.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
قای علی دایی چهره مشهور ورزشی کشورمان اعلام کرده است برای «همدردی با مردم» به دعوت فیفا برای حضور در جام جهانی قطر پاسخ منفی داده است. آقای دایی، این «تیم ملی» است !(يادداشت)
قای علی دایی چهره مشهور ورزشی کشورمان اعلام کرده است برای «همدردی با مردم» به دعوت فیفا برای حضور در جام جهانی قطر پاسخ منفی داده است. (ادامه)
تیم ملی پیش از اعزام به آلمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ توسط محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور وقت بدرقه شد. (عکس) دیدار علی کریمی و علی دایی با رئیس جمهور
تیم ملی پیش از اعزام به آلمان برای حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ توسط محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور وقت بدرقه شد.(ادامه)
علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان برای افتتاحیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این کشور نخواهد رفت. پاسخ عجیب علی دایی به دعوت رسمی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان برای افتتاحیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این کشور نخواهد رفت.(ادامه)
شمال نیوز : استقلال و نساجی در شرایطی باید بازی سوپرجام فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را برگزار کنند که فاتح این بازی به پنجمین قهرمان تاریخ سوپرجام در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد؛ پیش از این، پرسپولیس، صباباتری، ذوب‌آهن و فولاد برنده‌ی این جام بوده‌اند. استقلال و نساجی عدد ۵ را می‌خواهند؛ بفرمایید سوپرجام
شمال نیوز : استقلال و نساجی در شرایطی باید بازی سوپرجام فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را برگزار کنند که فاتح این بازی به پنجمین قهرمان تاریخ سوپرجام در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد؛ پیش از این، پرسپولیس، صباباتری، ذوب‌آهن و فولاد برنده‌ی این جام بوده‌اند.(ادامه)
اخیرا یک حساب کاربری در توییتر با نام علی دایی شروع به فعالیت کرده و توییت‌هایی را درباره حوادث اخیر کشور منتشر می‌کند. واکنش علی دایی به توییت های حاشیه ساز | من اصلا نیازی به این رسانه ها ندارم! +عکس
اخیرا یک حساب کاربری در توییتر با نام علی دایی شروع به فعالیت کرده و توییت‌هایی را درباره حوادث اخیر کشور منتشر می‌کند.(ادامه)
علی دایی دستگیر نشده است
شایعه دستگیری علی دایی صحت ندارد و توسط برادر او تکذیب شد. (ادامه)
دایی شهید چاکسری: هادی رفت داروخانه دارو بخرد؛ ترورش کردند
«امیر صدرنژاد» دایی شهید هادی چاکسری که شب گذشته در آمل در حین تردد از خیابان امام خمینی(ره) این شهر ترور شد، با بیان اینکه او اصلا اهل دعوا نبود، با یک نفر هم حتی درگیری لفظی نداشت، گفت: او رفت داروخانه تا دارو بخرد که از پشت ناجوانمردانه او را زدند.(ادامه)
طارمی برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا شد
طارمی با دبل دیشب در بازی پورتو مقابل کلوب بروژ برترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا شد.(ادامه)
استاندار کردستان شایعه حضور چهره‌ها ورزشی در شهر سقز را رد کرد.


واکنش فوری استاندار کردستان به حضور علی دایی و وریا غفوری در سقز
استاندار کردستان شایعه حضور چهره‌ها ورزشی در شهر سقز را رد کرد. (ادامه)
علی دایی در گفتگویی کوتاه درباره وجود نامش در جمع امضاکنندگان نامه اخراج ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد. ببینید| علی دایی: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند
علی دایی در گفتگویی کوتاه درباره وجود نامش در جمع امضاکنندگان نامه اخراج ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.(ادامه)
وقتی دایی شهید مدافع حرم از آن دنیا برایش پارتی‌ بازی می‌کند
مادر شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان می‌گوید: شب قبل از شهادت محمدرضا، احساس کردم مهر محمدرضا از دلم جدا شده است. آن موقع نیمه‌شب از خواب بیدار شدم. حالت غریبی داشتم، آن شب برادر شهیدم را در خواب دیدم، اما باز هم، حالم منقلب بود.(ادامه)
پس از جمع آوری بیلبوردهای تبلیغاتی علی دایی، مهران مدیری و شهاب حسینی، بیلبوردهای پژمان جمشیدی هم از سطح شهر جمع آوری و مجوز پخش تیزرهای تبلیغاتی او هم باطل شد. یلبوردهای پژمان جمشیدی از سطح شهر تهران جمع شد
پس از جمع آوری بیلبوردهای تبلیغاتی علی دایی، مهران مدیری و شهاب حسینی، بیلبوردهای پژمان جمشیدی هم از سطح شهر جمع آوری و مجوز پخش تیزرهای تبلیغاتی او هم باطل شد.(ادامه)
روزنامه جوان: کاش علی دایی به حرف آیت الله بهجت گوش می کرد
(ادامه)
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند واکنش به شایعه بازداشت وریا غفوری
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند(ادامه)
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است. علی دایی به سیم آخر زد؛ کنایه تند به نماینده مجلس و تلویزیون+ عکس
انتشار مطلب علی دایی در اینستاگرام درباره فوت «اسرا پناهی»، دختر دانش‌آموز اردبیلی واکنش تند برخی مسئولان استان و خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان را در پی داشت. حالا علی دایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود به حواشی اخیر پاسخ داده است.(ادامه)
 علی دایی که چند سالی است از فضای فوتبال فاصله گرفته و تمایلی هم به بازگشت نشان نمی دهد، روز گذشته رقم زننده یک اتفاق قابل تحسین شده است.
دفتر علی دایی میزبان یک مهمان ویژه (عکس)
علی دایی که چند سالی است از فضای فوتبال فاصله گرفته و تمایلی هم به بازگشت نشان نمی دهد، روز گذشته رقم زننده یک اتفاق قابل تحسین شده است. (ادامه)
ماجرای مرگ سارینا اسماعیل‌زاده + جزئیات
رئیس کل دادگستری استان البرز درباره فوت سارینا اسماعیل.زاده توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
امروز عصر ممنوع الخروجی علی دایی در محافل رسانه ای مطرح شد. یکی از نزدیکان این پیشکسوت ورزشی خبر ضبط گذرنامه علی دایی هنگام بازگشت به تهران را تایید کرده اما هنوز کاپیتان سابق تیم ملی به این خبر واکنش نشان نداده علی دایی ممنوع الخروج شد؟!/ ضبط گذرنامه کایپتان سابق تیم ملی
امروز عصر ممنوع الخروجی علی دایی در محافل رسانه ای مطرح شد. یکی از نزدیکان این پیشکسوت ورزشی خبر ضبط گذرنامه علی دایی هنگام بازگشت به تهران را تایید کرده اما هنوز کاپیتان سابق تیم ملی به این خبر واکنش نشان نداده(ادامه)
انتشار تصاویری از تفریحات عجیب و جنجالی دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است. جنجالی شدن تفریحات لاکچری دختر علی دایی در خارج از کشور + عکس
انتشار تصاویری از تفریحات عجیب و جنجالی دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.(ادامه)
جوان‌ترین و مسن‌ترین گلزن تیم ملی ایران
الله‌یار صیادمنش در ۱۷ سالگی و علی دایی در ۳۶ سالگی توانستند برای تیم ملی ایران گلزنی کنند و جوان‌ترین و مسن‌ترین بازیکنان تاریخ ایران نام بگیرند.(ادامه)
بازگشت اسکوچیچ به سود تیم ملی شد
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با توجه به نزدیک بودن به جام جهانی و اتفاقاتی که در فوتبال ما افتاده است، دنبال مقصر نگردیم و همه تمرکزمان بر روی موفقیت تیم ملی باشد.(ادامه)
علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که با وزیر ورزش و جوانان در مسیر به کیش هم‌سفر بوده و پیش از مراسم با هم خوش‌بش داشته‌اند. وی افزود: در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند. واکنش علی دایی به ویدیوی دیدارش با وزیر ورزش
علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که با وزیر ورزش و جوانان در مسیر به کیش هم‌سفر بوده و پیش از مراسم با هم خوش‌بش داشته‌اند. وی افزود: در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند.(ادامه)
در حاشیه مراسم جام جهانی فوتبال در کیش وزیر ورزش با برخورد سرد و بی‌اعتنایی علی دایی اسطوره فوتبال ایران مواجه شد. بی‌محلی علی دایی به وزیر رئیسی
در حاشیه مراسم جام جهانی فوتبال در کیش وزیر ورزش با برخورد سرد و بی‌اعتنایی علی دایی اسطوره فوتبال ایران مواجه شد.(ادامه)
مربیانی که صلاحیت جانشینی اسکوچیچ را دارند
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از تصمیم کمیته فنی برای رد صلاحیت دراگان اسکوچیچ دفاع کرد.(ادامه)
۲ نفر واسطه مذاکره با کی‌روش
کارشناس فوتبال ایران از اقدام بازیکنان تیم ملی و دو دستگی ایجاد شده بین آنها که در نهایت منجر به برکناری دراگان اسکوچیچ شد، انتقاد کرد.(ادامه)
علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد نشستن دوباره روی نیمکت این تیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد و حالا مسئولان فدراسیون باید به بررسی سایر گزینه‌ها ادامه دهند. علی دایی سرمربیگری تیم ملی فوتیبال را نپذیرفت / گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی
علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد نشستن دوباره روی نیمکت این تیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد و حالا مسئولان فدراسیون باید به بررسی سایر گزینه‌ها ادامه دهند.(ادامه)
کی‌روش مجانی هم بیاید قبول نمی‌کنیم‌
رئیس کمیته فوتبال مجلس به احتمال تغییر سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: اخبار غیر رسمی از دیدار حسینی پور ، استاندار مازندران و علی دایی سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی خبر می دهند . حسینی پور ، استاندار مازندران و علی دایی دیدار کردند !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز: اخبار غیر رسمی از دیدار حسینی پور ، استاندار مازندران و علی دایی سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی خبر می دهند .(ادامه)
احداث ۲ کمپ ورزشی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری ورزشی
استاندار مازندران گفت: ایجاد دو کمپ مدرن ورزشی می تواند مازندران را به قطب گردشگری ورزشی بین المللی تبدیل کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.