.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد . «تغییر اقلیم» به خطه خزر رسید ! / هشداری که باید جدی گرفته شود ....
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد .(ادامه)
ذبح و سلاخی غیر بهداشتی طیور پرورشی که عامه مردم مازندران با عنوان "پرندگان محلی" از آن‌ها نام می‌برند بستری برای گسترش بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوانات است. ذبح بهداشت در کشتارگاه‌های سنتی استان
ذبح و سلاخی غیر بهداشتی طیور پرورشی که عامه مردم مازندران با عنوان "پرندگان محلی" از آن‌ها نام می‌برند بستری برای گسترش بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوانات است.(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هزار برنامه در استان مازندران همراه خواهد بود. اجرای هزار برنامه همزمان با سالگرد سردار دل‌ها
چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هزار برنامه در استان مازندران همراه خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است .... تخلیه فاضلاب در حاشیه زندگی ؛ از بی عملی مسئولان تا بی مسئولیتی شهروندان !
شمال نیوز : یکی از عادات ناپسند این افراد، همچنین تخلیه زباله در حاشیه رودها، کنار جنگل و حتی رها کردن زباله در مجاورت اراضی کشاورزی است ....(ادامه)
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است. باران در مازندران دود یا سیل می شود/ ضعف ذخیره آب و سدسازی
شمال نیوز : پاییز فصل پربارش سپری شد و عمده‌ بارش‌ها در مازندران به دلیل ضعف در ذخیره آب و سدسازی یا تبخیر و یا تبدیل به سیلاب و روانه دریا شده است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
تصویری دیدنی از منجیل
نمایی زیبا از شهر منجیل و دریاچه پشت سد رودخانه سپیدرود(ادامه)
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور گفت: براثر وقوع سیل و قطعی آب مدارس این شهرستان امروز ‌۲۵ آذر ماه تعطیل و آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری است. سیل مدارس شهرستان نور را غیرحضوری کرد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور گفت: براثر وقوع سیل و قطعی آب مدارس این شهرستان امروز ‌۲۵ آذر ماه تعطیل و آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری است.(ادامه)
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از شکستگی خط انتقال آب شهر‌های نور، رویان و ایزدشهر در پی وقوع سیل و قطع آب این مناطق خبر داد. سیل آب ۳ شهر مازندران را قطع کرد
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از شکستگی خط انتقال آب شهر‌های نور، رویان و ایزدشهر در پی وقوع سیل و قطع آب این مناطق خبر داد.(ادامه)
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
شمال نیوز : عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است! بحران آب و خشکسالی از آنچه فکر می‌کنیم نزدیک تر است!
شمال نیوز : عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است!(ادامه)
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد . ضرورت تدوین نقشه راه هوشمندانه با رویکرد حل‌ المسائلی برای مازندران
شمال نیوز : مازندران در آغاز برنامه هفتم توسعه و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه‌ یافتگی همه جانبه بیش از هرچیز نیازمند نقشه راه عالمانه با رویکرد حل المسائلی است که فقدان آن در چنبره مشکلات بنیادی، سیمای دیار علویان را رنجور و فاقد مولفه های پیشتازانه به تصویر می کشد .(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
شمال نیوز :   کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است چالش های زیست محیطی در مازندران و انفعال مسئولان !
شمال نیوز : کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است(ادامه)
بارش‌های رگباری باران سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی در برخی مناطق مازندران شده است. چند منطقه مازندران درگیر آبگرفتگی
بارش‌های رگباری باران سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی در برخی مناطق مازندران شده است.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب از بامداد روز سه شنبه در استان هشدار داد. هشدار وقوع سیل در استان
هواشناسی مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روانآب از بامداد روز سه شنبه در استان هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند. امام جمعه: استانداری مازندران برای حل مشکل کارخانه زباله سوز نوشهر ورود کند / زباله های انباشت شده محوطه این کارخانه اهالی و شهروندان را نگران تر کرده است
شمال نیوز : امام جمعه نوشهر از استانداری مازندران به ویژه شخص استاندار استان خواست تا نسبت به حل مشکلات کارخانه زباله سوز این شهرستان تدبیر ویژه ای اتخاذ کند.(ادامه)
سرلشکر محسن رضایی ضمن ادای احترام به یادمان شهدای گمنام، ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید کرد بازدید محسن رضایی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران
سرلشکر محسن رضایی ضمن ادای احترام به یادمان شهدای گمنام، ازمرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بازدید کرد(ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
طوفان شب گذشته در مازندران موجب آسیب به سربندی‌های ۱۸۵ واحد مسکونی در ۵ شهر مازندران شد. خسارت طوفان در مازندران
طوفان شب گذشته در مازندران موجب آسیب به سربندی‌های ۱۸۵ واحد مسکونی در ۵ شهر مازندران شد.(ادامه)
تست روانشناسی؛ چقدر از زندگی خود راضی هستید؟
انجام تست شخصیت رضایت از زندگی می‌تواند به شما کمک کند تا خود را بهتر درک کنید و با درونی‌ترین احساسات خود در تماس باشید.(ادامه)
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد. هشدار نشریه انگلیسی از فاجعه زیست محیطی بمب فسفری در غزه و لبنان
نشریه نشنال در گزارشی نسبت به تبعات ویرانگر و فاجعه زیست‌محیطی بلندمدت بمب‌های ممنوعه بین‌المللی به کار گرفته شده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و لبنان هشدار داد.(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بااشاره به گرفتارشدن پنج دستگاه خودرو براثر طغیان رودخانه نور گفت: از سرنوشت سرنشینان ۳ دستگاه خودرو اطلاعی نداریم.

گرفتار شدن ۵ خودرو در حاشیه رودخانه نور / ۳ نفر مفقود شدند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بااشاره به گرفتارشدن پنج دستگاه خودرو براثر طغیان رودخانه نور گفت: از سرنوشت سرنشینان ۳ دستگاه خودرو اطلاعی نداریم. (ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند سیلاب در راه مازندران/ رانندگان از مسیر کوهستانی تردد نکنند
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: احتمال وقوع سیل و سیلاب در دو روز آینده وجود دارد و رانندگان و مسافران لازم است از تردد در مناطق کوهستانی پرهیز کنند(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد. سیل در راه مازندران/ آماده باش به دستگاه‌های اجرایی استان
به گزارش شمال نیوز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به وقوع سیلاب از فردا در استان هشدار داد.(ادامه)
وزیر کشور: دستگاه قضا مازندران با آسیب شناسی عوامل مقصر در سیلاب اخیر، پرونده قضایی تشکیل و نتیجه را گزارش دهد. پرونده سیل اخیر مازندران روی میز دستگاه قضا
وزیر کشور: دستگاه قضا مازندران با آسیب شناسی عوامل مقصر در سیلاب اخیر، پرونده قضایی تشکیل و نتیجه را گزارش دهد.(ادامه)
بارش باران و سیلاب شب گذشته سبب خسارت به چندین دهنه پل و راه روستایی مازندران شد. خسارت دوباره سیلاب در استان
بارش باران و سیلاب شب گذشته سبب خسارت به چندین دهنه پل و راه روستایی مازندران شد.(ادامه)
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است. صیادان مازندران خسته از وعده های هر ساله !
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.