.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
داستان پارلمان شهری در شهر بی‌نقطه| انحلال قوی‌ترین گزینه پیش‌رو ی شورای شهر ساری
دستگیری ششمین عضو شورای شهر ساری شورای شهر را در آستانه انحلال قرار داده و اما و اگرها درباره فعالیت پارلمان شهری در مرکز مازندران باز هم نقل محافل رسمی و غیررسمی شده است.(ادامه)
بانک مرکزی ضمن ابلاغ «الزامات و تکالیف ناظر بر قانون جدید صدور چک» اعلام کرد باتوجه به ضرورت ارتقای آگاهی آحاد جامعه و فرهنگ‌سازی در زمینه قانون یاد شده و نیز کاهش آثار و چالش‌های پیش روی کسب‌وکارها از این باب، قانون جدید صدور چک مرحله‌ای و به تدریج اجرایی می‌شود. جزییات تغییر در قانون چک/ شرایط شش گانه رفع سوء اثر اعلام شد
بانک مرکزی ضمن ابلاغ «الزامات و تکالیف ناظر بر قانون جدید صدور چک» اعلام کرد باتوجه به ضرورت ارتقای آگاهی آحاد جامعه و فرهنگ‌سازی در زمینه قانون یاد شده و نیز کاهش آثار و چالش‌های پیش روی کسب‌وکارها از این باب، قانون جدید صدور چک مرحله‌ای و به تدریج اجرایی می‌شود.(ادامه)
درخواست CAS از AFC برای پرونده محرومیت آل کثیر
دادگاه عالی ورزش از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد تا روز ۲۴ آذر لایحه‌ای در ارتباط با محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس ارائه بدهد.(ادامه)
برکناری 3 مدیر استان خوزستان به دلیل کم کاری در روزهای بارندگی
آبگرفتگی شدید در شهر‌های بندرامام خمینی و اهواز تاکنون منجر به بازداشت و برکناری سه مدیر در استان خوزستان شده است.(ادامه)
کنایه نیش‌دار آشنا به طرح اخیر مجلس
مشاور رئیس جمهور در کانال تلگرامی خود نوشت: احتمال می‌دهند که بایدن در یک ماه اول کار خود بعضی گشایش های اقتصادی را ایجاد خواهد کرد. طبق طرح مجلس، دو ماه فرصت خواهیم داشت برای جلوگیری از تعلیق پروتکل الحاقی.(ادامه)
دکتر محسن رضایی در دیدار با خانواده دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده، با تاکید بر ضرورت مجازات این جنایت تروریستی گفت: یک سیلی محکم به صورت دشمن خواهیم زد. دیدار محسن رضایی با خانواده شهید فخری زاده
دکتر محسن رضایی در دیدار با خانواده دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده، با تاکید بر ضرورت مجازات این جنایت تروریستی گفت: یک سیلی محکم به صورت دشمن خواهیم زد.(ادامه)
بیانیه باشگاه استقلال درخصوص دیدار پرحاشیه
باشگاه استقلال، در واکنش به اتفاقات بازی دیروز این تیم با فولاد خوزستان، بیانیه‌ای منتشر کرد.(ادامه)
۸ باور غلط درباره آلزایمر
میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با بیماری آلزایمر زندگی می‌کنند؛ یک اختلال پیش رونده مغز که در آن سلول‌های عصبی مغز به آرامی تخریب می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای شهر ساری در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌‌های روی میز برای انتخاب شهردار ساری گفت: انتخاب سرپرست برای شهرداری یا شهردار تابع شرایطی است، که باید این شرایط فراهم شود. به زودی سرپرست شهرداری انتخاب می‌شود / تشریح زوایای انتخاب شهردار جدید ساری
شمال نیوز : عضو شورای شهر ساری در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌‌های روی میز برای انتخاب شهردار ساری گفت: انتخاب سرپرست برای شهرداری یا شهردار تابع شرایطی است، که باید این شرایط فراهم شود.(ادامه)
 «کاهش قیمت‌ها» و «مقابله با گران‌فروشی» موضوع فرمان دوباره رئیس‌جمهور به دو وزیر اقتصادی کابینه است. حسن روحانی یک بار دیگر، در جلسه شامگاهی یکشنبه هیات دولت به علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت و کاظم خاوازی وزیر کشاورزی دستور .... فرمان روحانی به سه وزارتخانه برای کاهش قیمت‎ها
«کاهش قیمت‌ها» و «مقابله با گران‌فروشی» موضوع فرمان دوباره رئیس‌جمهور به دو وزیر اقتصادی کابینه است. حسن روحانی یک بار دیگر، در جلسه شامگاهی یکشنبه هیات دولت به علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت و کاظم خاوازی وزیر کشاورزی دستور ....(ادامه)
اولین گام دولت بایدن در قبال برجام + جزئیات
یک کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: برگشت به توافق هسته‌ای و شرایط قبل از اردیبهشت ۱۳۹۷ اولین گامی است که جو بایدن در صورت انتخابش به عنوان رییس‌جمهور بعدی باید در اولویت بازگشت به برجام قرار دهد.(ادامه)
واشنگتن پست گزارش داد، اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا با توییت ویدئویی تلاش کرد تا به ادعای تقلب در انتخابات دامن زده و روند جاری شمارش آرا را زیر سؤال ببرد. ماجرای ویدئوی پسر ترامپ برای اثبات تقلب در انتخابات
واشنگتن پست گزارش داد، اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا با توییت ویدئویی تلاش کرد تا به ادعای تقلب در انتخابات دامن زده و روند جاری شمارش آرا را زیر سؤال ببرد.(ادامه)
بازار سکه از سکه افتاد
شواهد نشان می دهد بازار سکه که تا دو هفته قبل پر رونق بود و حتی در کانال ۱۵ میلیون تومان قرار داشت،فعلا از سکه افتاده است و معامله گران دست به عصا در بازار حرکت می کنند.(ادامه)
از سرگیری پرواز‌ها میان ایران و عراق از فردا
وزارت حمل و نقل عراق اعلام کرد که پرواز‌ها میان جمهوری اسلامی ایران و عراق از فردا (دوشنبه) ازسر گرفته می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر سورک از انتخاب شهردار این شهر در جلسه امروز شورا خبر داد. شهردار جدید سورک انتخاب شد
شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر سورک از انتخاب شهردار این شهر در جلسه امروز شورا خبر داد.(ادامه)
تاثیر پذیری جلسه شورای شهر ساری با انصراف یک عضو علی‌البدل
انصراف محمد جعفری برگزاری امروز جلسه شورای شهر ساری را تحت تاثیر قرار داد و این جلسه فردا با دعوت از دیگر عضو علی‌البدل شورای شهر ساری ممکن است، برگزار شود.(ادامه)
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه شورای شهر ساری بیش از ۵۰ جلسه از آغاز فعالیت خویش برگزار کرده است، تصریح کرد: جلسه فردا نخستین جلسه بعد از تعلیق شدن تعدادی از اعضا برگزار می‌شود .... فردا / برگزاری جلسات شورای شهر ساری پس از دو ماه وقفه
شمال نیوز : وی با اعلام اینکه شورای شهر ساری بیش از ۵۰ جلسه از آغاز فعالیت خویش برگزار کرده است، تصریح کرد: جلسه فردا نخستین جلسه بعد از تعلیق شدن تعدادی از اعضا برگزار می‌شود ....(ادامه)
شمال نیز : این نماینده مجلس گفت : متأسفانه عدم نظارت و فقدان سامانه‌های شفافیت هنگامی که حجم زیادی از دلارهای 4200 تومانی از سوی دولت به نام واردات کالاهای اساسی تخصیص پیدا کرد .... دلّالان اجناس را برای گرانی بیشتر دپو کرده‌اند/ قیمت‌گذاری غیرواقعی رغبتی برای کشاورز نمی‌گذارد
شمال نیز : این نماینده مجلس گفت : متأسفانه عدم نظارت و فقدان سامانه‌های شفافیت هنگامی که حجم زیادی از دلارهای 4200 تومانی از سوی دولت به نام واردات کالاهای اساسی تخصیص پیدا کرد ....(ادامه)
جانشینی 2 عضو علی‌البدل شورا به جای افراد تعلیق‌شده/ امکان برگزاری جلسات شورای شهر ساری فراهم شد
فرماندار ساری درباره آخرین وضعیت برگزاری جلسه شورای شهر ساری و اقداماتی که انجام شد،گفت: امکان برگزاری جلسه شورای شهر ساری با فراخوان به ۲ عضو علی‌البدل فراهم شده است.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران بیستم سپتامبر باز‌خواهند گشت، گفته در این تاریخ اتفاقی رخ نخواهد داد. ظریف: ۲۰ سپتامبر هیچ اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران بیستم سپتامبر باز‌خواهند گشت، گفته در این تاریخ اتفاقی رخ نخواهد داد.(ادامه)
فرهاد مجیدی ۵ میلیون جریمه شد
دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی روز ۱۳ شهریور ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد که از سوی ساکت الهامی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقامات رسمی مسابقه از جمله داور، نماینده فدراسیون و ناظر ویژه مسابقه رخ داد.(ادامه)
جریمه مجیدی و محرومیت بلند مدت الهامی
کمیته انضباطی رای دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.(ادامه)
تعلیق گواهینامه رانندگی، عاقبت کار قاچاقچیان چوب
گواهینامه رانندگی قاچاقچیان چوب در بهشهر به مدت یک سال تعلیق شد.(ادامه)
با افزایش تمایل معامله‌گران به سرمایه گذاری بردارایی‌های امن نظیر طلا، بیت کوین که طی چند ماه اخیر قله ۱۲ هزار دلاری را فتح کرده بود، وارد فاز ریزشی شد. سقوط آزاد بیت‌کوین
با افزایش تمایل معامله‌گران به سرمایه گذاری بردارایی‌های امن نظیر طلا، بیت کوین که طی چند ماه اخیر قله ۱۲ هزار دلاری را فتح کرده بود، وارد فاز ریزشی شد.(ادامه)
نامه تهدیدآمیز فیفا به مسئولان فوتبال ایران
پس از آنکه نهادهای نظارتی با عوامل قرارداد فاجعه سرمربی پیشین تیم ملی برخورد را شروع کردند، نامه ای از فیفا به ایران ارسال شده که تردید در مورد خط دادن آن از داخل وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز: شرکت سروش دیزل، پیشتر با عرضه خودروهای سبک تجاری هیوندای در بازار ایران شناخته شده است. این شرکت که عملکرد قابل توجهی در عرضه ... 3 خودروی جدید ساخت کشور روسیه در ایران + حدود قیمت
شمال نیوز: شرکت سروش دیزل، پیشتر با عرضه خودروهای سبک تجاری هیوندای در بازار ایران شناخته شده است. این شرکت که عملکرد قابل توجهی در عرضه ...(ادامه)
محدودیت صدور روادید برای ۱۴ مقام ایرانی
وزیر خارجه آمریکا روز جمعه از محدودیت صدور روادید برای ۱۴ مقام ایرانی به دلیل ادعایی نقض حقوق بشر خبر داد.(ادامه)

شمال نیوز:
آمریکا در حالی که دیگر عضوی از برجام نیست سعی دارد تا با فعال‌سازی مکانیسم ماشه، فشار بیشتری را به ایران وارد کند. مکانیسم ماشه چیست و چگونه فعال می‌شود؟
شمال نیوز: آمریکا در حالی که دیگر عضوی از برجام نیست سعی دارد تا با فعال‌سازی مکانیسم ماشه، فشار بیشتری را به ایران وارد کند.(ادامه)
آیا کرونا ویروس در هوا پخش می‌شود؟
برخی از دانشمندان نسبت به رشد نشانه‎ها و شواهد در مورد انتقال ویروس کرونا از طریق هوا هشدار داده‌اند اما چه فعالیت‌های موثری باید انجام بدهیم تا ایمن بمانیم؟(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 35 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.