.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
«لی جائه میونگ» رهبر حزب دموکرات و نامزد سابق انتخابات کره جنوبی از سوی یک فرد مهاجم با سلاح سرد هدف قرار گرفت و از ناحیه گردن زخمی شد. رهبر حزب دموکرات کره جنوبی در حمله فرد ناشناس زخمی شد
«لی جائه میونگ» رهبر حزب دموکرات و نامزد سابق انتخابات کره جنوبی از سوی یک فرد مهاجم با سلاح سرد هدف قرار گرفت و از ناحیه گردن زخمی شد.(ادامه)
 فعال سیاسی اصول‌گرا می ‎گوید: تصورات و ذهنیت‌های غلط منجر به زدن زیر میز وحدت در میان اصول‌گرایان شده است، به این معنا که برخی خودشان را ملاک تشخیص اصول و شاخص قلمداد می‌کنند. اصلاح طلبان قطعا لیست می دهند /اصولگرایان نباید رأی خود را تقسیم کنند /نماینده با رأی پایین تاثیرگذاری ندارد
فعال سیاسی اصول‌گرا می ‎گوید: تصورات و ذهنیت‌های غلط منجر به زدن زیر میز وحدت در میان اصول‌گرایان شده است، به این معنا که برخی خودشان را ملاک تشخیص اصول و شاخص قلمداد می‌کنند.(ادامه)
 در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم.

دولت نه نامزد در انتخابات خواهد داشت و نه از نامزدی حمایت می‌کند
در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد با کمک ناظران و هیئت‌های اجرایی و با استفاده از تجارب گذشته، انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم. (ادامه)
مناظره انتخاباتی با موضوع نحوه نظارت شورای نگهبان قانون اساسی بر فرآیند انتخابات با حضور محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و محمد بهادری جهرمی حقوقدان و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رسانه ملی برگزار شد....(خبر)
(ادامه)
فرماندار ویژه میناب گفت: یک خودرو عصر امروز، چهارشنبه مامور وظیفه شناس نیروی انتظامی را در پلیس راه میناب جاسک (ایست بازرسی گودو) زیر گرفت و منجر به شهادتش شد. افسر پلیس راه هرمزگان در تصادف عمدی به شهادت رسید/ راننده ضارب دستگیر شد
فرماندار ویژه میناب گفت: یک خودرو عصر امروز، چهارشنبه مامور وظیفه شناس نیروی انتظامی را در پلیس راه میناب جاسک (ایست بازرسی گودو) زیر گرفت و منجر به شهادتش شد.(ادامه)
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد. سخنگوی سپاه: نتایج طوفان الاقصی بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار سلیمانی است
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.(ادامه)
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد. قدرت دریایی انصارالله یمن کابوس جدید آمریکا و اسرائیل
٢٨ آبان که انصارالله اقدام به توقیف کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر کرد، زنگ هشدار خطر برای رژیم صهیونیستی و آمریکا به صدا درآمد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد . پیشتازی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در تمدید بیمه شدگان / پوشش بیمه ای 151 هزار نفر در مازندران
شمال نیوز : مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان مازندران از سبقت محسوس بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تمدید بیمه شدگان به جایگاه دوم کشور خبر داد .(ادامه)
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است. عوارض مرگبار شادی بعد از گل
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از شناسایی عامل قتل پیرمردی ۷۰ ساله خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۷ روز از وقوع جنایت دستگیر شد. قتل پیرمرد به دست همسر دومش
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از شناسایی عامل قتل پیرمردی ۷۰ ساله خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از ۷ روز از وقوع جنایت دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند  موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد.  تهدیدی خزنده برای واحدهای صنعتی / کارهست ، کارخانه هست ، کارگر نیست!
شمال نیوز : شمال نیوز: چند سال است در برخی استان‌ها همچون مازندران، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی، مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی هشدار می‌دهند که در استان مازندران کارگر نیمه‌ماهر به اندازه کافی نداریم و ادامه این وضعیت می‌تواند موجودیت بسیاری از صنایع استان را به مخاطره بیندازد. (ادامه)
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می‌دهد!
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.(ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد. حسین ایزدی مدیرکل گردشگری و میراث‌فرهنگی مازندران شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حسین ایزدی به سمت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
یک راننده ناشناس در اقدامی که هنوز انگیزه آن مشخص نشده است، خودروی خود را به کاروان خودروهای اسکورت رییس جمهور آمریکا کوبید. حمله به کاروان اسکورت بایدن +عکس
یک راننده ناشناس در اقدامی که هنوز انگیزه آن مشخص نشده است، خودروی خود را به کاروان خودروهای اسکورت رییس جمهور آمریکا کوبید.(ادامه)
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است. بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها، اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده!
شمال نیوز : فرشید ایلاتی، کارشناس مسکن می‌گوید بافت فرهنگی شمال با افزایش سرمایه‌گذاری مسکن تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها و جنوبی‌ها تغییر کرده و ظاهر شهرها و فرمولوژی شمال کشور بهم ریخته است.(ادامه)
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند. ۵ رفتاری که کم‌هوش‌ها را لو می‌دهد!
افراد باهوش سعی می‌کنند به دیگران انگیزه بدهند و به آن‎ها کمک کنند. آن‎ها اعتماد به نفس سالمی دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که توانایی‌های خود را قضاوت کنند. اما افراد کم هوش تمایل دارند دیگران را تحقیر کنند تا خود را بهتر نشان دهند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد. جزئیات تازه و نحوه قتل مهرجویی و همسرش
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از محلات شهر خبر داد.

بازداشت عامل تیراندازی هولناک در نوشهر / انگیزه چه بود؟
شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از محلات شهر خبر داد. (ادامه)
نواب گفت: هزینه‌های سفر معنوی عمره مفرده و تعداد نفرات اعزامی طی دو هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد. اعزام دانشگاهیان به سرزمین وحی
نواب گفت: هزینه‌های سفر معنوی عمره مفرده و تعداد نفرات اعزامی طی دو هفته پیش‌رو مشخص خواهد شد.(ادامه)
افراد زیادی می‌گویند که ورزش کردن باعث بهبود افسردگی و اضطراب آنان در بیشتر مواقع می‌شود، اما چه میزان ورزش احساس خوب ایجاد خواهد کرد؟ با چه میزان ورزش از افسردگی دور می‌شویم؟
افراد زیادی می‌گویند که ورزش کردن باعث بهبود افسردگی و اضطراب آنان در بیشتر مواقع می‌شود، اما چه میزان ورزش احساس خوب ایجاد خواهد کرد؟(ادامه)
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرد اگر بار دیگر رئیس جمهور شود به جز روز اول، دیکتاتور نخواهد بود. ترامپ: اگر رئیس جمهور شوم به جز روز اول، دیکتاتور نخواهم بود
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرد اگر بار دیگر رئیس جمهور شود به جز روز اول، دیکتاتور نخواهد بود.(ادامه)
مهاجم پرسپولیس می‌گوید در دیدار با الدحیل منتظر حضور هواداران هستیم تا جو ورزشگاه آزادی را مثل همیشه به سود تیم ما کنند. مهدی ترابی: رونالدو داور را مجبور کرد پنالتی نگیرد/ در مکه غافل‌گیر شدم
مهاجم پرسپولیس می‌گوید در دیدار با الدحیل منتظر حضور هواداران هستیم تا جو ورزشگاه آزادی را مثل همیشه به سود تیم ما کنند.(ادامه)
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌گیری در موضوع نظام وظیفه بر عهده ستاد کل نیروهای مسلح است. جزئیات کاهش مدت زمان سربازی
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌گیری در موضوع نظام وظیفه بر عهده ستاد کل نیروهای مسلح است.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه برخی از رویه های ناصواب در عرصه پیشبرد امور دیوانی توسط کارگزاران اجرایی مانند واگذاری مناصب مدیریتی به افراد فاقد صلاحیت و بی دغدغه نسبت به ارزش های اسلامی و دینی و نیزبرخی افراد مسئله دارو پرحاشیه که انگیزه ای برای ترویج گفتمان اصیل جریان انقلابی ندارند و .... بی تدبیری مدیریتی ، ضد مشارکت عمومی / ضرورت صیانت از گفتمان دولت انقلابی دکتر رئیسی در مازندران
شمال نیوز : متاسفانه برخی از رویه های ناصواب در عرصه پیشبرد امور دیوانی توسط کارگزاران اجرایی مانند واگذاری مناصب مدیریتی به افراد فاقد صلاحیت و بی دغدغه نسبت به ارزش های اسلامی و دینی و نیزبرخی افراد مسئله دارو پرحاشیه که انگیزه ای برای ترویج گفتمان اصیل جریان انقلابی ندارند و ....(ادامه)
درک لانسفورد قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۳ در گفتگو با هنی رامبد از پیام شخصی هادی چوپان بعد از مستر المپیا ۲۰۲۳ گفت. پیام خصوصی هادی چوپان به درک لانسفورد چه بود؟
درک لانسفورد قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۳ در گفتگو با هنی رامبد از پیام شخصی هادی چوپان بعد از مستر المپیا ۲۰۲۳ گفت.(ادامه)
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان  در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است .... دولت شرکت شهرک‌های صنعتی را از نظر اعتباری تقریباً رها کرده است
شمال نیوز : اگر دستگاهی مهم چون شرکت شهرک‌های صنعتی در انجام وظایف قانونی خود ناموفق باشد و گام مهم و موثر برندارد، انگیزه و رغبت در فعالان بخش خصوصی که درحقیقت پیشتازان در نبرد نابرابر اقتصادی دشمنان هستند، نمی‌ماند تا با حداکثر ظرفیت در میدان بمانند و امروز در استان مازندران، متاسفانه وضعیت این‌گونه است ....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد. مبارزه با فساد در ورزش را همین امروز شروع کنید(ديدگاه)
رهبر معظم انقلاب در جریان ملاقات صبح روز چهارشنبه خود با ورزشکاران، قهرمانان و جامعه ورزش کشور به نکته بسیار مهمی اشاره کردند که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد.(ادامه)
وزارت خارجه قطر اعلام کرد توافق آتش‌بس موقت در غزه میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین از ساعت هفت صبح روز جمعه به وقت محلی اجرا می‌شود. توافق آتش‌بس در غزه صبح جمعه اجرا می‌شود
وزارت خارجه قطر اعلام کرد توافق آتش‌بس موقت در غزه میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین از ساعت هفت صبح روز جمعه به وقت محلی اجرا می‌شود.(ادامه)
نماینده دایم اتحادیه اروپا در نشست شواری حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اتهام‌زنی‌های دیگر مقام‌های این اتحادیه علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد. اتهام‌های واهی اتحادیه اروپا ضد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران
نماینده دایم اتحادیه اروپا در نشست شواری حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اتهام‌زنی‌های دیگر مقام‌های این اتحادیه علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تکرار کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.