.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخورد قایق موتوری با دختر ورزشکار/ بابلسر
برخورد قایق موتوری با دختر نوجوان بابلسری که در حال تمرین قایقرانی در بابلرود بود او را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.(ادامه)
ویلاسازی تهدیدی برای خطوط انتقال نفت مازندران
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال بر لزوم رعایت حریم ایمنی مسیر خطوط لوله نفت تاکید کرد و گفت: ویلا سازی و تردد خودروهای سنگین از روی خط لوله نفت، خطر پارگی و شکستگی لوله را دوچندان کرده است. (ادامه)
 رییس کل دادگستری استان مازندران از آزاد سازی بیش از ۲۲ هکتار از بستر و حریم تصرف شده رودخانه های استان طی سال جاری خبر داد. بیش از ۲۲ هکتار حریم رودخانه های مازندران آزاد سازی شد
رییس کل دادگستری استان مازندران از آزاد سازی بیش از ۲۲ هکتار از بستر و حریم تصرف شده رودخانه های استان طی سال جاری خبر داد.(ادامه)
مدیر کل شیلات مازندران با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۳ هزار و ۶۷۳ تن آبزیان دریایی و پرورشی در استان تولید شده است، گفت: همچنین در سال گذشته ۶ هزار و ۴۸۱ تن محصولات آبزی به ارزش ۷ میلیون و ۹۸۷ هزار دلار از استان به خارج از کشور صادر شد. صادرات ۸ میلیون دلاری شیلات مازندران به خارج از کشور
مدیر کل شیلات مازندران با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۳ هزار و ۶۷۳ تن آبزیان دریایی و پرورشی در استان تولید شده است، گفت: همچنین در سال گذشته ۶ هزار و ۴۸۱ تن محصولات آبزی به ارزش ۷ میلیون و ۹۸۷ هزار دلار از استان به خارج از کشور صادر شد.(ادامه)
ویلاهای لاکچری غیرمجاز در مازندران تخریب می شود+عکس
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: احکام قلع وقمع ساخت وسازهای غیرمجاز به صورت کامل وبا اولویت دادن به تخریب سازه‌های لاکچری اجرا شود.(ادامه)
روزنامه افغانستانی در گزارشی مدعی شد طالبان آب بیشتری را از سد کمال‌خان به سمت ایران آزاد کرده است. طالبان آب سد کمال‌خان را به سمت ایران آزاد کرد
روزنامه افغانستانی در گزارشی مدعی شد طالبان آب بیشتری را از سد کمال‌خان به سمت ایران آزاد کرده است. (ادامه)
احتمال وقوع سیلا‌ب‌های محلی در ارتفاعات مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: با توجه به هشدار سطح زرد هواشناسی، احتمال جاری شدن روان‌آب و سیلاب‌های نقطه‌ای ومحلی در ارتفاعات استان وجود دارد. (ادامه)
نمانیده ولی فقیه در مازندران: هدر رفت آب‌های سطحی مازندران بسیار نگران کننده‌تر شده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که در شرایط امروز کشاورزی فقط با بهره وری از آب و زمین از طریق الگوی کشت با نگاه دانش بنیان متناسب باتغییرات اقلیم قابلیت اجرایی دارد ،گفت: همچنان متوسط میزان مهار آب در استان بسیار کم و امروزه هدر رفت آب های سطحی بسیار نگران کننده تر شده است. (ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران : تجاوز به حریم رودخانه‌ها عامل افزایش خسارت سیلاب در مازندران است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: تجاور به حریم رودخانه‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز عامل افزایش خسارت مالی و جانی جاری شدن سیلاب در استان است. (ادامه)
پرواز مهاجران سیبری بر فراز رودخانه چشمه کیله تنکابن
(ادامه)
سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب ناگهانی و آب‌گرفتگی معابر طی ۳ روز آینده در ۹ استان از خیزش گردوخاک در برخی مناطق کشور خبر داد. هشدار سیلاب ناگهانی در ۹ استان
سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب ناگهانی و آب‌گرفتگی معابر طی ۳ روز آینده در ۹ استان از خیزش گردوخاک در برخی مناطق کشور خبر داد.(ادامه)
پلیس چالوس دختر بچه ۳ ساله‌ای که به دلیل غفلت خانواده در جنگل‌های منطقه جامانده بود را به والدینش برگرداند. ماجرای عجیب جاماندن یک کودک در جنگل های چالوس
پلیس چالوس دختر بچه ۳ ساله‌ای که به دلیل غفلت خانواده در جنگل‌های منطقه جامانده بود را به والدینش برگرداند.(ادامه)
پای ویروس آبله میمون به ایران باز شد و حالا جمع ویروس ها جمع تر شده است؛ اما مهمترین سد دفاعی در برابر این جماعت بی رحم همان رعایت شیوه نامه‌های بهداشت فردی و جمعی است. آخرین اطلاعات علمی درباره «آبله میمون»؛ / بترسیم یا نترسیم؟
پای ویروس آبله میمون به ایران باز شد و حالا جمع ویروس ها جمع تر شده است؛ اما مهمترین سد دفاعی در برابر این جماعت بی رحم همان رعایت شیوه نامه‌های بهداشت فردی و جمعی است. (ادامه)
علل آسیب‌پذیری مازندران در وقوع سیل
(ادامه)
۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه بعنوان "روز دریای خزر" نامیده می شود. به همین مناسبت هر ساله مراسم بزرگداشت این روز در ۵ کشور ساحلی پیرامون خزر، برگزار می گردد. ۲۱ مرداد سالروز بزرگداشت دریای خزر(يادداشت)
۱۲ آگوست برابر با ۲۱ مرداد ماه بعنوان "روز دریای خزر" نامیده می شود. به همین مناسبت هر ساله مراسم بزرگداشت این روز در ۵ کشور ساحلی پیرامون خزر، برگزار می گردد.(ادامه)
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی. ذوب شدن یخچال‌های کوهستانی؛چالش جدید مازندران در مدیریت سیلاب
شمال نیوز: مازندران استان بیگانه با سیل و طغیان رودخانه‌ها نیست. اما به نظر می‌رسد با متفاوت شدن رژیم بارندگی‌ها و افزایش دمای هوا و در مجموع تغییر اقلیم، باید ملاحظات جدی و ویژه‌ای برای پیشگیری از خسارت گونه‌ای کمتر دیده شده از سیلاب در مازندران در نظر گرفته شود ؛سیلاب‌ یخچالی.(ادامه)
سیلاب‌ها همچنان تهدیدی برای مازندران
کارشناس هواشناسی مازندران درباره احتمال وقوع سیلاب‌های محلی در ارتفاعات استان هشدار داد.(ادامه)
تصاویر و فیلم‌های فضای مجازی به تازگی از وجود چندین حلقه مار سمی در نقاطی از سواحل شهر چالوس و نوشهر را نشان می‌دهد که مسوولان ذیربط سیل اخیر را عامل انتقال این موجودات خزنده به این منطقه می‌دانند.




هجوم مارهای سمی به سواحل چالوس و نوشهر / از شنا بپرهیزید
تصاویر و فیلم‌های فضای مجازی به تازگی از وجود چندین حلقه مار سمی در نقاطی از سواحل شهر چالوس و نوشهر را نشان می‌دهد که مسوولان ذیربط سیل اخیر را عامل انتقال این موجودات خزنده به این منطقه می‌دانند. (ادامه)
هشدار مجدد احتمال سیلاب‌های محلی در مازندران
(ادامه)
بازگشایی راه ۶ روستای سیل زده چالوس
راهداران مازندران راه‌ ۶ روستای منتهی به انگوران چالوس که به علت سیلاب مسدود شده را باز کردند.(ادامه)
سیلاب چالوس ۴ برابر بیشتر از بزرگ‌ترین سیل ثبت‌ شده در این رودخانه بود
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: سیل ناشی از طغیان اخیر رودخانه چالوس حدود ۴ برابر بزرگ‌ترین سیل ثبت‌ شده در این شاخه از رودخانه بوده است. (ادامه)
برخورد قاطع با صادرکنندگان مجوز ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها
استاندار مازندران از برخورد قاطع با صادرکنندگان مجوز ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها خبر داد.(ادامه)
استاندار: عمق آبگرفتگی و خسارت سیلاب در چالوس بالا است
استاندار مازندران عمق آبگرفتگی و خسارت سیلاب را در شهرستان چالوس زیاد دانست و گفت: بخشی از روستاها دچار خسارت جدی شدند.(ادامه)
مازندران همچنان در معرض سیلاب
هواشناسی مازندران درباره وقوع بارش‌های رگباری و جاری شدن سیلاب تا روز دوشنبه در استان هشدار داد.(ادامه)
چیزهایی که باید قبل، هنگام و بعد از سیل بدانیم!
سیل، پرقدرت و ویران‌گر است؛ پس نباید آن را دست‌کم بگیریم. حدود ۱۵ سانتی‌متر عمق آب سیل‌آسا، یک انسان بالغ را به راحتی می‌برد؛ حدود ۳۰ سانتی‌متر، اتومبیل را جابه‌جا می‌کند و ۶۰ سانتی‌متر عمق آب، حتی یک ماشین نیمه‌سنگین را هم جابه‌جا می‌کند.(ادامه)
نماینده مرودشت و پاسارگاد با انتشار عکسی از یک پراید به شدت له شده در سیل استهبان در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: احتمالا اگر سیل چند ساعت بیشتر طول می‌کشید، این خودرو ساخت سایپا در آب حل می‌شد. پرایدهایی که در آب حل می‌شوند/ سیل پرایدها را یکی پس از دیگری مچاله می‌کند
نماینده مرودشت و پاسارگاد با انتشار عکسی از یک پراید به شدت له شده در سیل استهبان در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: احتمالا اگر سیل چند ساعت بیشتر طول می‌کشید، این خودرو ساخت سایپا در آب حل می‌شد.(ادامه)
نجات ۱۰۰۰ خودرو در مناطق سیل زده مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از رهاسازی۱۰۰۰دستگاه خودروی زمینگیر شده در سیلاب مناطق مختلف مازندران خبرداد. ‎(ادامه)
 همانطور که پیش‌بینی شده بود بارش‌های سامانه موسوم به «مونسون» از عصر پنجشنبه در مازندران به اوج رسید و مناطق مختلف را درگیر کرد؛ به غیر از انسداد ۱۰ راه روستایی و ۲ راه اصلی کندوان و هراز، مفقودی و جان باختن ۶ نفر از دیگر مصیبت‌های این بلیه در ساعت های گذشته در استان بوده است. سیل در مازندران؛ از انسداد ۱۲ راه اصلی و فرعی تا مفقودی و جان باختن ۶ نفر+ تصاویر
همانطور که پیش‌بینی شده بود بارش‌های سامانه موسوم به «مونسون» از عصر پنجشنبه در مازندران به اوج رسید و مناطق مختلف را درگیر کرد؛ به غیر از انسداد ۱۰ راه روستایی و ۲ راه اصلی کندوان و هراز، مفقودی و جان باختن ۶ نفر از دیگر مصیبت‌های این بلیه در ساعت های گذشته در استان بوده است.(ادامه)
سیل مرگبار در چالوس
سرپرست مدیریت بحران مازندران از پیدا شدن ۳ جنازه در جریان سیل اخیر در چالوس خبر داد.(ادامه)
«مونسون» به مازندران نرسید/ هشدار هواشناسی نسبت به بارش‌های تابستانه
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: سامانه «مونسون» به مازندران نرسید و دلیل بارش‌ها در استان سامانه مدیترانه‌ای است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 116 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.341 seconds.