.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ثبت نام حقوقدان برجسته بابلی برای انتخابات مجلس
(ادامه)
علاقه چشم‏گیر یزید به شعر و شعرسرایى و توصیف مى، مى‏گسارى و معشوقه در اشعار او بیانگر روحیه‏ اى به دور از سیاست و حکومت است. او از شجاعت، دلاورى و رزم‏ هاى مشهور قبیل ه‏اى بهره‏ اى نداشت.
یزید از آغاز تا فرجام؛ به مناسبت سالمرگ یزید
علاقه چشم‏گیر یزید به شعر و شعرسرایى و توصیف مى، مى‏گسارى و معشوقه در اشعار او بیانگر روحیه‏ اى به دور از سیاست و حکومت است. او از شجاعت، دلاورى و رزم‏ هاى مشهور قبیل ه‏اى بهره‏ اى نداشت. (ادامه)
رسایی: «فتنه اکبر» در کمین خبرگان است
حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در آستانه سالروز حماسه 9 دی نوشت: فتنه شش سال قبل، هر چند در زمان خود به حق، «فتنه اکبر» دانسته می شد، اما طومار پرونده آن فتنه با خلق حماسه یوم الله 9 دی به صورت موقت پیچیده شد. اکنون اما فتنه دیگری از جنس «فتنه اکبر» در پیش است. زادگاه این فتنه، نه در انتخابات مجلس که در انتخابات خبرگان رهبری است. (ادامه)
هر جانداری بوی بهشت را می شنود جز این گروه!
حضرت صادق (ع) فرمودند: «چون روز قيامت شود، پرده از پرده‏ هاى بهشت را كنار زنند، پس هر جاندارى بوى آن را از مسافت پانصد سال راه بشنود، جز يك دسته». (ادامه)
۷ توصیه برای جلوگیری از مشکلات قلبی
طبق یک مطالعه جدید، پیروی از هفت سبک سالم در زندگی به کاهش بروز نارسایی قلبی منجر می شود. (ادامه)
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ...

شخصیت های معروفی که از تهران آمدند/ نمایندگانی که حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ... (ادامه)
گوشی 8 میلیون تومانی +عکس
کمپانی ویتنامی با مطلا کردن (زرنگار کردن محصول) بلک بری پورشه دیزاین، این گوشی مجهز به سیستم عامل بلک بری 10.3 را به قیمت 2440 دلار (با دلار 3880 تومان حدود 8 میلیون و 250 هزار تومان) به فروش می‌رساند. (ادامه)
چند چهره‌ ورزشی‌ کاندیدای مجلس شدند؟
با پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نام ورزشی‌های زیادی در این لیست دیده می‌شود. (ادامه)
منچستر یونایتد بازهم باخت
در آغاز هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد در بریتانیا میهمان استوک سیتی بود و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.(ادامه)
برانکو: از تساوی راضی هستیم
سرمربی پرسپولیس با بیان ناراحتی از عملکرد شاگردانش از تساوی مقابل پدیده ابراز رضایت کرد. او هم‌چنین تاکید کرد که سوشا مکانی تیم را نجات داده است. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: فرمانداری که عملکرد مناسبی نداشته باشد در هر زمانی که استاندار و یا وزارت کشور تشخیص دهند برکنار خواهد شد..... علت عزل برخی فرمانداران مشخص شد
شمال نیوز : مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: فرمانداری که عملکرد مناسبی نداشته باشد در هر زمانی که استاندار و یا وزارت کشور تشخیص دهند برکنار خواهد شد.....(ادامه)
احتمال پخش مصاحبه فردوسی پور با ظریف
شبکه سه برای پخش مصاحبه عادل فردوسی‌پور با محمدجواد ظریف جلسه‌ای داخلی برگزار می‌کند. (ادامه)
شخصیت‌های معروفی که از تهران نامزد انتخابات مجلس شدند +جدول
نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز شد و تا چهارم دی ادامه داشت که با نام‌نویسی حدود 12 هزار داوطلب، رکور بیشترین تعداد داوطلبان انتخابات زده شد. (ادامه)
در جریان ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، حدود ۵۶۰ نفر از نمایندگان ادوار نام‌نویسی کردند اما در این بین برخی نمایندگان مجلس هم از حضور دوباره در خانه ملت انصراف دادند.
نمایندگانی که عطای مجلس دهم را به لقایش بخشیدند
در جریان ثبت‌نام از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، حدود ۵۶۰ نفر از نمایندگان ادوار نام‌نویسی کردند اما در این بین برخی نمایندگان مجلس هم از حضور دوباره در خانه ملت انصراف دادند. (ادامه)
حکم متهمان پرونده بیمارستان خمینی شهر صادر شد
رئیس کل دادگستری اصفهان از صدور حکم برای سه نفر از متهمان پرونده بیمارستان خمینی شهر خبرداد و گفت: رای صادره غیر قطعی است و مجاز به ذکر جزئیات رای نیستیم. (ادامه)
عکس/ مرحوم کافی در صحرای عرفات
عکسی قدیمی از مرحوم حاج احمد کافی در صحرای عرفات منتشر می شود.(ادامه)
ادکلن ولادیمیر پوتین +عکس
ولادیسلاو روکونووا تولید کننده عطر و ادوکلن اهل بلاروس با الهام از ولادیمیر پوتین ادوکلنی را تولید کرده که از دو روز پیش در فروشگاه های مسکو در شیشه ۱۰۰ میلی به قیمت حدود ۶۰۰۰ روبل به فروش می رسد.(ادامه)
عکس/ بهنوش بختیاری در کابین خلبان
(ادامه)
 آرمان قلی نژاد پاجی معدن؛ اکتشاف یا صادارات(ديدگاه)
آرمان قلی نژاد پاجی(ادامه)
ناطق نوری: مجلس پنجم، بهترین مجلس بود
(ادامه)
بسیاری از معادن مازندران فاقد مسئول فنی
(ادامه)
موج افزایش قیمت سکه و دلار در بازار
(ادامه)
بررسي صلاحيت داوطلبان ثبت نام شده از امروز آغاز شد
(ادامه)
حضور سردار سلیمانی در الانبار +تصاویر
عکس جدیدی از حاج قاسم سلیمانی در عراق و در شرق استان الانبار منتشر شده است که در کنار یک دستگاه خودرو مرکز کنترل زمینی ایستاده و در حال سخن گفتن با فرماندهان عراقی است.(ادامه)
تصاویر/ سالگرد سردار شهید احمد لزگی در ساری
(ادامه)
شمال نیوز: دکتر مرتضی هاشم پور مدیر کل سابق سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مازندران برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری قائم شهر از حوزه انتخابیه قائم شهر، سواد کوه ،جویبار و سیمرغ ثبت نام کرد..... ثبت نام رئیس سابق سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران
شمال نیوز: دکتر مرتضی هاشم پور مدیر کل سابق سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مازندران برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری قائم شهر از حوزه انتخابیه قائم شهر، سواد کوه ،جویبار و سیمرغ ثبت نام کرد.....(ادامه)
شمال نیوز : گرزین بعد از حضور در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری قائم شهر و پاسخ به سوالات آنان، که با اذان ظهر مصادف شده بود در نمازخانه فرمانداری حاضر شده و بعد از اقامه نماز به محل نام نویسی رفت.... « اصغر گرزین » نامزد انتخابات مجلس دهم شد
شمال نیوز : گرزین بعد از حضور در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداری قائم شهر و پاسخ به سوالات آنان، که با اذان ظهر مصادف شده بود در نمازخانه فرمانداری حاضر شده و بعد از اقامه نماز به محل نام نویسی رفت....(ادامه)
بیمه؛ آرزوی دیرین بارچینان مازندرانی
شاید نام نارنگی‌چین، پرتقال‌چین و بارچین واژه‌ای دور از ذهن باشد، ولی برای مازندرانی‌ها بسیار آشناست، کارگرانی از پیر تا جوان که از پایان شهریور و حتی تا پایان اسفندماه برای این فصل لحظه‌شماری می‌کنند.(ادامه)
500 6 کارمند توشیبا بیکار می‌شوند
توشیبا قصد دارد با اخراج 6500 کارمند خود و صرفه جویی قابل توجه مالی ساختار اداری و حرفه‌ای خود را بازسازی و کوچک سازی کند.(ادامه)
عکس/ پست اینستاگرامی پرستویی درمورد «مادر»
پرویز پرستویی در اینستاگرام خود با انتشار تصویر زیر نوشت: (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.