.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
کشف خمپاره عمل‌نکرده در قلب تهران
یک قبضه گلوله خمپاره عمل‌نکرده در قلب تهران کشف و خنثی شد.(ادامه)
در زمان آلودگی هوا ماهی نخورید
متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف بدنی، مقامت کمتری در برابر آلودگی هوا دارند، بخور و نخورهای روزهای آلوده از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.(ادامه)
«شاهزاده روم» دو میلیارد و پانصد میلیونی شد
فروش انیمیشن «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان از مرز دو میلیارد و پانصد میلیون تومان گذشت.(ادامه)
تب استفاده از ماسک برای پیشگیری از بیماری آنفلوانزای H1N1
تب استفاده از ماسک برای مقابله به آنفلوانزا به حدی در مازندران شیوع پیدا کرده که افراد علاوه بر استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی در خودروها نیز آن را بر صورت خود می‌بندند.(ادامه)
10 چهره مهم غایب در انتخابات مجلس
سیاست بازنشستگی ندارد اما افرادی هستند که حضور در پشت پرده را به بازی در میدان اصلی ترجیح می‌دهند. (ادامه)
حضور رهبرانقلاب در منزل خانواده شهدای مسیحی (+عکس)
(ادامه)
آنچه مشخص است باهنر به هر دلیلی، دیگر نقش متفاوتی نسبت به 28 سال گذشته را در انقلاب اسلامی بازی خواهد کرد. قطعا نمایندگان دیگری از هرجناح و با هر سلیقه باید خود را آماده کنند تا جای او را در مجلس بگیرند.
باهنر به دنبال پدرخواندگی یا فرار از شکست در اسفند94
آنچه مشخص است باهنر به هر دلیلی، دیگر نقش متفاوتی نسبت به 28 سال گذشته را در انقلاب اسلامی بازی خواهد کرد. قطعا نمایندگان دیگری از هرجناح و با هر سلیقه باید خود را آماده کنند تا جای او را در مجلس بگیرند. (ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور از مشارکت 900 هزار نفر در برگزاری انتخابات اسفندماه خبر داد و تاکید کرد که در تمامی مراحل با شورای نگهبان تعامل سازنده و مطلوبی داریم و مبنای کار ما نیز قانون خواهد بود.
با آیت الله جنتی دیدار کرده ام؛ به توافق خوبی در مورد کاندیداها و انتخابات رسیده ایم(خبر)
شمال نیوز: وزیر کشور از مشارکت 900 هزار نفر در برگزاری انتخابات اسفندماه خبر داد و تاکید کرد که در تمامی مراحل با شورای نگهبان تعامل سازنده و مطلوبی داریم و مبنای کار ما نیز قانون خواهد بود. (ادامه)
شجاعی: “فرودگاه” به هیچ وجه از ساری جدا نشده است
کسی نمی تواند مانع توسعه شهر ساری به سمت دریا شود(ادامه)
عکس منتشر نشده از پدر رهبر انقلاب
عکس منتشر نشده از آیت الله سید جواد خامنه‌ای(پدر مقام معظم رهبری) در کنار آیت الله خوئی(ادامه)
وعده‌های کارگری روحانی محقق نشد
رئیس کانون شورای اسلامی کار استان تهران با اشاره به اعتراض کارگران نسبت به لایحه برنامه ششم گفت: این لایحه ششم حکایت از نوعی تضاد و تناقض بین تئوری و عمل دارد؛ رئیس جمهور قبل از انتخابات وعده هایی دادند که محقق نشد.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان، قرار بود هفتم دی ماه در جمع مردم استان گلستان در گرگان سخنرانی کند که بنا به دلایلی این سفر لغو گردیده است. فلذا دفتر ... سفر احمدی نژاد به گلستان لغو شد
شمال نیوز: دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان، قرار بود هفتم دی ماه در جمع مردم استان گلستان در گرگان سخنرانی کند که بنا به دلایلی این سفر لغو گردیده است. فلذا دفتر ...(ادامه)
شمال نیوز : وی تقدیر از خود را در واقع تقدیر از رسانه های استان دانست و گفت : رسانه های استان همیشه یار و یاور روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر بودند و من این موفقیت را مرهون تلاش و همکاری صادقانه آنان می دانم.....ہہ تقدیراز مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : وی تقدیر از خود را در واقع تقدیر از رسانه های استان دانست و گفت : رسانه های استان همیشه یار و یاور روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر بودند و من این موفقیت را مرهون تلاش و همکاری صادقانه آنان می دانم.....ہہ(ادامه)
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تمامی مراکز بیمارستانی و درمانی مازندران برای پذیرش بیماران مشکوک به آنفلوانزا به دارو و امکانات مورد نیاز تجهیز شدند و در وضعیت آماده باش قرار دارند و مشکلی برای درمان وجود ندارد.
آمار قربانیان آنفلوانزا در مازندران به 15 نفر رسید
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تمامی مراکز بیمارستانی و درمانی مازندران برای پذیرش بیماران مشکوک به آنفلوانزا به دارو و امکانات مورد نیاز تجهیز شدند و در وضعیت آماده باش قرار دارند و مشکلی برای درمان وجود ندارد. (ادامه)
آیت الله کوهستانی ستاره آسمان علم و فقاهت مازندران و ایران(يادداشت)
(ادامه)
عضو انجمن علمی انقلاب اسلامی گفت: انتخابات آینده مجلس در ساری و دیگر حوزه‌های انتخابیه مازندران نباید به سمت پدرسالاری و میراث‌سالاری سیاسی برود و شکل موروثی به خود بگیرد.
انتخابات در مازندران به‌سمت پدرسالاری سیاسی نرود
عضو انجمن علمی انقلاب اسلامی گفت: انتخابات آینده مجلس در ساری و دیگر حوزه‌های انتخابیه مازندران نباید به سمت پدرسالاری و میراث‌سالاری سیاسی برود و شکل موروثی به خود بگیرد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد با بیان اینکه ظاهراً جان مردم مرزن‌آباد برای مسئولان پزشکی استان اهمیتی ندارد، تصریح کرد: دانشجویان پزشکی برای کسب مهارت و تجربه به این درمانگاه می‌آیند و به‌ محض اینکه تجاربی را کسب کردند، اقدام به درخواست انتقالی از این شهر می‌کنند.... تعطیلی درمانگاه مرزن‌آباد در صورت تداوم درعدم رسیدگی
شمال نیوز : رئیس شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد با بیان اینکه ظاهراً جان مردم مرزن‌آباد برای مسئولان پزشکی استان اهمیتی ندارد، تصریح کرد: دانشجویان پزشکی برای کسب مهارت و تجربه به این درمانگاه می‌آیند و به‌ محض اینکه تجاربی را کسب کردند، اقدام به درخواست انتقالی از این شهر می‌کنند....(ادامه)
عکس های زیر خاکی از ورزشکاران ایران
تصاویر خاطره انگیز ورزشی از سال هایی نه چندان دور که تماشای آن خالی از لطف نیست. (ادامه)
درگیری وزیر ورزش با کارمند جانباز
صفری در مراسم سالگرد تاسیس وزارت ورزش و جوانان به گودرزی در مورد مسایل مالی اعتراض شدیدی کرد که همین اعتراض به درگیری لفظی این کارمند با وزیر ورزش انجامید. (ادامه)
باهنر علت عدم حضورش در انتخابات را گفت
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
زن صدام در اردن به صدام پیوست +عکس
خبر مرگ همسر صدام حسین، دیکتاتور معدوم عراق در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. (ادامه)
درمان کمر درد در 5 دقیقه
در اینجا شیوه‌ای برای ماساژ یا رفلکسولوژی پا را به شما آموزش می‌دهیم که در 5 دقیقه درد کمرتان را درمان می‌کند. (ادامه)
چند نفر در ایران عضو تلگرام هستند؟
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: ۲۲ میلیون نفر در کشور عضو تلگرام هستند که از این تعداد ۱۵ میلیون نفر فعال هستند. (ادامه)
عادت هایی که می توانند مرگ آور باشند!!
داشتن عمری طولانی همراه با سلامتی آرزوی همه ما است. اما گاهی برخی از عادت های خودمان کاری می کند که این عمر طولانی و سلامتی به خطر بیافتد. (ادامه)
عکس جوانی مهران رجبی در دوران جنگ
عکسی از جوانی مهران رجبی در دوران جنگ در عملیات جزیره مجنون منتشر می شود. (ادامه)
تجاوز به دختر جوان مقابل چشمان پدرش
(ادامه)
۷ توصیه کلیدی برای کاهش بروز مشکلات قلبی
مهر نوشت: طبق یک مطالعه جدید، پیروی از هفت سبک سالم در زندگی به کاهش بروز نارسایی قلبی منجر می شود. (ادامه)
ایرانی‌ها، روزی ۲ ساعت و ۵۲ دقیقه کار، ۱۸ دقیقه تفریح
ایرانیان به طور میانگین دو ساعت و 52 دقیقه در طول شبانه روز را به فعالیت‌های شغلی اختصاص می‌دهند. (ادامه)
ضیا نیامده حاشیه ساز شد؛ حمله به عادل
آنچه علی ضیاءدرباره عادل فردوسی پور شب یلدا گفته است را با خود این مجری هماهنگ نکرده بود! (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.