.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وزیر ارتباطات خبر داد: ماهواره تصویربرداری نور 3 با ماهواربر ایرانی قاصد با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین قرار گرفت. ماهواره‌ «نور ۳» با موفقیت در مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت/ پرتاب با ماهواره‌بر ایرانی «قاصد»/ سردار حاجی‌زاده: تا پایان سال ۲ ماهواره دیگر پرتاب خواهیم کرد
شمال نیوز : وزیر ارتباطات خبر داد: ماهواره تصویربرداری نور 3 با ماهواربر ایرانی قاصد با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین قرار گرفت.(ادامه)
شرکت ارتباطات زیرساخت، زمان‌بندی اعمال تغییرات فنی لازم برای ارتقاء و توسعه تجهیزات شبکه اینترنت کشور در مهر را اعلام کرد. اینترنت در این شهر‌ها قطع می‌شود + جدول
شرکت ارتباطات زیرساخت، زمان‌بندی اعمال تغییرات فنی لازم برای ارتقاء و توسعه تجهیزات شبکه اینترنت کشور در مهر را اعلام کرد.(ادامه)
ماهواره نور ۳ با موفقیت پرتاب شد
وزیر ارتباطات گفت: لحظاتی پیش ماهواره تصویربرداری نور۳ با ماهواره‌بر ایرانی قاصد با موفقیت در مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت.(ادامه)
بانک مرکزی اعلام کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه شکایات و ارتباط مردمی بانک مرکزی، شکایات خود را از بانک‌ها و موسسات اعتباری ثبت کنند. ثبت شکایت از بانک‌ها در سامانه بانک مرکزی
بانک مرکزی اعلام کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه شکایات و ارتباط مردمی بانک مرکزی، شکایات خود را از بانک‌ها و موسسات اعتباری ثبت کنند.(ادامه)

 شمال نیوز: وزیر کار روسای جدید مرکز بازرسی، صندوق بازنشستگی کشوری و تاپیکو را معرفی کرد. روسای صندوق بازنشستگی کشوری ، مرکز بازرسی و تاپیکو منصوب شدند
شمال نیوز: وزیر کار روسای جدید مرکز بازرسی، صندوق بازنشستگی کشوری و تاپیکو را معرفی کرد.(ادامه)
سفیر ایران در دیدار با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بار دیگر بر موضع صریح تهران بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان تاکید کرد. تاکید دوباره ایران بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان
سفیر ایران در دیدار با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بار دیگر بر موضع صریح تهران بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در هنگام عملیات علیه یکی از خانه‌های تیمی، از آنجا که تروریست‌ها قصد اجرای عملیات انتحاری داشتند که می‌توانست منجر به صدمه به ساکنین منازل همجوار شود، لذا با فداکاری و سرعت عملِ دلاور مردان گمنام، از اجرای عملیات انتحاری آن‌ها پیشگیری شد خنثی سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست در روزهای اخیر +جزئیات
شمال نیوز : در هنگام عملیات علیه یکی از خانه‌های تیمی، از آنجا که تروریست‌ها قصد اجرای عملیات انتحاری داشتند که می‌توانست منجر به صدمه به ساکنین منازل همجوار شود، لذا با فداکاری و سرعت عملِ دلاور مردان گمنام، از اجرای عملیات انتحاری آن‌ها پیشگیری شد(ادامه)
وزارت اطلاعات اعلام کرد در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان ۲۸ تروریست بازداشت شدند و ۳۰ انفجار همزمان در تهران خنثی شد. خنثی‌سازی ۳۰ انفجار همزمان در تهران و بازداشت ۲۸ تروریست
وزارت اطلاعات اعلام کرد در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان ۲۸ تروریست بازداشت شدند و ۳۰ انفجار همزمان در تهران خنثی شد.(ادامه)
ساعت برخی موبایل‌ها و دستگاه‌های آنلاین که در ابتدای فروردین امسال یک‌ساعت به جلو کشیده شده بود، بالاخره پس از شش ماه به حالت عادی برگشت. ساعت موبایل‌ها بالاخره درست شد!
ساعت برخی موبایل‌ها و دستگاه‌های آنلاین که در ابتدای فروردین امسال یک‌ساعت به جلو کشیده شده بود، بالاخره پس از شش ماه به حالت عادی برگشت.(ادامه)
مخاطب شناسی در گفت وگو با جوان نکته ای است که نمی توان آن را نادیده گرفت و متأسفانه بسیاری از مشکلاتی که در نحوه ارتباط گیری با جوان وجود دارد از آن سرچشمه می گیرد، بنابراین لازم است برای پرداختن به موضوع مخاطب شناسی در ابتدا تعریفی از «ارتباط» و «جوان» داشته باشیم. کلید طلایی ارتباط با جوان
مخاطب شناسی در گفت وگو با جوان نکته ای است که نمی توان آن را نادیده گرفت و متأسفانه بسیاری از مشکلاتی که در نحوه ارتباط گیری با جوان وجود دارد از آن سرچشمه می گیرد، بنابراین لازم است برای پرداختن به موضوع مخاطب شناسی در ابتدا تعریفی از «ارتباط» و «جوان» داشته باشیم.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند. تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا امروز انجام می‌شود
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ۵ شهروند ایرانی که در زندان‌های دولت آمریکا بودند، آزاد خواهند شد و متقابلا ۵ زندانی آمریکایی نیز آزاد می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان سرپرست « امداد خودرو » ایران منصوب شد . یک مدیر مازندرانی سکاندار « امداد خودرو » ایران شد
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان سرپرست « امداد خودرو » ایران منصوب شد .(ادامه)
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که با معرفی خود به عنوان قاتل سریالی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تهدید کاربران در فضای مجازی کرده بود، خبر داد. قاتل سریالی مجازی بازداشت شد
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که با معرفی خود به عنوان قاتل سریالی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تهدید کاربران در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.(ادامه)
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد. روسیاهی بازیگران ناکام اغتشاشات
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد.(ادامه)
یکی از ۵ فرزند زارع‌پور، وزیر ارتباطات‌ در مسیر پیاده‌روی اربعین گم شده است که توسط پیام‌رسانهای داخلی او را پیدا کرده‌اند. منبع: خبرفوری گم شدن یکی از فرزندان وزیر ارتباطات در کربلا +فیلم
یکی از ۵ فرزند زارع‌پور، وزیر ارتباطات‌ در مسیر پیاده‌روی اربعین گم شده است که توسط پیام‌رسانهای داخلی او را پیدا کرده‌اند. منبع: خبرفوری(ادامه)
اکوایران: توقیف سایت انتخاب در چند روز گذشته با واکنش‌هایی از سوی دولتمردان حسن روحانی مواجه شد. درخواست اسحاق جهانگیری از دولت رئیسی
اکوایران: توقیف سایت انتخاب در چند روز گذشته با واکنش‌هایی از سوی دولتمردان حسن روحانی مواجه شد.(ادامه)
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند. نقش ایلان ماسک در جنگ اوکراین فاش شد!
ایلان ماسک، مشارکت خود در جنگ اوکراین را فاش کرد؛ او مخفیانه سرویس استارلینک را در کریمه غیرفعال کرد تا حمله پهپادی اوکراین به نیروی دریایی روسیه را خنثی کند.(ادامه)
دولت سوئد اعلام کرد که یک شهروند این کشور بیش از یک سال است که در ایران بازداشت است. سوئد دستگیری جاسوس خود در ایران را تایید کرد
دولت سوئد اعلام کرد که یک شهروند این کشور بیش از یک سال است که در ایران بازداشت است.(ادامه)
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اخطار هوایی پهپاد کرار به پرنده‌های دشمن گفت: یک بار هواپیمای P۸ آمریکایی و یک بار هم RQ-۴ و چندین بار هم جنگنده‌هایی با ملیت‌های مختلف در تنگه هرمز به مرزهای ما نزدیک می‌شدند که با اخطار کرار دور شدند ....(خبر)
(ادامه)
ماهواره سنجش از دور طلوع ۳ که به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط صنایع الکترونیک ایران ساخته شده بود، تحویل سازمان فضایی ایران شد. ماهواره طلوع ۳ تحویل سازمان فضایی ایران شد
ماهواره سنجش از دور طلوع ۳ که به سفارش سازمان فضایی ایران و توسط صنایع الکترونیک ایران ساخته شده بود، تحویل سازمان فضایی ایران شد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
برنامه راهبردی دشمن در منزوی کردن ایران شکست خورد/ دولت سعی کرد تا گلابی‌‌های برجامی دست مردم برسد اما طرف مقابل به تحریم‌ها ادامه داد/ در جامعه اختلاف‌نظر هست ولی التهاب نیست/ پول بلوکه شده‌ای در کشورهای دیگر نداریم....(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از تماس‌‎های تبلیغاتی گفت: این غیرقانونی است و حتماً برخورد خواهد شد، ارسال پیامک هم قاعده و ضابطه دارد؛ اگر خارج از آن عمل کنند سازمان تنظیم مقررات باید برخورد کند. تماس تبلیغاتی با مردم غیرقانونی است/ با من هم تماس می‌گیرند!
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از تماس‌‎های تبلیغاتی گفت: این غیرقانونی است و حتماً برخورد خواهد شد، ارسال پیامک هم قاعده و ضابطه دارد؛ اگر خارج از آن عمل کنند سازمان تنظیم مقررات باید برخورد کند.(ادامه)
شرکت ملی پست دسترسی به بارکدپستی گذرنامه از طریق کدملی را مهیا کرد. پیگیری گذرنامه با استفاده از کدملی
شرکت ملی پست دسترسی به بارکدپستی گذرنامه از طریق کدملی را مهیا کرد.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
بریکس از ائتلاف‌های مهم اقتصادی جهان است/ ارتباط با جهان بر توان سیاسی کشور می‌افزاید/ سیاست خارجی را زمینه‌ای برای رقابت‌های داخلی قرار نخواهیم داد/ بریکس در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین اعضای قابل توجهی دارد ....(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص راهکارهای برچیده شدن بساط سوداگری فیلتر شکن فروشان، اظهار داشت: راهکار برچیده شدن بساط این ها صرفا فنی نیست بلکه نیازمند قانون است / در بخش فیبر نوری می خواهیم طی ۳ سال این امکان را برای همه مردم فراهم کنیم ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.