.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت‌الله‌ جوادی‌ آملی از مراجع تقلید گفت: آسایش مردم برای همه مسئولان باید اصل باشد.

ما در میدان مین هستیم و دشمن پشت دیوار است/ با کمیته امداد نمی‌شود کشور را اداره کرد/ آسایش مردم برای همه اصل باشد / جلوی بی‌عرضگی‌ها، فساد و ... گرفته شود / دست از اختلافات سیاسی بردارید(خبر)
آیت‌الله‌ جوادی‌ آملی از مراجع تقلید گفت: آسایش مردم برای همه مسئولان باید اصل باشد. (ادامه)
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
شمال نیوز: ویدئوی پخش شده، تقطیع شده است. رد گلوله بر پیکر مرحوم چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به او شلیک شده است. روایت رئیس پلیس آگاهی مازندران از درگذشت دختر آملی / ماجرای شلیک به غزاله چلابی
شمال نیوز: ویدئوی پخش شده، تقطیع شده است. رد گلوله بر پیکر مرحوم چلاوی نشان می‌دهد که گلوله از جلو به عقب، از راست به چپ و از پایین به بالا به او شلیک شده است.(ادامه)
پیروزی شیرین‌تر از عسل برای کاترین آمل
کاترین آمل با بازگشتی رویایی، ۳ امتیاز شیرین بازی با صنایع پشتیبان هرمزگان را از آن خود کرد.(ادامه)
توزیع ۵۰۰ بسته مواد غذایی بین خانوار‌های آملی
آبشار عاطفه‌های آمل ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد توزیع کرد.(ادامه)
شهروند آملی نماینده مازندران در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر
یک شهروند آملی نماینده مازندران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور خواهد بود.(ادامه)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند. حوادث جزیی حواس مسئولان را از سازندگی پرت نکند/ برخورد امنیتی قضایی با عوامل و افراد همسو با دشمن، کار فرهنگی با افراد هیجان‌زده/ فضا نباید امنیتی شود(خبر)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.(ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفتند: شما می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بودند، عظمت و شکوهی مانند پیاده روی اربعین رقم خورد، اما انتظار این است که جلوی غارت، اختلاس و نجومی بعضی از مسئولین گرفته شود تا این نظام آسیب نبیند.
جلوی غارت و اختلاس بعضی از مسئولین گرفته شود تا نظام آسیب نبیند
آیت الله جوادی آملی گفتند: شما می بینید که هر وقت مردم با انقلاب بودند، عظمت و شکوهی مانند پیاده روی اربعین رقم خورد، اما انتظار این است که جلوی غارت، اختلاس و نجومی بعضی از مسئولین گرفته شود تا این نظام آسیب نبیند. (ادامه)
علامه حسن‌زاده که از بزرگان عرفان نظری و عملی در تاریخ معاصر کشور شناخته می‌شد، چه به بهانه حجاب معاصرت چه بهانه تبلیغات ضد مخالفین از آن دسته از نفراتی است که در زمان حیات شریفش حق معرفت و شناختش ادا نشد و بسیاری از مردم عوام و دانش‌پژوهان حوزه و دانشگاه ندانستند که بر سر سفره زحمات این عالم وارسته نشسته‌اند. عارفی که منش تدریس آثار فلسفی را احیا کرد(يادداشت)
علامه حسن‌زاده که از بزرگان عرفان نظری و عملی در تاریخ معاصر کشور شناخته می‌شد، چه به بهانه حجاب معاصرت چه بهانه تبلیغات ضد مخالفین از آن دسته از نفراتی است که در زمان حیات شریفش حق معرفت و شناختش ادا نشد و بسیاری از مردم عوام و دانش‌پژوهان حوزه و دانشگاه ندانستند که بر سر سفره زحمات این عالم وارسته نشسته‌اند.(ادامه)
نواخته شدن زنگ مهر در مدارس مازندران
زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس مازندران به صدا در آمد.(ادامه)
مامور پلیسی که آشوبگران گلویش را با چاقو بریده بودند می گوید فردی که شاهرگم را زد حرفه ای بود. مصاحبه با پلیس آملی که آشوبگران گلویش را بریدند + عکس
مامور پلیسی که آشوبگران گلویش را با چاقو بریده بودند می گوید فردی که شاهرگم را زد حرفه ای بود.(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی (ره)
مراسم سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی در سه استان مازندران، تهران و قم برگزار می‌شود.(ادامه)
حسن یزدانی امروز به روی تشک می‌رود
حسن یزدانی امروز در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به روی تشک می‌رود.(ادامه)
کتاب "در ثنای آفتاب حسن" رونمایی می‌شود
فرماندار آمل با اشاره به برگزاری ۱۴ عنوان برنامه نخستین سالگرد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی، از اعلام فراخوان همایش علمی علامه ذوالفنون، خبر داد.(ادامه)
امام جمعه جدید آمل معرفی شد
حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان به عنوان امام جمعه جدید شهر آمل در مصلی میر بزرگ این شهرستان معارفه شد.(ادامه)
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت. آیت‌الله ناصری دار فانی را وداع گفت
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند. تصویب مشوق هایی برای فرزند آوری و اشتغال زایی
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند.(ادامه)
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار این که « آزادگان ، نویدبخش امید برای ملت هستند » ، گفت : این غیورمردان سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند و برای صبوری در شرایط سخت فعلی، بهترین نمونه هستند. آزادگان آملی با حضور معاون استاندار تجلیل شدند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اظهار این که « آزادگان ، نویدبخش امید برای ملت هستند » ، گفت : این غیورمردان سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند و برای صبوری در شرایط سخت فعلی، بهترین نمونه هستند.(ادامه)
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود. ابقای آملی لاریجانی؛ اخراج محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص ؟ !
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود.(ادامه)
رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟
یک سال از روزی که رهبر انقلاب اسلامی حکم ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تنفیذ کردند، می‌گذرد. تنفیذی که در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی، ۱۳ بار انجام شده و ۸ نفر را بر صندلی ریاست جمهوری اسلامی ایران نشانده است.(ادامه)
پیام آیت الله جوادی آملی به دومین همایش ملی نهج البلاغه
آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: بشر باید بداند که نه جنگ جهانی اول و اول‌ها نه جنگ جهانی دوم و دوم‌ها نه جنگ‌های نیابتی نه تحریم‌ها نه سوء استفاده‌ها نه قلدری‌ها نه قدرت نمایی‌ها هیچ کدام جامعه را آرام نمی‌کند، متمدن نمی‌کند. (ادامه)
 این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد.

زمزمه حذف محمود احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص / چه کسانی از دور میز مجمع بلند می‌شوند؟
این روزها گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌چرخد. (ادامه)
پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه‌های خودمالک مسکن ملی
معاون مسکن و ساختمان راه و شهر سازی مازندران از پیشرفت فیزیکی ۳۵درصدی پروژه‌های خودمالک نهضت ملی مسکن خبر داد.(ادامه)
خرد شدن اراضی چالش بزرگ کشاورزی مازندران است
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران، خرد شدن و قطعه بندی زمین‌های مرغوب کشاورزی دراستان درسال های اخیر را یکی از چالش‌های مهم بیان کرد.(ادامه)
یک منبع خبری مدعی شد: جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مهم و حائز اهمیت بود و سیاست‌گذاری جدید و تصمیمات مهمی پس از این جلسه اتخاذ خواهد شد. درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی در جلسه «فوق العاده» مجمع تشخیص
یک منبع خبری مدعی شد: جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مهم و حائز اهمیت بود و سیاست‌گذاری جدید و تصمیمات مهمی پس از این جلسه اتخاذ خواهد شد.(ادامه)
غرق شدن مسافر تبریزی در محمودآباد
جوان ۲۱ ساله اهل تبریز هنگام شنا در آب‌های ساحلی محمودآباد جان خود را از دست داد.(ادامه)
جزئیات مراسم ۱۴ و ۱۵ خردادماه در شهرهای مازندران
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، از برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای استان مازندران خبر داد. (ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفت: آن که انگیزه اختلاسی و اندیشه نجومی دارد، فکرش را، فکرتش را، فطرتش را بر لبه لرزان سقوط، بنیانگذاری کرده است، خواه از مسئولین خواه از مردم! و کسی که باور صحیح، اعتقاد صائب و ایمان سالم داشت، او در زمین مستحکم خانه می‌سازد. واکنش آیت الله جوادی آملی به ریزش ساختمان متروپل
آیت الله جوادی آملی گفت: آن که انگیزه اختلاسی و اندیشه نجومی دارد، فکرش را، فکرتش را، فطرتش را بر لبه لرزان سقوط، بنیانگذاری کرده است، خواه از مسئولین خواه از مردم! و کسی که باور صحیح، اعتقاد صائب و ایمان سالم داشت، او در زمین مستحکم خانه می‌سازد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.