.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
پیام سیدمحمد خاتمی به مشاور نظامی رهبر انقلاب
ایلنا نوشت: رئیس دولت اصلاحات در پیامی درگذشت همسر دریادار عباس محتاج، را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز : آقای احمدی نژاد هم همین موقعیت را پیدا کرد گرچه قدر ناشناسی و ناسپاسی کرد و از حریم حکم رهبری را با موضعگیری‌های عجیب و غریب خود صیانت نکرد.... عطریانفر: روحانی قابلیت‌های منحصر به فردی در قیاس با اعضای فعلی مجمع دارد/ ریاست مجمع تشخیص را به روحانی واگذار خواهند کرد!
شمال نیوز : آقای احمدی نژاد هم همین موقعیت را پیدا کرد گرچه قدر ناشناسی و ناسپاسی کرد و از حریم حکم رهبری را با موضعگیری‌های عجیب و غریب خود صیانت نکرد....(ادامه)
 در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. وزیر نفت دولت سیزدهم چه کسی خواهد بود؟ / مروری بر وزرای نفت جمهوری اسلامی ایران
در این گزارش سعی داریم مروری بر تاریخچه، چالش ها و اصلی ترین گزینه های هدایت وزارت نفت داشته باشیم. (ادامه)
هدایت آقایی : خاتمی و روحانی مردم را ناامید کردند/ رئیس‌جمهوری که در ماجرای بنزین مردم را مسخره می‌کند؛ مسئول مرگ اصلاحات است/ بیش از ۱۰۰ حزب اصلاح‌طلب خانوادگی و سهم‌خواه داریم....(خبر)
(ادامه)

از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد. چه کسی متصدی وزارت علوم می‌شود؟/ بررسی گزینه‌های احتمالی
از جمله این گزینه می توان به محمد مهدی زاهدی وزیر اسبق وزارت علوم، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس، محمد‌مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و فرهاد هبر رئیس پیشین دانشگاه تهران نام برد.(ادامه)
رهبر انقلاب با کدام گزینه های خاتمی برای وزارت اطلاعات موافق نبودند؟
(ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
بر اساس اخبار رسیده گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه جدی برای تصدی ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود، علی‌عسگری هم در دولت سیزدهم جایی خواهد داشت. رحمانی فضلی و صفار هرندی دو گزینه جدی ریاست صداوسیما/ علی‌عسکری جای واعظی را می‌گیرد
بر اساس اخبار رسیده گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه جدی برای تصدی ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود، علی‌عسگری هم در دولت سیزدهم جایی خواهد داشت.(ادامه)
اصلاح طلبان پس از انتخابات 1400 چه تصمیمی می گیرند؟
۵۲ درصد مردم در انتخابات شرکت نکردند و رأی‌های باطله هم رتبه دوم را کسب کرد. میزان رأی کاندیدای پیروز این انتخابات هم گویای بخشی از این واقعیت است.(ادامه)
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. صادق لاریجانی جایگرین احتمالی آیت‌الله جنتی/ اژه‌ای، رئیس جدید قوه قضائیه
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. (ادامه)
اصلاح طلبان از این به بعد چه خواهند کرد؟
اصلاح طلبان از این به بعد چه خواهند کرد؟(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز:  منتخبین مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهرهای قائمشهر، جویبار و  کوهیخیل با پایان شماره آرا و تجمیع آنها مشخص شدند.
منتخبین شورای شهرهای قائمشهر، جویبار و کوهیخیل معرفی شدند
شمال نیوز: منتخبین مردم در دوره ششم شورای اسلامی شهرهای قائمشهر، جویبار و کوهیخیل با پایان شماره آرا و تجمیع آنها مشخص شدند. (ادامه)
تکذیب حمایت محمدرضا خاتمی از همتی
(ادامه)
تکذیب حمایت خاتمی از یک کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
حمایت رئیس دولت اصلاحات از یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کذب است. (ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
طی حکمی از سوی محمود زمانی قمی ، رییس ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران منصوب شد. رییس ستاد دکتر مهرعلیزاده در مازندران منصوب شد
طی حکمی از سوی محمود زمانی قمی ، رییس ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
یک عضو فقهای شورای نگهبان گفت: از کاندیداهای مورد تایید می‌خواهم که مراقب حرف‌هایشان باشند و تخریب نکنند و تهمت نزنند و خلاف واقع نگویند.
انتقادات صریح عضو شورای نگهبان از سیدحسن خمینی و همتی /مراقب حرف هایتان باشید و تخریب نکنید / برخی وقیحانه شورا را فحش باران کردند
یک عضو فقهای شورای نگهبان گفت: از کاندیداهای مورد تایید می‌خواهم که مراقب حرف‌هایشان باشند و تخریب نکنند و تهمت نزنند و خلاف واقع نگویند. (ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم. زاکانی: جریان انقلاب باید با یک نامزد در انتخابات حاضر باشد/ امیدوارم روی من اجماع کنند
علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه جریان انقلاب نهایتاً با یک نامزد در انتخابات 1400 خواهد بود، گفت امیدوارم آن فرد من باشم.(ادامه)
جهانگیری: شب ردصلاحیتم در منزل ما جشن بود
معاون اول رئیس جمهور گفت: شبی که نظر شورای نگهبان به من اعلام شد، در منزل ما بعد از گذشت ده روز از ثبت نام، شب جشن بود زیرا همه احساس کردند که بار بزرگی از دوشم برداشته شد (ادامه)
باهنر : افشاگری ها درباره لاریجانی، جای سوال دارد/ بودجه ۱۴۰۰ چالش‌ دولت بعدی است/ لاریجانی ارتباط با انگلیسی‌ها را رد کرده/ احمدی‌نژاد می‌خواهد دستگیر شود/ خاستگاه دولت روحانی، اصولگرایی بود/ FATF در همین دولت تعیین تکلیف می شود(خبر)
(ادامه)
احمدی‌ نژاد در کلاب‌ هاوس گفت: رای دادن یک مساله شخصی هست و چگونه مساله شخصی را می‌گویید ساختارشکنی هست؟! احمدی‌ نژاد در کلاب‌ هاوس چه گفت؟
احمدی‌ نژاد در کلاب‌ هاوس گفت: رای دادن یک مساله شخصی هست و چگونه مساله شخصی را می‌گویید ساختارشکنی هست؟!(ادامه)
شمال نیوز :  در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند. خاطرات هاشمی از یک روز غیر منتظره/ لاریجانی نگران بود خاتمی رای بیاورد
شمال نیوز : در خاطرات روز دوم خرداد سال 76 هاشمی رفسنجانی آمده است: آقاى موسوى‌خویینى‌ها، تلفنى خبر داد که با حکم دادگاه انقلاب، امشب دارند ستاد انتخابات آقاى خاتمى را تخلیه مى‌کنند. به رئیس قوه قضائیه تلفن کردم که جلوگیرى کنند.(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر عواملی ایجاد شود که آرای خاکستری از کف کنده شوند و به بالا بیایند، به سبد یکی از دو جناح که حتما اصلاحطلب‌ها هستند، اضافه خواهد شد.
چند ضلعی اصولگرایی «رئیسی- لاریجانی- رضایی» داریم
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر عواملی ایجاد شود که آرای خاکستری از کف کنده شوند و به بالا بیایند، به سبد یکی از دو جناح که حتما اصلاحطلب‌ها هستند، اضافه خواهد شد. (ادامه)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت.
جای خالی دانشگاه در انتخابات ۱۴۰۰(يادداشت)
در آستانه برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و یا به بیان بهتر اولین بزنگاه مهم تاریخ معاصر کشور هستیم که در آن دانشگاه و دانشگاهیان کمترین اثرگذاری را خواهند داشت، آنقدر کم که می توان آن را از اساس نادیده گرفت. (ادامه)
محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من احساس می‌کنم احمدی‌نژاد الان به موقعیتی رسیده است که دارد فریاد می‌زند که بیایید من را بگیرید.
دستگیری آقای احمدی‌نژاد بهترین اتفاق برای وی است
محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من احساس می‌کنم احمدی‌نژاد الان به موقعیتی رسیده است که دارد فریاد می‌زند که بیایید من را بگیرید. (ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بیانیه لاریجانی در ستاد انتخابات کشور برای اصلاحات جذاب بود، گفت: شباهت ادبیات لاریجانی به روحانی از حیثیت گفتمانی او چیزی کم نمی‌کند. سخنان لاریجانی برای اصلاح‌طلبان جذاب بود اما جهانگیری امید اول ماست/ ادبیات انتخاباتی لاریجانی شباهت بسیاری به ادبیات انتخاباتی روحانی دارد
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه بیانیه لاریجانی در ستاد انتخابات کشور برای اصلاحات جذاب بود، گفت: شباهت ادبیات لاریجانی به روحانی از حیثیت گفتمانی او چیزی کم نمی‌کند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.