.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دور دوم رایزنیهای انتخاباتی اعتدالگرایان شمال
(ادامه)
وقتی که سرما آمد و برف بارید و یخبندان شد و گاز قطع گشت، و پرتقال ها بر شاخه درختان یخ زدند و نانواها، نان پخت نکردند؛ عده ای از بحران نان و برف و سرما در مازندران گفتند و عده ای از بحران سرما و برف و نان در مازندران نوشتند؛ عده ای برف را مقصر دانستند، عده ای سرما را مقصر دانستند، عده ای زمستان و عده ای تابستان را مقصر دانستند؛ عده ای ترکمنستان ... مقصر کیست ؟؟
وقتی که سرما آمد و برف بارید و یخبندان شد و گاز قطع گشت، و پرتقال ها بر شاخه درختان یخ زدند و نانواها، نان پخت نکردند؛ عده ای از بحران نان و برف و سرما در مازندران گفتند و عده ای از بحران سرما و برف و نان در مازندران نوشتند؛ عده ای برف را مقصر دانستند، عده ای سرما را مقصر دانستند، عده ای زمستان و عده ای تابستان را مقصر دانستند؛ عده ای ترکمنستان ...(ادامه)
ابطحي در نشست ائتلاف اصلاح طلبان گيلان
(ادامه)
نمایندگان گیلان در مجلس صدرنشین هستند
(ادامه)
خاتمي روز چهارشنته در شهر باران
(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
معرفي زود هنگام نامزدهاي 21نفره اعتدالگرایان در گلستان
(ادامه)
رضا مياندره انواع تبليغات انتخاباتی(ديدگاه)
رضا مياندره(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء من، حزب دارم، پس هستم!(يادداشت)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
دیدار جمعی از فعالان سياسي شمال با خاتمی
(ادامه)
سرانجام مهندس روح ا... قهرمانی چابک بعنوان استاندار جدید گیلان انتخاب شد قهرمانی پيش از اين معاون عمراني استاندار ي مازندران بوده وی تنها مدیر دولت خاتمی در گیلان بود که در ... معاون استاندار مازندران ،استاندار جديد گيلان
سرانجام مهندس روح ا... قهرمانی چابک بعنوان استاندار جدید گیلان انتخاب شد قهرمانی پيش از اين معاون عمراني استاندار ي مازندران بوده وی تنها مدیر دولت خاتمی در گیلان بود که در ...(ادامه)
گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود... تلاش براي تصاحب سكان حزب کارگزاران درگلستان
گروههای سیاسی گلستان از جمله حزب کارگزاران خود را برای حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس هشتم آماده می کنند و مهیمنی درصدد جلب حمایتهای حزب کارگزاران استان به عنوان یک حزب بانفوذ در این انتخابات برای نزدیکان خود...(ادامه)
انتخابات نمایشی مدیران در مدارس گلستان
(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ... احمدی نژاد، هنوز احمدی نژاد است!
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ...(ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.258 seconds.