.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

خبر می‌رسد که احتمالا وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال راهی مالزی شوند تا در دیدار با مسئولان AFC مانع از حذف احتمالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شوند. این مورد هنوز نهایی نشده و در حد گمانه‌زنی است؛ ولی موضوع اینجاست که حضور وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال در مقر AFC دردی را دوا می‌کند؟ جنجال جدیدی در راه است؟
خبر می‌رسد که احتمالا وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال راهی مالزی شوند تا در دیدار با مسئولان AFC مانع از حذف احتمالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شوند. این مورد هنوز نهایی نشده و در حد گمانه‌زنی است؛ ولی موضوع اینجاست که حضور وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال در مقر AFC دردی را دوا می‌کند؟(ادامه)


ایده‌ توافق موقت ایده‌ای طراحی شده از سوی امریکا با اهداف مشخصی بوده که نمی‌تواند اهداف ایران از مذاکرات جاری را تأمین کند. جزئیات طرح پیشنهادی آمریکا برای مذاکرات با ایران
ایده‌ توافق موقت ایده‌ای طراحی شده از سوی امریکا با اهداف مشخصی بوده که نمی‌تواند اهداف ایران از مذاکرات جاری را تأمین کند.(ادامه)
کمیته استیناف بازگشت قلعه‌نویی را تایید کرد
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به صورت رسمی رای تعلیق محرومیت امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان را اعلام کرد. (ادامه)
آیت الله لائینی:دامداری های صنعتی در مناطق محروم مازندران توسعه یابد
نماینده ولی فقیه در مازندران توسعه صنایع و دامداری های صنعتی را در مناطق روستایی امری مهم دانست.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل استاندارد مازندران از برخورد بدون اغماض با تخلفات صنایع در حوزه استاندرد خبر داد و گفت: ‌‌۱۲۰۰ واحد تولیدی مازندران زیرپوشش استاندارد اجباری قرار گرفتند. ۱۲۰۰ واحد تولیدی استان مازندران زیرپوشش استاندارد اجباری قرار گرفتند/ برخورد بدون اغماض با تخلفات صنایع
شمال نیوز: مدیرکل استاندارد مازندران از برخورد بدون اغماض با تخلفات صنایع در حوزه استاندرد خبر داد و گفت: ‌‌۱۲۰۰ واحد تولیدی مازندران زیرپوشش استاندارد اجباری قرار گرفتند.(ادامه)
واگذاری کارت بازرگانی به غیر تخلف است
واگذاری کارت بازرگانی به غیر جهت انجام هر گونه اقدام تجاری،تخلف است.(ادامه)
اعلام خبر لغو و عدم لغو طرح منع تردد شبانه و ثبت جریمه مردم را سردرگم کرد، این در حالی است که مراکز واکسیناسیون شبانه روزی شده اند. سردرگمی مردم با عدم لغو منع تردد شبانه
اعلام خبر لغو و عدم لغو طرح منع تردد شبانه و ثبت جریمه مردم را سردرگم کرد، این در حالی است که مراکز واکسیناسیون شبانه روزی شده اند.(ادامه)
محکومیت ۱۷۵ هزار یورویی یک شرکت واردکننده تجهیزات برق
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت ۱۷۵ هزار یورویی یک شرکت واردکننده تجهیزات تولید برق خبر داد(ادامه)
اشرف غنی افغانستان را ترک کرد/ ارگ ریاست جمهوری به دست طالبان افتاد/ فرار آمریکایی‌ها از پشت بام سفارت/ رئیس دولت موقت افغانستان چه کسی است؟ + عکس(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : براساس اعلام کدال :  با توجه به اطلاعيه منتشر شده در تارنماي كدال به نشاني codal.ir مبني بر عدم رعايت الزامات دستورالعمل پذيرش در بورس اوراق بهادار تهران توسط شركت س.سهام عدالت استان مازندران .... نماد معاملاتی وسمازن ( سهام عدالت استان مازندران ) تعلیق شد
شمال نیوز : براساس اعلام کدال : با توجه به اطلاعيه منتشر شده در تارنماي كدال به نشاني codal.ir مبني بر عدم رعايت الزامات دستورالعمل پذيرش در بورس اوراق بهادار تهران توسط شركت س.سهام عدالت استان مازندران ....(ادامه)
۱۰ زندانی جرایم غیرعمد در مازندران آزاد شدند
رئیس دادگستری کل دادگستری مازندران گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه، ۱۰ محکوم جرایم غیرعمد استان با کمک ستاد دیه و با پرداخت دو میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.(ادامه)
تویوتا توندرا ۲۰۲۲ با ظاهر جدید رونمایی شد
عکس‌های جاسوسی از پیکاپ‌های جدید تویوتا توندرا ۲۰۲۲ با ظاهری جدید منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
اعضای یک شورای شهر دیگر تعلیق شدند
شنیده‌ها حاکی از آن است که کیفرخواست تعلیق موقت شورای شهر شاهین‌شهر به علت برخی هزینه‌های خلاف قانون شهرداری‌ها صادرشده است.(ادامه)
جدول پخش مدرسه تلویزیونی، چهارشنبه ۲۵ فروردین
جدول زمانی پخش مدرسه تلویزیونی و آموزش دروس مدارس از شبکه‌های چهار، آموزش و قرآن در چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شد.(ادامه)
ایران گفت‌و‌گوهای جامع با اتحادیه اروپا را تعلیق کرد
سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکوم کردن تحریم‌های امروز اتحادیه اروپا گفت: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدام اتحادیه اروپا، گفت‌وگوهای جامع با اتحادیه اروپا شامل گفت‌وگوهای حقوق بشری و تمامی همکاری‌های ناشی از این گفت‌وگوها، به ویژه در حوزه‌های تروریسم، مواد مخدر و پناهندگان را به حالت تعلیق در می‌آورد.(ادامه)
از مذاکرات روز جمعه بیش از ۷۲ ساعت زمان گذشته و در آمریکا نیز دو روز تعطیل بود. بنابراین قاعدتا  احتمال می‌رود که بعد از تعطیلات  مقامات آمریکایی بیشتر راجع به مساله برجام و ایران اظهارنظر کنند. حرکت جدید کاخ‌سفید برای احیای برجام
از مذاکرات روز جمعه بیش از ۷۲ ساعت زمان گذشته و در آمریکا نیز دو روز تعطیل بود. بنابراین قاعدتا احتمال می‌رود که بعد از تعطیلات مقامات آمریکایی بیشتر راجع به مساله برجام و ایران اظهارنظر کنند.(ادامه)
ستاد ملی کرونا با تعلیق پرواز‌های ترکیه موافقت نکرد
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از عدم حصول جمع بندی در ستاد ملی کرونا برای لغو پرواز‌های ترکیه خبر داد.(ادامه)
گفتمان انتخابات ۱۴۰۰ چیست؟(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز: شورای اسلامی شهر بابل، همزمان با قبول استعفای مجتبی حکیم ، شهردار این شهر ، سرپرست این شهرداری را تعیین کرد.
سرپرست شهرداری بابل تعیین شد + رزومه
شمال نیوز: شورای اسلامی شهر بابل، همزمان با قبول استعفای مجتبی حکیم ، شهردار این شهر ، سرپرست این شهرداری را تعیین کرد. (ادامه)
شمال نیوز : سید مجتبی حکیم شهردار بابل ۱۷ روز پس از بازداشت، استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد که از سوی اعضای شورا تایید و پذیرفته شد.
شهردار بابل استعفا داد / چند عضو شورا مخالف استیضاح بودند ؟
شمال نیوز : سید مجتبی حکیم شهردار بابل ۱۷ روز پس از بازداشت، استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد که از سوی اعضای شورا تایید و پذیرفته شد. (ادامه)
ورود مسافر از ۳۲ کشور به ایران ممنوع شد
وزیر راه با اشاره به تعلیق ۲ هفته‌ای ورود مسافران غیر ایرانی از عراق، گفت: دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به قوت خود باقی است و هیچ فردی حق صدور بخشنامه‌ای خارج از مصوبات ستاد را ندارد.(ادامه)
شمال نیوز :  وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود .... کنایه ظریف به مخالفان برجام: می‌خواهید در دولت بعد مذاکره کنید، نوش‌جانتان!/ پل‌های پشت سر را خراب نکنید / قصد ندارم وارد انتخابات ریاست‌ جمهوری شوم
شمال نیوز : وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود ....(ادامه)
۸ هواپیمای مسافربری وارد کشور شد / ورود ۱۶ هواپیمای دیگر تا پایان سال
رئیس سازمان هواپیمایی از ورود ۸ فروند هواپیمای غربی به کشور خبر داد و با اشاره به ورود ۱۶ فروند دیگر تا پایان سال، گفت: برای تعیین تکلیف قرارداد بوئینگ مکاتباتی انجام شده است.(ادامه)
واکسن روسی کرونا پنج شنبه وارد کشور می‌شود
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از واردات واکسن روسی کرونا در روز پنج شنبه با پرواز ماهان خبر داد. (ادامه)
شناسایی ۵۶۸ تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در کارگاه های مازندران
رئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون مازندران از انجام بیش از ۱۲ هزار بازرسی از واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: ۵۶۸ نفر اتباع خارجی غیرمجاز شاغل در واحدها شناسایی شدند.(ادامه)
احتمال تعلیق ۲ماهه محرومیت آل‌کثیر
پرسپولیسی‌ها می‌گویند با ارسال یک لایحه دفاعی قوی در صدد کاهش محرومیت آل‌کثیر هستند؛ اتفاقی که همیشه خلاف آن ثابت شده و نه تنها پرسپولیس بلکه سایر تیم‌های ایرانی هم در پرونده‌های حقوقی خود ناکام بوده اند.(ادامه)
لغو پرواز‌های ایران به انگلیس و بالعکس تا دو هفته
معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی گفت: تمام پرواز‌های ایران به مقصد انگلیس و بالعکس از صبح امروز به صورت کامل لغو شده است.(ادامه)
شمال نیوز: نامه قائم مقامی شورای شهر ساری توسط استانداری مازندران به وزارت کشور ارسال شده است. نامه قائم مقامی شورای شهر ساری به وزارت کشور ارسال شد / شورای پرحاشیه شهر ساری در یک قدمی انحلال
شمال نیوز: نامه قائم مقامی شورای شهر ساری توسط استانداری مازندران به وزارت کشور ارسال شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است .... مدیریت شهری ساری ؛ از باتلاق فساد تا برزخ بلاتکلیفی و انحلال
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.