.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
در سانحه رانندگي خودوري حامل محافظان رئيس جمهور كه هنگام برگشت از مسير رودبار به رشت رخ داد ، پنج سرنشين خودرو زخمي شده‌اند و كسي در اين تصادف كشته نشده است... زخمی شدن محافظان رئیس جمهور در یک سانحه رانندگی
در سانحه رانندگي خودوري حامل محافظان رئيس جمهور كه هنگام برگشت از مسير رودبار به رشت رخ داد ، پنج سرنشين خودرو زخمي شده‌اند و كسي در اين تصادف كشته نشده است...(ادامه)
رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در سومین‌ روز سفر به‌ گیلان‌ روز پنج شنبه با مردم‌ شش‌ شهرستان‌ این‌ استان‌ دیدار می‌ کند‌ . براساس‌ برنامه‌ آاقای‌  احمدی‌ نژاد   امروز ضمن‌ دیدار با مردم‌ شهرهای‌ آاستارا ,  تالش‌ ... برنامه رئیس جمهور در سومین روز سفر
رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در سومین‌ روز سفر به‌ گیلان‌ روز پنج شنبه با مردم‌ شش‌ شهرستان‌ این‌ استان‌ دیدار می‌ کند‌ . براساس‌ برنامه‌ آاقای‌ احمدی‌ نژاد امروز ضمن‌ دیدار با مردم‌ شهرهای‌ آاستارا , تالش‌ ...(ادامه)
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟! پنج میلیون درخواست، در دست رئیس جمهور!
پنج میلیون نامه نویس، با هزاران امید، چشم براه آمدن پستجی هستند، تا جواب نامه هایشان را بیاورد، و اما! نامه هایی را که مردم برای رئیس جمهور می نویسند، چه کسانی می خوانند و برای آن پاسخ می نویسند؟!(ادامه)
رئیس جمهور به تنهائی نمی تواند معجزه کند
فرماندار بابلسر در جلسه پیگیری مصوبات هیئت دولت با اعلام این مطلب گفت: یکی از هنرهای رئیس جمهور اینست که حرفش با عملش یکی است به گزارش شمال نیوز ، محمدرضا نادری گفت: نباید انتظار داشته باشیم (ادامه)
تعويق سفر رئیس جمهور به گيلان، ناتواني در رفع مشكلات كارگران است!
دبير مجمع نيروهاي خط امام گيلان گفت: دولت نهم با اينكه در مورد مسايل اقتصادي و رفع مشكلات كارگران وعده‌‏هاي بسياري داده بود, اما متاسفانه نه تنها تاكنون آن وعده‌‏ها تحقق ... (ادامه)
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ... احمدی نژاد، هنوز احمدی نژاد است!
مشکل امروز ایران، همچون دیروز در این است، که رئیس جمهور فکر می کند، تمام وزیران و استانداران و مدیران انتخابی، همچون او صادقانه و پاک، فکر می کنند و راه می روند، و کار انجام می دهند، و گزارش و تحلیل ...(ادامه)
تذکر مدبرانه به نشریه هروقت نامه ( اصولگرا )
هر وقت نامه و هرشكل نامه اصولگرا شماره 33 سال دوم را شما خوانده ايد... می گویند تاکنون بیش از چهارده سردبیر در همین محدود شماره وچندین مکان عوض کرده تا بگوید ما خیلی خیلی...(ادامه)
چرا احمدی‌نژاد به گیلان نرفت؟(ديدگاه)
(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء خنده جزایری، به عدالت و مردم و ایران!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
یک مازندرانی معاون سازمان میراٍث فرهنگی شد
اسفندیار رحیم مشایی ، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع‌ دستی و گردشگری ، با صدور حکمی علی لیالی را به عنوان مدیرکل امور مجلس سازمان منصوب کرد.(ادامه)
عدالت محوری در آموزش و پرورش مازندران !!
جمعی از معلمان و فرهنگیان مازندرانی ضمن ارسال شکوائیه ای به سایت شمال نیوز نسبت به بی عدالتی در آموزش و پرورش مازندران انتقاد کردند آنها گفتند با وجود آنکه سازمان آموزش و پرورش مازندران شعار التزام ...(ادامه)
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ... رقص خوب است یا بد؟!
چند روزی است که همزمان با اعدام صدام، و تحریم ایران و سرما و برف و یخبندان و قطع گاز در بسیاری ازنقاط سرد سیر کشور، و قربانی شدن وزیر دادگستری در تصادف جاده ای، قضیه حضور مشایی رئیس مازندرانی ...(ادامه)
انتقاد آیت الله طبرسی از افزایش گرانی ها
آیت الله نورالله طبرسی با انتقاد از گرانی‌های اخیر در کشور، از مسئولان، خصوصا رئیس جمهور خواست تا نسبت به حل این معضل تلاش کنند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، امام جمعه ساری در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار داشت: متاسفانه به رغم این افزایش همچنان نانهای (ادامه)
پس عدالت چی؟!  با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ... تغییر نام خانه ملت به خانه فوق لیسانسها!
پس عدالت چی؟! با یک تبصره، داشتن فوق لیسانس شرط نمایندگی مجلس شد! در گیرودار انتخابات شوراهای شهر و در هنگامه ای که نگاه همه احزاب و گروههای سیاسی به نتیجه انتخابات شورای شهر تهران دوخته شده بود، نمایندگان مجلس ...(ادامه)
نامه یک نخبه فرهنگی مازندرانی به رئیس جمهور
آقای رئیس جمهور عزیز خیلی خوشحال شدم که از نزدیک شما را در حسینیه عاشقان ساری ملاقات کردم از صبر و حوصله و متانت و بزرگواری شما متشکرم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید سخنان شما در جمع نخبگان مازندرانی بسیار امید بخش بود اما برخورد مسئولین آموزش و پرورش مازندران آنقدرنگران کننده بود که در هنگام سخنرانی شما بیشتر به این فکر می کردم که آیا اینان که در دولت اصولگرا و مهروز احمدی نژاد صاحب پست و منصب شده اند آیا از احمدی نژاد و اخلاقش درسی گرفته اند .(ادامه)
آقای رئیس جمهور! فردا خیلی دیر است!
رئیس جمهور در آمل گفت: بزودی درباره گرانی و عواملی که علاقه مندند اجازه ندهند ملت ایران حرکت توفنده خود را ادامه دهد با مردم صحبت خواهم کرد! و اما این صحبت ها چه تاثیری در ارزان و گران شدن مایحتاج عمومی خواهد داشت...(ادامه)
خبر شمال نیوز و توضیحات صدا و سیمای مرکز مازندران
در خبر روز گذشته از قول جمعی از کاربران انتقادی نسبت به عدم پخش زنده دو ویژه برنامه نشست منتخبین ( نخبگان) و ایثارگران و خانواده شهدا با رئیس جمهور درج شده بود که مسئولین صدا و سیمای مازندران ضمن تماس با سایت شمال نیوز ...(ادامه)
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ... انتظاری که صدا و سیما برآورده نکرد
در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مازندران انتظار طبیعی این بود صدا و سیمای مرکز مازندران با وجود امکانات مناسب و مجهز نسبت به انعکاس مطلوب و مستقیم تلویزیونی برنامه ها و سفرهای رئیس جمهور اقدام نماید ...(ادامه)
حجت السلام  جمشیدی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خانوادهای شهدا و ایثارگران  که به دیدار رئیس جمهور در حسینیه عاشقان کربلا ساری آمده بودند در لابلای سخنان خود در وصف دکتر احمدی نژاد ،بعلت جو حاکم ... نماینده مجلس و تغییر نام رئیس جمهور !!!
حجت السلام جمشیدی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع خانوادهای شهدا و ایثارگران که به دیدار رئیس جمهور در حسینیه عاشقان کربلا ساری آمده بودند در لابلای سخنان خود در وصف دکتر احمدی نژاد ،بعلت جو حاکم ...(ادامه)
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ... تجلیل رئیس جمهور از شهید محمود احمدی نژاد
دكتر محمود احمدي‌نژاد در اولين روز از سفر خود به استان مازندران عصر روز سه شنبه در جمع مردم نكاء با گراميداشت ياد و خاطر شهدا گفت : ياد و خاطر همه‌ي شهدا به ويژه شهيد حسن قريب، عكاس خبرگزاري ايسنا ...(ادامه)
دكتر احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند. وي  از ساعت 9 صبح  با حضور در ورزشگاه  متقی ساری در اجتماع پرشور ... ديدار رئيس جمهور در اولین روز سفر به مازندران
دكتر احمدی نژاد صبح فردا در اولین روز از بیست و دومین سفر استانی هیات دولت با مردم شهرستانهای ساری، سوادکوه ، گلوگاه، بهشهر و نکا دیدار می کند. وي از ساعت 9 صبح با حضور در ورزشگاه متقی ساری در اجتماع پرشور ...(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
استاندار مازندران گفت : براساس برنامه زمانبندي سفرهاي دكتر"محمود احمدي نژاد" به استانهاي كشور ، سفر رييس جمهوري به اين استان نزديك شده است. سفر نزدیک است رئیس جمهور می آید
استاندار مازندران گفت : براساس برنامه زمانبندي سفرهاي دكتر"محمود احمدي نژاد" به استانهاي كشور ، سفر رييس جمهوري به اين استان نزديك شده است.(ادامه)
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد.
لاهیجان شهر نمونه گردشگری، طبیعی و تاریخی جهان اسلام خواهد شد
با تصویب هیئت دولت ،شمال کشور قطب گردشگری جهان اسلام میشود، شهر لاهیجان نیز شهرستان نمونه گردشگری،طبیعی، تاریخی و مرکز گردشگری جهان اسلام خواهد شد. (ادامه)
شادی مردم باید به وسیله هنر تقویت شود
رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: مسابقات فرهنگی و هنری باید نقطه آغازی برای ساماندهی و هدایت استعدادهای هنری دانش آموزان باشد و باید کاری کنیم تا شادی مردم به وسیله هنر بیشتر شود. (ادامه)
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... خوش داشتندحرمت اهل درد را آقاي احمدي نژاد!
آمده بودیم به مهمانی با آنکه می دانستیم بدلیل مشغله زیاد فرصت دیدار با ما را نداری ولی دل خوش بودیم حداقل معاون محترم اجرایی لحظه ای از وقت گران بهای خود را برای شنیدن درددل های ما اختص... (ادامه)
خطیب جمعه ساری:مازندران سرسبز ولی محروم
آیت الله نور الله طبرسی با بیان اینکه اکثر چالش های موجود در جامعه به بی تقوایی بر می گردد،گفت: مادامی که تقوی در اعمال انسان ها نباشد، کارها بی نتیجه خواهد بود. (ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس شدت گرفتن مهرورزی در آموزش و پرورش مازندران!
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس(ادامه)
حامد طالبی رئیس جمهور، گوش شنوای مستضعفین (يادداشت)
حامد طالبی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.694 seconds.