.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
متن آخرين نامه مظاهری به احمدی نژاد
(ادامه)
سخنرانی خاتمی در مرقد امام
(ادامه)
پس از تصمیم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مبنی بر معرفی کروبی به عنوان کاندیدای نهایی این حزب به نظر می رسد اولین انشعاب میان اصلاح طلبان در معرفی کاندیدا شکل گرفته است، چرا که محسن ... کاندیداتوری کروبي و بالا گرفتن اختلاف میان اصلاح طلبان
پس از تصمیم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مبنی بر معرفی کروبی به عنوان کاندیدای نهایی این حزب به نظر می رسد اولین انشعاب میان اصلاح طلبان در معرفی کاندیدا شکل گرفته است، چرا که محسن ...(ادامه)
انتصابات جدید در وزارت کشور
(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامي با يادآوري ذهنيت بسيار خوب مردم از مجموعه وزارت اطلاعات برخلاف بيم و هراسِ همراه با نفرت مردم از دستگاه اطلاعاتي رژيم طاغوت، خاطرنشان كردند: اين مسئله يكي از نقاط قوت وزارت اطلاعات نظام اسلامي است كه بايد ارتباط با مردم و كمك گرفتن از آنان بيش از پيش تقويت شود. توصیه‌های مقام معظم رهبري به پرسنل وزارت اطلاعات
رهبر انقلاب اسلامي با يادآوري ذهنيت بسيار خوب مردم از مجموعه وزارت اطلاعات برخلاف بيم و هراسِ همراه با نفرت مردم از دستگاه اطلاعاتي رژيم طاغوت، خاطرنشان كردند: اين مسئله يكي از نقاط قوت وزارت اطلاعات نظام اسلامي است كه بايد ارتباط با مردم و كمك گرفتن از آنان بيش از پيش تقويت شود.(ادامه)
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ... نامه حامیان وزیر کشور به رئیس جمهور
جمعی از طرفداران وزیر کشور ، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ،از وی خواستند در مقابل فشارهایی که در باره علی کردان و مدرک تحصیلی اش وارد می شود ، مقاومت کند.این نامه که امضای ...(ادامه)
دومین همایش سارویهای مقیم پایتخت برگزار شد
(ادامه)
عضو هئیت رییسه مجلس: کردان مقتدر و با انگیزه است
(ادامه)
جمع كثيري از اعضاي ستاد برگزاري نماز جمعه بابل صبح امروز با آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران ديدار كردند.به گزارش شمال نيوز اين ديدار كه در پي سخنان انتقادي هفته گذشته حجت السلام روحاني امام جمعه بابل درخطبه هاي نماز ... نشست حاميان امام جمعه بابل در ساري
جمع كثيري از اعضاي ستاد برگزاري نماز جمعه بابل صبح امروز با آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران ديدار كردند.به گزارش شمال نيوز اين ديدار كه در پي سخنان انتقادي هفته گذشته حجت السلام روحاني امام جمعه بابل درخطبه هاي نماز ...(ادامه)
برای اینکه ارزیابی مناسبی از عملکرد بنده داشته باشید می توانید از مردم مازندران درباره عملکردم سوال کنید یا آنکه سری به رسانه های این استان بزنید و خبرهای مرتبط با مراسم تودیع بنده و عکس العمل مدیران مازندران در این مراسم را ملاحظه کنید، آنگاه به عملکردم نمره بدهید...
گفتگوی اختصاصی سايت خلیج فارس با شفقت استاندار جديد بوشهر
برای اینکه ارزیابی مناسبی از عملکرد بنده داشته باشید می توانید از مردم مازندران درباره عملکردم سوال کنید یا آنکه سری به رسانه های این استان بزنید و خبرهای مرتبط با مراسم تودیع بنده و عکس العمل مدیران مازندران در این مراسم را ملاحظه کنید، آنگاه به عملکردم نمره بدهید... (ادامه)
جزئیات نقدی کردن یارانه ها
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ، تنی چند از وزرا ، معاونین ریاست جمهوری ، رؤسای مؤسسات ، استاندار ، مدیران کل و رؤسای ادارات از جمله شخصیت های دعوت شده در این مراسم هستند ... سالگرد شهید ناطق نوری با سخنراني لاریجانی در نور
رئیس مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری ، تنی چند از وزرا ، معاونین ریاست جمهوری ، رؤسای مؤسسات ، استاندار ، مدیران کل و رؤسای ادارات از جمله شخصیت های دعوت شده در این مراسم هستند ...(ادامه)
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است... نمایندگان مجلس پاک وارد میدان شوند و پاک بمانند
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است...(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
ناطق نوري در گرگان: نفی سلطه، هدف امام در سطح بین المللی
(ادامه)
نشست تخصصی روسای اتحادیه های املاک مازندران
(ادامه)
شک نکنید، پگاه قهرمان جام حذفی است
(ادامه)
امام جمعه بابل: وعده رئیس جمهوررا عملی کنید
(ادامه)
گزینه های اقلیت برای ریاست مجلس هشتم
(ادامه)
دکتر خوش چهره در نشست جهت گیری اقتصاد اصولگرائی که در دانشگاه مازندران برگزار شد گفت : مهمترین مسئله در بحث عدالت محوری ، واگذاری وظایف و مسئولیت ها به اشخاص کاردانی است که دارای سلامت نفس هستند... نشست اقتصاد اصول گرایی در دانشگاه مازندران
دکتر خوش چهره در نشست جهت گیری اقتصاد اصولگرائی که در دانشگاه مازندران برگزار شد گفت : مهمترین مسئله در بحث عدالت محوری ، واگذاری وظایف و مسئولیت ها به اشخاص کاردانی است که دارای سلامت نفس هستند...(ادامه)
خداحافظی پورمحمدی از فعالیت های اجرایی
(ادامه)
 با توجه به فعالیت این شرکت و اهمیت اقتصادی و ساخت پروژه عظیم سکوی نیمه شناور توسط مجتمع صنعتی دریای ایران صدرا و عملیات حفاری در دریای خزر و همچنین اشتغال چند صد نفر در این شرکت به عنوان یکی از مراکز اقتصادی و ایجاد اشتغال بسیار مهم بوده و اقدامات ... با پیگیری نماینده منتخب بهشهر،شرکت حفاری شمال ماندنی شد
با توجه به فعالیت این شرکت و اهمیت اقتصادی و ساخت پروژه عظیم سکوی نیمه شناور توسط مجتمع صنعتی دریای ایران صدرا و عملیات حفاری در دریای خزر و همچنین اشتغال چند صد نفر در این شرکت به عنوان یکی از مراکز اقتصادی و ایجاد اشتغال بسیار مهم بوده و اقدامات ...(ادامه)
تقدیر و تشکر مهندس نریمان از مردم بابل
(ادامه)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی)
آسیب‌شناسی فعالیت حزبی(بخوانيد)
دکتر رحمت‌اله بیگدلی(عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی) (ادامه)
توضیحات علی اشراقی در مورد ردصلاحیت
(ادامه)
مجلس، دولت، فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT(بخوانيد)
(ادامه)
دلائل عدم حضور شمشيربند در انتخابات مجلس
(ادامه)
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت... پنج ماه دوندگي برای جلسه با آقاي فرماندار!
در جلسه دوم که بنا به ضرورت تشکیل شد فرماندار آمل شورای شهرستان را از فرمانداری بیرون کرد و یک اتاق در گذرنامه ، با التماس شدید اعضا تخصیص داد و بعد از یک مدتی آن مکان را نیز پس گرفت...(ادامه)
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است... ورود یک بیماری خطرناک گیاهی در گیلان !
نکته تعجب برانگیز اینکه علی رغم ضرر و زیان های بسیار این گیاه و سم خطرناک آن، 7 هکتار از زمینهای منابع طبیعی به دستور اقای ... در اختیار نور چشمی ها قرارگرفته است...(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.304 seconds.