.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
ماهواره سنجش از دور طلوع ۳ که به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط صنایع الکترونیک ایران ساخته شده بود، تحویل سازمان فضایی ایران شد. ماهواره طلوع ۳ تحویل سازمان فضایی ایران شد
ماهواره سنجش از دور طلوع ۳ که به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط صنایع الکترونیک ایران ساخته شده بود، تحویل سازمان فضایی ایران شد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از تماس‌‎های تبلیغاتی گفت: این غیرقانونی است و حتماً برخورد خواهد شد، ارسال پیامک هم قاعده و ضابطه دارد؛ اگر خارج از آن عمل کنند سازمان تنظیم مقررات باید برخورد کند. تماس تبلیغاتی با مردم غیرقانونی است/ با من هم تماس می‌گیرند!
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از تماس‌‎های تبلیغاتی گفت: این غیرقانونی است و حتماً برخورد خواهد شد، ارسال پیامک هم قاعده و ضابطه دارد؛ اگر خارج از آن عمل کنند سازمان تنظیم مقررات باید برخورد کند.(ادامه)
شرکت ملی پست دسترسی به بارکدپستی گذرنامه از طریق کدملی را مهیا کرد. پیگیری گذرنامه با استفاده از کدملی
شرکت ملی پست دسترسی به بارکدپستی گذرنامه از طریق کدملی را مهیا کرد.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
بریکس از ائتلاف‌های مهم اقتصادی جهان است/ ارتباط با جهان بر توان سیاسی کشور می‌افزاید/ سیاست خارجی را زمینه‌ای برای رقابت‌های داخلی قرار نخواهیم داد/ بریکس در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین اعضای قابل توجهی دارد ....(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص راهکارهای برچیده شدن بساط سوداگری فیلتر شکن فروشان، اظهار داشت: راهکار برچیده شدن بساط این ها صرفا فنی نیست بلکه نیازمند قانون است / در بخش فیبر نوری می خواهیم طی ۳ سال این امکان را برای همه مردم فراهم کنیم ....(خبر)
(ادامه)
۶۵۰ هزار پورت فیبر نوری سهم مازندران در دولت سیزدهم
(ادامه)
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اجرای شبکه فیبر نوری در ۱۲ شهرستان استان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد. اجرای یک هزار کیلومتر فیبر نوری در استان مازندران
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اجرای شبکه فیبر نوری در ۱۲ شهرستان استان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد.(ادامه)
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در سخنانی به ادامه مذاکرات با ایران برای تکمیل فرآیند آزادسازی زندانیان آمریکایی اشاره کرد. کربی: مذاکرات با ایران برای آزادی زندانیان ادامه دارد
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در سخنانی به ادامه مذاکرات با ایران برای تکمیل فرآیند آزادسازی زندانیان آمریکایی اشاره کرد.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها برخی مواقع در تهران، تخریب دکل‌ها (بی تی اس) است. اختلال در اینترنت موبایل احتمالا به دلیل تخریب دکل‌ها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها برخی مواقع در تهران، تخریب دکل‌ها (بی تی اس) است.(ادامه)
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر درآمد چند میلیاردی ناشی از فیلترشکن واکنش نشان داد. واکنش وزارت ارتباطات درباره چندمیلیاردی از فیلترشکن‌ها
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر درآمد چند میلیاردی ناشی از فیلترشکن واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
چند روز پیش عراق تلگرام را فیلتر کرد. وزارت ارتباطات عراق گفته بود از تلگرام خواسته کانال‌هایی که دادۀ موسسات دولتی و اطلاعات شخصی مردم را افشا می‌کنند را ببندد، اما این شرکت جواب نداده. تلگرام در عراق رفع فیلتر شد / شما چه کردید آقای زارع‌پور؟
چند روز پیش عراق تلگرام را فیلتر کرد. وزارت ارتباطات عراق گفته بود از تلگرام خواسته کانال‌هایی که دادۀ موسسات دولتی و اطلاعات شخصی مردم را افشا می‌کنند را ببندد، اما این شرکت جواب نداده.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از بازداشت شبکه گسترده خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو خبر داد. بازداشت شبکه گسترده بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از بازداشت شبکه گسترده خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو خبر داد.(ادامه)
پیتر استانو سخنگو خارجه اتحادیه اروپا از توافق اخیر ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال کرد. از توافق ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال می‌کنیم
پیتر استانو سخنگو خارجه اتحادیه اروپا از توافق اخیر ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان استقبال کرد.(ادامه)
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از توافق تهران و واشنگتن درباره آزادی زندانیان استقبال کرد. استقبال اتحادیه اروپا از توافق تهران-واشنگتن برای مبادله زندانیان
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از توافق تهران و واشنگتن درباره آزادی زندانیان استقبال کرد.(ادامه)
دولت عراق قرار است سیمکارت با اینترنت و تماس بین‌المللی رایگان در اختیار زائران اربعین ۱۴۰۲ قرار دهد. این سیم کارت به مدت یک هفته معتبر است. عراق به زائران اربعین سیمکارت با اینترنت رایگان می‌دهد
دولت عراق قرار است سیمکارت با اینترنت و تماس بین‌المللی رایگان در اختیار زائران اربعین ۱۴۰۲ قرار دهد. این سیم کارت به مدت یک هفته معتبر است.(ادامه)
جان کربی با اشاره به مذاکرات درباره آزادی زندانیان در ایران، مدعی شد هرگونه اقدامی از سوی تهران برای کاهش سرعت غنی‌سازی قابل استقبال است. واشنگتن: مذاکرات درباره آزادی زندانیان در ایران ادامه دارد
جان کربی با اشاره به مذاکرات درباره آزادی زندانیان در ایران، مدعی شد هرگونه اقدامی از سوی تهران برای کاهش سرعت غنی‌سازی قابل استقبال است.(ادامه)
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ ۲۱ مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم به‌مدت یک هفته انجام می‌شود. آغاز ثبت‌نام غیرحضوری وام بازنشستگان از شنبه ۲۱ مرداد
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ ۲۱ مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.(ادامه)
برخی مدیران دستگاه قضا هنوز به این باور نرسیده‌اند که "توجه به افکار عمومی" ضروری است/ نباید در انتشار صحیح خبر تأخیر و تعلل به خرج داد / جامعه خبرنگاران و ابواب جمعی حوزه رسانه، از ابتدای انقلاب و در طول این چند دهه، در امر اطلاع‌رسانی وقایع، بیان حقایق و رفع شبهات، عملکرد موفقی داشته‌اند.....(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات عراق از ارائه سیم کارتی خبر داد که در ایام اربعین خدمات تماس داخلی و بین المللی و اینترنت آن رایگان است. سیم کارت خاص وزارت ارتباطات عراق برای زائران اربعین
وزیر ارتباطات عراق از ارائه سیم کارتی خبر داد که در ایام اربعین خدمات تماس داخلی و بین المللی و اینترنت آن رایگان است.(ادامه)
توصیه ما برای رسیدن به مرزها استفاده از خودروی شخصی است/ به هر زائر ۲۰۰ هزار دینار عراقی داده خواهد شد / زائران اربعین ساعات پیاده روی را به شب یا ساعات خنک روز موکول کنند و از چترهای روشن در هنگام پیاده‌روی استفاده نمایند ....(خبر)
(ادامه)
اتصال ۱۳ روستای قائمشهر به شبکه ملی اطلاعات
۱۳ روستای شهرستان قائمشهر دو سال گذشته با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از خدمات شبکه اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.(ادامه)
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود! مازندران قربانی کج اندیشی ها در ایجاد منطقه آزاد تجاری
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.