.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واكنش سايت حامیان دولت به معرفي کردان
(ادامه)
محمدرضا رحیمی در این حکم با اشاره به تجارب و سوابق ارزشمند ایرج ندیمی در دستگاه‌های اجرایی و مجلس شورای اسلامی، نماینده دوره‌های ششم و هفتم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت را به سمت مشاور معاونت حقوقی و امور مجلس رئیس‌جمهور منصوب نمود ایرج ندیمی مشاور معاون رئیس‌جمهور شد
محمدرضا رحیمی در این حکم با اشاره به تجارب و سوابق ارزشمند ایرج ندیمی در دستگاه‌های اجرایی و مجلس شورای اسلامی، نماینده دوره‌های ششم و هفتم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت را به سمت مشاور معاونت حقوقی و امور مجلس رئیس‌جمهور منصوب نمود(ادامه)
متن گفتگوی احمدی نژاد باشبكه NBC آمريكا
(ادامه)
داماد احمدی نژاد استاندار گلستان ميشود
(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
هنوز کمتر از یکماه از حضور استاندار جدید مازندران به استان نمی گذرد که وی در اقدامی از دعوت رسانه ملی و نمایندگان خبرگزاریها در جلسات امروز شنبه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ممانعت ورزید...
سکوت رسانه ای در استانداری مازندران
هنوز کمتر از یکماه از حضور استاندار جدید مازندران به استان نمی گذرد که وی در اقدامی از دعوت رسانه ملی و نمایندگان خبرگزاریها در جلسات امروز شنبه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ممانعت ورزید... (ادامه)
احمدی‏نژاد: می‏توانیم اقتصاد اول دنیا شویم
(ادامه)
داودی ، گزینه اول وزارت اقتصاد
(ادامه)
نصرت الله فاضلی معاون مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش در جمع مدیران حوزه معاونت که در محل معاونت مشارکتها برگزار شد از رفتن قریب الوقوع خود خبر داد و ضمن انتقاد از نحوه برکناری ها گفت : هر آمدنی رفتنی هم دارد و این روزها هم ما باید برویم نصرت الله فاضلی هم رفتنی شد
نصرت الله فاضلی معاون مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش در جمع مدیران حوزه معاونت که در محل معاونت مشارکتها برگزار شد از رفتن قریب الوقوع خود خبر داد و ضمن انتقاد از نحوه برکناری ها گفت : هر آمدنی رفتنی هم دارد و این روزها هم ما باید برویم(ادامه)
دهمرده : انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوم
(ادامه)
بیوگرافی بهبهانی؛ سرپرست وزارت راه
(ادامه)
پاسخ اعتمادملی به کارگزاران درباره 50 هزارتومان
(ادامه)
تولید چهار فیلم تلویزیونی در مرکز مازندران
(ادامه)
دبیر ستاد پیگیری ایجاد استان جدید در غرب مازندران با ارسال نامه اي خطاب به معاون رئیس جمهور  و به عنوان فرزند شایسته و غیرتمند غرب مازندران خواستار تعیین راه‌های عملی برای تحقق این خواسته مهم شده است ... نامه دبير ستاد پیگیری استان جديد به معاون رئیس جمهور
دبیر ستاد پیگیری ایجاد استان جدید در غرب مازندران با ارسال نامه اي خطاب به معاون رئیس جمهور و به عنوان فرزند شایسته و غیرتمند غرب مازندران خواستار تعیین راه‌های عملی برای تحقق این خواسته مهم شده است ...(ادامه)
هشدار دو رئیس جمهور
(ادامه)
شرط های موتلفه برای احمدی نژاد
(ادامه)
توکلی: دولت برای هر کاری باید از مجلس اجازه بگیرد
(ادامه)
صمصامی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی
(ادامه)
هدف از پرداخت نقدی یارانه‌ها تبلیغات برای انتخابات است
(ادامه)
شنبه ، نشست رئیس‌جمهور با اقتصاددانان
(ادامه)
نامه روسای كمیسیون‌های مجلس درباره طرح تحول اقتصادی دولت
(ادامه)
جزئیات نشست دولت و مجلس
(ادامه)
سعیدلو: تغییر 5 یا 10 استاندار مهم نیست
(ادامه)
گزینه های استانهای شمالی در انتخابات ریاست جمهوری
(ادامه)
دولت در موضوع پيگيري عدالت تنهاست به فضل الهي و ايستادگي مردم و رهنمودهاي مقام معظم رهبري از همه مشكلات عبور مي كنيم گر چه امسال سخت‌ترين سال هجوم به دولت خواهد بود و دشمن به طور همه جانبه فشار خواهد آورد تا از مردمي كه به اين دولت رأي داده‌اند، انتقام بگيرد... انتقاد شدید احمدي نژاد از منتقدان در جمع دانشجویان
دولت در موضوع پيگيري عدالت تنهاست به فضل الهي و ايستادگي مردم و رهنمودهاي مقام معظم رهبري از همه مشكلات عبور مي كنيم گر چه امسال سخت‌ترين سال هجوم به دولت خواهد بود و دشمن به طور همه جانبه فشار خواهد آورد تا از مردمي كه به اين دولت رأي داده‌اند، انتقام بگيرد...(ادامه)
بازرس ویژه رئیس جمهور با اشاره به اینکه در دولت نهم بیشترین تغییرات را در سطح مدیران و این اقدامات در راستای تحقق عدالت محوری و مهرورزی دولت مردمی دکتر احمدی نژاد بوده است... شتاب دولت و عقب ماندگي برخي مسئولين !
بازرس ویژه رئیس جمهور با اشاره به اینکه در دولت نهم بیشترین تغییرات را در سطح مدیران و این اقدامات در راستای تحقق عدالت محوری و مهرورزی دولت مردمی دکتر احمدی نژاد بوده است...(ادامه)
پورمحمدی جانشین لاریجانی می شود
(ادامه)
معتقدیم ایران خودرو در عمل به تعهداتش کوتاهی کرده و به وظایف خود عمل نکرده است و به همین دلیل این مصوبه طبق برنامه زمان بندی پیش نرفته که باعث بروز شایعات در جامعه گردیده است ... کارخانه اتومبیل سازی در بابل و كوتاهي ايران خودرو
معتقدیم ایران خودرو در عمل به تعهداتش کوتاهی کرده و به وظایف خود عمل نکرده است و به همین دلیل این مصوبه طبق برنامه زمان بندی پیش نرفته که باعث بروز شایعات در جامعه گردیده است ...(ادامه)
غائله چای و برنج یک توطئه است
(ادامه)
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است... نمایندگان مجلس پاک وارد میدان شوند و پاک بمانند
مجلس هشتم نیز باید بر این مسئله و همکاری با دولت به عنوان یک اصل تکیه کند چرا که دولت انصافاً پرکار و خستگی ناپذیر است و همان کارها و اهدافی را پیگیری می کند که مجلس در پی آن است...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.123 seconds.