.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک فرمانده طالبان در بغلان در حمله جبهه آزادی افغانستان کشته شد. تلفات سنگین طالبان در حمله جبهه آزادی افغانستان
یک فرمانده طالبان در بغلان در حمله جبهه آزادی افغانستان کشته شد.(ادامه)
شاید زمان آن رسیده که حسن یزدانی از زیر بار فشاری که این سال‌ها به او تحمیل شده رهایی یابد. او باید بداند چه با پیروزی چه با شکست در مقابل تیلور، تا ابد قهرمان مردم خواهد ماند. حسن تا ابد قهرمان(يادداشت)
شاید زمان آن رسیده که حسن یزدانی از زیر بار فشاری که این سال‌ها به او تحمیل شده رهایی یابد. او باید بداند چه با پیروزی چه با شکست در مقابل تیلور، تا ابد قهرمان مردم خواهد ماند.(ادامه)
وزیر خارجه انگلیس در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در تداوم مواضع مداخله‌جویانه لندن، ادعا‌های حقوق بشری علیه ایران را تکرار کرد. اتهام‌پراکنی وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
وزیر خارجه انگلیس در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در تداوم مواضع مداخله‌جویانه لندن، ادعا‌های حقوق بشری علیه ایران را تکرار کرد.(ادامه)
در آستانه یک محاکمه ضدانحصارطلبی بزرگ و تولد ۲۵ سالگی، گوگل آماده یک مبارزه می‌شود. گوگل با دولت آمریکا آماده مبارزه می‌شود
در آستانه یک محاکمه ضدانحصارطلبی بزرگ و تولد ۲۵ سالگی، گوگل آماده یک مبارزه می‌شود.(ادامه)
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است. جزئیاتی از زندگی عامل قتل ۷ مرد مازندرانی
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است.(ادامه)
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد. روسیاهی بازیگران ناکام اغتشاشات
کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد.(ادامه)
متخصصان علوم پزشکی در یک آزمایش جدید موفق به شناسایی روش درمانی «microRNA هدفمند درجه یک» با توانایی کاهش سرعت رشد تومور‌های سرطانی شدند. خبر خوب برای درمان تومور‌های سرطانی
متخصصان علوم پزشکی در یک آزمایش جدید موفق به شناسایی روش درمانی «microRNA هدفمند درجه یک» با توانایی کاهش سرعت رشد تومور‌های سرطانی شدند.(ادامه)
 «حاجیه باجی خانم عباسی گنجی» مادر صبور شهیدان والامقام علی اصغر و حسین رستم‌زاده گنجی پس از سال‌ها استقامت و پایداری در سن ۹۲ سالگی، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. مادر شهیدان «رستم زاده گنجی» آسمانی شد
«حاجیه باجی خانم عباسی گنجی» مادر صبور شهیدان والامقام علی اصغر و حسین رستم‌زاده گنجی پس از سال‌ها استقامت و پایداری در سن ۹۲ سالگی، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.(ادامه)
درگذشت مادر شهیدان رستم زاده گنجی در بابل
مادر شهیدان والامقام علی اصغر و حسین رستم زاده گنجی از بابل آسمانی شد(ادامه)
وزیر کار : اوایل انقلاب ۵۳ سالگی می مردند حالا ۵۳ ساله ها ازدواج می کنند
اظهارات وزیر کار دولت رئیسی درباره افزایش نرخ امید به زندگی در ایران خبرساز شد.(ادامه)
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد. ضربه وزارت اطلاعات به شبکه‌ تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از ضربه نیروهای عملیاتی‌اش به عناصر دیگری از شبکه‌ گسترده‌ی تروریستی-صهیونیستی در ۴ استان کشور خبر داد.(ادامه)
اگر این 8 نشانه را که در این مطلب آمده دارید یعنی شما زود پیر خواهید شد و باید زودتر در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید. اگر این ۸ نشانه را دارید، زود پیر می‌شوید!
اگر این 8 نشانه را که در این مطلب آمده دارید یعنی شما زود پیر خواهید شد و باید زودتر در سبک زندگی خود تجدید نظر کنید.(ادامه)
هشتادمین عمل کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بر دو پسر دوقلو از شهرستان آمل با موفقیت انجام شد. بازگشت شنوایی دوقلو‌های آملی در بابل
هشتادمین عمل کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بر دو پسر دوقلو از شهرستان آمل با موفقیت انجام شد.(ادامه)
شمال نیوز : عالم ربانی ، آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی دعوت حق را لبیک گفت . آیت الله حاج ولی الله عموزادی دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : عالم ربانی ، آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی دعوت حق را لبیک گفت .(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
عکس| اضافه وزن باورنکردنی ستاره سابق بارسلونا در بازی خیریه
(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
حمید منوچهری از پیشکسوتان رادیو و دوبله که چندی پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهرام بستری شده بود، در سن ۸۲ سالگی درگذشت. حمید منوچهری، پیشکسوت رادیو و دوبله درگذشت
حمید منوچهری از پیشکسوتان رادیو و دوبله که چندی پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهرام بستری شده بود، در سن ۸۲ سالگی درگذشت.(ادامه)
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد مسن ترین و کوچکترین شهید کربلا چه کسانی بودند؟
بزرگترین شهید کربلا از لحاظ سنی حبیب بن مظاهر با 75 سال سن و کم سن و سال ترین شهید کربلا نیز علی اصغر طفل شیر خواره و شش ماهه امام حسین می باشد(ادامه)
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد.

جدیدترین خبر از پرونده سوء‌قصد به آیت الله سلیمانی
شمال نیوز : دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به صدور حکم قصاص قاتل در شعبه کیفری یک استان و اجرای آن در آینده پس از تایید دیوان عالی کشور، گفت:‌ این پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده و بعد از تشریفات اداری نتیجه حکم پرونده به دادگستری مازندران اعلام خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : مرد جوان که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را شکنجه کرده و آزار داده بود با حکم قضایی به اعدام محکوم شد. افسردگی شدید دختر نوجوان و کابوس‌های شبانه وی موجب شد مادرش به ماجرای سیاه پی ببرد و از همسرش شکایت کند. اعدام برای مردی که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را آزار داد؛ سیاه‌ترین شیطان!
شمال نیوز : مرد جوان که ۷ سال دخترخوانده نوجوانش را شکنجه کرده و آزار داده بود با حکم قضایی به اعدام محکوم شد. افسردگی شدید دختر نوجوان و کابوس‌های شبانه وی موجب شد مادرش به ماجرای سیاه پی ببرد و از همسرش شکایت کند.(ادامه)
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد. کارتن خوابی که خانم دکتر شد
ماجرای دختری که بعد از کارتن خوابی با حمایت‌های پدرش پزشک شد.(ادامه)
شرایط انتقال حقوق بازنشستگی به فرزند
(ادامه)
امجد امینی که به نظر می‌آمد پس از برملا شدن تک تک دروغهایش در مورد ادعای نحوه فوت دخترش، شرمنده شده و دست از ادعاهای واهی اش برداشته، در کمال تعجب با تحریک عده‌ای، مجدد دروغهایش را تکرار کرد! تحریک مردم توسط پدر مهسا امینی / در زمان دستگیری با باتوم به سر دخترم زده‌اند!
امجد امینی که به نظر می‌آمد پس از برملا شدن تک تک دروغهایش در مورد ادعای نحوه فوت دخترش، شرمنده شده و دست از ادعاهای واهی اش برداشته، در کمال تعجب با تحریک عده‌ای، مجدد دروغهایش را تکرار کرد!(ادامه)
خسرو امیرصادقی، بازیگر و تهیه کننده سینما در سن ۶۵ سالگی درگذشت. آخرین بازی او در فیلم پایتخت 6 بود. بازیگر معروف و بی حاشیه سریال پایتخت درگذشت
خسرو امیرصادقی، بازیگر و تهیه کننده سینما در سن ۶۵ سالگی درگذشت. آخرین بازی او در فیلم پایتخت 6 بود.(ادامه)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند حتی بعضی نماینده‌ها فکر می‌‎کردند کار نظام تمام شد/ من گفتم اینها امتحانی برای تک تک ماست / در داخل اختلاف‌ها و زد و بندهایی هست و کسی هم نمی‌تواند بگوید نیست، اما به دشمن باج نمی‌دهیم(خبر)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.(ادامه)
شمال نیوز: علی محمد اشکبوس، دوبلور پیشکسوت کشورمان بر اثر بیماری درگذشت. علی محمد اشکبوس، دوبلور پیشکسوت کشورمان فعالیت خود را در حرفه گویندگی از سال ۱۳۴۰ و در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد. او علاوه بر کار دوبله و گویندگی در نگارش دیالوگ‌ها نیز دستیار مدیران دوبلاژ بود. از صداپیشگی‌های اشکبوس می‌توان به سریال «مدار صفر درجه» و انیمیشن‌های «هاچ، زنبور عسل» و «فوتبالیست ها» اشاره کرد. ویدیو / بخشی از دوبله‌های مانگدار مرحوم علی محمد اشکبوس
شمال نیوز: علی محمد اشکبوس، دوبلور پیشکسوت کشورمان بر اثر بیماری درگذشت. علی محمد اشکبوس، دوبلور پیشکسوت کشورمان فعالیت خود را در حرفه گویندگی از سال ۱۳۴۰ و در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد. او علاوه بر کار دوبله و گویندگی در نگارش دیالوگ‌ها نیز دستیار مدیران دوبلاژ بود. از صداپیشگی‌های اشکبوس می‌توان به سریال «مدار صفر درجه» و انیمیشن‌های «هاچ، زنبور عسل» و «فوتبالیست ها» اشاره کرد.(ادامه)
راهکارهایی که در اینجا معرفی می‌شوند، می‌توانند برای بزرگسالان در هر سنی مفید باشند. مغزتان را 20 سال جوان تر کنید
راهکارهایی که در اینجا معرفی می‌شوند، می‌توانند برای بزرگسالان در هر سنی مفید باشند.(ادامه)
فریماه فرجامی دیشب پس از طی یک دوره بیماری منجر به کما در ۷۱ سالگی درگذشت. فریماه فرجامی درگذشت
فریماه فرجامی دیشب پس از طی یک دوره بیماری منجر به کما در ۷۱ سالگی درگذشت.(ادامه)
لیونل مسی تولد 36 سالگی را در کنار خانواده‌اش جشن گرفت و با ارسال پیامی از همه هوادارانش به خاطر تبریک‌هایشان تشکر کرد. جشن تولد مسی کنار خانواده
لیونل مسی تولد 36 سالگی را در کنار خانواده‌اش جشن گرفت و با ارسال پیامی از همه هوادارانش به خاطر تبریک‌هایشان تشکر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.419 seconds.