.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است. ۳ بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران اربعین
به گفته مسئولان صنعت بیمه، برای اربعین امسال سه بسته پیشنهادی بیمه‌ای پیش روی زائران وجود دارد که حداقل هزینه بیمه ۳۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.(ادامه)
وزیر ارتباطات: وزارت ارتباطات عراق قرار است در طول مسیر پیاده روی نقاطی را روی وای فای، رایگان در اختیار زوار قرار دهد. ارائه وای فای رایگان و بسته‌های رومینگ به زوار ایرانی در پیاده‌روی اربعین
وزیر ارتباطات: وزارت ارتباطات عراق قرار است در طول مسیر پیاده روی نقاطی را روی وای فای، رایگان در اختیار زوار قرار دهد.(ادامه)

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی استخدام خارج از ضابطه یک شخص در شرکت‌های تابعه زیرساخت استان ایلام و برخورد قاطع با متخلفین احتمالی را صادر کرده است. واکنش وزیر ارتباطات به استخدام یک آقازاده / با متخلفین احتمالی برخورد قاطع شود
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی استخدام خارج از ضابطه یک شخص در شرکت‌های تابعه زیرساخت استان ایلام و برخورد قاطع با متخلفین احتمالی را صادر کرده است.(ادامه)
مبلغ حدنصاب قطع یکطرفه تلفن به نفع مشتریان در سراسر کشور تا ۳ برابر افزایش یافت. خبر فوری برای مشترکان تلفن ثابت
مبلغ حدنصاب قطع یکطرفه تلفن به نفع مشتریان در سراسر کشور تا ۳ برابر افزایش یافت.(ادامه)
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد. تجلیل و تکریم از سردار سربلند حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: بنده هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست؛ راه حل، برخورد با افراد متخلف است. واکنش وزیر ارتباطات به مسدود شدن طاقچه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: بنده هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست؛ راه حل، برخورد با افراد متخلف است.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
شمال نیوز: کارشناسان افزایش مراودات تجاری بین استان گلستان با کشورهای همسایه از جمله قزاقستان را راه مقابله با رکود صنعت کشاورزی می دانند و به ایجاد زیرساخت در پایانه تجاری اینچه برون تاکید دارند. تاکنون از ظرفیت کشورهای همسایه بهره ای برده نشده است !
شمال نیوز: کارشناسان افزایش مراودات تجاری بین استان گلستان با کشورهای همسایه از جمله قزاقستان را راه مقابله با رکود صنعت کشاورزی می دانند و به ایجاد زیرساخت در پایانه تجاری اینچه برون تاکید دارند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است. توضیحات وزیر ارشاد در خصوص برکناری مدیرکل ارشاد گیلان؛ قبل از این موضوع هیچ گزارش منفی نداشتیم
شمال نیوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به انتشار نامه مجعول و خبری با عنوان «سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا با استفاده از رانت پدر » توضیحاتی را ارائه کرد. توضیحات فرودگاه امام در خصوص یک «نامه جعلی» برای دختر وزیر
دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به انتشار نامه مجعول و خبری با عنوان «سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا با استفاده از رانت پدر » توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
تابستان است و نمود مصیبت عظیمی که بر سر سیستان و بلوچستان آوار شده؛ کم‌آبی در اوج خود در حال رسیدن به نقطه‌ای است که نمی‌توان با نسخه‌های تکراری گذشته نیازهای استان را تامین کرد. باید طرحی نو درانداخت و منابع‌جدیدی را روانه استان کرد و در دسترس‌ترین آن چیزی نیست جز هیرمند که ایران بهره چندانی از آن نمی‌برد. منتظریم آقای رئیس‌جمهور ...(يادداشت)
تابستان است و نمود مصیبت عظیمی که بر سر سیستان و بلوچستان آوار شده؛ کم‌آبی در اوج خود در حال رسیدن به نقطه‌ای است که نمی‌توان با نسخه‌های تکراری گذشته نیازهای استان را تامین کرد. باید طرحی نو درانداخت و منابع‌جدیدی را روانه استان کرد و در دسترس‌ترین آن چیزی نیست جز هیرمند که ایران بهره چندانی از آن نمی‌برد.(ادامه)
محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند. کارت هوشمند ملی صادر می‌شود
محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند.(ادامه)
کمیسیون تلفیق برنامه پنجساله هفتم توسعه مصوب کرد که تمام اطلاعات هویتی افراد در کارت ملی تجمیع می شود. خبر مهم شناسنامه ها حذف می شوند / تغییر مهم در کارت ملی
کمیسیون تلفیق برنامه پنجساله هفتم توسعه مصوب کرد که تمام اطلاعات هویتی افراد در کارت ملی تجمیع می شود.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما از هر پیشنهادی که در راستای بهبود شبکه ارتباطی کشور باشد، استقبال می‌کنیم. فروش سیمکارت بدون فیلتر صحت دارد؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما از هر پیشنهادی که در راستای بهبود شبکه ارتباطی کشور باشد، استقبال می‌کنیم.(ادامه)
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند. لطفا به بعد از لایک فکر کنید!
قطعاً اگر افراد از عواقب انتشار عکس و فیلم خود در اینستاگرام و فضای مجازی آگاه بودند به کار خود ادامه نمی‌دادند.(ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
کارشناس مسائل رسانه،گفت: میدان رزم ما در جنگ ترکیبی در عرصه تمرکز بر تغییرات شناختی و ادراکی است. میدان رزم در جنگ ترکیبی تمرکز بر تغییرات شناختی است
کارشناس مسائل رسانه،گفت: میدان رزم ما در جنگ ترکیبی در عرصه تمرکز بر تغییرات شناختی و ادراکی است.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه، ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در مراسم رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در جمع فعالان این حوزه در برج میلاد حضور پیدا کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های‌شان با جوانان و نخبگان این عرصه به گفت‌وگو نشست. قالیباف:‌ فعالان حوزه فناوری مهم‌ترین پیشران برنامه هفتم توسعه هستند/ فناوری و ارتباطات یک انتخاب نیست، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است/معتقدم تحول در کشور در حوزه فناوری‌ اطلاعات رقم می‌خورد/حکمرانی هوشمند به‌مراتب مهمتر از دولت الکترونیک است(خبر)
رئیس مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه، ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ در مراسم رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در جمع فعالان این حوزه در برج میلاد حضور پیدا کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های‌شان با جوانان و نخبگان این عرصه به گفت‌وگو نشست.(ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شانگهای بازار بسیار خوبی برای حوزه انرژی ایران است به شرطی که بتوانیم مصرف بهینه انرژی را مدیریت کنیم. فرصت‌هایی که شانگهای در حوزه انرژی برای ایران ایجاد کرده است؟
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شانگهای بازار بسیار خوبی برای حوزه انرژی ایران است به شرطی که بتوانیم مصرف بهینه انرژی را مدیریت کنیم.(ادامه)
پوشش ارتباطی ۱۵ روستای بخش بلده شهرستان نور با تخصیص اعتبار ملی تامین شد. توسعه ارتباطات ۱۵ روستای بخش بلده نور
پوشش ارتباطی ۱۵ روستای بخش بلده شهرستان نور با تخصیص اعتبار ملی تامین شد.(ادامه)
 ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت و در ادامه سعی کرد که بنده را آتش بزند، اما فندک روشن نشد و موفق نشد. یک فرد جوان بطری بنزین ۲-۳ لیتری را روی من ریخت / می خواست بنده را آتش بزند اما فندک روشن نشد
ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت و در ادامه سعی کرد که بنده را آتش بزند، اما فندک روشن نشد و موفق نشد.(ادامه)
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد. اگر بهشتی در میان ما بود!(يادداشت)
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد.(ادامه)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد نگاهی به سیره اخلاقی و رفتاری و جایگاه علمی ممتاز امام محمد باقر (ع)
یک کارشناس علوم قرآنی گفت: همزمانی شهادت «امام محمد باقر (ع)» با ماه ذی الحجه فرصتی نیکو را برای کسب ثواب فراهم کرده است روزه در این ایام و ده روز اول ماه کاری بس ارزشمند و بر آن سفارش فراوانی شده است، در عین حال دادن صدقه به نیت «امام محمد باقر (ع)» آن هم در شب شهادت و عید قربان ثواب و فضیلت فراوانی را برای مومنان به همراه دارد(ادامه)
شمال نیوز: سایت جدید همراه اول در گلند شهرستان رامیان نصب وراه اندازی شد . راه اندازی سایت جدید همراه اول در گلند رامیان
شمال نیوز: سایت جدید همراه اول در گلند شهرستان رامیان نصب وراه اندازی شد .(ادامه)

آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از بیماری آلزایمر پیشگیری کرد. ۶ راه پیشگیری از آلزایمر را بدانیم
آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از بیماری آلزایمر پیشگیری کرد.(ادامه)
آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از این بیماری پیشگیری کرد. پیشگیری از آلزایمر با چند روش
آلزایمر خاطرات قربانیان خود را می رباید و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد، اما با انجام اقداماتی می توان از این بیماری پیشگیری کرد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی استاندار؛ سرپرست جدید فرمانداری نور منصوب و طی آئینی؛ معارفه شد(ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 167 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.