.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است. محکومیت میرسلیم به پنج سال حبس / کانادا درباره خاوری همکاری نمی‌کند
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است.(ادامه)
قرارداد ویلموتس‌ یک سونامی‌ بود
وزیر ورزش و جوانان گفت: قرارداد مارک ویلموتس‌ یک سونامی‌ در ورزش‌ بود که همه باید تلاش کنیم تا نظیر آن دیگر تکرار نشود.(ادامه)
شاید قدم بعدی AFC تعلیق لیگ ایران باشد
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، احتمال تعلیق لیگ برتر کشور را رد نکرد و گفت: نمی‌دانم دیگر باید چه کار کنند که فوتبال ما استاندارد بشود. (ادامه)
تعلیق پروازها در فرودگاه‌های بغداد و نجف
پروازها در فرودگاه‌های بغداد و نجف در پی طوفان گرد و غبار متوقف شده است.(ادامه)
کار استقلال برای جذب نکونام بی‌اخلاقی بود
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از اقدام باشگاه استقلال برای مذاکره با جواد نکونام سرمربی فولاد انتقاد کرد.(ادامه)
با اعلام کمیته انضباطی؛ تراکتور مقابل پرسپولیس ۳ بر صفر بازنده شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مرتبط با اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد.(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مرتبط با اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد و براساس آن، تیم فوتبال تراکتور ۳ بر صفر بازنده اعلام شد.
اعلام رای دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام مرتبط با اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس را اعلام کرد و براساس آن، تیم فوتبال تراکتور ۳ بر صفر بازنده اعلام شد. (ادامه)
دیدار روسیه - ایران به تصمیم فیفا گره خورد
رسانه های روسیه از برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی ایران خبر دادند.(ادامه)
ماجرای نامه اخیر فیفا و AFC به فدراسیون فوتبال چیست؟
سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد نامه اخیر فیفا و AFC به این مجموعه ارائه کرد.(ادامه)
نامه بی‌پاسخ فدراسیون فوتبال به AFC
کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه فدراسیون فوتبال برای رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای این فدراسیون را بی‌پاسخ گذاشته است.(ادامه)
در راستای مبارزه با فساد اقتصادی و اداری و با توجه به گزارش‌ واصله از اداره اطلاعات استان  در خصوص اینکه تعدادی از کارکنان و مدیران اداره ... درپی اقدامات سربازان گمنام امام زمان / ۸ کارمند دولت بازداشت شدند
در راستای مبارزه با فساد اقتصادی و اداری و با توجه به گزارش‌ واصله از اداره اطلاعات استان در خصوص اینکه تعدادی از کارکنان و مدیران اداره ...(ادامه)
اتصال هوایی شمال به جنوب در ایام نوروز
پرواز مسیر رامسر به کیش در ایام نوروز برقرار است.(ادامه)
دختران اوکراینی هم دست به اسلحه شدند+ عکس
چند دختر اوکراینی کار خود را که در زمینه روابط عمومی و رسانه هست به طور موقت به حالت تعلیق درآورده و برای آمادگی برای هرگونه تهاجم احتمالی روسیه به کشور خود به اردوگاه های آموزشی نظامی در شهر خود کیف اوکراین رفتند.(ادامه)
قبل از ورود به بحث، می‌شد از این جمله شروع کرد که «اگر استقلال دربی را ببرد...». دراین‌صورت احتمالا تکلیف مخاطب خیلی زودتر از چیزی که باید مشخص می‌شود، به عبارت ساده‌تر، اگر استقلال دربی را ببرد تقریبا 90 درصد راه قهرمانی را رفته و بالاخره به سلطه پنج‌فصله پرسپولیس در لیگ برتر ایران پایان می‌دهد؛ گو اینکه همان 10 درصد باقی‌مانده هم می‌تواند تا انتهای فصل جذاب باشد.

اگر پرسپولیس دربی را ببرد...
قبل از ورود به بحث، می‌شد از این جمله شروع کرد که «اگر استقلال دربی را ببرد...». دراین‌صورت احتمالا تکلیف مخاطب خیلی زودتر از چیزی که باید مشخص می‌شود، به عبارت ساده‌تر، اگر استقلال دربی را ببرد تقریبا 90 درصد راه قهرمانی را رفته و بالاخره به سلطه پنج‌فصله پرسپولیس در لیگ برتر ایران پایان می‌دهد؛ گو اینکه همان 10 درصد باقی‌مانده هم می‌تواند تا انتهای فصل جذاب باشد. (ادامه)
یک کارشناس کسب و کار دیجیتال الزام اخذ «اینماد» را برای دریافت درگاه پرداخت در کسب و کارهای مجازی، «سنگی بزرگ» بر سر راه کسب و کارهای اینترنتی خواند. «سنگی بزرگ» بر سر راه کسب و کارهای اینترنتی
یک کارشناس کسب و کار دیجیتال الزام اخذ «اینماد» را برای دریافت درگاه پرداخت در کسب و کارهای مجازی، «سنگی بزرگ» بر سر راه کسب و کارهای اینترنتی خواند.(ادامه)
مقامات حاضر در مذاکرات گفتند که ممکن است ظرف دو روز آینده در وین توافق تکمیل شود. بایدن احیای برجام را به عنوان یک هدف اصلی سیاست خارجی دولت خود تعیین کرده است. کاخ سفید توافقی که برنامه هسته‌ای ایران را محدود می‌کند را کلیدی برای ثبات خاورمیانه می‌داند که به ایالات متحده اجازه می‌دهد بر چین و روسیه تمرکز یابد. احتمال احیای برجام تا دو روز آینده
مقامات حاضر در مذاکرات گفتند که ممکن است ظرف دو روز آینده در وین توافق تکمیل شود. بایدن احیای برجام را به عنوان یک هدف اصلی سیاست خارجی دولت خود تعیین کرده است. کاخ سفید توافقی که برنامه هسته‌ای ایران را محدود می‌کند را کلیدی برای ثبات خاورمیانه می‌داند که به ایالات متحده اجازه می‌دهد بر چین و روسیه تمرکز یابد.(ادامه)
 نداشتن شرایط لازم احراز و بیماری شهردار، عمارت شهرداری را دوباره دستخوش حاشیه کرد و ماندن و رفتن شهردار را روی میز شورای شهر قرار داد. از دودستگی در روزهای حساس پایان سال تا تصمیمات فراتر از قانون مخالفان شهردار ساری
نداشتن شرایط لازم احراز و بیماری شهردار، عمارت شهرداری را دوباره دستخوش حاشیه کرد و ماندن و رفتن شهردار را روی میز شورای شهر قرار داد.(ادامه)
خطر بیماری قلبی برای مبتلایان پیشین کرونا
خطر بیماری‌های قلبی بسته به شدت بیماری کووید به تدریج در این افرادی که قبلا به این ویروس مبتلا شده اند، افزایش یافته است.(ادامه)
هدف ایران از رفتن به سوی برجام و یا "برنامه جامع اقدام مشترک" را می‌توان به‌کارگیری سیاست‌هایی دانست که منجر به پایان تحریم‌های بین المللی علیه کشور شود. سه نکته مهم برای مذاکرات وین(يادداشت)
هدف ایران از رفتن به سوی برجام و یا "برنامه جامع اقدام مشترک" را می‌توان به‌کارگیری سیاست‌هایی دانست که منجر به پایان تحریم‌های بین المللی علیه کشور شود.(ادامه)


عمل قاتل در اهواز به‌طور مشخص از مصادیق ماده۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است و قانونگذار پیش‌بینی کرده که برای چنین فردی اشد مجازات یعنی ۱۰سال حبس درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد این مجازات از تناسب و بازدارندگی کافی برای چنین جرمی برخوردار باشد. مجازات قاتل اهوازی چیست؟
عمل قاتل در اهواز به‌طور مشخص از مصادیق ماده۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است و قانونگذار پیش‌بینی کرده که برای چنین فردی اشد مجازات یعنی ۱۰سال حبس درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد این مجازات از تناسب و بازدارندگی کافی برای چنین جرمی برخوردار باشد.(ادامه)
صدور ۱۲۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد در مازندران
مدیر کل استاندارد مازندران از صدور ۱۲۸ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحد‌های تولیدی استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: روی کره جنوبی متمرکز نباشیم، عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه و چین هیچ کدام پول ما را نمی دهند. وضع اقتصادی فاجعه است/ مردم دارند تلف می‌شوند !
شمال نیوز: روی کره جنوبی متمرکز نباشیم، عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه و چین هیچ کدام پول ما را نمی دهند.(ادامه)
قیمت خودروهای شاسی بلند LX ۲۰۲۲ لکسوس
قیمت خودروهای جدید لکسوس از ۸۶۹۰۰ دلار شروع می‌شود و بسته به آپشن‌ها و مدل‌ها تا ۱۲۶۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد.(ادامه)
داشتن این خودروی باشکوه، آرزوی هر آفرودر است
لکسوس و JAOS جهت تبدیل لکسوس LX600 به یک آفرودر باابهت دست به کار شده‌اند. در ادامه با جزئیات بیشتر همراه گجت نیوز باشید.(ادامه)
توسعه مجازات‌های جایگزین حبس
رئیس کل دادگستری مازندران بر استفاده از ظرفیت آزادی مشروط و مجازات‌های جایگزین حبس تاکید کرد.(ادامه)

خبر می‌رسد که احتمالا وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال راهی مالزی شوند تا در دیدار با مسئولان AFC مانع از حذف احتمالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شوند. این مورد هنوز نهایی نشده و در حد گمانه‌زنی است؛ ولی موضوع اینجاست که حضور وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال در مقر AFC دردی را دوا می‌کند؟ جنجال جدیدی در راه است؟
خبر می‌رسد که احتمالا وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال راهی مالزی شوند تا در دیدار با مسئولان AFC مانع از حذف احتمالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شوند. این مورد هنوز نهایی نشده و در حد گمانه‌زنی است؛ ولی موضوع اینجاست که حضور وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال در مقر AFC دردی را دوا می‌کند؟(ادامه)


ایده‌ توافق موقت ایده‌ای طراحی شده از سوی امریکا با اهداف مشخصی بوده که نمی‌تواند اهداف ایران از مذاکرات جاری را تأمین کند. جزئیات طرح پیشنهادی آمریکا برای مذاکرات با ایران
ایده‌ توافق موقت ایده‌ای طراحی شده از سوی امریکا با اهداف مشخصی بوده که نمی‌تواند اهداف ایران از مذاکرات جاری را تأمین کند.(ادامه)
کمیته استیناف بازگشت قلعه‌نویی را تایید کرد
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به صورت رسمی رای تعلیق محرومیت امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان را اعلام کرد. (ادامه)
آیت الله لائینی:دامداری های صنعتی در مناطق محروم مازندران توسعه یابد
نماینده ولی فقیه در مازندران توسعه صنایع و دامداری های صنعتی را در مناطق روستایی امری مهم دانست.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل استاندارد مازندران از برخورد بدون اغماض با تخلفات صنایع در حوزه استاندرد خبر داد و گفت: ‌‌۱۲۰۰ واحد تولیدی مازندران زیرپوشش استاندارد اجباری قرار گرفتند. ۱۲۰۰ واحد تولیدی استان مازندران زیرپوشش استاندارد اجباری قرار گرفتند/ برخورد بدون اغماض با تخلفات صنایع
شمال نیوز: مدیرکل استاندارد مازندران از برخورد بدون اغماض با تخلفات صنایع در حوزه استاندرد خبر داد و گفت: ‌‌۱۲۰۰ واحد تولیدی مازندران زیرپوشش استاندارد اجباری قرار گرفتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.