.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه "همایش نقش انرژی هسته ای و کار برد آن " در دانشگاه آزاد اسلامی ساری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات مجلس هشتم و نقش گروههای سیاسی در انسجام و وحدت ملی ... لاریجانی در ساري : توسعه پایدار منوط به تشکیل مجلسی شجاع و توانمنداست
دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه "همایش نقش انرژی هسته ای و کار برد آن " در دانشگاه آزاد اسلامی ساری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات مجلس هشتم و نقش گروههای سیاسی در انسجام و وحدت ملی ...(ادامه)
طرحی که مشاوران در دست تهیه دارند مربوط به آزادسازی چهار کیلومتری شهرستان ساری است که ممکن است استراتژی این طرح به عنوان الگویی در شهرهای دیگر استان مورد استفاده قرار گیرد... آزادسازی بدون برنامه سواحل نتایج معکوسی دارد
طرحی که مشاوران در دست تهیه دارند مربوط به آزادسازی چهار کیلومتری شهرستان ساری است که ممکن است استراتژی این طرح به عنوان الگویی در شهرهای دیگر استان مورد استفاده قرار گیرد...(ادامه)
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... اعتراض به سخنرانی مرعشی در دانشگاه آزاد رشت
دانشگاه محیط نقد سیاستها و سیاستمدران است آن هم نقدی صحیح نه از روی بغض و کینه که نقد را تبدیل به ستیزه جویی کند .دانشجو یک عنصر پیشتاز و فعال در عرصه های سیاسی ، علمی و فرهنگی و ... (ادامه)
فرماندارتنكابن:جنبش دانشجویی نماد آزادی و عدالت خواهی
(ادامه)
استاندار گلستان روز گذشته در راس یک هیاتي از مدیران استانی جهت شرکت در مراسم آغاز عملیات احداث خط آهن گرگان - برکت ( ترکمنستان )قزل قایا ( قزاقستان ) به ترکمنستان سفر كرد.وي در مدت اقامت خود در عشق آباد، با معاون رئیس جمهور، وزرای بازگانی ... سفراستاندارگلستان به ترکمنستان
استاندار گلستان روز گذشته در راس یک هیاتي از مدیران استانی جهت شرکت در مراسم آغاز عملیات احداث خط آهن گرگان - برکت ( ترکمنستان )قزل قایا ( قزاقستان ) به ترکمنستان سفر كرد.وي در مدت اقامت خود در عشق آباد، با معاون رئیس جمهور، وزرای بازگانی ...(ادامه)
قاسم جند ( نائب رئیس شورای شهر زیراب) سوادکوه در باتلاق محرومیت(يادداشت)
قاسم جند ( نائب رئیس شورای شهر زیراب)(ادامه)
حسن قلی زاده فرماندار جوان و  پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ... کلنگی در کلنگ زنی شکست !!؟؟
حسن قلی زاده فرماندار جوان و پیگیر قائمشهر ،گویی وي نماینده دولت اصولگرا، تمام نیروی اصولگرایان را برای انجام مصوبات سفر احمدی نژاد به کار گرفت و در این میان دسته ی کلنگ ...(ادامه)
اقدام اصولگرایانه رئیس جمهور
(ادامه)
فرماندار:روند رو به رشد مصوبات رياست جمهوري در تنكابن
(ادامه)
تأخیر در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در بابلسر
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر روسیه
(ادامه)
نماینده آمل: اعتقادی به دامن زدن در مورد استعفای آقای لاریجانی ندارم
(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)
استقلال کامل مالی دانشگاه کشاورزی مازندران
(ادامه)
 در حاشيه  جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری مهندس شفقت استاندار مازندران از عملكرد ضعيف دستگاه‌هاي استان در خصوص مصوبات  اعتراض نمود... استاندار مازندران و اعتراض به عملکرد ضعيف دستگاه‌ها
در حاشيه جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهوری مهندس شفقت استاندار مازندران از عملكرد ضعيف دستگاه‌هاي استان در خصوص مصوبات اعتراض نمود...(ادامه)
گفتگو با محسن رضايي خاطراتم جعبه سیاه جنگ است(ديدگاه)
گفتگو با محسن رضايي(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء من، حزب دارم، پس هستم!(يادداشت)
محمد رضا شوق الشعراء(ادامه)
مبادا! علی بشنود! عبادت، بجز خدمت خلق است؟!
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
استانداران و همه مقام های کشور، نوکر مردم هستند، کسانی که در کنار مردم نیستند، عضو این دولت نیز نمی باشند و به این دولت تحمیل شده اند!...این دولت هیچ نیازی به حزب ندارد، و من یک ریال به احزاب باج نخواهم داد ...
وقتی شورای تامین استان غلط می کند!
استانداران و همه مقام های کشور، نوکر مردم هستند، کسانی که در کنار مردم نیستند، عضو این دولت نیز نمی باشند و به این دولت تحمیل شده اند!...این دولت هیچ نیازی به حزب ندارد، و من یک ریال به احزاب باج نخواهم داد ... (ادامه)
آزاد سازی سواحل ، شبیه معجزه
آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ابتکار دولت نهم در آزاد سازی سواحل مثال زدنی است اظهار داشت: آزاد سازی سواحل شبیه معجزه بود. (ادامه)
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای .... شایعات بازداشت همسر تا ادعای استعفای معاون مازندراني رئیس جمهور!
تعدادی از منابع خبری از بازداشت آقای "ی" همسر معاون مازندراني رئیس جمهورکه سمت بازرس ویژه رئیس سازمان و مشاور ارشد را برعهده داشته خبر دادند که پس از آن ماجرای استعفای ....(ادامه)
افتتاح ورزشگاه سردار جنگل در هفته دولت
(ادامه)
حدود منطقه بندر امیرآباد مشخص شد
(ادامه)
دستگیری همسررییس مازندرانی سازمان محیط زیست
جمشیدی،سخنگوی ریاست قوده قضائیه ،خبر دستگیری همسر ریاست سازمان حفاظت محیط زیست(مجید یزدانی) را تائیدکرد، اما ازعلت این بازداشت و دستگیری اوخبری ...(ادامه)
عیادت استاندار گلستان از مصطفی کرمی
(ادامه)
انقاد مجدد کلهر از صدا و سیما
(ادامه)
اهميت جذب آگهي بيشتر از اطلاع‌رساني شده‌است و اين روند بايد با نظارت فرهنگ و ارشاداسلامي اصلاح شود.امروز مدير مسوولي به صراحت اعلام مي‌كند مخالف دولت است وعليه دولت حركت مي‌كنم، اين يك كودتاي رسانه‌اي ... قابل توجه برخي نشريات محلي:ويزيتوری عمل نكنيد
اهميت جذب آگهي بيشتر از اطلاع‌رساني شده‌است و اين روند بايد با نظارت فرهنگ و ارشاداسلامي اصلاح شود.امروز مدير مسوولي به صراحت اعلام مي‌كند مخالف دولت است وعليه دولت حركت مي‌كنم، اين يك كودتاي رسانه‌اي ...(ادامه)
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ... ترکمنستان و ساخت دهکده توریستی در سواحل خزر
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ...(ادامه)
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان .... شعارهای یک رئیس جمهور
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان ....(ادامه)
مهرداد ابراهیمی دریای مازندران (کاسپین) یا خزر؟ (ديدگاه)
مهرداد ابراهیمی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.813 seconds.