.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسئول ارتباطات یونیسف روز شنبه در مصاحبه‌ای گفت آنچه کودکان به طور خاص زیر آوار و به طور کلی در نوار غزه تجربه می‌کنند، وحشتناک است. یونیسف: شرایط کودکان زیر آوار در غزه وحشتناک است
مسئول ارتباطات یونیسف روز شنبه در مصاحبه‌ای گفت آنچه کودکان به طور خاص زیر آوار و به طور کلی در نوار غزه تجربه می‌کنند، وحشتناک است.(ادامه)
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند. چرا هنگام مطالعه خواب مان می آید؟
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند.(ادامه)
یک جامعه‌شناس ارتباطات گفت: اشخاص سالم می‌توانند تا سن ۷۰ سالگی به کارشان ادامه دهند اما لازم است همراه با افزایش سن بازنشستگی حقوق و مزایای مناسبی نیز به این افراد داده شود. افزایش سن بازنشستگی باید با افزایش حقوق و مزایا همراه شود
یک جامعه‌شناس ارتباطات گفت: اشخاص سالم می‌توانند تا سن ۷۰ سالگی به کارشان ادامه دهند اما لازم است همراه با افزایش سن بازنشستگی حقوق و مزایای مناسبی نیز به این افراد داده شود.(ادامه)
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است. مدیرکل مالیاتی در راه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری / تغییر مدیران دانشگاه و اداره کل کار
شمال نیوز: موج جدید تغییرات سریالی در استان، وارد مرحله جدیدی شده است.(ادامه)
جنگ غزه گرچه در ابتدا یک تنش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین بود اما طولانی شدن آن و تحولاتش موجب شده عملاً دولت‌ها در دو دسته صف‌آرایی داشته باشند. روابط ایران و ترکیه در سایه تحولات غزه
جنگ غزه گرچه در ابتدا یک تنش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین بود اما طولانی شدن آن و تحولاتش موجب شده عملاً دولت‌ها در دو دسته صف‌آرایی داشته باشند.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است. اقدامات مبهم مدیریتی باعث شکل‌گیری شایعه می‌شود(يادداشت)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است.(ادامه)
مقام ارشد کاخ سفید شامگاه دوشنبه در مصاحبه‌ای گفت واشنگتن به دنبال مقابله با ایران نیست اما برای تضعیف توان سپاه پاسداران و نیروهای تحت حمایت تهران در هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی تلاش خواهیم کرد. کاخ‌سفید: دنبال تضعیف توان سپاه پاسداران در هدف قرار دادن نیروهایمان هستیم
مقام ارشد کاخ سفید شامگاه دوشنبه در مصاحبه‌ای گفت واشنگتن به دنبال مقابله با ایران نیست اما برای تضعیف توان سپاه پاسداران و نیروهای تحت حمایت تهران در هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی تلاش خواهیم کرد.(ادامه)
هرگونه پیام در مورد عملیات خریدی که انجام نداده‌اید کلاهبرداری محسوب می‌شود و هدف اصلی آن هک کردن گوشی موبایلتان است. کلاهبرداری پیامکی؛ فریب این ۶ پیامک را نخورید!
هرگونه پیام در مورد عملیات خریدی که انجام نداده‌اید کلاهبرداری محسوب می‌شود و هدف اصلی آن هک کردن گوشی موبایلتان است.(ادامه)
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد . آیین افتتاح پیشرفته ترین مرکز کنترل و پایش شبکه فوق توزیع کشور + تصاویر
شمال نیوز : آیین افتتاح طراحی و استقرار پیشرفته ترین سیستم کنترل و پایش شبکه فوق توزیع نیروی برق بومی و دانش بنیان کشور در شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حضور آیت لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:از قوه قضائیه و «هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان» می‌خواهم ادعای فیلترشکن فروشی را بررسی کنند تا معلوم شود چه کسانی پشت مافیای فیلترشکن فروشی پنهان می‌شوند. واکنش وزیر ارتباطات به ادعای مافیای فیلترشکن فروشی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:از قوه قضائیه و «هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان» می‌خواهم ادعای فیلترشکن فروشی را بررسی کنند تا معلوم شود چه کسانی پشت مافیای فیلترشکن فروشی پنهان می‌شوند.(ادامه)
رئیس‌جمهور کشورمان به دعوت رسمی امامعلی رحمان عازم «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان شد. رئیسی به تاجیکستان رفت
رئیس‌جمهور کشورمان به دعوت رسمی امامعلی رحمان عازم «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان شد.(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: به دلیل تحریم‌ها دسترسی به ۳۰۰ هزار سایت محدود شده است، لذا با هدف دور زدن تحریم‌ها، متخصصان داخلی سامانه‌ای راه‌اندازی کرذه اند. دور زدن تحریم‌های آنلاین با سامانه ضد تحریم ۴۰۳
وزیر ارتباطات گفت: به دلیل تحریم‌ها دسترسی به ۳۰۰ هزار سایت محدود شده است، لذا با هدف دور زدن تحریم‌ها، متخصصان داخلی سامانه‌ای راه‌اندازی کرذه اند.(ادامه)
اداره‌کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در پی بازداشت ۱۹ عامل گروهک منافقین در استان بیانیه مشترک صادر کردند. ۱۹ عامل گروهک منافقین در سیستان و بلوچستان بازداشت شدند
اداره‌کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در پی بازداشت ۱۹ عامل گروهک منافقین در استان بیانیه مشترک صادر کردند.(ادامه)
چند موشک از سوریه شلیک شد و همزمان انفجار در پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه گزارش شد. تنش و پاسخ موشکی از سوریه به مواضع آمریکا و اسرائیل
چند موشک از سوریه شلیک شد و همزمان انفجار در پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه گزارش شد.(ادامه)
یک روانشناس گفت: قضاوت کردن به شکل طبیعی در ذات انسان‌ها وجود دارد که اگر به درستی بکار نرفته باشد می تواند عواقب ناگواری را برای افراد رقم بزند. دانستن گذشته‌ افراد روی قضاوت ما تاثیر دارد؟
یک روانشناس گفت: قضاوت کردن به شکل طبیعی در ذات انسان‌ها وجود دارد که اگر به درستی بکار نرفته باشد می تواند عواقب ناگواری را برای افراد رقم بزند.(ادامه)
رژیم اشغالگر صهیونیستی عصر روز جمعه حملات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی مستمر و بی‌سابقه ای به نوار غزه انجام داد که با قطع خطوط ارتباطی و شبکه‌های اینترنتی در سراسر این منطقه همراه بود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عباس رمدانی اظهار داشت : ازاین‌ پس دولت مکلف می‌گردد در مباحث توسعه‌ای اقتصاد رقومی (دیجیتال) از نظرات مشاوره‌ای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اعضای آن استفاده و بهره‌برداری نماید.

تدوین برنامه های دیجیتال تمامی دستگاهها باید منطبق با پیشنهادها و توانمندی سازمان نظام صنفی رایانه ای باشد
شمال نیوز : عباس رمدانی اظهار داشت : ازاین‌ پس دولت مکلف می‌گردد در مباحث توسعه‌ای اقتصاد رقومی (دیجیتال) از نظرات مشاوره‌ای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اعضای آن استفاده و بهره‌برداری نماید. (ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
روسای‌کل بانک مرکزی ایران و قطر موضوعات مربوط به توسعه همکاری‌های بانکی پس از انتقال ۶ میلیارد دلار به بانک‌های ایرانی در قطر را بررسی کردند. قطر: به تعهدات خود با ایران پایبندیم
روسای‌کل بانک مرکزی ایران و قطر موضوعات مربوط به توسعه همکاری‌های بانکی پس از انتقال ۶ میلیارد دلار به بانک‌های ایرانی در قطر را بررسی کردند.(ادامه)
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند. چگونه حماس «دیوار آهنین» اسراییل را شکست ؟
روزنامه تایمزِ اسرائیل در گزارشی نوشت ارتش اسرائیل بیش‌ از حد متکی به سیستم‌های نظارتی و سلاح‌های کنترل از راه دور بود که به‌سرعت توسط پهپادها و تک‌تیراندازهای حماس از کار افتادند.(ادامه)
تداوم حملات بی‌امان رژیم اسرائیل به غزه، افزایش شمار شهدا و زخمی‌ها، عدم تمایل آمریکا برای اعزام نیروها به فلسطین اشغالی و درخواست رهبر جریان الصدر عراق برای برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه از مهمترین تحولات روز چهارم طوفان الاقصی و اراضی اشغالی است ....(خبر)
(ادامه)
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.» ماجرای از حال رفتن دانشجوی دختر دانشگاه تهران
سیدمحمدعلی ابراهیم زاده موسوی، رئیس پردیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در مورد خبر برخورد حراست این دانشگاه با یک دختر دانشجو گفت: «من مرتب با دانشجویان و تشکل‌ها نشست دارم و تا به حال که مشکل خاصی بین دانشجویان و حراست نداشته‌ایم. حراست هم برخورد محترمانه‌ای دارد. به هر حال محیط دانشگاه مقررات خاص خود را دارد. البته در همه کشور‌ها محیط‌های آموزشی چارچوب و مقررات خاصی دارند و دانشجویان نیز موظف به رعایت هستند. دانشکده ما نیز از این قوانین مستثنا نیست. مثلا دانشکده ما عاری از دخانیات است. دانشجویان، اساتید، کارکنان و حتی مراجعان نمی‌توانند در محیط دانشکده سیگار بکشند.»(ادامه)
وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر گوگل پلی توضیحاتی را بیان کرد. وزير ارتباطات درباره رفع فیلتر گوگل پلی چه گفت؟
وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر گوگل پلی توضیحاتی را بیان کرد.(ادامه)
رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی شدند. ‎ رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات استان مازندران منصوب شدند
رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی شدند. ‎(ادامه)
کارگردان و تهیه‌کننده سینما که با ادعای داشتن قدرت ماورایی و به بهانه دور کردن شیاطین از روح دختران، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، با شکایت سه دختر نوجوان بزودی محاکمه خواهد شد. دام شیطانی آقای کارگردان برای دختران
کارگردان و تهیه‌کننده سینما که با ادعای داشتن قدرت ماورایی و به بهانه دور کردن شیاطین از روح دختران، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، با شکایت سه دختر نوجوان بزودی محاکمه خواهد شد.(ادامه)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد. جزئیات خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران/ همکاری ناکام ۵۰ سرویس اطلاعاتی/ دشمنان به دنبال کشته سازی بودند تا به نظام نسبت دهند/ اطلاعیه‌هایی را هم آماده کرده بودند/ دشمنان و گروهک‌ها کارگاه‌هایی به‌منظور ساخت بمب‌ و... در داخل کشور نیز فعال کردند ....(خبر)
وزیر اطلاعات از افزایش چشمگیر قاچاق سلاح به کشور در ماه‌های گذشته به‌منظور ایجاد آشوب و ناامنی خبر داد و جزئیاتی را از ماجرای خنثی‌سازی بمب‌گذاری‌های تهران ارائه کرد.(ادامه)
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند. کارشناسان سعودی: لغو روادید میان ایران و عربستان امکان‌پذیر است
۲ کارشناس نظامی سعودی به امکان لغو روادید گردشگری میان ایران و عربستان در راستای تقویت روابط دوجانبه اشاره کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.