.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علی دایی در استوری اینستاگرام خود نوشت: خبر منتشر شده اخیر در خصوص خرید کارخانه فولاد توسط بنده خلاف واقعیت است. اشاره او به خبری است که روز گذشته در رسانه ها منتشر شده و بر اساس آن ادعا شده بود که دایی با خرید کارخانه فولاد بردسیر در استان کرمان، این کارخانه را از ورشکستگی، و دو هزار نفر از کارکنان آن را از بیکاری نجات داده است. علی دایی خبر خرید کارخانه فولاد بردسیر را تکذیب کرد
علی دایی در استوری اینستاگرام خود نوشت: خبر منتشر شده اخیر در خصوص خرید کارخانه فولاد توسط بنده خلاف واقعیت است. اشاره او به خبری است که روز گذشته در رسانه ها منتشر شده و بر اساس آن ادعا شده بود که دایی با خرید کارخانه فولاد بردسیر در استان کرمان، این کارخانه را از ورشکستگی، و دو هزار نفر از کارکنان آن را از بیکاری نجات داده است.(ادامه)
علی دایی ۲۰۰۰ نفر را از بیکاری نجات داد
علی دایی کارخانه فولاد بردسیر کرمان را که در آستانه ورشکستگی و تعطیلی بود، خرید تا این کارخانه به فعالیت و حیات خود ادامه دهد. دایی با این کار ۲۰۰۰ کارگر را از بیکاری نجات داد(ادامه)
حداقل ۱۰ بازیکن پرسپولیس باید بروند
جمشید شاه‌محمدی مهاجم پیشین پرسپولیس ضمن انتقاد از نحوه بازی این تیم مقابل سپاهان گفت: به اعتقاد من حداقل ۱۰ بازیکن باید از پرسپولیس بروند چون در حد این تیم نیستند.(ادامه)

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس همین الان استعفا بدهند و یک مربی خارجی مثل برانکو ایوانکوویچ برای این تیم بیاورند. انتقاد شدید یک پیشکسوت/ اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال شرم‌آور است/یحیی همین الان برود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی و مربیان پرسپولیس همین الان استعفا بدهند و یک مربی خارجی مثل برانکو ایوانکوویچ برای این تیم بیاورند.(ادامه)
سرمربی تیم پرسپولیس در سال‌های دور شغل جذابی داشت که سال‌هاست از آن روزها می‌گذرد. شغل قدیمی گل‌محمدی لو رفت / عکس
سرمربی تیم پرسپولیس در سال‌های دور شغل جذابی داشت که سال‌هاست از آن روزها می‌گذرد.(ادامه)
واکنش درویش به انتخاب دایی و کریمی به عنوان سرمربی پرسپولیس
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تغییر در کادرفنی این تیم را تکذیب کرد.(ادامه)
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد. حتی تلخ‌تر از شکست برای پرسپولیس؛ این سوال ترسناک!
آنچه هواداران پرسپولیس از آن می ترسیدند رخ داده؟ شاید هنوز برای پاسخ دادن به این سوال کمی زود باشد.(ادامه)
رئیس فیفا به علی دایی چه گفت؟
علی دایی که در مراسم قرعه کشی جام جهانی حضور داشت بعد از این مراسم با اینفانتینو رئیس فیفا دیدار کرد.(ادامه)
مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور نمایندگان فوتبال ایران و دو چهره بین المللی فوتبال کشورمان یعنی علی دایی و مهدی مهدوی کیا در دوحه قطر انجام شد که دایی در جمع خارج کنندگان گوها بود ....(خبر)
(ادامه)
علی دایی و ۷ اسطوره دیگر قرعه‌کشی جام جهانی را انجام می‌دهند
فیفا اعلام کرد که ۸ اسطوره فوتبال جهان قرعه‌کشی جام جهانی را انجام خواهند داد.(ادامه)
روز گذشته خبرگزاری صدا و سیما با انتشار متن کوتاهی از تعطیلی تولیدی پوشاک علی دایی خبر داد و مدعی شد در حاشیه مراسم تقدیر از تولید کنندگان پوشاک ورزشی، این خبر اعلام شده و این موضوع را به بدهی مالیاتی دایی ربط داد در حالی که سالهاست اداره مالیات در پایان هر سال از علی دایی به عنوان شهروند نمونه در پرداخت به موقع مالیات نام می برد. واکنش تند علی دایی به خبر صداوسیما: یک دروغ بزرگ است
روز گذشته خبرگزاری صدا و سیما با انتشار متن کوتاهی از تعطیلی تولیدی پوشاک علی دایی خبر داد و مدعی شد در حاشیه مراسم تقدیر از تولید کنندگان پوشاک ورزشی، این خبر اعلام شده و این موضوع را به بدهی مالیاتی دایی ربط داد در حالی که سالهاست اداره مالیات در پایان هر سال از علی دایی به عنوان شهروند نمونه در پرداخت به موقع مالیات نام می برد.(ادامه)
یک کارشناس فوتبال می‌گوید استقلال با ادامه این روند قهرمان لیگ برتر خواهد شد. اعتراف تلخ یک پرسپولیسی درمورد استقلال
یک کارشناس فوتبال می‌گوید استقلال با ادامه این روند قهرمان لیگ برتر خواهد شد.(ادامه)
استوری معنادار علی دایی در روز مرد/عکس
اسطوره فوتبال ایران، امروز تصویر خاص و معناداری را برای صفحه اینستاگرامش در نظر گرفت.(ادامه)
گل‌محمدی در آستانه عبور از رکورد دایی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه عبور از رکورد علی دایی از جهت تعداد بازی‌هایی که برای سرخپوشان ایران سرمربیگری کرده است قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)

بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. علی دایی تلفن را روی احمدی‌نژاد قطع کرد!
بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند.(ادامه)
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است. افشاگری بی سابقه از علی دایی | اخراج علی دایی به دستور احمدی نژاد بود
سخنگوی سابق سازمان تربیت بدنی به صورت رسمی اعلام کرد که برکناری علی دایی از سرمربیگری تیم ملی ایران در فروردین ۱۳۸۸ و بعد از باخت به عربستان با دستور نهاد ریاست جمهوری بوده است.(ادامه)
لبنان - ایران؛ بازی حساس زیر سایه حاشیه‌ها
تیم ملی فوتبال ایران در پنجمین مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف لبنان خواهد رفت.(ادامه)
آزمون بالاتر از دایی و طارمی +عکس
ستاره تیم ملی کشورمان با گلزنی به یوونتوس فاصله خود را علی دایی در لیگ قهرمانان اروپا زیاد کرد.(ادامه)
عکس/ توضیح علی دایی درباره دلیل بستری شدنش در بیمارستان
علی دایی در اینستاگرام نوشت: علت عمل جراحی‌ام برمی‌گردد به بازی‌های آسیایی ٩۴ و ضربه بسیار بدی که دروازه‌بان بحرین به شکمم وارد کرد و طحالم به شدت آسیب دید. (ادامه)
فوری/ علی دایی راهی بیمارستان شد + عکس
علی دایی راهی بیمارستان شد(ادامه)
علی دایی در بیمارستان بستری شد
بهترین گلزن ملی فوتبال ایران جهت انجام یک عمل جراحی در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
شمال نیوز : علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفتگویی به بیان خاطراتی جالب از دوران مدیریت خود و نیز مسائل مرتبط با ورزش ایران پرداخت. فوتبالی‌ترین رییس جمهور ایران احمدی‌نژاد بود / از بالا به وزیر ورزش دستور دادند که کی‌روش برکنار شود / نباید اجازه می‌دادند ویلموتس به این راحتی از تیم ملی جدا شود / خریداران استقلال و پرسپولیس سیاسی هستند
شمال نیوز : علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال در گفتگویی به بیان خاطراتی جالب از دوران مدیریت خود و نیز مسائل مرتبط با ورزش ایران پرداخت. (ادامه)
دایی رکورددار بیشترین گل در ۱۰۰ بازی ملی +عکس
اسطوره فوتبال ایران در میان گلزنان رده ملی در ۱۰۰ بازی ابتدایی، رکورددار جهان است.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
بهترین شروع تاریخ استقلال برابر پرسپولیس+ تصویر
(ادامه)
تمجید جالب علی دایی از علی کریمی
ظاهرا رابطه دو چهره مطرح فوتبال ایران کاملا خوب شده است. (ادامه)
عکس/ شوخی علی دایی با قلعه نویی
نشست تخصصی «یاریگران زندگی، همکاری های فرابخشی و بین المللی و پیشگیری از اعتیاد»(ادامه)
عکس/ واکنش جالب فیفا به رسیدن رونالدو به رکورد دایی
فدراسيون جهانی فوتبال(فیفا) به مناسبت رسیدن کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان به رکورد ۱۰۹ گل ملی علی دایی عکس جالبی منتشر کرد و این دو را در کنار هم قرار داد.(ادامه)
کریستیانو رونالدو به رکورد علی دایی رسید
کریستیانو رونالدو با زدن دو گل در دیدار برابر فرانسه به رکورد گلزنی علی دایی رسید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.