.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مبلغ جریمه مشمولان برای معافیت سربازی
میزان جریمه مشمولان غایب برای معافیت از خدمت وظیفه عمومی، براساس مدرک تحصیلی است و افراد دارای مدرک زیردیپلم ١٠‌میلیون‌تومان، دیپلم ١٥‌ میلیون‌تومان، فوق‌دیپلم ٢٠‌ میلیون‌تومان، لیسانس ٢٥‌میلیون‌تومان، فوق‌لیسانس ٣٠‌ میلیون‌تومان، است و به ازای هر سال غیبت مازاد بر هشت سال، ١٠ درصد به مبالغ جریمه پایه اضافه می‌شود. (ادامه)
صفحه اول روزنامه های مازندران ۱ دی ماه ۹۴
(ادامه)
موانع جذب نیروهای حق‌التدریس در آموزش و پرورش رفع شد
نمایندگان مجلس با تصویب طرح استفساریه‌ای، موانع جذب نیروهای حق‌التدریس در وزارت آموزش و پرورش را برطرف کردند.(ادامه)
10 کاری که نباید با تلفن همراه‌تان انجام دهید
اگر هنوز نمی دانید چه کارهایی سلامت گوشی شما را به خطر می اندازد ما در این گزارش کارهایی که نباید انجام دهید را خواهیم گفت.(ادامه)
در برنامه نود دیشب چه گذشت
در برنامه نود این هفته، برانکو ایوانکویچ به عنوان بهترین مربی نیم فصل انتخاب شد.(ادامه)
عدم اطلاع رساني پيرامون آنفلوآنزا به هيچ وجه پذيرفتني نيست
شمال نیوز: رئيس كميسيون بودجه و حقوقي شوراي شهر ساري با اشاره به شيوع آنفلوآنزا در استان از عدم اطلاع رساني بايسته در اين زمينه به شدت انتقاد كرد. (ادامه)
داعش به دنبال دختر شایسته عراقگروه داعش با انتشار پیامی دختر برگزیده عراق را تهدید کرد. 
داعش به دنبال دختر شایسته عراق (+عکس)
داعش به دنبال دختر شایسته عراقگروه داعش با انتشار پیامی دختر برگزیده عراق را تهدید کرد. (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های سه شنبه
(ادامه)
فرزندان رهبر انقلاب مشغول چه کاری هستند؟ +عکس
در بین فرزندان رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام سیدمسعود خامنه‌ای بیشترین اهتمام را به جمع‌آوری خاطرات پدر و اداره دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب مشغول است و عمده تصاویر منتشر شده از فرزندان رهبر انقلاب متمرکز بر این فرزند رهبری است که در مقطعی به اشتباه به عنوان تصویر حجت الاسلام سیدمجتبی خامنه‌ای مورد ارجاع قرار می‌گرفت. (ادامه)
وزیر دفاع: تولید ‌موشک‌ متوقف ‌نمی‌‌شود
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اعلام اینکه آمریکا به‌دنبال پیاده‌سازی اهداف و نفوذ خود در ایران است، گفت: اگر کسی خیال تعرض به ایران را داشته باشد، جوابی می‌گیرد که هزینه‌های گزافی برای او در پی خواهد داشت. (ادامه)
عکس/ قله دماوند از نمایی متفاوت
(ادامه)
عکس/ شوخی یک مغازه دار با بابک زنجانی
شوخی با بابک زنجانی در بازار میوه و تره بار(ادامه)
ساختمان تخلیه‌شده دانشگاه احمدی نژاد ستاد انتخاباتی سید حسن خمینی می‌شود
بر اساس توافق انجام‌گرفته با مدیریت دانشگاه ایرانیان در مورد زمان تخلیه این ساختمان در پایان آذر ۹۴، قرار شده است که ساختمان مزبور در اختیار ستاد انتخاباتی آیت الله سیدحسن خمینی در غرب تهران قرار گیرد. (ادامه)
چند نکته مهم درباره پرکاری تیروئید
بی‌توجهی به پرکاری تیروئید نارسایی‌هایی قلبی و عروقی و مغزی مرگ زودرس را به همراه دارد.(ادامه)
بنیامین بهادری تصمیم گرفته دوباره ازدواج کند و همسرش را هم انتخاب کرده.
یک خبر جدید درباره خواننده مشهور ایرانی
بنیامین بهادری تصمیم گرفته دوباره ازدواج کند و همسرش را هم انتخاب کرده. (ادامه)
آخرین وضعیت پورحیدری از زبان پزشک معالجش
پزشک معالج سرپرست تیم استقلال حال عمومی وی را خوب توصیف کرد.(ادامه)
سورپرایز هزار میلیاردی دیشب دولت برای بخش خصوصی
وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که دولت برای سال آینده هزار میلیارد تومان مشوق برای حمایت از صادرات محصولات کشاورزی در نظر گرفته است. (ادامه)
آمار جالب «ازدواج موقت» در بین ایرانی ها
مدیرکل دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به بروز تغییراتی در ساختار و کارکردهای خانواده‌ها در ایران، از ثبت دو ازدواج موقت به‌ازای هر ١٠ ازدواج دائم در کشور خبر داد. (ادامه)
مبلغ جریمه مشمولان برای معافیت سربازی
میزان جریمه مشمولان غایب برای معافیت از خدمت وظیفه عمومی، براساس مدرک تحصیلی است و افراد دارای مدرک زیردیپلم ١٠‌میلیون‌تومان، دیپلم ١٥‌ میلیون‌تومان، فوق‌دیپلم ٢٠‌ میلیون‌تومان، لیسانس ٢٥‌میلیون‌تومان، فوق‌لیسانس ٣٠‌ میلیون‌تومان، است و به ازای هر سال غیبت مازاد بر هشت سال، ١٠ درصد به مبالغ جریمه پایه اضافه می‌شود. (ادامه)
کسب رتبه عالی مازندران در عملکرد آموزش از راه دور
مدیر کل آموزش وپرورش مازندران گفت: در بازدید ناظران کشوری از عملکرد آموزش از راه دور، استان مازندران رتبه عالی را کسب کرد. (ادامه)
40 هزار نفر در امور اجرایی انتخابات در مازندران
استاندار مازندران گفت: در سال جاری 3 هزار صندوق با بیش از 40 هزار نفر مسئول پیگیر اجرایی انتخابات در مازندران هستند. (ادامه)
ثبت نام در انتخابات پس از دست پوسی مادردرآمل+ عکس
(ادامه)
گفته ام بحث نظارت بر رهبری در قانون اساسی وجود نداردمی فرمایید این خلاف سیره پیامبر است، جل الخالق از این همه دقت و هوشیاری
توضیحات تازه رییس قوه قضا درباره موضوع نظارت بر رهبری/ عده ای علامه تراشی می کنند آیا واقعاً شما تشخیص دهنده علامه هستید؟ اینها بازیگری است(خبر)
گفته ام بحث نظارت بر رهبری در قانون اساسی وجود نداردمی فرمایید این خلاف سیره پیامبر است، جل الخالق از این همه دقت و هوشیاری (ادامه)
رئیس جمهور با اشاره به اینکه مجلس خبرگان همواره برای روز مبادا آماده است، گفت: این آمادگی برای ثبات سیاسی کشور بسیار مهم است، زیرا مردم احساس می‌کنند در هیچ شرایطی در کشور خلأیی به وجود نمی‌آید. شورای نگهبان بر مبنای قانون عمل می‌کند/ با تخلفات به شدت برخورد می کنیم(خبر)
رئیس جمهور با اشاره به اینکه مجلس خبرگان همواره برای روز مبادا آماده است، گفت: این آمادگی برای ثبات سیاسی کشور بسیار مهم است، زیرا مردم احساس می‌کنند در هیچ شرایطی در کشور خلأیی به وجود نمی‌آید.(ادامه)
“دکتر زمانی کیاسری ” ثبت نام کرد+تصویر
شمال نیوز: دکتر عالیه زمانی کیاسری ، کاندیدای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود ،صبح امروز ۳۰ آذر ۱۳۹۴ با حضور در محل فرمانداری ساری اقدام به ثبت نام نمود.(ادامه)
شب یلدای خانواده نوروزی در کنار مزارش+عکس
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس، خانواده مرحوم هادی نوروزی و خانواده همسر کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین عده زیادی از اهالی روستای کپورچال با فرار رسیدن شب یلدا بر سر مزار کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شدند تا یاد و خاطره مرحوم نوروزی را گرامی بدارند. (ادامه)
قبلي 1 ... 64 65 66 67 68 69

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.