.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پنتاگون از کنگره می‌خواهد تا تأمین مالی دو برنامه فوق محرمانه در اوکراین را از سر بگیرد. پنتاگون برنامه فوق محرمانه در اوکراین را از سر می‌گیرد
پنتاگون از کنگره می‌خواهد تا تأمین مالی دو برنامه فوق محرمانه در اوکراین را از سر بگیرد.(ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور فرانسه در جریان دیدار با بنیامین نتانیاهو به طرح برخی ادعاها  درباره ایران پرداخت. ادعاهای ماکرون علیه ایران در دیدار با نتانیاهو
رئیس جمهور فرانسه در جریان دیدار با بنیامین نتانیاهو به طرح برخی ادعاها درباره ایران پرداخت.(ادامه)
جمهوری اسلامی در یادداشتی به طرح موسوم به مولدسازی انتقاد کرد. انتقاد جمهوی اسلامی از به نکات غیر متعارف مصوبه مولدسازی
جمهوری اسلامی در یادداشتی به طرح موسوم به مولدسازی انتقاد کرد.(ادامه)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا برای تشکیل هیاتی ۷ نفره جهت واگذاری اموال دولت / تعیین قیمت پایه یا نهایی واگذاری دارایی‌ها هم با این هیات است / قوانین مغایر با مصوبات هیات به مدت دو سال موقوف الاجرا خواهد بود / اعضای هیات نسبت به تصمیمات خود از هر گونه تعقیب و پیگرد قضایی مصون هستند(خبر)
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است(ادامه)
با حکم قضایی شهردار یک کلانشهر تعلیق شد
با حکم دستگاه قضایی حکم عبدالله ارجائی، شهردار مشهد تعلیق شد و وی تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم، از حضور در محل کار منع شده و جزئیات جدیدی از این پرونده هنوز منتشر نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : مطابق ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، فقط مجازات اَشد مندرج در دادنامه قابل اجراء است و نوبت به سایر مجازات‌ها نمی‌رسد مگر مجازات اَشد به یکی از علل قانونی تقلیل یابد یا تبدیل شود. صدور احکام برای ۲ متهم اغتشاشات در ساری و قائم شهر
شمال نیوز : مطابق ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، فقط مجازات اَشد مندرج در دادنامه قابل اجراء است و نوبت به سایر مجازات‌ها نمی‌رسد مگر مجازات اَشد به یکی از علل قانونی تقلیل یابد یا تبدیل شود.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد. خط‌دهی نشریه آمریکایی برای دوران «پسا اردوغان»
یک نشریه آمریکایی در گزارشی به دوران پس از اردوغان در ترکیه پرداخته و به مخالفان او برای انتقام‌گیری و براندازی نوع تفکر اردوغان خط داد.(ادامه)
دولت طالبان از ممنوعیت اشتغال زنان در سازمان های غیردولتی داخلی و بین المللی در افغانستان خبر داد. طالبان استخدام زنان در شرکت های خصوصی را ممنوع کرد
دولت طالبان از ممنوعیت اشتغال زنان در سازمان های غیردولتی داخلی و بین المللی در افغانستان خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت دقایقی پیش اعلام کرد که حملات سایبری علیه پیام‌رسان‌های ایرانی خنثی شده است حمله سایبری به پیام‌رسان‌های ایرانی خنثی شد
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت دقایقی پیش اعلام کرد که حملات سایبری علیه پیام‌رسان‌های ایرانی خنثی شده است(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور احکام قطعی نسبت به مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده های شهرداری و شورای اسلامی شهرهای رامسر و چمستان .... صدوراحکام قطعی پرونده‌های شهرداری و شورای شهرهای رامسر و چمستان + جزئیات
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور احکام قطعی نسبت به مرتکبان جرایم مالی مرتبط با پرونده های شهرداری و شورای اسلامی شهرهای رامسر و چمستان ....(ادامه)
سید حمید حسینی پیش‌بینی کرد احیای برجام بتواند موجبات کاهش نرخ دلار و مهار تورم را فراهم آورد. پیش‌بینی جالب یک فعال اقتصادی از قیمت ارز
سید حمید حسینی پیش‌بینی کرد احیای برجام بتواند موجبات کاهش نرخ دلار و مهار تورم را فراهم آورد.(ادامه)
اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط در ساری
برخی زندانیان واجد شرایط شهرستان ساری مشمول آزادی مشروط و دیگر ارفاقات قانونی شدند.(ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
حمله سایبری گسترده / سرور مرکزی قطار‌های اسرائیل از مدار خارج شد
رسانه‌های اسرائیلی از توقف کامل حرکت تمام قطار‌های اسرائیل حداقل تا ساعت ۹ امشب و احتمالاً تا فردا سخن می‌گویند.(ادامه)
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود. واکنش علی لاریجانی به حوادث اخیر کشور
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.(ادامه)
۹ روز تا پایان ذخیره گازی انگلیس
گزارش رسانه‌های بریتانیا حاکی از آن است که ذخایر گاز بریتانیا فقط برای 9 روز کافی است و نخست وزیر جدید این کشور در تلاش برای کاهش هزینه‌ها در حال بررسی تعلیق بودجه کمک‌های خارجی است.(ادامه)
تحلیلگر آمریکایی: در غرب سلبریتی‌ها باید هماهنگ با ارزش‌های اجتماعی رفتار کنند
آرنولد آگوست گفت: در کشور‌های غربی به ویژه در آمریکا سلبریتی‌ها باید در چارچوب ارزش‌های مدنی و اجتماعی تعریف شده رفتار کنند.(ادامه)
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد، اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع خودرو اعمال قانون و متوقف خواهد شد. این خودرو پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص را انجام دهد سپس به معاینه فنی برود و پس از آن به پلیس مراجعه کند همچنین جریمه دودزا بودن نیز 63 هزار تومان است و به ازای هر روز نداشتن معاینه فنی نیز 52 هزار و 500 تومان جریمه برای راننده خودرو در نظر گرفته می‌شود. جریمه هر روز نداشتن معاینه فنی: ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد، اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع خودرو اعمال قانون و متوقف خواهد شد. این خودرو پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص را انجام دهد سپس به معاینه فنی برود و پس از آن به پلیس مراجعه کند همچنین جریمه دودزا بودن نیز 63 هزار تومان است و به ازای هر روز نداشتن معاینه فنی نیز 52 هزار و 500 تومان جریمه برای راننده خودرو در نظر گرفته می‌شود.(ادامه)
شرکت زامیاد که زیرمجموعه شرکت خودروسازی سایپا است که احتمالا خودروی وانت صحرا را جایگزین نیسان آبی می کند اما مشخصات فنی وانت صحرا چیست؟ این خودرو جانشین نیسان آبی می‌شود + عکس
شرکت زامیاد که زیرمجموعه شرکت خودروسازی سایپا است که احتمالا خودروی وانت صحرا را جایگزین نیسان آبی می کند اما مشخصات فنی وانت صحرا چیست؟(ادامه)
تصاویر / ماشین بدترکیب ۴۵۰ میلیون تومانی جدید چینی بازار ایران!
گجت نیوز به بررسی مشخصات فنی ماشین چینی راین ۳ پرداخته که با قیمتی معادل ۲۰۷ و ساندروی کم کارکرد به بازار می آید. چه کسی ۴۵۰ میلیون برای این ماشین پول می دهد؟(ادامه)
علامه حسن‌زاده که از بزرگان عرفان نظری و عملی در تاریخ معاصر کشور شناخته می‌شد، چه به بهانه حجاب معاصرت چه بهانه تبلیغات ضد مخالفین از آن دسته از نفراتی است که در زمان حیات شریفش حق معرفت و شناختش ادا نشد و بسیاری از مردم عوام و دانش‌پژوهان حوزه و دانشگاه ندانستند که بر سر سفره زحمات این عالم وارسته نشسته‌اند. عارفی که منش تدریس آثار فلسفی را احیا کرد(يادداشت)
علامه حسن‌زاده که از بزرگان عرفان نظری و عملی در تاریخ معاصر کشور شناخته می‌شد، چه به بهانه حجاب معاصرت چه بهانه تبلیغات ضد مخالفین از آن دسته از نفراتی است که در زمان حیات شریفش حق معرفت و شناختش ادا نشد و بسیاری از مردم عوام و دانش‌پژوهان حوزه و دانشگاه ندانستند که بر سر سفره زحمات این عالم وارسته نشسته‌اند.(ادامه)
مخالفت شورا شهر ساری با نرخ‌های جدید سرویس مدارس
اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای تعیین نرخ شهریه سرویس مدارس دانش‌آموزان مرکز استان در سال تحصیلی جدید با نرخ مصوب کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش شهرستان مخالفت کردند و قرار است برای نهایی شدن این نرخ در ساری تصمیم‌گیری کنند.(ادامه)
تمامی مرزهای زمینی و هوایی ایران و عراق بسته شد/ زائران از تردد در داخل عراق پرهیز کنند
اتفاقات و ناآرامی‌هایی طی ساعات اخیر در عراق رخ داده که سبب بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی از سوی این کشور شده و در پی آن خروج زوار ایرانی در تمام مرزها از عصر امروز متوقف شده است.(ادامه)
خبرگزاری رویترز از افزایش شمار تلفات جانی درگیری‌های روز دوشنبه در عراق به ۲۰ کشته و ۳۵۰ زخمی خبر داد. از سوی دیگر دبیرکل سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی درباره رخدادهای عراق، خواستار توقف خشونت‌ها شد. ۲۰کشته و ۳۵۰ زخمی ماحصل درگیری‌ها در بغداد/مقتدی اعتصاب غذا کرد
خبرگزاری رویترز از افزایش شمار تلفات جانی درگیری‌های روز دوشنبه در عراق به ۲۰ کشته و ۳۵۰ زخمی خبر داد. از سوی دیگر دبیرکل سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی درباره رخدادهای عراق، خواستار توقف خشونت‌ها شد.(ادامه)
 وزارت حمل و نقل ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، پرواز‌ از ترکیه به مقصد ایران و افغانستان به حالت تعلیق درآمده است. پرواز‌ ترکیه به ایران تعلیق شد
وزارت حمل و نقل ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، پرواز‌ از ترکیه به مقصد ایران و افغانستان به حالت تعلیق درآمده است.(ادامه)
تعلیق نماد فولاد در بازار بورس
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران از تعلیق نماد معاملاتی فولاد مبارکه در این بازار خبر داد. (ادامه)
یک نماینده مجلس به ۲ سال حبس محکوم شد
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با حکم قطعی دادگاه، به دو سال حبس تعزیری محکوم شد.(ادامه)
افزایش نرخ عوارض آزادراه‌ها لغو شد
نرخ‌های جدید عوارض آزادراه‌های کشور تعلیق و تردد در آزادراه ها با نرخ‌های گذشته خواهد بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.