.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 با توجه به فعالیت این شرکت و اهمیت اقتصادی و ساخت پروژه عظیم سکوی نیمه شناور توسط مجتمع صنعتی دریای ایران صدرا و عملیات حفاری در دریای خزر و همچنین اشتغال چند صد نفر در این شرکت به عنوان یکی از مراکز اقتصادی و ایجاد اشتغال بسیار مهم بوده و اقدامات ... با پیگیری نماینده منتخب بهشهر،شرکت حفاری شمال ماندنی شد
با توجه به فعالیت این شرکت و اهمیت اقتصادی و ساخت پروژه عظیم سکوی نیمه شناور توسط مجتمع صنعتی دریای ایران صدرا و عملیات حفاری در دریای خزر و همچنین اشتغال چند صد نفر در این شرکت به عنوان یکی از مراکز اقتصادی و ایجاد اشتغال بسیار مهم بوده و اقدامات ...(ادامه)
تقدیر و تشکر مهندس نریمان از مردم بابل
(ادامه)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی)
آسیب‌شناسی فعالیت حزبی(بخوانيد)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی) (ادامه)
توضیحات علی اشراقی در مورد ردصلاحیت
(ادامه)
مجلس، دولت، فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT(بخوانيد)
(ادامه)
دلائل عدم حضور شمشيربند در انتخابات مجلس
(ادامه)
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت... پنج ماه دوندگي برای جلسه با آقاي فرماندار!
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت...(ادامه)
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است... ورود یک بیماری خطرناک گیاهی در گیلان !
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است...(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
نخستین رزمایش آبی-خاکی مازندران
(ادامه)
نگارش :مهندس شبیر دائمی 50 قاعده مختصر و مفید در خبرنویسی(يادداشت)
نگارش :مهندس شبیر دائمی(ادامه)
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ... نابودی بلند ترین طاق طبیعی دنیا
این غار با شهرت جهانی، علاوه بر زیبائی های طبیعی از جاذبه های تاریخی شهرستان سوادكوه نیز به شمار می رود. که متأسفانه توسط بعضی از افراد غارتگر مورد تخریب قرار گرفته که جهت دست یابی ...(ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
افتتاح بخش"پیش رشد"مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران
در مراسمی و با حضور دکترنادعلی باباییان رئیس دانشگاه مازندران صبح امروز، بخش پیش رشدمرکز کارآفرینی این دانشگاه افتتاح شد. دکتر باباییان کارآفرینی را شناسایی ، خلق و استفاده از فرصتها از طریق تبدیل ایده های (ادامه)
تجلیل از نخبگان و افتخار آفرینان آموزش و پرورش مازندران
مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، گفت: به منظور تجلیل و تقدیر از دانش آموزان افتخار آفرین و نخبه مازندرانی و ایجاد انگیزه بین دانش‌‏آموزان، سومین جشنواره تجلیل از نخبگان روز پنج شنبه 17 اسفندماه سال جاری در اردوگاه شهدای دانش‌‏آموز بادله ساری برگزار می‌‏شود. به گزارش شمال نیوز ، روح اله معافی، با بیان این (ادامه)
علت افزایش سن ازدواج دختران» مساوی نبودن قانون بین زنان و مردان (ديدگاه)
زهرا بادلی(ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... خوش داشتندحرمت اهل درد را آقاي احمدي نژاد!
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... (ادامه)
هنوز چند روزی از مدیریت جدید در حوزه هنری مازندران نمی گذرد که شاهد تعدیل گسترده در این مجموعه هستیم.خبرهای رسیده حاکیست تعدادی از نیروهای جوان  کارآمد و هنرمند در کمال ناباوری و در  شرایطی که مجموعه حوزه هنری ... تعدیل در حوزه هنری مازندران به چه قیمتی؟
هنوز چند روزی از مدیریت جدید در حوزه هنری مازندران نمی گذرد که شاهد تعدیل گسترده در این مجموعه هستیم.خبرهای رسیده حاکیست تعدادی از نیروهای جوان کارآمد و هنرمند در کمال ناباوری و در شرایطی که مجموعه حوزه هنری ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.