.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ابوترابی‌فرد در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شد. (ادامه)
یک پنجم زوج‌های ایران نابارورند
ایران با رقم 20.6 درصد زوج نابارور، از میزان ناباروری بالایی برخوردار است و این در حالی است که میانگین ناباروری در دنیا حدود 12 تا 15 درصد است(ادامه)
اعتراف هاشمی درباره فرزندانش
هاشمی رفسنجانی در وصیت‌نامه مختصری که نوشته از دوستان خود خواسته به تربیت فرزندان او توجه کنند، چراکه خود نتوانسته است این مسئولیت را به‌خوبی انجام دهد.(ادامه)
واکنش فاطمه هاشمی به احتمال رد صلاحیتش
فاطمه هاشمی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان گفت: خوشحال می شوم!(ادامه)
اشک‌های آیت‌الله امامی در تشییع محافظش +عکس
مراسم تشییع شهید محسن فرامرزی که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در حلب سوریه به شهادت رسید با حضور آیت‌الله امامی کاشانی برگزار شد. (ادامه)
عدم پرداخت حقوق بازنشستگان البرز مرکزی
امام جمعه زیراب سوادکوه با انتقاد از وضعیت تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان البرز مرکزی، گفت: مسئولان برای احقاق حقوق بازنشستگان البرز مرکزی تلاش کنند.(ادامه)
اولین اظهارات جدی خیابانی پس از کاندیداتوری
جواد خیابانی - گزارشگر فوتبال - که برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرج ثبت‌نام کرده است، اولین دیدگاه‌های خود را در زمینه اقتصاد ورزش در یک گروه مجازی بیان کرد. (ادامه)
چه كسانی لاريجاني را هنگام ثبت‌نام همراهي كردند؟ +عکس
حضور بي سرو صدا و كم حاشيه لاريجاني در حالي است كه تاكنون برخي از كانديداهاي اصلاح طلب و اميدوار براي حضور در انتخابات، در زمان ثبت نام تعداد زيادي همراه و هم طيفي هاي خود را تا محل ستاد ثبت نام با خود همراه كرده اند. (ادامه)
مصطفی معین نامزد انتخابات مجلس شد
وزیر علوم دولت اصلاحات برای انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی کاندیدا شد. (ادامه)
تصاویر/ پوشش نامزدهای زن در انتخابات
زنان در عرصه نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور پررنگی داشتند. عکس​‎های زیر منتخبی از تصاویر زنانی است که امروز در شهرهای مختلف برای حضور در این رقابت‎ها ثبت نام کرده اند.(ادامه)
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شورای نگهبان در سال 88 از 40 میلیون رأی مردم و حق الناس حراست کرد، گفت: برخی شیاطین از صحبتهای رهبری برداشت‌های سوء می‌کنند و می‌گویند حق الناس یعنی اینکه همه در انتخابات تایید صلاحیت شوند.
افزایش تعداد داوطلبین انتخابات ابهام انگیز است/ برخی نمی‌توانند یک عبارت عربی را درست بخوانند(خبر)
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شورای نگهبان در سال 88 از 40 میلیون رأی مردم و حق الناس حراست کرد، گفت: برخی شیاطین از صحبتهای رهبری برداشت‌های سوء می‌کنند و می‌گویند حق الناس یعنی اینکه همه در انتخابات تایید صلاحیت شوند. (ادامه)
برادرزاده سردار سلیمانی هم نامزد شد/ عکس
یاسر سلیمانی از حوزه راور کرمان در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد. (ادامه)
دولت سوریه با داعش توافق کرد
(ادامه)
محسن هاشمی که به همراه فاطمه هاشمی برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت:‌ من و فاطمه با هم ثبت‌نام کرده ایم و تصمیم گرفتیم که در نهایت یکی از ما دو نفر در صحنه باقی بماند.
یکی از ما دو نفر در صحنه باقی می ماند / فائزه نمی آید
محسن هاشمی که به همراه فاطمه هاشمی برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت:‌ من و فاطمه با هم ثبت‌نام کرده ایم و تصمیم گرفتیم که در نهایت یکی از ما دو نفر در صحنه باقی بماند. (ادامه)
تصاویر/ روز پرکار ثبت‌نام دوره دهم مجلس در قائم‌شهر
در ششمین روز از آغاز ثبت نام مجلس، تعداد 16 نفر برای ثبت نام به فرمانداری قائمشهر مراجعه کردند تا تعداد ثبت نامی های قائمشهر به 46 نفر برسد. (ادامه)
تصاویر/ روز پرکار ثبت‌نام دوره دهم مجلس در قائم‌شهر
در ششمین روز از آغاز ثبت نام مجلس، تعداد 16 نفر برای ثبت نام به فرمانداری قائمشهر مراجعه کردند تا تعداد ثبت نامی های قائمشهر به 46 نفر برسد. (ادامه)
آخرین روز نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی+اسامی
هفتمین روز نام نویسی از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز در ستاد انتخابات کشور و دهها حوزه انتخابیه در سراسر کشور آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز: تیم فوتبال صنعت ساری که از همان ابتدا فصل با حاشیه و مشکلات زیاد وارد لیگ دسته دوم فوتبال شد، در طی چهار ماه در نیم‌فصل مسابقات در یک اقدام قابل توجه پنج مربی عوض کرد.
هر 24 روز " یک مربی " !
شمال نیوز: تیم فوتبال صنعت ساری که از همان ابتدا فصل با حاشیه و مشکلات زیاد وارد لیگ دسته دوم فوتبال شد، در طی چهار ماه در نیم‌فصل مسابقات در یک اقدام قابل توجه پنج مربی عوض کرد. (ادامه)
بیمارستان امام ساری قرنطینه نیست/اختصاص 17 تخت بیمارستانی به بیماران آنفلوآنزای خوکی
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری از اختصاص 17 تخت بیمارستانی به بیماران آنفلوآنزای خوکی خبر داد و گفت: این بیمارستان از بیماری آنفلوآنزای خوکی قرنطینه نیست.(ادامه)
جانشین نوروزی از چه تیمی می‌آید؟
(ادامه)
وزیر کشور از ثبت نام 8736 داوطلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 9 امروز خبر داد.
افزایش 62 درصدی داوطلبان خبرگان و 65 درصدی مجلس/ برای برخورد با اظهارات بدون سند و تهمت آمیز داوطلبان انتخاباتی با قوه قضاییه هماهنگی شده است(خبر)
وزیر کشور از ثبت نام 8736 داوطلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 9 امروز خبر داد. (ادامه)
درآمدزایی با فروش عکس ناموس ایرانی ها در اینستاگرام + تصاویر و مستندات
این روزها، شبکه های اجتماعی برای کسب درآمد از هیچ راهی دریغ نمی کنند و جدیدترین راهکار آنها ترویج فحشا و فروش عکس های نوامیس مردم است.(ادامه)
اهدای عضو جوان محمودآبادی به 5 نفر
5 عضو از اعضای بدن جوان محمودآبادی برای نجات جان بیماران نیازمند اهدا شد. (ادامه)
تصاویر/ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در ساری
ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در فرمانداری ساری در حال انجام است. / عکس مصطفی شانه چی / ایسنا(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: پایانه صادراتی وشهرک صنفی برنج با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.
پیشرفت 50 درصدی پایانه صادراتی و شهرک صنفی برنج آمل
شمال نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: پایانه صادراتی وشهرک صنفی برنج با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است. (ادامه)
روزهای خوش ترانزیتی خزر
شرق، غرب و جنوب دریای خزر این روزها بیش از آنکه جنبه توریستی داشته باشد در صف مسیرهایی قرار گرفته‌اند که به عنوان قطب ترانزیت از آنها یاد می شود، قطب‌هایی که اگر زیرساخت‌های مورد نیاز آنها تامین شود می‌توانند در آینده اقتصادی ایران و حتی منطقه نقشی مهم ایفا کنند. (ادامه)
اگر نارسایی کبدی دارید این مواد را نخورید
بی تردید مصرف الکل قطعاً روزی به سیروز کبدی منتهی خواهد شد. این بیماری که کبد در آن به تدریج نابود می شود، به مواد غذایی مصرفی نیز وابسته است. خمیرها، نان ها، پنیرها و ... از جمله همین مواد محسوب می شوند. (ادامه)
زنان، بی تحرک ترین نمایندگان بهارستان نهم/ چرا زنان در مجلس منفعل عمل می کنند؟
زنان ایرانی که روز به روز به آمار تحصیل کرده های آنها اضافه می شود،به واسطه تحصیلات و حضور در اجتماع، می توانند در اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور نقش آفرینی کنند. در سال های اخیر اما هر چند تعداد زیادی از زنان در رده های بالای مدیریتی مشغول به کار شدند اما...(ادامه)
دعوای برنجی ۲ وزارتخانه
وزارت بهداشت مسئول آلودگی برنج خارجی است (ادامه)
بازدید وزیر کشور از ستاد انتخابات وزارت کشور
وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از روند ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این ستاد بازدید کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.