.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:  حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است. روزی که آمل « هزار سنگر » شد / ضرورت تشکیل بنیاد ششم بهمن آمل
شمال نیوز: حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است.(ادامه)
حماسه ۶ بهمن نشان بصیرت مردم آمل است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل را نشان معرفتی و بصیرتی مردم این دیار دانست و گفت: سرداران و رزمندگان باید این حماسه را روایت کنند. (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با  مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎ دیدار نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران با مراجع تقلید در قم
شمال نیوز : آیت الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام کاظمی، مشاور استاندار در امور روحانیت، حجت الاسلام ابراهیمی، رییس ستاد اقامه نماز استان و عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مراجع تقلید در قم دیدار و گفتگو کردند. ‎ ‎(ادامه)
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دست متجاوزان از ذخایر بانک مرکزی کوتاه شود، گفت: اختلاس‌های میلیاردی از افراد عادی ساخته نیست.
دست متجاوزان از ذخایر بانک مرکزی کوتاه شود/اختلاس‌ها با قلم افراد صورت می‌گیرد نه با زور اسلحه
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دست متجاوزان از ذخایر بانک مرکزی کوتاه شود، گفت: اختلاس‌های میلیاردی از افراد عادی ساخته نیست. (ادامه)
شمال نیوز :  استاندار مازندران با اشاره به آغاز تغییرات در سطح فرمانداری ها گفت:فرمانداران ۳ شهرستان مازندران در هفته جاری معرفی می شوند. فرمانداران جدید سه شهر مازندران معرفی می شوند/ ساری، بهشهر و چالوس
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به آغاز تغییرات در سطح فرمانداری ها گفت:فرمانداران ۳ شهرستان مازندران در هفته جاری معرفی می شوند.(ادامه)
وداع مردم آمل زیرباران با شهدای گمنام
مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان آمل سه شهید خوشنام و جاوید اثر دوران دفاع مقدس را در زیربارش شدید تگرگ وباران باشکوه تشییع کردند.(ادامه)
آیت الله لائینی:حضور مردم بهترین تاکتیک برای مقابله با دشمن است
نماینده ولی فقیه در مازندران حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های حساس و مهم بهترین تاکتیک برای مقابله با خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمنان که قصد براندازی دارند، است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور در دیدار با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود. رئیسی: به هیچ وجه نمی‌خواهیم قیمت بنزین را افزایش دهیم/ دولت را با ۷۰۰ نفر فوتی روزانه تحویل گرفتیم/ گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است/ آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود
شمال نیوز : رئیس جمهور در دیدار با آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه گرانی و تورم به زودی متوقف می‌شود گفت: گرانی‌های اخیر نتیجه تصمیمات نادرست گذشته است و آثار تصمیمات ما در ماه‌های آینده روشن می‌شود.(ادامه)
یک فعال سیاسی درمورد دیدار حسن روحانی با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: «شنیده می‌شود که آقای روحانی مایل بودند به مجمع تشخیص مصلحت نظام راه پیدا کنند پاسخ رهبر انقلاب به درخواست روحانی برای عضویت در مجمع تشخیص
یک فعال سیاسی درمورد دیدار حسن روحانی با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: «شنیده می‌شود که آقای روحانی مایل بودند به مجمع تشخیص مصلحت نظام راه پیدا کنند(ادامه)
آیت الله لائینی :ضرورت ترویج فرهنگ فاطمی و عفاف و حجاب در جامعه
نماینده ولی فقیه در مازندران ترویج سبک زندگی فاطمی و عفاف و حجاب را در جامعه لازم و ضروری دانست.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
شمال نیوز: ملی‌پوش پیشین کشتی ایران می‌گوید، علی ارسلان پس از بی‌توجهی‌های کادر فنی تیم ملی و نداشتن شانس برای پوشیدن دوبنده تیم ملی تصمیم گرفت برای کشور صربستان کشتی بگیرد. پشت پرده تغییر تابعیت فرنگی‌کار آملی تیم ملی/ بی‌توجهی کادرفنی!
شمال نیوز: ملی‌پوش پیشین کشتی ایران می‌گوید، علی ارسلان پس از بی‌توجهی‌های کادر فنی تیم ملی و نداشتن شانس برای پوشیدن دوبنده تیم ملی تصمیم گرفت برای کشور صربستان کشتی بگیرد.(ادامه)
شمال نیوز:  حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های نمایزجمعه گفت |: اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌ و شهر آمل برای این دسته از افراد نا امن است و آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !!! گذشت آن زمانی که جولان می دادند امام جمعه آمل : اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌
شمال نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه آمل در خطبه های نمایزجمعه گفت |: اراذل و اوباش در آمل جایی ندارند ‌ و شهر آمل برای این دسته از افراد نا امن است و آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت !!! گذشت آن زمانی که جولان می دادند (ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
 مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست. حسن روحانی این روزها کجاست؟
مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست.(ادامه)
۲ هزار خانوار آملی به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند
۳۷ روستای شهرستان آمل با جمعیتی بیش از ۲ هزار خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.(ادامه)
تعبیر جالب آیت الله جوادی آملی از مذاکره | مذاکره کنیم اما بعد از آن انگشتان خود را بشماریم!
آیت الله جوادی آملی در دیدار با وزیر امور خارجه اظهار داشتند: مذاکره با جهان، یک فکر جهانی لازم دارد! ما از جهان جدا نیستیم، چه بخواهیم و چه نخواهیم باید با آنها مذاکره کنیم و با آنها دست بدهیم، اما بعد از آن حتما باید انگشتان خود را بشماریم!(ادامه)
کلاهبرداران اینستاگرامی در آمل دستگیر شدند
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری ۲ هکر حرفه‌ای حساب‌های کاربری شهروندان در اینستاگرام خبر داد که توانستند مبلغی حدود سه میلیارد ریال با نام صاحب حساب کاربری از دیگران کلاهبرداری کنند.(ادامه)
دستگیری هکر‌های حرفه ای اینستاگرام
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری ۲ هکر حرفه‌ای که از شهروندان در اینستاگرام کلاهبرداری می کردند، خبر داد.(ادامه)
آیت الله حسن زاده علامه دلبسته ولایت بود
یکی از شاگردان علامه حسن زاده با بیان اینکه علامه حسن زاده دلبسته توحید و ولایت بود، از ایشان به عنوان علامه دهر یاد کرد.(ادامه)
زندگی آیت الله حسن زاده آملی / اینفوگرافی
(ادامه)
قتل،پایان جشن عروسی در آمل
جشن عروسی در روستای ولیسده آمل با قتل پایان یافت.(ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
در پی وقوع درگیری بین دو نفر که رابطه دوستی نیز باهم داشتند جوان ۲۴ ساله آملی باضربات چاقو به قتل رسید. نزاع خونین دو جوان در آمل با قتل پایان یافت
در پی وقوع درگیری بین دو نفر که رابطه دوستی نیز باهم داشتند جوان ۲۴ ساله آملی باضربات چاقو به قتل رسید.(ادامه)
آموزش های مهارتی به توسعه اقتصادی کشور کمک می کند
رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای کشور، توجه جدی خانواده ها نسبت به هدایت درست فرزندان به سمت یادگیری وآموزش مهارتی وشغل را برای آینده کاری آنها و کمک به توسعه اقتصادی کشور تاثیرگذار دانست. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر کشور با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است، گفت: امروز دولت و رئیس جمهور با همه توان به دنبال رفع مشکلات هستند، در بحث کرونا؛ کنترل بازار در سیمان و فولاد توفقیقات مناسبی به دست آمده است. وحیدی : مازندران سرزمین دلاوری‌ها و حماسه‌ها است / باید از ظرفیت‌های مازندران استفاده شود
شمال نیوز : وزیر کشور با بیان اینکه تنظیم بازار یکی از اقدامات جدی دولت است، گفت: امروز دولت و رئیس جمهور با همه توان به دنبال رفع مشکلات هستند، در بحث کرونا؛ کنترل بازار در سیمان و فولاد توفقیقات مناسبی به دست آمده است.(ادامه)
تصویر تازه منتشرشده از علامه حسن‌زاده آملی
تصویری از مرحوم علامه حسن زاده آملی در حال مطالعه نسخ خطی را می بینید. (ادامه)
برگزاری اربعین علامه حسن زاده آملی در زادگاهش
مراسم اربعین علامه حسن زاده آملی امروز در زادگاهش روستای ایرا برگزار شد.(ادامه)
پیام تبریک استاندار به مناسبت 14 آبان؛ روز مازندران
احمد حسین زادگان؛ طی پیامی، 14 آبان؛ روز مازندران را به همه مردم شریف و بافرهنگ مازندران تبریک گفت و از اهالی اندیشه و قلم خواست تا برای معرفی و ترویج و تعمیق فرهنگ و آیین های دیرسال و دینی این سامان اهتمام نمایند. ‎(ادامه)
آیت الله لائینی :چراغ ولایتمداری در مازندران دائمی و پرفروغ است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: چراغ ولایتمداری در استان همواره دائمی، پر فروغ و درخشان است. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 75 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.