.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصویری دیدنی از فرهاد مجیدی در کنار علی دایی
فرهاد مجیدی بازیکن معروف و قدیمی تیم استقلال تصویری از خود در کنار علی دایی منتشر کرد.(ادامه)
عکس / درخواست مهم علی دایی از فوتبالی‌ها
علی دایی که مدتی است از فضای فوتبال دور است در اینستاگرام خود درخواستی مهم کرد. او در اینستاگرام خود نوشت: «دوستان عزیزم، این فوتبال و زندگی کوتاه، ارزش این همه حاشیه، جدل و بی‌حرمتی را ندارد. از همه فوتبالی‌ها می‌خواهم طرفدار هر تیم و هر رنگی که هستید حرمت‌ها را حفظ کنید، مخصوصا در این روزهای سخت که جامعه و خانواده‌ها درگیر مشکلات بسیار بزرگتری هستند.»(ادامه)
درخواست مهم علی دایی از فوتبالی‌ها
علی دایی پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد.(ادامه)
شانسی که امشب علی دایی آورد!
دیدار دو تیم اسپانیا و پرتغال با تساوی بدون گل به پایان رسید و کریس رونالدو پایش به گلزنی باز نشد.(ادامه)
واکنش علی دایی پس از صعود پرسپولیس به فینال آسیا/عکس
علی دایی پس از صعود پرسپولیس به فینال آسیا پستی در اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ وقتی علی دایی سبز می‌پوشید
علی دایی در کنار کریم باقری سرشناس‌ترین ایرانی‌های تاریخ باشگاه آرمینا بیله فیلد هستند. در این میان حضور مستمر دایی در آلمان، او را به وضوح از کریم باقری مشهورتر کرد. دایی که در آن فصل جنگندگی اش مثال زدنی بود روی تمامی توپ‌های بلند در منطقه دفاعی حریف تاثیرگذار بود. این تصویر که عکاس GettyImages شکارش کرده مربوط به آوریل ۱۹۹۸ است که دایی در ترکیب آرمینا به مصاف هرتابرلین رفته است. برخلاف دیگر عکس‌های موجود از آن زمان که دایی را در لباس آبی و سفید آرمینا نشان می‌دهد، مهاجم ایرانی آرمینا و تیمش در دیدار مذکور برابر هرتا لباس سبز به تن داشتند. آن بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید.(ادامه)
عکس/ علی دایی در جمع ستاره‌های تکرار نشدنی
علی دایی در بایرن مونیخ بازی کرد و در فینال معروف لیگ قهرمانان اروپا، همراه با این تیم به منچستر یونایتد باخت. او البته در آن بازی شانس بازی به دست نیاورد. اما در کل دایی در بایرن تجربه بسیار شیرینی را به دست آورد. او کنار ستاره های، چون اولیور کان، مارکوس بابل، میشائیل تارنات، بیشنته لیزارازو، حمیدزیچ، لوتهار ماتئوس، جیوانی البر، اشتفان افنبرگ، پائولو سرجیو و... بازی کرد. این هم تصویری از همان روزهاست. وقتی تارنات از دایی و لیزارازو و ماتئوس و ... فیلم می‌گیرد.(ادامه)
عکس/ مهریه جنجالی همسر علی دایی لو رفت
مهریه جنجالی همسر علی دایی لو رفت ، علی دایی که در فوتبال به عنوان یک اسطوره شناخته می شود در زندگی شخصی و تحصیلات نیز همپای ورزش به موفقیت هایی دست یافته است. (ادامه)
خط و نشان کریستیانو رونالدو برای دایی
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال تاکید کرد که به دنبال پشت سر گذاشتن رکورد گلزنی علی دایی است.(ادامه)
حضور علی دایی در تراکتور منتفی شد
حضور علی دایی در تیم فوتبال تراکتور منتفی شد.(ادامه)
عکس: علی دایی در کنار محمدرضا گلزار
محمدرضا گلزار عکسی از خود در کنار علی دایی منتشر کرد. (ادامه)
دایی و استیلی وقتی موبایل تازه مُد شده بود! +عکس
علی دایی و حمید استیلی وقتی موبایل تازه مُد شده بود!(ادامه)
پیمان معادی و علی دایی درکنار فوتبالیست آلمانی در رستوران لاکچری +عکس
پیمان معادی در کنار علی دایی و لوتار ماتئوس فوتبالیست سابق آلمانی. (ادامه)
عکس/ تصویری زیرخاکی از کریم باقری و علی دایی در لباس عجیب تیم ملی
علی دایی و کریم باقری به همراه خداداد عزیزی سه بازیکن کلیدی تیم ملی ایران در دهه ۹۰ میلادی در خط حمله بودند. بازیکنانی که همواره گل‌های مهمی برای تیم ملی به ثمر رساندند و با درخشش آن‌ها به جام جهانی ۹۸ صعود کردیم. در ادامه تصویری از دایی و باقری با لباس عجیب تیم ملی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس/ واکنش علی دایی به شکست سنگین بارسلونا
علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه پوشیدن پیراهن باواریایی‌ها را در کارنامه خود دارد با انتشار تصویری از زمان حضورش در این تیم به برد پر گل ۸ بر ۲ بایرن مونیخ مقابل بارسلونا واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس/مهدی طارمی با مو‌های خاص در پرسپولیس
مهدی طارمی در پرسپولیس ستاره شد و نشان داد دایی درباره او اشتباه نکرده است. این بازیکن وقتی از ایرانجوان بوشهر به پرسپولیس آمد، کسی او را نمی‌خواست. هیچکس هم باور نمی‌کرد قرار است مهدی یک روز ستاره فوتبال ایران شود. تصویر زیر هم مربوط به روز‌های اول حضور او در جمع قرمزهاست که مهدی مو‌هایی خاص داشت. گذر زمان، اما هم فوتبال او را تغییر داد و هم مدل موهایش را.(ادامه)
عکس/ علی دایی و پروین در جشن عید غدیر
مراسم جشن عید غدیر صبح روز یکشنبه (۱۹ مرداد) با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور و مقامات قضایی به منظور تقدیر از چهره‌های مردمی، ورزشی و هنری همچون علی اصغر پورمحمدی، علی پروین، محمدرضا طالقانی و علی دایی که در حل و فصل پرونده‌های قصاص، نزاع و خانوادگی نقش داشتند، تقدیر بعمل آمد.(ادامه)
تصویر زیرخاکی از علی دایی در تیم زامیاد!
علی دایی در سال ۶۹ مدتی برای تیم زامیاد بازی کرد.(ادامه)
قاضی منصوری به خاک سپرده شد؟ +عکس
خواهرزاده غلامرضا منصوری از خاکسپاری دایی خود در شهر مشهد خبر داد.(ادامه)
عکس/ شوخی خداداد عزیزی با علی کریمی
علی کریمی به غیر از علی دایی، با اکثر کسانی که در تیم ملی با آن‌ها همبازی بود، رابطه خوبی دارد. یکی از این چهره‌ها خداداد عزیزی است. هر چند در دوره‌ای می‌گفتند به خاطر محبت و توجه زیاد بلاژویچ به کریمی، بین او و خداداد مشکلاتی به وجود آمده، ولی این دو همیشه خوب و صمیمی بودند. این تصویر هم مربوط به دوران حضور برانکو و بازگشت دوباره خداداد به تیم ملی است. کاملا مشخص است عزیزی که همیشه مشغول شوخی و خنده است اینجا هم با کریمی شوخی می‌کند.(ادامه)
عکس/ واکنش جالب سردار به تبریک علی دایی
سردار آزمون بابت تبریک علی دایی به خودش و مهدی طارمی بسیار خوشحال شد و واکنش جالبی نشان داد. سردار آزمون و مهدی طارمی دو لژیونر ایرانی حاضر در فوتبال اروپا موفق شدند در این فصل از رقابت‌ها به عنوان آقای گلی لیگ‌های روسیه و پرتغال برسند تا در کنار علیرضا جهانبخش به تنها آسیایی‌هایی تبدیل شوند که در یک لیگ اروپایی به عنوان آقای گلی رسیده‌اند. این موضوع باعث شد علی دایی که خودش هم سابقه زیادی در فوتبال اروپا دارد به این دو نفر تبریک بگوید؛ تبریک علی دایی باعث خوشحالی بیش از اندازه سردار آزمون شد و این واکنش جالب از او را به همراه داشت.(ادامه)
علی دایی نامزد برترین اسطوره تاثیرگذار آسیا
علی دایی از سوی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزد برترین اسطوره این قاره که بازگشتی تأثیرگذار به لیگ داخلی داشته، شد.(ادامه)
عکس/ دایی، کریمی و احسان علیخانی در جشن قهرمانی
پس از چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر چهره‌های مختلفی از جمله اسطوره‌های این باشگاه به این اتفاق مهم واکنش نشان دادند. مجری پرسپولیسی برنامه عصر جدید هم خیلی زود با پیام ویژه‌ای که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد به قهرمانی پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد و تبریک ویژه‌ای را بیان نمود.(ادامه)
عکس/ وقتی علی دایی از دست منصوریان فرار می‌کند!
علی دایی و علیرضا منصوریان دو بازیکن اسبق تیم‌ملی هستند که در دوران مربی‌گری هم رابطه خوبی با هم داشتند.شاید عجیب باشد اما نه علی دایی و نه علیرضا منصوریان، هیچکدام این روزها در عرصه مربی گری هدایت تیمی را بر عهده ندارند. دایی و منصوریان که از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران هستند، همیشه رابطه خوبی با هم داشتند. مثل روزی که در هفته اول رقابت های لیگ برتر استقلال و نفت تهران به مصاف هم رفتند و بعد از پایان بازی دایی اینطور از دست شوخی های منصوریان فرار کرد!(ادامه)
عکس/ تصویر ۴۰ سال پیشِ «برزو ارجمند»
برزو ارجمند با انتشار این عکس نوشت: حدود چهل سال پیش، من و دایی شهریار عزیزم، یادمه داییم اومده بود مشهد و میخواست برگرده تهران و من کلی ناراحت بودم.(ادامه)
عکس/ شادی گل دایی که رونالدو هم آن را ببیند تعجب می‌کند
علی دایی یکی از قهارترین سرزن‌های تاریخ ایران بود. او با قدرت سرزنی خود توانست خیلی چیز‌ها را ثابت کند. دایی روی پرش هایش همیشه تمرین می‌کرد و این یکی از عوامل پیشرفتش بود. او حتی در زمان شادی کردن به قدری می‌پرید که باعث تعجب همه بود. در تصویر زیر او بعد از یکی از گل هایش در هرتابرلین چنین ارتفاعی گرفته که اگر رونالدو هم این تصویر را ببیند احتمالا تعجب خواهد کرد!(ادامه)
تصویری از شوخی عابدزاده با آرش برهانی!
برای احمدرضا عابدزاده فرقی نمی‌کرد که کدام بازیکن با چه سن و سال و کسوتی با او دست می‌دهد. او که کلا آدم شوخ طبعی هم هست حتی با علی دایی که آدم جدی‌ای هست هم از این شوخی‌ها کرده است! این تصویری است از یکی از آن شوخی‌های معروف عقاب آسیا با آرش برهانی.(ادامه)
عکس/ علی دایی بین دو استقلالی
علی دایی سال‌ها کاپیتان تیم ملی بود. جواد نکونام هم چند سالی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. علیرضا نیکبخت، اما بازیکنی نبود که خیلی در تیم ملی بازی کند. او اهل سفر‌های طولانی مدت نبود و به همین خاطر حتی همراه تیم ملی به جام جهانی آلمان نرفت! نیکبخت اخیرا فاش کرد خودش را به مصدومیت زد تا در لیست برانکو برای رقابت‌ها قرار نگیرد. این هم یکی از تصویر‌های قدیمی دایی، نکونام و نیکبخت در زمان پرواز تیم ملی به یکی از کشور‌های خارجی است. دایی بین دو استقلالی دیده می‌شود.(ادامه)
عکس/ وقتی علی دایی با تیپ روز در تمرین تیم مایلی‌کهن ظاهر شد
تصویر زیر مربوط به دورانی است که محمد مایلی‌کهن هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت. وقتی که فوتبالیست‌های ایرانی سر اینکه چه کسی به روزتر تیپ می‌زند، با همدیگر کری داشتند! این تصویر هم برای زمانی است که علی دایی با تیپ روز در تمرین تیم مایلی‌کهن حاضر شده بود.(ادامه)
کنایه سنگین علی دایی به محمد حسین میثاقی
سرمربی سابق قرمز‌ها می‌گوید میثاقی تا دیروز به به و چه چه عادل فردوسی‌پور را می‌کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.