.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر سابق امورخارجه شهادت رئیس جمهور و وزیرامورخارجه را تسلیت گفت
(ادامه)
توییت معاون رئیسی با هشتگ سیدالشهدای خدمت
محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با هشتگ «سیدالشهدای_خدمت» نوشت: «إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ».(ادامه)
اعلام اسامی همراهان رئیس جمهور در حادثه بالگرد
(ادامه)
دادستانی تهران با ورود به موضوع انتشار اخبار کذب توسط افراد رسانه ای برای سانحه بالگرد رئیس جمهور، طی ساعات گذشته به تعدادی از افرادی که تشویش اذهان عمومی کرده بودند تذکر داده است. تذکر دادستانی تهران به برخی افراد رسانه‌ای
دادستانی تهران با ورود به موضوع انتشار اخبار کذب توسط افراد رسانه ای برای سانحه بالگرد رئیس جمهور، طی ساعات گذشته به تعدادی از افرادی که تشویش اذهان عمومی کرده بودند تذکر داده است.(ادامه)
بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در منطقه ورزقان سقوط کرد. براساس آخرین تصاویر منتشر شده از رئیس‌جمهور، او سوار هلیکوپتر ساخت شرکت بل بوده است. بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟
بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در منطقه ورزقان سقوط کرد. براساس آخرین تصاویر منتشر شده از رئیس‌جمهور، او سوار هلیکوپتر ساخت شرکت بل بوده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۳۱ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به وقوع سانحه هوایی برای رئیس‌جمهور و هیئت همراهش پرداخته‌اند.(ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن محل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و هيئت همراه خبر داد. بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیدا شد
رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن محل سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و هيئت همراه خبر داد.(ادامه)
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی دستور داد از همه ظرفیت‌های خود برای تفحص و امدادرسانی به بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان وی استفاده کنند. دستور سرلشکر باقری به نیروهای مسلح
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی دستور داد از همه ظرفیت‌های خود برای تفحص و امدادرسانی به بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان وی استفاده کنند.(ادامه)
آخرین تصاویر منتشره از رئیس جمهور پیش از حادثه+فیلم
تصاویری از دیدار مردمی رئیس جمهور کشورمان با مرزنشینان پیش از حادثه سانحه بالگرد رییس جمهور منتشر شده است.(ادامه)
تولیت حرم امام خمینی(ره) درخواست کرد به امید ختم بخیر شدن این سانحه و سلامتی رییس‌جمهور و همراهان، دعای توسل خوانده شود. حسن خمینی: برای رئیس‌جمهور دعای توسل بخوانید
تولیت حرم امام خمینی(ره) درخواست کرد به امید ختم بخیر شدن این سانحه و سلامتی رییس‌جمهور و همراهان، دعای توسل خوانده شود.(ادامه)
واکنش آمریکا به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران
آمریکا: به دقت در حال رصد اخبار هستیم.(ادامه)
کشورهای همسایه به سانحه بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و چند تن از مقام‌های ایران، واکنش نشان دادند. واکنش‌های بین‌المللی به سانحه بالگرد رئیس جمهور
کشورهای همسایه به سانحه بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و چند تن از مقام‌های ایران، واکنش نشان دادند.(ادامه)
در جدیدترین اخبار، شبکه خبر در زیرنویس خود نوشت: «خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری است». این زیرنویس همچنین منطقه سانحه را «جلفا» اعلام کرد. سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی
در جدیدترین اخبار، شبکه خبر در زیرنویس خود نوشت: «خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری است». این زیرنویس همچنین منطقه سانحه را «جلفا» اعلام کرد.(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به سانحه رخ داده برای بالگرد حامل رییس جمهور تاکید کردند: همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید / همه برای سلامتی رئیس جمهور دعا کنند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به سانحه رخ داده برای بالگرد حامل رییس جمهور تاکید کردند: همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.(ادامه)
خبرهای تاییدنشده از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در سفر به استان آذربایجان شرقی حکایت دارد. وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور
خبرهای تاییدنشده از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور در سفر به استان آذربایجان شرقی حکایت دارد.(ادامه)
شمال نیوز : تغییرات در استانداری مازندران با انتصاب سرپرست حوزه استاندار کلید خورد . تغییرات در استانداری مازندران کلید خورد
شمال نیوز : تغییرات در استانداری مازندران با انتصاب سرپرست حوزه استاندار کلید خورد .(ادامه)
رئیس جمهور گفت: باید گره های ذهنی که در رابطه با تشکیل خانواده، فرزندآوری و افزایش جمعیت وجود دارد باز شود که این در گروی تبیین و اقناع رسانه ها اعم از مکتوب، دیجیتال، رسانه ملی است ....(خبر)
(ادامه)
دونالد ترامپ می‌گوید که در پنج ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، به دلیل بی‌کفایتی رئیس‌جمهور کنونی این کشور، ممکن است جنگ جهانی سوم آغاز شود. ترامپ: جنگ جهانی سوم پیش از انتخابات آمریکا اتفاق می‌افتد
دونالد ترامپ می‌گوید که در پنج ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، به دلیل بی‌کفایتی رئیس‌جمهور کنونی این کشور، ممکن است جنگ جهانی سوم آغاز شود.(ادامه)
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند. نبویان به نفع قالیباف کنار رفت؟ /ذوالنوری در دوراهی ریاست یا نایب رئیسی /وزرای احمدی نژاد به صف شدند
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند مقامات ارشد ایرانی با همتایان آمریکایی خود در عمان درحال مذاکره غیرمستقیم برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه هستند. ادعای منابع آمریکایی درباره مذاکره غیرمستقیم ایران و آمریکا
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند مقامات ارشد ایرانی با همتایان آمریکایی خود در عمان درحال مذاکره غیرمستقیم برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه هستند.(ادامه)
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است. رئیس‌جمهور: باید جلو سقط جنین گرفته شود
رئیسی گفت: باید جلو سقط جنین گرفته شود، چرا که حرام شرعی است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۹ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر برگزاری باشکوه مراسم سالروز میلاد امام رضا (ع) در تهران و سیلاب در مشهد پرداخته‌اند.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم. واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید «خزر»
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم.(ادامه)
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه .... خزر استان می‌شود؟+واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید در غرب مازندران
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه ....(ادامه)
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود.
انتقاد رئیس‌جمهور از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی استان مازندران
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود. (ادامه)
خلجی: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: از هشت صبح امروز جلسه پیگیری ویژه موضوعات مهم «رفع موانع خودکفایی در تولید برنج»، «مولدسازی پلاژهای دولتی»، «توسعه زیرساخت‌های بنادر استان»، «رسوب کالا در گمرکات» و «مسایل تالاب میانکاله» با حضور رییس جمهور در استانداری در حال برگزاری است.(ادامه)
مبنای برکناری مدیران استان مازندران چیست؟
(ادامه)
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده پیش از سفر استانی به مازندران برکناری ۱۰ نفر از مدیران ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است. پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌جمعی ۱۰ مدیر مازندرانی + جزئیات
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده پیش از سفر استانی به مازندران برکناری ۱۰ نفر از مدیران ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است.(ادامه)
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق با صدور ابلاغیه‌ای موارد اصلاحی ضوابط اختصاصی تبصره ۴ ماده ۱۸ گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها را ابلاغ کرد. طلافروشان تعیین تکلیف شدند + سند
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق با صدور ابلاغیه‌ای موارد اصلاحی ضوابط اختصاصی تبصره ۴ ماده ۱۸ گروه کالایی فلزات گرانبها و گوهرسنگ ها را ابلاغ کرد.(ادامه)
گزارش ویژه برنامه های اعضای کابینه همراه سفر رئیس جمهور به استان در روز اول
گزارش ویژه برنامه های اعضای کابینه همراه سفر رئیس جمهور به استان در روز اول (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 655 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.731 seconds.