.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد. پیکر جانباز آملی کنار یاران شهیدش آرام گرفت
پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد سید حسین کاشانی با حضور مردم شهید پرور و ولایی تشییع و در کنار یاران شهیدش در بخش دابودشت آمل به خاک سپرده شد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی برای انتخابات مجلس خبرگان که اسفندماه همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود ، ثبت نام کرد .

آیت الله آملی برای انتخابات خبرگان ثبت نام کرد
شمال نیوز : آیت الله صادق آملی لاریجانی برای انتخابات مجلس خبرگان که اسفندماه همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود ، ثبت نام کرد . (ادامه)
محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آن فرد خودش باید پیش خدا توبه کند و چادری شود و جبران کند، تا گذشته خود مقداری فراموش شود و این زخم برای مردم مقداری التیام پیدا کند. این منکر با عذرخواهی هم از بین نمی‌رود؛ باید آن زن توبه کرده و چادری شود
محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آن فرد خودش باید پیش خدا توبه کند و چادری شود و جبران کند، تا گذشته خود مقداری فراموش شود و این زخم برای مردم مقداری التیام پیدا کند.(ادامه)
 هنجارشکنی و کشف حجاب بانوی پزشک آملی در یک همایش با حضور جمعی از مسئولان بازتاب گسترده ای در سطح جامعه داشت که بیانگر دغدغه جدی مردم در این حوزه فرهنگی است.

همراهی ناشیانه(يادداشت)
هنجارشکنی و کشف حجاب بانوی پزشک آملی در یک همایش با حضور جمعی از مسئولان بازتاب گسترده ای در سطح جامعه داشت که بیانگر دغدغه جدی مردم در این حوزه فرهنگی است. (ادامه)
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست. پزشک آملی : ملزم به رعایت حجاب هستم و از همه عذرخواهی می‌کنم
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند. واکنش مراجع عظام تقلید به جنایات رژیم صهیونیستی
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی بزرگداشت آیت الله شیخ محمد کوهستانی (رحمت الله علیه) در دانشگاه علم و فناوری مازندران-بهشهر، بیان داشت: شخصیت آیت الله کوهستانی یک شخصیت مغفول مانده در تاریخ معاصر است و در حقیقت این عالم وارسته از ستارگان جهان تشیع محسوب می شود.
آیت‌الله کوهستانی از ستارگان جهان تشیع محسوب می‌شود
شمال نیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی بزرگداشت آیت الله شیخ محمد کوهستانی (رحمت الله علیه) در دانشگاه علم و فناوری مازندران-بهشهر، بیان داشت: شخصیت آیت الله کوهستانی یک شخصیت مغفول مانده در تاریخ معاصر است و در حقیقت این عالم وارسته از ستارگان جهان تشیع محسوب می شود. (ادامه)
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد. قمر در عقرب را چقدر جدی بگیریم؟
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا به مازندران سفر کرد . رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به مازندران سفر کرد
شمال نیوز : آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا به مازندران سفر کرد .(ادامه)
کمیته بین‌المللی المپیک قانون ضد اسلامی وزیر ورزش فرانسه را وتو کرد. حمایت IOC از ورزشکاران محجبه در المپیک پاریس
کمیته بین‌المللی المپیک قانون ضد اسلامی وزیر ورزش فرانسه را وتو کرد.(ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند. عارف رأی نیاورد، محسن رضایی مجوز گرفت / اعضای جدید هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را بشناسید
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند.(ادامه)
با موافقت مقام معظم رهبری تعداد اعضای هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی از ۱۵ نفر به ۲۴ نفر افزایش یافت و روسای قوای سه‌گانه نیز به این هیات عالی پیوسته‌اند. تعداد اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص به ۲۴ نفر افزایش یافت
با موافقت مقام معظم رهبری تعداد اعضای هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی از ۱۵ نفر به ۲۴ نفر افزایش یافت و روسای قوای سه‌گانه نیز به این هیات عالی پیوسته‌اند.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس، گفت: انتظار این است که نمایندگان مجلس که در مقام تقنین قرار دارند، خودشان قانون را رعایت کنند، نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود. رئیس‌جمهور گلایه و شکایت کرده بود مبنی بر اینکه مصوبه شفافیت برای کار دولت مشکل ایجاد می کند/ مجلس حق ندارد راجع به اداره مجمع تشخیص قانون بنویسد/ نمایندگان رعایت کنند؛ نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس، گفت: انتظار این است که نمایندگان مجلس که در مقام تقنین قرار دارند، خودشان قانون را رعایت کنند، نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود.(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
 مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار پس از بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، اصلاحات انجام شده توسط مجلس را نیز مغایر سیاست های کلی نظام و سیاست های مصلحتی نظام تشخیص داد. مجوز مهم رهبر انقلاب به مجمع تشخیص به روایت آملی لاریجانی
مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار پس از بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، اصلاحات انجام شده توسط مجلس را نیز مغایر سیاست های کلی نظام و سیاست های مصلحتی نظام تشخیص داد. (ادامه)
هشتادمین عمل کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بر دو پسر دوقلو از شهرستان آمل با موفقیت انجام شد. بازگشت شنوایی دوقلو‌های آملی در بابل
هشتادمین عمل کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بر دو پسر دوقلو از شهرستان آمل با موفقیت انجام شد.(ادامه)
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند. «دادستان کل کشور» عضو هیئت عالی بانک مرکزی شد؟
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند.(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد. تصویب طرح منطقه آزاد مازندران در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.(ادامه)
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. پشت پرده دیدار نکردن ۲ مرجع تقلید معروف با سید ابراهیم رئیسی
سفر روز دوشنبه ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به قم و دیدارش با برخی از مراجع تقلید این سوال را ایجاد کرد که چرا رئیسی در این سفر تنها با سه تن از آیات عظام دیدار کرد. (ادامه)
فیلمی از درگیری دو دختر جوان آملی با یک مرد در رسانه‌ها معاند به صورت گسترده منتشر شده است اما واقعیت ماجرا چیست؟ موج‌سواری رسانه‌های معاند از درگیری دختر آملی با یک آمر به معروف
فیلمی از درگیری دو دختر جوان آملی با یک مرد در رسانه‌ها معاند به صورت گسترده منتشر شده است اما واقعیت ماجرا چیست؟(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
 یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) با تولید به دنبال از بین بردن فقر بودند، گفت:همه به ویژه مسئولان باید عاقلانه و عادلانه کوشش کرده و نیاز جامعه را برطرف کنند. خدا هیچ ملتی را با تازیانه‌ای دردناکتر از فقر نزد/ ملت اگر بخواهد بایستد باید جیب و کیفش پر باشد
یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) با تولید به دنبال از بین بردن فقر بودند، گفت:همه به ویژه مسئولان باید عاقلانه و عادلانه کوشش کرده و نیاز جامعه را برطرف کنند. (ادامه)
سرپرست معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی بزرگ خانوادگی در هفته دفاع مقدس خبر داد. آملی‌ها در تدارک برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی
سرپرست معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی بزرگ خانوادگی در هفته دفاع مقدس خبر داد.(ادامه)
اکبر طبری چگونه بازداشت شد و در حال حاضر کجاست؟
داستان دستگیری و محکومیت طبری و اخباری که مبنی بر عدم حضور این محکوم در زندان مخابره شد؛ از موضوعات داغی است که نقل محافل خبری و غیرخبری شده است.(ادامه)
دو بانوی کاراته کا و عضو تیم ملی می گویند حجاب محدودیتی برای ورزش قهرمان نیست و به پوشش خود افتخار می کنند. حجاب محدودیتی برای ورزش قهرمانی نیست
دو بانوی کاراته کا و عضو تیم ملی می گویند حجاب محدودیتی برای ورزش قهرمان نیست و به پوشش خود افتخار می کنند.(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست. تایید ‌مصوبه واردات خودروهای کارکرده در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست.(ادامه)
گروه بسیج جامعه پزشکی سپاه آمل با حضور در زندان به زندانیان آملی خدمات پزشکی، درمانی و مشاوره‌ای ارائه دادند. خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی آمل به زندانیان
گروه بسیج جامعه پزشکی سپاه آمل با حضور در زندان به زندانیان آملی خدمات پزشکی، درمانی و مشاوره‌ای ارائه دادند.(ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد جزئیات مراسم سالگرد ارتحال امام راحل ( ره ) در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را اعلام کرد(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.