.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب در پاسخ به این نامه نوشتند : شما با متلاشی ساختن این توده‌ی سرطانی و مهلک نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید / آنهائی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه‌ی شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست ....(خبر)
(ادامه)
فردی که تیراندازی کرده ساکن نجف‌آباد و کارمند یکی از  شرکت‌های نفتی جنوب بود که برای پیگیری مطالبات شخصی به تهران آمده بود. جزئیات تیراندازی در نزدیکی مجلس
فردی که تیراندازی کرده ساکن نجف‌آباد و کارمند یکی از شرکت‌های نفتی جنوب بود که برای پیگیری مطالبات شخصی به تهران آمده بود.(ادامه)
مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور جزییات حادثه تیراندازی امروز مقابل مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد. وزارت کشور: حادثه تیراندازی مقابل مجلس به هیچ وجه امنیتی نبود
مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور جزییات حادثه تیراندازی امروز مقابل مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.(ادامه)
داشتن هدف مشخص در زندگی می‌تواند خطر مرگ زودرس را کاهش دهد. این راز ساده موجب افزایش طول عمر می‌شود
داشتن هدف مشخص در زندگی می‌تواند خطر مرگ زودرس را کاهش دهد.(ادامه)
مرد جوان وقتی از سرکار به خانه برگشت و همسرش با یک لیوان شربت به استقبال او رفت نمی‌دانست چه فرجام شومی در انتظارش است. قتل شوهر با یک لیوان شربت سمی / ردپای یک مرد غریبه در جنایت
مرد جوان وقتی از سرکار به خانه برگشت و همسرش با یک لیوان شربت به استقبال او رفت نمی‌دانست چه فرجام شومی در انتظارش است.(ادامه)
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
تست روانشناسی؛ چقدر از زندگی خود راضی هستید؟
انجام تست شخصیت رضایت از زندگی می‌تواند به شما کمک کند تا خود را بهتر درک کنید و با درونی‌ترین احساسات خود در تماس باشید.(ادامه)
مقام معظم رهبری روز یکشنبه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند. دولت‌های اسلامی حداقل برای یک مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند / به رغم بمباران‌های گسترده در غزه، تاکنون در حرکت خود ناکام بوده اند، زیرا از ابتدا گفتند که هدف نابودی حماس است (خبر)
مقام معظم رهبری روز یکشنبه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.(ادامه)
نزدیک به ۷۰ درصد از رتبه‌های تک رقمی و زیر ۳۰۰۰ کنکور از دانش‌آموزان سمپادی هستند / در نبود مدارس سمپاد کرسی‌های ارزشمند دانشگاه‌های برتر کشور فقط مخصوص کسانی می‌شد که از آموزش‌های مدارس غیردولتی برخوردار هستند....(خبر)
(ادامه)
جنگ غزه برای فلسطینی ها و نیروهای حماس، پشت جبهه ندارد بلکه همه سرزمین آنها جبهه است. پشت جبهه ای وجود ندارد که زخمی های نظامی و غیرنظامی ، درمان شوند. آب و غذا برای نیروهای حماس و افراد جنگزده عادی ارسال و از آنها حمایت شود. جنگ غزه و 3 تفاوت اساسی
جنگ غزه برای فلسطینی ها و نیروهای حماس، پشت جبهه ندارد بلکه همه سرزمین آنها جبهه است. پشت جبهه ای وجود ندارد که زخمی های نظامی و غیرنظامی ، درمان شوند. آب و غذا برای نیروهای حماس و افراد جنگزده عادی ارسال و از آنها حمایت شود. (ادامه)
معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحدگفت: جمهوری اسلامی ایران قطعنامه مغرضانه و با انگیزه سیاسی را که وضعیت حقوق بشر در کشور ما را هدف قرار می‌دهد، به شدت رد می‌کند. واکنش ایران به ارائه قطعنامه مغرضانه و ضدایرانی کانادا
معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل متحدگفت: جمهوری اسلامی ایران قطعنامه مغرضانه و با انگیزه سیاسی را که وضعیت حقوق بشر در کشور ما را هدف قرار می‌دهد، به شدت رد می‌کند.(ادامه)
دادستان کل کشور با اشاره به رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات گفت: همه رد صلاحیت‌ها به منزله داشتن پرونده قضائی نیست. رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات/همه رد صلاحیت‌ها انتخاباتی به منزله داشتن پرونده قضائی نیست؛ طبق اطلاع اکثر این موارد جنبه شکلی دارد / لازم است دستگاه‌های مرتبط علت رد صلاحیت‌ها را به اطلاع عموم مردم برسانند(خبر)
دادستان کل کشور با اشاره به رصد فعالیت‌های انتخاباتی و برخورد با مرتکبان تخلفات گفت: همه رد صلاحیت‌ها به منزله داشتن پرونده قضائی نیست.(ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
طبق اعلام سایت عربی کوره سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا با سران الاتحاد برای جایگزینی نونو سانتو به توافق رسیده است. توافق سرمربی سابق رئال با الاتحاد
طبق اعلام سایت عربی کوره سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا با سران الاتحاد برای جایگزینی نونو سانتو به توافق رسیده است.(ادامه)
فرمانده انتظامی خوی از دستگیری عاملان قتل دختر جوان در فیرورق در کمتر از ۵ ساعت خبر داد. دستگیری عاملان قتل دختر جوان در کمتر از ۵ ساعت
فرمانده انتظامی خوی از دستگیری عاملان قتل دختر جوان در فیرورق در کمتر از ۵ ساعت خبر داد.(ادامه)
گزارشگر با سابقه رشته ورزشی کشتی در صدا و سیما،‌ درباره مصاحبه اخیر خود درخصوص حسن یزدانی توضیحاتی را ارائه کرد. گزارشگر معروف از حسن یزدانی عذرخواهی کرد
گزارشگر با سابقه رشته ورزشی کشتی در صدا و سیما،‌ درباره مصاحبه اخیر خود درخصوص حسن یزدانی توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
آمریکا تظاهر می‌کند که تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس باید نقشی محوری در پر کردن خلاء ناشی از نابودی حماس (در صورت وقوع) ایفا کند. هدف واشنگتن از بازگشت تشکیلات خودگردان به غزه چیست؟
آمریکا تظاهر می‌کند که تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس باید نقشی محوری در پر کردن خلاء ناشی از نابودی حماس (در صورت وقوع) ایفا کند.(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
احمد وحیدی درباره حادثه کمپ لنگرود گفت: با پیگیری فراجا فرد متهم دستگیر و مشخص شد شروع آتش‌سوزی با دخالت او بوده است. وزیر کشور: عمدی بودن حادثه کمپ لنگرود قطعی است
احمد وحیدی درباره حادثه کمپ لنگرود گفت: با پیگیری فراجا فرد متهم دستگیر و مشخص شد شروع آتش‌سوزی با دخالت او بوده است.(ادامه)
صالح اسکندری نوشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌. توضیحات مشاور ولایتی دربارۀ ماجرای وساطت در پرونده شهید عجمیان
صالح اسکندری نوشت: قوه قضائیه جمهوری اسلامی مستقل است و تحت فشار هیچ شخص و جریانی نبوده و نیست. دکتر ولایتی نیز هیچ تماس یا نامه و یا پیگیری از مراجع قضایی درباره پرونده شهید عجمیان نداشته است‌.(ادامه)
شمال نیوز: تیم نساجی مازندران با ارائه یک بازی بسیار ضعیف برابر نوبهار ازبکستان تن به شکست سه بر یک داد. «نوبهار» آرزوهای نساجی را خزان کرد/حذف اولین نماینده فوتبال ایران
شمال نیوز: تیم نساجی مازندران با ارائه یک بازی بسیار ضعیف برابر نوبهار ازبکستان تن به شکست سه بر یک داد.(ادامه)
آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه(خبر)
آمریکایی‌ها حقاً و انصافاً شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایات غزه هستند/ رژیم صهیونیستی شکست خورده واقعی این ماجرا است زیرا نتوانسته‌ آبروی از دست رفته خود را بازگرداند/ لزوم افزایش فشارهای سیاسی به آمریکا و اسرائیل برای توقف بمباران غزه(ادامه)
در حالی که برخی نشریات اصلاح‌طلب تا چند ماه قبل از ولادیمیر زلنسکی را «قهرمان» معرفی می‌کردند، روزنامه آفتاب یزد تأکید کرد زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرده است. دلقک اوکراینی به خاطر اعتماد به غرب سرشکسته شد
در حالی که برخی نشریات اصلاح‌طلب تا چند ماه قبل از ولادیمیر زلنسکی را «قهرمان» معرفی می‌کردند، روزنامه آفتاب یزد تأکید کرد زلنسکی دلقکی بیش نیست و به اوکراین خیانت کرده است.(ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تهران به دنبال گسترش دامنه درگیری نیست و از حماس حمایت سیاسی می‌کند، گفت: منطقه به خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل به یک بشکه باروت تبدیل شده است. امیرعبداللهیان: منطقه به بشکه باروت تبدیل شده است
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تهران به دنبال گسترش دامنه درگیری نیست و از حماس حمایت سیاسی می‌کند، گفت: منطقه به خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل به یک بشکه باروت تبدیل شده است.(ادامه)
پدری که در شهادت فرزندش خدا را حمد می‌گوید، والدینی که فرزند شهیدشان را به فلسطین تقدیم می‌کنند، نوجوان مجروحی که آیات قرآن می‌خواند و صحنه‌های مشابه، نشان‌دهنده گوشه‌ای از صبر و توکل عمیق مردم غزه است. غزه؛ صحنه مظلومیت و صبوری، و اقتدار/آمریکا شریک جرم قطعی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه/دولت‌های اسلامی منفعل نشوند، پیروزی قطعاً برای فلسطین است/سفرهای پی در پی سران غربی برای جلوگیری از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است (خبر)
پدری که در شهادت فرزندش خدا را حمد می‌گوید، والدینی که فرزند شهیدشان را به فلسطین تقدیم می‌کنند، نوجوان مجروحی که آیات قرآن می‌خواند و صحنه‌های مشابه، نشان‌دهنده گوشه‌ای از صبر و توکل عمیق مردم غزه است.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد که گفتگو درباره آتش‌بس در غزه صرفا بعد از آزادی همه اسرا ممکن خواهد بود. بایدن آتش‌بس در غزه را به بعد از آزادی اسرا موکول کرد
رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد که گفتگو درباره آتش‌بس در غزه صرفا بعد از آزادی همه اسرا ممکن خواهد بود.(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا به موضوع آزادی اسرای آمریکایی در غزه اشاره کرد. نخستین واکنش بایدن درباره آزادی اسرای آمریکایی توسط حماس
رئیس جمهور آمریکا به موضوع آزادی اسرای آمریکایی در غزه اشاره کرد.(ادامه)
ابتدا برادرم دستان همسر مهرجویی را گرفت و دوستم با چاقو به او ضربه زد و وقتی بی‌حال شد برادرم هم با چاقو به جان او افتاد / طلاها، اموال مسروقه و چاقو را هم به دوستم که در شهرک کار می‌کرد دادم تا نگه دارد. بقیه هم هر کدام به خانه‌هایشان رفتند ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری آدم ربایان در عملیات ضربتی پلیس خبر داد. دستگیری آدم ربایان در عملیات ضربتی پلیس
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری آدم ربایان در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.