.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است. از تولد تا شهادت/ نگاهی به زندگینامه آیت االله عباسعلی سلیمانی
آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است.(ادامه)
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ... فرمان اخراج ۲۳۰۰ بازرس کنترل گرانی صادر شد/ نامه‌ سرگشاده جمعی از بازرسان به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ...(ادامه)
شمال نیوز: یک فوتبالیست مازندرانی به دلیل سکته قلبی در حین مسابقه جان خود را از دست داد.




مرگ تلخ فوتبالیست جوان مازندرانی در جریان بازی ؛ امیرحسین شیرچی در ۲۳ سالگی درگذشت+ ویدیو
شمال نیوز: یک فوتبالیست مازندرانی به دلیل سکته قلبی در حین مسابقه جان خود را از دست داد. (ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد بر مبنای قانون جوانی جمعیت، سهام تعلق گرفته به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ به مبلغ یک و نیم میلیون تومان است که با فراهم شدن منابع آن این سهام آماده عرضه به والدین نوزادان است. خبر خوش وزیر اقتصاد برای والدین متولدین ۱۴۰۱
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد بر مبنای قانون جوانی جمعیت، سهام تعلق گرفته به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ به مبلغ یک و نیم میلیون تومان است که با فراهم شدن منابع آن این سهام آماده عرضه به والدین نوزادان است.(ادامه)
وزیر اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد مکلف شده سالانه سهامی را برای نوزادان در نظر بگیرد که این عدد برای نوزادان متولد ۱۴۰۱، یک و نیم میلیون تومان است. والدین متولدین ۱۴۰۱ از امروز برای دریافت سهام دولتی ثبت نام کنند
وزیر اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد مکلف شده سالانه سهامی را برای نوزادان در نظر بگیرد که این عدد برای نوزادان متولد ۱۴۰۱، یک و نیم میلیون تومان است.(ادامه)
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت. شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس درگذشت
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)

"خلیل طریقت‌پیما" معروف به پهلوان عقاب که با بلندکردن فیل ۲ تنی نامش در کتاب گینس به ثبت رسید سرانجام در سن ۹۸ سالگی شامگاه پنجشنبه در بیمارستانی در شیراز جان را جان آفرین تقدیم کرد و جامعه ورزش کشور را به سوگ نشاند. پهلوان «خلیل عقاب» درگذشت
"خلیل طریقت‌پیما" معروف به پهلوان عقاب که با بلندکردن فیل ۲ تنی نامش در کتاب گینس به ثبت رسید سرانجام در سن ۹۸ سالگی شامگاه پنجشنبه در بیمارستانی در شیراز جان را جان آفرین تقدیم کرد و جامعه ورزش کشور را به سوگ نشاند.(ادامه)
نمونه ای از بایکوت بانوان نابغه و موفق محجبه +عکس
(ادامه)
 باشگاه خبرنگاران:  منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود. سرانجام زنی که «مسئول عملیات ترور» سپهبد صیاد شیرازی بود + عکس‌
باشگاه خبرنگاران: منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.(ادامه)
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت. تصمیم یک فرمانده اطلاعاتی درباره برادرش
محمدحسن طوسی «عملیات والفجر ۶» را نیز تجربه کرد. در همین عملیات بود که برادرش محمدابراهیم طوسی به شهادت رسید. شهید مرشدی وقتی از محمدحسن طوسی خواسته بود که اجازه دهد هر طور شده پیکر محمدابراهیم را به عقب بیاورند جمله‌ای گفت که ۱۳ سال خانواده را چشم انتظار باقی گذاشت.(ادامه)
کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران روز چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه در ۷۴ سالگی از دنیا رفت. کیومرث پوراحمد خودکشی کرد
کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران روز چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه در ۷۴ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون که کارگردانی قصه‌های مجید را در کارنامه داشت صبح امروز ۱۶ فروردین ماه در ۷۳ سالگی درگذشت. کیومرث پوراحمد درگذشت
کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون که کارگردانی قصه‌های مجید را در کارنامه داشت صبح امروز ۱۶ فروردین ماه در ۷۳ سالگی درگذشت.(ادامه)
در این گزارش به اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی که در رادیو و تلویزیون در دی ماه ۱۴۰۱ رخ داد پرداخته‌ایم. از درگذشت مجری باسابقه تلویزیون تا آمدن مافیایی‌ها به «نسیم»
در این گزارش به اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی که در رادیو و تلویزیون در دی ماه ۱۴۰۱ رخ داد پرداخته‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
 رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید
وعده مهم رئیسی به مردم در آغاز سال ۱۴۰۲ / اعلام برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲
رئیس جمهور برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ را کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی عنوان و تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم در سال جدید (ادامه)
کلاف «جنسیت» حقیقی بانوی اول فرانسه پیچیده‌ تر شد
بریژیت ماکرون، بانوی اول فرانسه، در سال ۲۰۲۱ پرونده ای را علیه دو زن که ویدئویی در یوتیوب با عنوان "بریژیت ماکرون یک مرد است" بارگذاری کردند، تشکیل داد.(ادامه)
شمال نیوز: آیت الله حبیب الله طاهری از اساتید حوزه علمیه قم و دانشگاه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت . آیت الله " طاهری آکردی " از اساتید حوزه و دانشگاه دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز: آیت الله حبیب الله طاهری از اساتید حوزه علمیه قم و دانشگاه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت .(ادامه)
محمدجواد محبت شاعر برجسته کرمانشاهی براثر عارضه قلبی در سن ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. شاعر «دوکاج» درگذشت
محمدجواد محبت شاعر برجسته کرمانشاهی براثر عارضه قلبی در سن ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
فرقی نمی کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا کشاورز، عشق و علاقه به کار و حرفه تان است که راه موفقیت به خصوص در مسیر خدمت رسانی و رفع نیاز مردم را هموارتر می کند. خالق برنج "هاشمی" شمال درگذشت/ از یوسف هاشمی زاده چه می دانیم؟
فرقی نمی کند مدیر یک شرکت بزرگ باشید یا کشاورز، عشق و علاقه به کار و حرفه تان است که راه موفقیت به خصوص در مسیر خدمت رسانی و رفع نیاز مردم را هموارتر می کند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله زین‌العابدین باکویی از شاگردان امام راحل ، امام جمعه اسبق فریدونکنار،امروز در ۸۲ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

آیت الله باکویی امام جمعه اسبق فریدونکنار دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت‌الله زین‌العابدین باکویی از شاگردان امام راحل ، امام جمعه اسبق فریدونکنار،امروز در ۸۲ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. (ادامه)
دکتر حسن غفوری فرد ، سیاستمدار شاخص و با سابقه و از اساتید دانشگاه که از دهه چهل شمسی از یاران وفادار انقلاب اسلامی در مراحل گوناگون به شمار می رفت در سال 79 سالگی دعوت حق را لبیک گفت. مرحوم غفوری فرد/ شش دهه همراه با انقلاب(يادداشت)
دکتر حسن غفوری فرد ، سیاستمدار شاخص و با سابقه و از اساتید دانشگاه که از دهه چهل شمسی از یاران وفادار انقلاب اسلامی در مراحل گوناگون به شمار می رفت در سال 79 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)

مراسم تشییع پیکر حسن غفوری‌فرد، جمعه ۱۹ اسفندماه از ساعت ۱۳ از مقابل حسینیه شماره ۱ جماران برگزار می‌شود. اعلام مراسم تشییع پیکر حسن غفوری‌فرد در تهران
مراسم تشییع پیکر حسن غفوری‌فرد، جمعه ۱۹ اسفندماه از ساعت ۱۳ از مقابل حسینیه شماره ۱ جماران برگزار می‌شود.(ادامه)
بر مبنای زندگی و مبارزات محمد علی کلی، اسطوره بوکس جهان یک مجموعه تلویزیونی ۸ قسمتی ساخته می‌شود.
محمدعلی کلی ستاره یک سریال می‌شود
بر مبنای زندگی و مبارزات محمد علی کلی، اسطوره بوکس جهان یک مجموعه تلویزیونی ۸ قسمتی ساخته می‌شود. (ادامه)
بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دیار باقی شتافت. درگذشت فرشید لک پس از مسمومیت با قهوه
بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دیار باقی شتافت.(ادامه)
ظاهری گفت: «ایران» تنها یوزپلنگ ماده سایت تکثیر در اسارت پارک ملی توران شاهرود توله یوز خود را اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دنیا می‌آورد. توله یوز «ایران» در اردیبهشت ۱۴۰۲ به دنیا خواهد آمد
ظاهری گفت: «ایران» تنها یوزپلنگ ماده سایت تکثیر در اسارت پارک ملی توران شاهرود توله یوز خود را اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دنیا می‌آورد.(ادامه)
عکسی از لیلا بلوکات منتشر شد که جذابترین چهره خانم بازیگر را به رخ کشید. عکس جذاب ترین چهره لیلا بلوکات ! / با این چهره و حجاب به شهرت رسید !
عکسی از لیلا بلوکات منتشر شد که جذابترین چهره خانم بازیگر را به رخ کشید.(ادامه)
زوال عقل دارای علل مختلفی است اما مطالعات انجام شده نشان می‌دهد: حدود ۴۰ درصد افراد مبتلا به این عارضه تحت تأثیر عوامل خطرزایی هستند که فرد می تواند از طریق انتخاب سبک زندگی بر آنها تأثیر بگذارد. ۱۰ راهکار ساده‌ای که زوال عقل و آلزایمر را از شما دور می‌کند
زوال عقل دارای علل مختلفی است اما مطالعات انجام شده نشان می‌دهد: حدود ۴۰ درصد افراد مبتلا به این عارضه تحت تأثیر عوامل خطرزایی هستند که فرد می تواند از طریق انتخاب سبک زندگی بر آنها تأثیر بگذارد.(ادامه)
تلاش پزشکان و متخصصان کشورمان در اتاق عمل بیمارستان دامپزشکی تهران نتیجه نداد و پیروز، توله‌یوز ایرانی، در ۱۰ ماهگی بر اثر نارسایی کلیوی تلف شد. «پیروز» تسلیم مرگ شد
تلاش پزشکان و متخصصان کشورمان در اتاق عمل بیمارستان دامپزشکی تهران نتیجه نداد و پیروز، توله‌یوز ایرانی، در ۱۰ ماهگی بر اثر نارسایی کلیوی تلف شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.315 seconds.