.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند. رسانه‌های غربی درباره نامزدهای انتخابات ایران چه می‌گویند؟
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند.(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
تیپ‌های عجیب و غریب در ستاد انتخابات
ستاد انتخابات کشور در سومین روز خود ترافیکی سبک از چهره‌های سیاسی و سرشناس و در عین حال سنگین از افرادی خاص با تیپ‌های عجیب و غریب را تجربه کرد. (ادامه)
احمدی‌نژاد جدید با کت قرمز کاندیدا شد
شادمان احمدی نژاد از کاندیداهای ریاست جمهوری بود که امروز به ستاد انتخابات آمد. شباهت فامیلی او با رئیس جمهور سابق و کت قرمز رنگ او جلب توجه می کرد.(ادامه)
زیباکلام گفت: همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمدی نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای می آورد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می آورد. زیباکلام: کاش خاتمی جسارت احمدی نژاد را داشت
زیباکلام گفت: همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمدی نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای می آورد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می آورد.(ادامه)
سید محمد خاتمی ملقب به «ابو وفا» که برای گذراندن شب‌های قدر به کربلا رفته بود، توسط یک گروه جهادی بازداشت شد. سیدمحمد خاتمی توسط چه کسانی بازداشت شد؟
سید محمد خاتمی ملقب به «ابو وفا» که برای گذراندن شب‌های قدر به کربلا رفته بود، توسط یک گروه جهادی بازداشت شد.(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، بازی نظام سلطه در قاعده سلطه‌گر – سلطه‌پذیر یا جهان آزاد و قرنطینه را به هم زد. چنین امری در شأن ملت کهن ایران بود، اما پرهزینه هم بود. امنیت‌آوریِ مشارکت چگونه؟ (يادداشت)
جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، بازی نظام سلطه در قاعده سلطه‌گر – سلطه‌پذیر یا جهان آزاد و قرنطینه را به هم زد. چنین امری در شأن ملت کهن ایران بود، اما پرهزینه هم بود. (ادامه)
شمال نیوز : وی یادآور شد: حالت مطلوب برای لاریجانی آن است که دوقطبی شکل بگیرد و نامزد مقابلش هم آقای جلیلی باشد چون در دوقطبی جلیلی-لاریجانی، نامزد پیروز .... یک استاد دانشگاه : لاریجانی با حمایت اعتدال و اصلاحات نامزد 1400 می‌شود / لاریجانی بدنه اجتماعی ندارد و روی کسب آرای روحانی و جریان همراه او حساب می کند
شمال نیوز : وی یادآور شد: حالت مطلوب برای لاریجانی آن است که دوقطبی شکل بگیرد و نامزد مقابلش هم آقای جلیلی باشد چون در دوقطبی جلیلی-لاریجانی، نامزد پیروز ....(ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند. اصلاح‌طلبان اگر رای بیاورند دوباره از زنگنه، ربیعی، آخوندی و جهانگیری استفاده می‌کنند
شمال نیوز : مبانی نظری یک دولت و برنامه آنها مهم است که گاهی اصلاح‌طلبانه و یک‌زمانی اصولگرایانه و یک زمانی اعتدالی است؛ لذا مردم باید وجه‌تمایز را در برنامه ببینند.(ادامه)

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود. باهنر راه نامزدی لاریجانی را بازکرد
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی  و عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نگاه من این است که اگر من نماینده مجلس شدم نباید بروم به دنبال انتخابات دیگری؛ خوب نیست که آدم می‌بیند در هیات رئیسه مجلس چند نفر کاندیدا هستند. انتقاد تند بادامچیان از کاندیدا شدن هیات رئیسه مجلس در انتخابات ۱۴۰۰ /خاتمی و احمدی نژاد ظرفیتی برای نظام بودند اما...
شمال نیوز : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نگاه من این است که اگر من نماینده مجلس شدم نباید بروم به دنبال انتخابات دیگری؛ خوب نیست که آدم می‌بیند در هیات رئیسه مجلس چند نفر کاندیدا هستند.(ادامه)
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد. ظریف رسماً از کاندیداتوری ۱۴۰۰ انصراف داد/ نامه ظریف به رهبری: مذاکرات را به ثمر می‌رسانم
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
مهدی کروبی دچار حادثه شد
مهدی کروبی برای دومین‌بار در ماه‌های اخیر دچار آسیب‌دیدگی ستون فقرات شد. (ادامه)
شمال نیوز : برنامه ما این هست که تا سال 1403 ایران بدون گرسنه داشته باشیم. در دولت اعتماد هیچکس دیگر در سطح سلولی گرسنه نخواهد ماند. رقیبم در انتخابات «رضاخان» است/ نام دولتم «دولت اعتماد» است/ در دولت ما هیچکس گرسنه نخواهد ماند/ از مدیران تست آی‌کیو می‌گیرم
شمال نیوز : برنامه ما این هست که تا سال 1403 ایران بدون گرسنه داشته باشیم. در دولت اعتماد هیچکس دیگر در سطح سلولی گرسنه نخواهد ماند.(ادامه)
اگر به ۹۶ برگردیم بازهم به روحانی رای می‌دهم/ کسی در این ساختار خروجی بهتر از روحانی نخواهد داشت!/ برجام نبود نمی توانستیم با چین توافق کنیم/ اگر مشکل اقتصادی نمی‌خواهیم باید جنگ با امریکا را رها کنیم/ از FATF سر در نمی‌آورم ....(خبر)
(ادامه)
سیدحسن خمینی: مردم ناامید و قهرند
سید حسن خمینی ضمن تشریح وضعیت کنونی کشور به مسأله حضور خود در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری پرداخت.(ادامه)
نامزدی محسن هاشمی جدی شد؟
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: محسن هاشمی گزینه برتر ما است و امکان اجماع اصلاح‌طلبان روی او زیاد است.(ادامه)
فعالیت انتخاباتی «عارف» کلید خورد
محمدرضا خباز با بیان اینکه از شعار انتخاباتی «عارف» خبر ندارم، گفت: اما از آمادگی او برای کاندیداتوری و آغاز فعالیت‌های انتخاباتی‌شان اطلاع دارم.(ادامه)
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. احمدی نژاد از حمله آمریکا به ایران استقبال می کند/ او خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ بقایی گفت جمهوری اسلامی تا انتخابات ۱۴۰۰ سقوط می کند
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. (ادامه)
تسلیت سیدمحمد خاتمی به میرحسین موسوی
سید محمدخاتمی، رئیس دولت اصلاحات در پیامی درگذشت همسر پدر میرحسین موسوی را تسلیت گفت(ادامه)
شمال نیوز : ضرغامی گفته است: «دیگر با من بمیرم تو بمیری کار جلو نمی‌رود. چیزی که آقا اسمش را آتش به اختیار گذاشته‌اند با این روش‌های محافظه‌کارانه بسیاری از اصول‌گراها جلو نمی‌روند. والله نمی‌رود» .... ضرغامی : روحانی خیلی کشور را عقب نگه داشت/ هرچه جلوتر می‌رویم حضورم در انتخابات را ضروری‌تر می‌بینم/ ائتلاف و این چیزها را هم درباره من کنار بگذارید/ نسبت من با احمدی‌نژاد معلوم است/ اصلاح‌طلبان را دست کم نگیرید/ ماجرای ....(خبر)
شمال نیوز : ضرغامی گفته است: «دیگر با من بمیرم تو بمیری کار جلو نمی‌رود. چیزی که آقا اسمش را آتش به اختیار گذاشته‌اند با این روش‌های محافظه‌کارانه بسیاری از اصول‌گراها جلو نمی‌روند. والله نمی‌رود» ....(ادامه)
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تشبیه انتخاب خاتمی و احمدی‌نژاد و روحانی به بارداری ناخواسته گفت: انتخابات امری نیست که در آن با پدیده جلو برویم و سرنوشت اجرایی کشور را به دست پدیده‌ها بسپاریم. انتخاب خاتمی و احمدی‌نژاد و روحانی مثل بارداری ناخواسته بود/ با پدیده‌های انتخاباتی نمی‌توان مملکت اداره کرد/ فقدان انتخابات در قالب و فضای حزب یعنی همین دولت‌های بی‌برنامه ما!(خبر)
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تشبیه انتخاب خاتمی و احمدی‌نژاد و روحانی به بارداری ناخواسته گفت: انتخابات امری نیست که در آن با پدیده جلو برویم و سرنوشت اجرایی کشور را به دست پدیده‌ها بسپاریم.(ادامه)
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در عالم سیاست هیچ چیز غیرممکن نیست و این احتمال وجود دارد که اصلاح‌طلبان بر آقای حسن خمینی اجماع کنند. قوامی: ممکن است اصلاح‌طلبان بر حسن خمینی اجماع کنند/ در شرایطی که اصلاح‌طلبان می‌خواهند با نامزد کاملا اصلاح‌طلبان وارد انتخابات شوند، حسن خمینی گزینه خوبی است/ احتمال تأیید صلاحیت حسن خمینی تأیید وجود دارد
شمال نیوز : فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در عالم سیاست هیچ چیز غیرممکن نیست و این احتمال وجود دارد که اصلاح‌طلبان بر آقای حسن خمینی اجماع کنند. (ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه سیدحسن خمینی تا الان امتناع دارد که وارد عرصه انتخابات شود، گفت: ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد. پاسخ خاتمی و سیدحسن خمینی به پیشنهاد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰
دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه سیدحسن خمینی تا الان امتناع دارد که وارد عرصه انتخابات شود، گفت: ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد.(ادامه)
سیدمحمد خاتمی پیام جدید صادر کرد
سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات پیامی را خطاب به نشست انجمن یزدی تباران منتشر کرد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی گفت: دولت آقای روحانی به شدت مقصر است که به تعهدات خودش عمل نکرد و وقتی دید که نمی‌تواند قراردادش را با مردم ایفا کند، باید به مردم می‌گفت / اصلاحات تضعیف شد چون از گفتمان به شخصیت رسید.... (خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 117 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.