.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری اربعین علامه حسن زاده آملی این هفته در آمل
مراسم گرامیداشت اربعین علامه حسن زاده آملی، این هفته در شهرستان آمل برگزار می‌شود.(ادامه)
آیت الله لائینی :هنر علامه حسن زاده آملی تقوا و مردمداری بود
نماینده ولی فقیه در مازندران مردمداری را یک هنر برشمرد و گفت: علامه حسن زاده آملی مظهر تقوا و پرهیزگاری و مردمداری بود.(ادامه)
آیت الله جوادی آملی: باتوجه به هماهنگی سه قوه، هیچ بهانه ای برای عدم رفع مشکلات کشور وجود ندارد / هیچ قوه ای نمی تواند بگویند فلان مشکل یا مساله کشور به من مربوط نیست. بلکه باید به سهم خود در حل مشکل ورود پیدا کند و به قوای دیگر یاری برساند ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ دیدار وزیر بهداشت با آیت الله جوادی آملی
دکتر عین الهی در ادامه سفر یک روزه خود به قم، شب گذشته با آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
عکس/ گفتگوی صمیمی قالیباف با علی لاریجانی
محمدباقر قالیباف و علی لاریجانی در مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی(ره) که در مسجد جامع امام حسن عسکری(ع) تهران برگزار شد، با هم دیدار کردند.(ادامه)
قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد مدال‌هایش را به آستان قدس رضوی اهدا می‌کند
قهرمان طلایی سنگین‌وزن کشتی آزاد جهان گفت: تمام تلاشم تداوم قهرمانی در کشتی است و مدال طلای مسابقات نروژ را به آستان قدس رضوی اهدا می‌کنم. (ادامه)
برخی نزدیکان علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس ایران و «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد. لاریجانی به محض انتخاب رئیسی، از مسئولیت خود در پرونده چین کناره گیری کرده بود / هدف لاریجانی این بود که دست دولت جدید باز باشد
برخی نزدیکان علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس ایران و «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد.(ادامه)
استقبال مردم بابل از دارنده نشان طلای سنگین وزن کشتی جهان
مردم ورزش دوست بابل ازعلی اکبر یوسفی دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کشتی فرنگی نروژ استقبال کردند.(ادامه)
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.» روزه سکوت این دو نفر دارد می شکند / روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.»(ادامه)
تشییع پیکر مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم
پیکر حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری مدیر سابق حوزه‌های علمیه مازندران در قم تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
عکس/ بازگشت پادشاه کشتی جهان به زادگاهش آمل
مردم شهرستان آمل امیرحسین زارع قهرمان کشتی آزاد جهان را همچون مرواریدی به آغوش گرفتند و به خود می‌بالند که جوانی از دیارشان لقب پادشاه کشتی جهان را از آن خود کرد و نام ایران و آملی ها را سربلند کرد.(ادامه)
الویت اخلاق اسلامی در نگاه علامه دهر(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: حسن یزدانی و امیرحسین زارع در اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ به مدال طلا دست یافتند. انتقام سخت پلنگ مازندران از تیلور آمریکایی/ شیر مرد آملی هم به مدال طلا رسید
شمال نیوز: حسن یزدانی و امیرحسین زارع در اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ به مدال طلا دست یافتند.(ادامه)

نقد کدیور، شاید غیرمنصفانه ترین نقدی بود که نسبت به یک عالم دینی انجام شد و اگر متهم به قضاوت عجولانه نشوم، باید گفت بوی حقارت و یا حتی حسادت به مشام می رسد! نقدی بر مواضع کدیور(يادداشت)
نقد کدیور، شاید غیرمنصفانه ترین نقدی بود که نسبت به یک عالم دینی انجام شد و اگر متهم به قضاوت عجولانه نشوم، باید گفت بوی حقارت و یا حتی حسادت به مشام می رسد!(ادامه)
مراسم یادبود علامه حسن زاده آملی در ساری برگزار شد
مراسم یادبود علامه حسن زاده آملی با حضور مردم عزادار و مسئولان در بوستان ولایت ساری برگزار شد.(ادامه)
ابلاغ پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه به خانواده علامه آملی
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران توسط مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و نینوا به خانواده علامه حسن زاده آملی ابلاغ شد.(ادامه)
عکس/ آخرین وداع مردم با پیکر علامه حسن‌زاده آملی
صبح امروز سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ پیکر پاک علامه دهر و ذوالفنون آیت‌الله حسن‌زاده آملی پس از سه روز مراسم وداع و تشییع میان دوستداران و شیفتگانش در زادگاه ابدی‌اش واقع در روستای ایرای لاریجان آمل آرام گرفت.(ادامه)
خاکسپاری علامه حسن‌زاده آملی تا ساعاتی دیگر در زادگاهش
مراسم خاکسپاری علامه حسن‌زاده آملی تا ساعاتی دیگر در زادگاهش با حضور شیفتگان‌ و دلدادگان‌ ‌علامه از نقاط مختلف ایران برگزار می‌شود. (ادامه)
مراسم تشییع پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی صبح دوشنبه (۵ مهر) همزمان با اربعین حسینی، با حضور جمعی زیادی از مردم و برخی مسئولان لشکری و کشوری در آمل برگزار شد. علامه حسن‌زاده آملی متولد سال ۱۳۰۷ در قریه ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل در استان مازندران و از فیلسوفان فقیه، عارف، منجم بود که دو روز قبل دار فانی را وداع گفت. تصاویر: مراسم تشییع علامه حسن زاده آملی(خبر)
مراسم تشییع پیکر علامه حسن حسن‌زاده آملی صبح دوشنبه (۵ مهر) همزمان با اربعین حسینی، با حضور جمعی زیادی از مردم و برخی مسئولان لشکری و کشوری در آمل برگزار شد. علامه حسن‌زاده آملی متولد سال ۱۳۰۷ در قریه ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل در استان مازندران و از فیلسوفان فقیه، عارف، منجم بود که دو روز قبل دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
آمل امروز تعطیل نیست
فرماندار آمل گفت: این شهرستان امروز سه شنبه ۶ مهر ماه تعطیل نیست.(ادامه)
قدردانی صمیمانه فرزند آیت‌الله حسن‌زاده آملی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع معظم‌له
فرزند علامه ذوفنون حسن‌زاده آملی گفت: از مردم شریف آمل، مردم بزرگوار مازندران، شهرستان‌های مختلف کشور، مردم غیور استان‌ها، شاگردان ارزشمند و بزرگوار حضرت علامه از قم و سایر شهرها، استان‎های دور و نزدیک که در مراسم تشییع و وداع حضور پرشور و کم‌نظیر داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی دارم. (ادامه)
بزرگداشت علامه حسن زاده آملی از سوی رهبر انقلاب در مدرسه فیضیه قم
مراسم گرامیداشت آیت الله حسن حسن زاده آملی از سوی رهبر معظم انقلاب فردا سه شنبه در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.(ادامه)
ایران و جهان سوگوار ارتحال علامه حسن زاده آملی است
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با تسلیت ارتحال علامه حسن زاده گفت: امروز ایران و جهان اسلام سوگوار و عزادار رحلت این عالم ربانی است.(ادامه)
انتقال پیکر علامه حسن‌‌زاده آملی به زادگاهش برای تدفین/ جاده ورودی روستای ایرا مسدود است
مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده‌آملی در شهر آمل پایان یافت و پیکر این عالم جلیل‌القدر از طریق هلی‌کوپتر در حال انتقال به روستای ایرا بخش لاریجان است. (ادامه)
عکس/ حضور علی لاریجانی در مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده‌ آملی
علی لاریجانی امروز در مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده‌ آملی حضور یافت. (ادامه)
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد.
وداع با ذوفنون ایران/ پیکر مطهر علامه حسن‌زاده آملی تشییع شد + تصاویر
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد. (ادامه)
تشییع علامه حسن زاده آملی در اربعین حسینی
تشییع پیکر حضرت علامه حسن زاده آملی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آمل آغاز شد.(ادامه)
بی گمان آن مشعل فروزان دیار علویان سرو قامت، صفحات افتخار آمیزی از تاریخ پرحماسه مازندران ولایت مدار را بخود اختصاص داده است که مرور آن ها می تواند چراغ راه مسیر ترسیمی نظام اسلامی باشد. مشعل فروزان دیار علویان(يادداشت)
بی گمان آن مشعل فروزان دیار علویان سرو قامت، صفحات افتخار آمیزی از تاریخ پرحماسه مازندران ولایت مدار را بخود اختصاص داده است که مرور آن ها می تواند چراغ راه مسیر ترسیمی نظام اسلامی باشد.(ادامه)



علامه حسن زاده آملی در اواخر سال ۱۳۰۷ هجری شمسی در آمل متولد شد. وی صبح سوم مهرماه سال ۱۴۰۰ به علت بیماری ریوی در بیمارستان بستری شد و شب هنگام درگذشت. آیت الله حسن زاده آملی در قاب تصویر(خبر)
علامه حسن زاده آملی در اواخر سال ۱۳۰۷ هجری شمسی در آمل متولد شد. وی صبح سوم مهرماه سال ۱۴۰۰ به علت بیماری ریوی در بیمارستان بستری شد و شب هنگام درگذشت.(ادامه)
اعلام ۵ روز عزای عمومی در مازندران به‌مناسبت درگذشت علامه حسن زاده آملی
نماینده ولی فقیه واستاندار مازندران به‌مناسبت ارتحال ملکوتی عالم ربانی و سالک توحیدی علامه آیت‌الله العظمی حسن‌زاده آملی طی صدور پیامی مشترک پنج روز عزای عمومی در مازندران اعلام کردند‌.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 75 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.