برداشته شد/ "نظارتی‌ها" شجاعت را از مدیران نگیرند
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود.(ادامه)
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین، سرابِ آذربایجان شرقی را لرزاند. زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر سراب را لرزاند/ ۱۷ نفر مصدوم شدند
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین، سرابِ آذربایجان شرقی را لرزاند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجلس گفت: در تبصرهٔ ۱۸ قانون بودجه، که درباره اشتغال‌زایی است، با نظر یکپارچهٔ مجلس و نظر مثبت رئیس‌جمهور محترم، امسال مصوب کردیم کل اعتبار مربوط به اشتغال به حساب استان‌ها واریز شود. ۱۰۰ هزار میلیارد تومان ‌نقدینگی ‌در اختیار استان‌هاست / اختیار بودجه اشتغال به استان‌ها واگذار شد
شمال نیوز : رئیس مجلس گفت: در تبصرهٔ ۱۸ قانون بودجه، که درباره اشتغال‌زایی است، با نظر یکپارچهٔ مجلس و نظر مثبت رئیس‌جمهور محترم، امسال مصوب کردیم کل اعتبار مربوط به اشتغال به حساب استان‌ها واریز شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.176 seconds.