.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زن میانسال مازندرانی که به اتهام قتل یکی پس از دیگری همسرانش در بازداشت است در تازه ترین اعترافات خود آمار قربانیانش را نه ۷ نفر بلکه۱۱ نفر اعلام کرد. اعتراف به ۱۱ قتل در پرونده زن مازندرانی
زن میانسال مازندرانی که به اتهام قتل یکی پس از دیگری همسرانش در بازداشت است در تازه ترین اعترافات خود آمار قربانیانش را نه ۷ نفر بلکه۱۱ نفر اعلام کرد.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بد برای ما بود و یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم. اظهارات گل محمدی پس از باخت به النصر
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بد برای ما بود و یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم.(ادامه)
دیدید تیلور بعد از شکست دادن حسن یزدانی در فینال کشتی ۸۶ کیلوی قهرمانی جهان گفت: هر سال رقابت در بالاترین سطح دشوار است. باورکردنی نیست. بعد از المپیک که قهرمان شدم گفتم کار سخت تر شده است و باید بیشتر تلاش کنم. تمرینات سختی داشتم. از نظر روحی و فیزیکی باید بیشتر روی خودم تمرکز می‌کردم. شماها فقط جنبه بیرونی را می‌بینید. حس خیلی خوبی دارم. قدردانی دوباره تیلور از حسن یزدانی 
دیدید تیلور بعد از شکست دادن حسن یزدانی در فینال کشتی ۸۶ کیلوی قهرمانی جهان گفت: هر سال رقابت در بالاترین سطح دشوار است. باورکردنی نیست. بعد از المپیک که قهرمان شدم گفتم کار سخت تر شده است و باید بیشتر تلاش کنم. تمرینات سختی داشتم. از نظر روحی و فیزیکی باید بیشتر روی خودم تمرکز می‌کردم. شماها فقط جنبه بیرونی را می‌بینید. حس خیلی خوبی دارم. (ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس جمهور و در پاسخ به واکنش های تند صورت گرفته از سوی سازمان خصوصی سازی ... پاسخ احمد توکلی به سازمان خصوصی سازی در مورد مصوبه مولدسازی
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت طی نامه ای به رئیس جمهور و در پاسخ به واکنش های تند صورت گرفته از سوی سازمان خصوصی سازی ...(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)

به تازگی فردی با انتشار فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، آن هم از شهر کربلا، مدعی شده بود که شرایط برای ازدواج با دختران سوری فراهم .... فردی که ازدواج ایرانی‌ها با دختران سوری را توصیه کرد که بود؟ / حزب‌اللهی قلابی برانداز از کار درآمد!
به تازگی فردی با انتشار فیلم‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، آن هم از شهر کربلا، مدعی شده بود که شرایط برای ازدواج با دختران سوری فراهم ....(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد. ارائه اینترنت نامحدود و رایگان به بازیکنان النصر
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد.(ادامه)
سرمربی النصر قبل از دیدار برابر پرسپولیس می‌خواهد شعله انتقام را در بازیکنان خارجی تیمش روشن کند. از پرسپولیس انتقام خواهیم گرفت
سرمربی النصر قبل از دیدار برابر پرسپولیس می‌خواهد شعله انتقام را در بازیکنان خارجی تیمش روشن کند.(ادامه)
دولت آمریکا مجموعه‌ای با ماموریت بحران‌سازی در ایران درست کرده؛ این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه‌‌‌!/ قدرت استکباری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ضعیف شده و ضعیف‌تر خواهد شد ....(خبر)
(ادامه)
پلیس پایتخت که در تازه‌ترین مرحله از طرح مبارزه با سارقان این‌بار دزدان خانه‌های مردم را هدف قرار داده بود، در عملیاتی گسترده توانست ۲۴ مجرم را که در قالب ۸ باند فعالیت می‌کردند دستگیر کند. انهدام باندهای جبارسینگ و پاورچین در تهران
پلیس پایتخت که در تازه‌ترین مرحله از طرح مبارزه با سارقان این‌بار دزدان خانه‌های مردم را هدف قرار داده بود، در عملیاتی گسترده توانست ۲۴ مجرم را که در قالب ۸ باند فعالیت می‌کردند دستگیر کند.(ادامه)
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند
زمانی یک کشور ساخته می‌شود که تفکرات و سلایق مختلف هم‌هدف در کنار هم قرار گیرند. امروز عده‌ای به زور لگد می‌زنند و بچه‌های انقلابی را از قطار بیرون می‌اندازند و خودخواهانه تمام قطار انقلاب را به خودشان و یک تعداد محدودی اختصاص داده‌اند.(ادامه)
جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد. دستگیری عامل چاقوکشی در کمتر از ۲ ساعت در بهشهر
جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در کمتر از ۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
۲ شهریور ماه حدود ساعت ۸ شب گزارشی مبنی بر یک فقره قتل در خیابان «تهرانپارس» به پلیس آگاهی اطلاع داده شد. دختری با ۱۸ ضربه چاقو پدر خود را کشت
۲ شهریور ماه حدود ساعت ۸ شب گزارشی مبنی بر یک فقره قتل در خیابان «تهرانپارس» به پلیس آگاهی اطلاع داده شد.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
فدراسیون کشتی برای اولین بار به ملی‌پوشانی که در رقابت‌های جهانی صاحب مدال شوند، پاداش نقدی ۵۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی به همراه حقوق سالیانه پرداخت می‌کند. پاداش ویژه فدراسیون کشتی به مدال‌آوران جهانی / از پاداش ۵۰۰ میلیونی تا حقوق ۳۰ میلیونی
فدراسیون کشتی برای اولین بار به ملی‌پوشانی که در رقابت‌های جهانی صاحب مدال شوند، پاداش نقدی ۵۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی به همراه حقوق سالیانه پرداخت می‌کند.(ادامه)
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است. جزئیاتی از زندگی عامل قتل ۷ مرد مازندرانی
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است.(ادامه)
مشاور فنی سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: درمورد الهویی اشتباه کردم و باید بگویم که او کاربلد است. اعتراف خداداد عزیزی درباره مربی تیم ملی
مشاور فنی سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: درمورد الهویی اشتباه کردم و باید بگویم که او کاربلد است.(ادامه)
قابلیت مقابله با انواع خاص موشک‌های هایپرسونیک را داریم/ سامانه باور ۳۷۳ پاسخگوی تهدیدات فضایی است/ امکانات ویژه‌ای برای مقابله با موشک‌های بالستیک داریم/ با دفاع لیزری بعضی از تهدیدات را ناکام می‌گذاریم ....(خبر)
(ادامه)
یانیک کاراسکو، ستاره بلژیکی، اعتراف میکند که پول در تصمیمش به رفتن به عربستان بی‌تاثیر نبوده است. به خاطر پول به عربستان آمدم!
یانیک کاراسکو، ستاره بلژیکی، اعتراف میکند که پول در تصمیمش به رفتن به عربستان بی‌تاثیر نبوده است.(ادامه)
فرمانده انتظامی دامغان از وقوع بنزین پاشی در این شهر خبر داد و گفت: کمتر از دو ساعت متهمان پرونده شناسایی و دستگیر شدند. وقوع بنزین پاشی روی بانوان در دامغان/متهمان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی دامغان از وقوع بنزین پاشی در این شهر خبر داد و گفت: کمتر از دو ساعت متهمان پرونده شناسایی و دستگیر شدند.(ادامه)
در این گزارش به پرسش‌هایی درباره بریکس پاسخ داده شده است گروه بریکس چه ویژگی‌های اقتصادی دارد؟
در این گزارش به پرسش‌هایی درباره بریکس پاسخ داده شده است(ادامه)
وزارت کشور فرانسه اعلام کرد ۱۱۸ زن در سال ۲۰۲۲ در فرانسه توسط همسر یا همسر سابقشان به قتل رسیده اند. آمار بالای زن کشی در فرانسه/ هر سه روز یک زن به قتل می‌رسد
وزارت کشور فرانسه اعلام کرد ۱۱۸ زن در سال ۲۰۲۲ در فرانسه توسط همسر یا همسر سابقشان به قتل رسیده اند.(ادامه)
داستان محرومیت‌های بین‌المللی استقلال همچنان ادامه دارد و نقش اول داستان جدید عزیزبک آمانوف است. استقلالی‌ها باید ۵ میلیارد تومان به وکیل این بازیکن جریمه بدهند!
داستان محرومیت‌های بین‌المللی استقلال همچنان ادامه دارد و نقش اول داستان جدید عزیزبک آمانوف است.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند. بزرگترین خراب کاری صنایع موشکی چگونه خنثی شد؟
سخنگوی وزارت دفاع گفت: صهیونیست ها از قدرت دفاعی ایران به شدت هراس دارند.(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند. قتل زن و مرد مسیحی در لواسان و تهران؛ ماریا و هیمن چرا کشته شدند؟
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند.(ادامه)
پرخوابی یک روند طبیعی است، اما تکرار و ادامه آن در طولانی‌مدت ممکن است یک دلیل زمینه‌ای داشته باشد. این اختلال خواب چیزی فراتر از حس خستگی است. پرخوابی چیست و چگونه می‌توان آن را متوقف کرد؟
پرخوابی یک روند طبیعی است، اما تکرار و ادامه آن در طولانی‌مدت ممکن است یک دلیل زمینه‌ای داشته باشد. این اختلال خواب چیزی فراتر از حس خستگی است.(ادامه)
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید. سلاجقه با سرمایه گذار طرح خصومت شخصی دارد / محیط‌زیست را بهانه کردند و دلیل قانع‌کننده‌ای از محیط‌زیست ندیدیم و نشنیدیم / علی سلاجقه دلواپس بیکاری جوانان بیکار مازندرانی نیست / چرا استان مازندران را از داشتن فرصت اشتغال محروم می‌کنید ؟
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید.(ادامه)
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد. دستور مهم رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 134 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.