.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است. اهدای کالبد شاعر گیلانی به دانشگاه علوم پزشکی
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است. تمدن غرب با اعدام یک مجرم مخالفت می‌کند اما ۳۰ هزار نفر در غزه به دست صهیونیستی اعدام میشوند و هیچ نمی‌گویند/ باطن اتوکشیده سیاستمداران غربی، یک سگ هار و گرگ خونخوار است/ اسلام بر همه اینها فائق خواهد آمد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است.(ادامه)
پرویز ربیعی پیشکسوت دوبلاژ ایران در ٨۴ سالگی درگذشت. پرویز ربیعی دوبلور پدر پسر شجاع درگذشت
پرویز ربیعی پیشکسوت دوبلاژ ایران در ٨۴ سالگی درگذشت.(ادامه)
ارتش اسرائیل خانه یاسر عرفات رهبر و رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه را ویران کرد.
اسرائیل خانه «یاسر عرفات» در غزه را تخریب کرد
ارتش اسرائیل خانه یاسر عرفات رهبر و رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه را ویران کرد. (ادامه)
وزیر دفاع آمریکا متعهد شد تا از اوکراین در جنگ علیه روسیه حمایت کند. وزیر دفاع آمریکا: ناتو برای یک تغییر بزرگ در کنار اوکراین است
وزیر دفاع آمریکا متعهد شد تا از اوکراین در جنگ علیه روسیه حمایت کند.(ادامه)
رئیس جمهور روسیه بار دیگر از شهروندانش خواست که فرزندان بیشتری داشته باشند. تاکید پوتین بر فرزندآوری زوج‌های جوان روسی
رئیس جمهور روسیه بار دیگر از شهروندانش خواست که فرزندان بیشتری داشته باشند.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
اقامه نماز جماعت بعد از راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی شهرستان‌های مازندران
شمال نیوز: نماز جماعت ظهر و عصر بعد از راهپیمائی امروز در تمامی شهرستان‌های مازندران برگزار شد.(ادامه)
کتاب سال ایران به رهیاب شاعر افغانستانی تعلق گرفت. شاعر افغانستانی صاحب کتاب سال ایران شد
کتاب سال ایران به رهیاب شاعر افغانستانی تعلق گرفت.(ادامه)
«حسن باقری به دلیل این‌که در محورهای مختلف اطلاعات‌ عملیات داشت اطلاعات را جمع‌بندی خوبی کرده بود و ارائه داد. حسن باقری یک گزارش شسته، رفته و کامل و دقیق نسبت به خطوط خودی و دشمن ارائه داد و اولین‌بار ما ثابت کردیم که می‌توانیم.» یادی از نابغه اطلاعاتی جنگ(يادداشت)
«حسن باقری به دلیل این‌که در محورهای مختلف اطلاعات‌ عملیات داشت اطلاعات را جمع‌بندی خوبی کرده بود و ارائه داد. حسن باقری یک گزارش شسته، رفته و کامل و دقیق نسبت به خطوط خودی و دشمن ارائه داد و اولین‌بار ما ثابت کردیم که می‌توانیم.»(ادامه)
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد. مردی که در ۹۳ سالگی همچون یک جوان ۴۰ساله است
ریچارد مورگان اهل ایرلند، تاکنون چهار بار در رشته پاروزنی داخل سالن قهرمان جهان شده است. او در ۹۳سالگی ریه‌هایی همچون یک جوان سالم ۴۰ساله و درصد چربی بسیار پایینی دارد.(ادامه)
اسفندیار ابراهیمی بازیگر و گوینده در سن ۶۷ سالگی از دنیا رفت. بازیگر و گوینده سینما و تلویزیون درگذشت
اسفندیار ابراهیمی بازیگر و گوینده در سن ۶۷ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)
بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان و تیم بایرن‌مونیخ در سن ۷۸ سالگی درگذشت. اسطوره فوتبال آلمان درگذشت
بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان و تیم بایرن‌مونیخ در سن ۷۸ سالگی درگذشت.(ادامه)
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود. متولدین سال ۱۴۰۲ سهامدار می‌شوند
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود.(ادامه)
آژانس جاسوسی کره‌جنوبی ادعا کرد دختر رهبر کره‌شمالی «احتمالا وارث بلافصل کیم جونگ اون» خواهد بود؛ این تازه‌ترین ارزیابی نسبت به دختر نوجوانی است که برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۲ در انظار عمومی دیده شد. وارث بلافصل کیم جونگ اون / دختری که جانشین رهبر کره شمالی است + عکس
آژانس جاسوسی کره‌جنوبی ادعا کرد دختر رهبر کره‌شمالی «احتمالا وارث بلافصل کیم جونگ اون» خواهد بود؛ این تازه‌ترین ارزیابی نسبت به دختر نوجوانی است که برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۲ در انظار عمومی دیده شد.(ادامه)
ستاره سابق منچستریونایتد درباره ترک این تیم و رفتن به رئال صحبت‌هایی مطرح کرد. رازی که دیوید بکام بعد از سالها فاش کرد
ستاره سابق منچستریونایتد درباره ترک این تیم و رفتن به رئال صحبت‌هایی مطرح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
تل‌آویو که تاکنون با اجرای طرح‌های ترور متعدد و بمباران هشتاد روزه غزه، نتوانسته رهبران نظامی حماس را حذف کند، به فکر تبعید آن‌ها به کشوری دیگر افتاده است. طرح جدید تل‌آویو برای رهایی از دست السنوار و محمد الضیف
تل‌آویو که تاکنون با اجرای طرح‌های ترور متعدد و بمباران هشتاد روزه غزه، نتوانسته رهبران نظامی حماس را حذف کند، به فکر تبعید آن‌ها به کشوری دیگر افتاده است.(ادامه)
ناصر طهماسب صداپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون در ٨۴ سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت. ناصر طهماسب، صدای ماندگار دوبله ایران درگذشت
ناصر طهماسب صداپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون در ٨۴ سالگی بر اثر سکته مغزی درگذشت.(ادامه)
مربی اسپانیایی هدایت نساجی را برعهده گرفت. آلکاراس هدایت نساجی را برعهده گرفت
مربی اسپانیایی هدایت نساجی را برعهده گرفت.(ادامه)
یک پزشک عمومی گفت: سنگ کلیه با نام‌های نفرولیتیازیس یا یورولیتیازیس شناخته می‌شود. مردان دو برابر بیشتر از خانم‌ها در معرض ابتلا به سنگ‌کلیه هستند!
یک پزشک عمومی گفت: سنگ کلیه با نام‌های نفرولیتیازیس یا یورولیتیازیس شناخته می‌شود.(ادامه)
جمشید هاشم‌پور، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون زنده است. در گذشت جمشید هاشم‌پور تکذیب شد
جمشید هاشم‌پور، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون زنده است.(ادامه)
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت. علی نظمی درگذشت
علی نظمی تبریزی، شاعر و از دوستان شهریار در ۹۶ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
ستاره پرتغالی النصر برای کسب عنوان بهترین گلزن سال ۲۰۲۳ با هالند، امباپه و کین رقابت می‌کند. رونالدو از رقابت با مسی به جدال با هالند و امباپه رسید
ستاره پرتغالی النصر برای کسب عنوان بهترین گلزن سال ۲۰۲۳ با هالند، امباپه و کین رقابت می‌کند.(ادامه)
تحقیقات جدید نشان می دهد دخترانی که عادت ماهانه شان قبل از ۱۳ سالگی شروع می شود، در معرض خطر بیشتر ابتلا به دیابت در بزرگسالی هستند. ارتباط بلوغ زودرس دختران با احتمال بیشتر دیابت
تحقیقات جدید نشان می دهد دخترانی که عادت ماهانه شان قبل از ۱۳ سالگی شروع می شود، در معرض خطر بیشتر ابتلا به دیابت در بزرگسالی هستند.(ادامه)
محققان دریافتند افرادی که احساس شادی بیشتری دارند، ضریب هوشی بالاتری دارند. احساسی که نشانه هوش بالاست
محققان دریافتند افرادی که احساس شادی بیشتری دارند، ضریب هوشی بالاتری دارند.(ادامه)
هنری کیسینجر، سیاستمدار مشهور و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا چهارشنبه شب به وقت محلی در سن ۱۰۰ سالگی درگذشت. کیسینجر درگذشت
هنری کیسینجر، سیاستمدار مشهور و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا چهارشنبه شب به وقت محلی در سن ۱۰۰ سالگی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود. قبل از انقلاب اصلاً توجهی به هنرمندان نمی‌شد/ رعایت حجاب باعث تقویت جنبه‌های هنری خانم‌های بازیگر شده/ جای خالی سردار سلیمانی به شدت احساس می‌شود/ به خاطر انقلاب، شهدا و رهبرم در انتخابات شرکت می‌کنم
شمال نیوز : ما در کشوری اسلامی زندگی می‌کنیم و رعایت عفاف و حجاب باعث شده که جنبه‌های هنری بازیگران خانم تقویت شود و این برای بازیگران پس از انقلاب یک امتیاز محسوب می‌شود.(ادامه)
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت. کارنامه هنری پروانه معصومی
پروانه معصومی که برای فرار از مصائب زندگی شهری، سال‌ها پیش عزم مهاجرت به یکی از روستا‌های گیلان را کرده بود ششم آذر ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.