.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : موسوی در برنامه بدون تعارف گفت : من متولد هشت خرداد سال ۱۳۵۰ در محمود آباد مازندران هستم. دوران کودکی و نوجوانی من در همانجا گذشت..... سخنگوی مازندرانی وزارت خارجه ؛ از روستای معلم کلای محمودآباد تا سفارت یک کشور مهم
شمال نیوز : موسوی در برنامه بدون تعارف گفت : من متولد هشت خرداد سال ۱۳۵۰ در محمود آباد مازندران هستم. دوران کودکی و نوجوانی من در همانجا گذشت.....(ادامه)
افتخاری که دایی و خداداد به آن رسیدند و خیلی‌ها نرسیدند +عکس
رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا افتخاری بود که خیلی‌ها در فوتبال ایران برای به دست آوردن آن تلاش کردند.(ادامه)
حمله شدید علی پروین به وزیر ورزش
علی پروین سرمربی و بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی و یکی از مشاهیر فوتبال آسیا که روابط صمیمی با سلطانی فر وزیر ورزش داشت، حالا به انتقاد از وی پرداخت. (ادامه)
استاد «محمدعلی کشاورز» هنرمند مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد) و در سن نودسالگی بعد از تحمل دوره‌ای بیماری درگذشت. محمدعلی کشاورز درگذشت
استاد «محمدعلی کشاورز» هنرمند مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد) و در سن نودسالگی بعد از تحمل دوره‌ای بیماری درگذشت.(ادامه)
عکس/ روزی که علی دایی برای اولین بار لباس پرسپولیس را پوشید
علی دایی اسطوره فوتبال ایران در سال ۷۳ به پرسپولیس پیوست و برای این تیم به میدان رفت. (ادامه)
عکس قدیمی دایی و باقری وقتی هنوز شلوار پارچه‌ای مد بود!
گاهی اوقات عکس‌ها گویاتر و دلنشین‌تر از هزاران مطلب و نوشته هستند. عکس‌های قدیمی دایی و کریم باقری هم از جمله این تصاویر است. آن‌ها در عصر طلایی فوتبال ایران به آلمان رفتند و همواره مورد توجه رسانه‌ها و عکاس‌های آلمانی بودند. این تصویر هم مربوط دوران حضور آن‌ها در این بوندسلیگا است. زمانی که هنوز شلوار پارچه‌ای مد بود و تیپ به هیچ وجه شبیه به تیپ‌های امروزی نبود.(ادامه)
حقایقی از زندگی بن‌سلمان؛ از بیماری پنهان تا زنی که محرم اسرارش است/ عکس
(ادامه)
فقط یک معجزه می‌توانست «پایتخت» را جمع کند!
یک فیلمنامه‌نویس بخش اعظم انتقادها به سریال «پایتخت ۶» را متوجه متن دانست و گفت: در این سریال ۵۰ قصه مختلف و متضاد کنار هم باز شده‌ بود و فقط یک معجزه می‌توانست کنار هم جمع و جورشان کند.(ادامه)
ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت گفت: تمامی بازیکنان استقلال را دوست دارم، چون هوادار ۲ آتیشه و سرسخت این تیم هستم، اما کاپیتان وریا، قائدی، شیخ و چشمی را بیشتر دوست دارم. بازیگر نوجوان پایتخت: استقلالیِ سرسختم!
ابوالفضل رجبی بازیگر سریال پایتخت گفت: تمامی بازیکنان استقلال را دوست دارم، چون هوادار ۲ آتیشه و سرسخت این تیم هستم، اما کاپیتان وریا، قائدی، شیخ و چشمی را بیشتر دوست دارم.(ادامه)
ماجرای خبر ابتلای «علی دایی» به کرونا چیست؟
(ادامه)
بی‌اغراق سریال «پایتخت» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون است و شاید به همین دلیل از سال ۹۲ تاکنون طی ۶ فصل با موفقیت ارائه شده. هرچند البته آمار بالا دالِ نگاهی آسیب شناسانه به سریال «پایتخت۶»؛ تأثیرات منفیِ اجتماعی و غیراخلاقی
بی‌اغراق سریال «پایتخت» یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون است و شاید به همین دلیل از سال ۹۲ تاکنون طی ۶ فصل با موفقیت ارائه شده. هرچند البته آمار بالا دالِ(ادامه)
«پایتخت ۶» و شوخی‌های مبتذل با ارزش‌های اساسی جامعه
یک کارشناس رسانه معتقد است مجموعه پایتخت ۶ در کنار بسیاری از جنبه‌های مثبت و تحسین برانگیز خود، به طرز بسیار شگفت‌آوری، پیشقراول بدعت‌گذاری در شوخی با ارزش‌های اساسی جامعه شده است.(ادامه)
روایت اسناد از«ساده لوحی» آیت الله منتظری/آیا تصمیم امام خمینی ناگهانی بود؟
بنا بر روایت و اسناد تاریخی به وضوح می توان دریافت دو شبهه عزل ناگهانی قائم مقام رهبری توسط امام خمینی و ساده لوح نبودن حسینعلی منتظری صحت ندارد. (ادامه)
پیام علی دایی برای جامعه پزشکی +عکس
پیام اینستاگرامی علی دایی برای جامعه پزشکی و پرستاران که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا خدمت رسانی می کنند.(ادامه)
دختران محمدرضا شاه چه سرنوشتی داشتند؟ + عکس
آخرین پادشاه ایران و سلسله پهلوی در خلال ازدواج‌های خود دارای ۳ دختر به نامهای شهناز، فرحناز و لیلا بود. شهناز از ازدواج اول او(با فوزیه) و فرحناز و لیلا از ازدواج سوم(با فرح) او بودند. (ادامه)
واکنش وزارت ورزش به رد صلاحیت دایی
سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش به اظهارات علی دایی واکنش نشان داد و گفت: رد صلاحیت دایی از سوی وزارتخانه صحت ندارد.(ادامه)
علی دایی عضو هیئت رئیسه فدراسیون شد
آقای گل فوتبال جهان به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون هاکی منصوب شد.(ادامه)
زمان معرفی سرمربی تیم ملی مشخص شد
اواسط هفته آینده نام سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد.(ادامه)
سورپرایز علی دایی برای کودکان داغدار پرواز اوکراین +عکس
علی دایی دیروز در اقدامی پسندیده برای تسلی دادن به فرزندانی که پدرشان را در سانحه هوایی «تهران - کی‌یف» از دست داده‌اند پیراهن تیم ملی فوتبال را امضا و به آن‌ها اهدا کرد.(ادامه)
علی دایی سرمربی تیم ملی می شود؟
به نظر می آید که علی دایی از شانس بالایی برای هدایت تیم ملی برخوردار است. او در بین بازیکنان ایران هم از محبوبیت بالایی برخوردار است.(ادامه)
شمال نیوز : گروهی او را اصولگرا و گروهی اصلاح طلب می دانند اما شیرودی می گوید زیر پرچم طیفی نیستم و همچنان بر مستقل بودنم پافشاری می کنم..... آناهیتا شیرودی : آمده ام آبروی پدرم را حفظ کنم نه اینکه برای خود و خانواده و آشنایان کیسه بدوزم / اهل زد و بند و لابی نیستم
شمال نیوز : گروهی او را اصولگرا و گروهی اصلاح طلب می دانند اما شیرودی می گوید زیر پرچم طیفی نیستم و همچنان بر مستقل بودنم پافشاری می کنم.....(ادامه)
علی دایی سرمربی تیم لیگ برتری شد
علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.(ادامه)
ملاقات با علی دایی در خیابان! +عکس
اخیرا امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده دو بازیکن پرسپولیس،ملاقاتی خیابانی با علی دایی داشتند.(ادامه)

آنچه بین یحیی گل محمدی و باشگاه شهرخودرو می گذرد دیگر دور از تعارفات معمول و رودربایستی ها است و به نظر رابطه میان مالک و سرمربی دچار خدشه ای جدی شده است. بمب ساعتی لیگ در دستان گل‌محمدی
آنچه بین یحیی گل محمدی و باشگاه شهرخودرو می گذرد دیگر دور از تعارفات معمول و رودربایستی ها است و به نظر رابطه میان مالک و سرمربی دچار خدشه ای جدی شده است.(ادامه)
سورپرایز سیدورف برای دایی چه بود؟
کلارنس سیدورف فوق ستاره سابق میلان که چند روزی است به تهران آمده یک سورپرایز برای علی دایی،چهره سرشناس فوتبال ایران داشت.(ادامه)
واکنش علی دایی به شعارهای تجزیه طلبانه +عکس
در حاشیه برگزاری دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی در تبریز تعدادی از به اصطلاح هواداران تیم تبریزی با در دست داشتن پرچم کشورهای دیگر سعی در برهم زدن آرامش و ایجاد آشوب کردند.علی دایی بازیکن شناخته شده کشور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هواداران خواست تا اجازه ندهند این ورزش دستخوش مسائل سیاسی شود.دایی نوشت:همه جای ایران سرای من است به ایران یبودن خودمان افتخار می‌کنیم و اجازه ندهیم شعار تجزیه طلبان در استادیوم ها باب شود.(ادامه)
سایپا همچنان در کابوس اخراج دایی
با اعلام کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، باشگاه سایپا به پرداخت بدهی محمد دایی محکوم شد.(ادامه)
عکس/ کودکی علی دایی در کنار پدرش
تصویری قدیمی از علی دایی در کنار پدرش را مشاهده می کنید.(ادامه)
توافق ۴۰۰‌ میلیونی استقلال و سایپا بر سر دشتی
دو باشگاه استقلال و سایپا برای پرداخت پول رضایت‌نامه علی دشتی به توافق رسیده‌اند.(ادامه)
توهین مجری شبکه ۳ به علی دایی + فیلم
حسین کلهر مجری برنامه سلام صبح بخیر صدا و سیما بار دیگر جنجال آفرید. او این بار رکورد ملی علی دایی را مورد تمسخر قرار داد. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.