.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد. فقط ۳ نفر از اسامی گزینه‌های«رهبری» آینده اطلاع دارند/ ماموریت «کمیته خیلی سرّی و محرمانه» چیست؟
فقط ۳ نفر از گزینه‌های رهبری اطلاع دارند. به گفته او در حال حاضر این لیست وجود دارد و شرطی هم برای عضویت افراد در مجلس خبرگان وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز:  محمدباقر قالیباف رییس مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه نتایج انتخابات ناظران در شوراها ‌و مجامع را  اعلام کرد.:

ناظران مجلس در برخی از مجامع و شوراها مشخص شدند
شمال نیوز: محمدباقر قالیباف رییس مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه نتایج انتخابات ناظران در شوراها ‌و مجامع را اعلام کرد.: (ادامه)
جلسات این جمع به طور منظم درحال برگزاری است و آخرین جلسه آن به میزبانی معاون اول دولت روحانی در منزل وی برگزار شد. در این جلسه ظاهرا به بررسی مسائل روز از جمله ... جلسه‌ی تازه‌ی روحانی، ناطق، خاتمی و سیدحسن خمینی در منزل جهانگیری
جلسات این جمع به طور منظم درحال برگزاری است و آخرین جلسه آن به میزبانی معاون اول دولت روحانی در منزل وی برگزار شد. در این جلسه ظاهرا به بررسی مسائل روز از جمله ...(ادامه)
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در نطق میان دستور خود گفت : آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام آقای رئیسی! این آخرین اخطار است / دفعه بعد ، سند رو می کنم
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در نطق میان دستور خود گفت : آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام(ادامه)
در روزهای گذشته بیانیه میرحسین موسوی کاندیدای اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ در فضای رسانه‌ای کشور خبرساز شد؛ متنی که محتوای آن مشخصاً بیش از آنکه به اختلافات سیاسی در ایران بپردازد به حمایت از مواضع داعش و تروریسم شباهت داشت. سرافکندگی کافی نیست؛ با خط داعش مرزبندی کنید
در روزهای گذشته بیانیه میرحسین موسوی کاندیدای اصلاح‌طلبان در سال ۸۸ در فضای رسانه‌ای کشور خبرساز شد؛ متنی که محتوای آن مشخصاً بیش از آنکه به اختلافات سیاسی در ایران بپردازد به حمایت از مواضع داعش و تروریسم شباهت داشت.(ادامه)
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است! او یک «‌فراماسون» است!
اسناد و شواهد به وضوح نشان می‌دهد، حرکت اخیر مهندس موسوی ماموریتی بوده است که به عنوان یک عضو تشکیلات مخوف فراماسونری بر عهده داشته است!(ادامه)
ایرادات طرح آزمایشی سهمیه بنزین به فرد در کیش
عضو هیأت علمی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به روند افزایش مصرف بنزین، گفت: مصرف در بهار امسال به بیش از 95 میلیون لیتر رسید و معمولا در مرداد و شهریور 10 میلیون لیتر در مقایسه با بهار افزایش مصرف داریم، که بر این اساس مصرف روزانه به 105 تا 110 میلیون لیتر می‌رسد و کشور دوباره وارد کسری بنزین خواهد شد.(ادامه)
رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟
یک سال از روزی که رهبر انقلاب اسلامی حکم ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تنفیذ کردند، می‌گذرد. تنفیذی که در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی، ۱۳ بار انجام شده و ۸ نفر را بر صندلی ریاست جمهوری اسلامی ایران نشانده است.(ادامه)
عین اللهی: واکسن نورا تاثیر ۹۴درصدی دارد
وزیر بهداشت با اشاره به دریافت مجوز واکسن نورا برای تزریق به عنوان نوبت یادآور سایر واکسن ها، گفت: این واکسن پروتئینی نوترکیب، واکسنی پیشرفته است و توانسته ۹۴ درصد کارایی و تاثیر داشته باشد.(ادامه)
سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات عصر دیروز در مرقد امام خمینی و در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دعائی حاضر شد. حضور رئیس دولت اصلاحات بر مزار امام خمینی(ره)
سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات عصر دیروز در مرقد امام خمینی و در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم دعائی حاضر شد.(ادامه)
پشت پرده دیدار اخیر خاتمی، روحانی و حسن خمینی
وزیر دولت اصلاحات گفت که دیدار اخیر محمد خاتمی، حسن روحانی و حسن خمینی برنامه‌ریزی شده و مربوط به انتخابات نبود. (ادامه)
واکنش سید محمد خاتمی به بازداشت تاج زاده
رییس دولت اصلاحات با فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاج زاده تماس تلفنی داشت.(ادامه)
واقعیت ماجرا این است که برخی که در مراکز تصمیم گیری وجود دارند با هنر مشکل دارند. برای این عده نیز تفاوتی نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور باشد. برای این عده تفاوتی بین خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و رئیسی وجود ندارد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: یک کارشناس اقتصادی در واکنش به آمار اعلامی ۶۰ درصدی تورم، می‌گوید: مبنای این آمار را باید مشخص کنند، چیست؟ بیشترین تورم طی سال‌های گذشته، تورم نقطه‌ای خردادماه امسال طی چند دهه اخیر بوده است. بالاترین نرخ تورم ماهانه بعد از جنگ در خرداد ۱۴۰۱ رقم خورد / اعلام اطلاعات اشتباه فرار به جلو است
شمال نیوز: یک کارشناس اقتصادی در واکنش به آمار اعلامی ۶۰ درصدی تورم، می‌گوید: مبنای این آمار را باید مشخص کنند، چیست؟ بیشترین تورم طی سال‌های گذشته، تورم نقطه‌ای خردادماه امسال طی چند دهه اخیر بوده است.(ادامه)
ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال سوم
ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سومین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید.

اسامی اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال سوم
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد .





ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص شد / کمال علیپور نایب رئیس اول کمیسیون عمران شد + اسامی و تصاویر
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد . (ادامه)
۲۵ سئوال از شهردار جویبار اعلام وصول شد
رئیس شورای شهر جویبار با اشاره به ارائه ۲۵ سئوال ار شهردار با امضای دو عضو شورا گفت: طرح سئوال از شهردار حق تمامی اعضای شورای شهر است. (ادامه)
تصویر همنشینی معاونان اول خاتمی، روحانی و رئیسی
معاونان اول سه رئیس جمهور در مجلس ختم دعایی حضور یافتند.(ادامه)
عکس/ سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و حسین شریعتمداری در مراسم وداع با پیکر مرحوم دعایی
سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و حسین شریعتمداری در مراسم وداع با پیکر یار امام مرحوم سید محمود دعایی در حسینیه جماران حضور پیدا کردند. (ادامه)
انتشار انتقاد یک نماینده سابق از همزمانی جشن سلام فرمانده با شهادت امام صادق در روزنامه کیهان انتشار انتقاد یک نماینده سابق از همزمانی جشن سلام فرمانده با شهادت امام صادق در روزنامه کیهان
انتشار انتقاد یک نماینده سابق از همزمانی جشن سلام فرمانده با شهادت امام صادق در روزنامه کیهان(ادامه)
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند. روایت سردار مازنی از آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی + روایات تاریخی انقلاب
شمال نیوز: سردار باقرزاده درباره مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی می‌گوید: مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی در ابتدا و شروع نهضت همراه حضرت امام بودند و جزء کسانی بودند که با اعلامیه از مرجعیت امام خمینی(ره) حمایت کرده بودند؛ ایشان از حلقه اسرار امام بودند.(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
فائزه هاشمی می گوید: به بابا ۱۸، آقای خاتمی ۱۶، آقای احمدی‌نژاد منهای ۲، دوره اول آقای روحانی ۱۶ و دوره دوم ۸ می‌دهم. حملات تند و بی پروای فائزه هاشمی به احمدی نژاد /نمره او منهای 2 است /احمدی نژاد مملکت را به قهقرا برد
فائزه هاشمی می گوید: به بابا ۱۸، آقای خاتمی ۱۶، آقای احمدی‌نژاد منهای ۲، دوره اول آقای روحانی ۱۶ و دوره دوم ۸ می‌دهم.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم تبریز در مجلس از سفر احمدی‌نژاد به اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس خبر داد. محمود احمدی‌نژاد در راه اجلاس داووس + جزئیات
شمال نیوز: نماینده مردم تبریز در مجلس از سفر احمدی‌نژاد به اجلاس سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس خبر داد.(ادامه)
محمود علیزاده طباطبایی گفت: روحانی در روزهای اخیر با آقایان ناطق‌نوری، خاتمی، باهنر و لاریجانی جلساتی داشته است. سران اصلاحات می‌خواهند جمهوریت نظام را احیا کنند. جزئیات تازه از جلسه روحانی با خاتمی، لاریجانی، باهنر و ناطق نوری
محمود علیزاده طباطبایی گفت: روحانی در روزهای اخیر با آقایان ناطق‌نوری، خاتمی، باهنر و لاریجانی جلساتی داشته است. سران اصلاحات می‌خواهند جمهوریت نظام را احیا کنند.(ادامه)
فارس نوشت: یکی از مطلعین اصلاح‌طلب گفت : خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند..
خاتمی در هفته آینده قصد دارد نامه سرگشاده منتشر کند؟!
فارس نوشت: یکی از مطلعین اصلاح‌طلب گفت : خاتمی در روزهای آینده قصد دارد نامه ای سرگشاده در مورد شرایط کشور منتشر کند.. (ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.497 seconds.