.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکسی متفاوت از حدادعادل و هاشمی رفسنجانی
امروز سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی است به همین بهانه خبرگزاری ها اقدام به بازنشر تصاویری از او کرده اند. درمیان این تصاویر،عکسی از همنشینی و خوش وبش حدادعادل با مرحوم هاشمی در حاشیه یک مراسم مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.(ادامه)
در این مطلب می‌خواهیم 8 ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات سلامت خانم‌ها در 30 سالگی را بازگو کنیم. ۵ ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات خانم‌ها در ۳۰ سالگی!
در این مطلب می‌خواهیم 8 ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات سلامت خانم‌ها در 30 سالگی را بازگو کنیم.(ادامه)
محمدرضا عابدپور مربی و معلم سازنده فوتبال شهرستان بابلسر و مازندران دارفانی را وداع گفت. درگذشت مربی سازنده فوتبال مازندران
محمدرضا عابدپور مربی و معلم سازنده فوتبال شهرستان بابلسر و مازندران دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی پس از تجربه تلخ ترین و شیرین ترین لحظاتی که ممکن است در این جهان برای یک فرد رخ دهد درگذشت. زندگی نامه پله/ اسطوره ای که آسمان برایش گریست
پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی پس از تجربه تلخ ترین و شیرین ترین لحظاتی که ممکن است در این جهان برای یک فرد رخ دهد درگذشت.(ادامه)
پله اسطوره فوتبال برزیلی در ۸۲ سالگی درگذشت. پله درگذشت
پله اسطوره فوتبال برزیلی در ۸۲ سالگی درگذشت.(ادامه)
یکی از ۲ نماینده تکواندوی مردان ایران در المپیک توکیو، در سن ۲۸ سالگی از تیم ملی خداحافظی کرد. خداحافظی ناگهانی نایب قهرمان جهان از تیم ملی تکواندو
یکی از ۲ نماینده تکواندوی مردان ایران در المپیک توکیو، در سن ۲۸ سالگی از تیم ملی خداحافظی کرد.(ادامه)
چگونگی شهادت حضرت فاطمه و ماجرای آتش زدن خانه حضرت علی (ع) از سوالات بسیار مهمی است که در اذهان بسیاری از افراد نقش بسته است،آیا چنان که شیعیان می‏گویند به ساحت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز جسارت کردند؟ و بر آن حضرت صدماتی وارد شد که منجر به شهادت او و فرزندش گردید یا خیر؟ علت و چگونگی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)
چگونگی شهادت حضرت فاطمه و ماجرای آتش زدن خانه حضرت علی (ع) از سوالات بسیار مهمی است که در اذهان بسیاری از افراد نقش بسته است،آیا چنان که شیعیان می‏گویند به ساحت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز جسارت کردند؟ و بر آن حضرت صدماتی وارد شد که منجر به شهادت او و فرزندش گردید یا خیر؟(ادامه)
عباس شیبانی درگذشت
عباس شیبانی، نماینده سابق تهران در مجلس در سن ۹۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
عباس شیبانی، نماینده سابق تهران در مجلس در سن 91 سالگی دار فانی را وداع گفت. دکترعباس شیبانی درگذشت
عباس شیبانی، نماینده سابق تهران در مجلس در سن 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
تنش ضدانقلاب بر سر رهبری اپوزوسیون؛ براندازان به جان هم افتاده‌اند!
از مریم رجوی و نازنین بنیادی گرفته تا مصی علی‌نژاد و رضا پهلوی، همگی مدعی‌اند که رهبر اپوزیسیون هستند.(ادامه)
درگذشت پیشکسوت تعزیه مازندران
حاج حسن مصفا یکی از پیشکسوتان تعزیه مازندران دیروز درگذشت.(ادامه)
چالشی بزرگ برای امباپه و مسی، دو فوق ستاره فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
لیونل مسی یا کیلیان امباپه کدامیک یکشنبه شب نام خود در را دل تاریخ ثبت خواهند کرد.(ادامه)
یک مرجع تقلید درگذشت
آیت الله محمد صادق روحانی از مراجع تقلید شیعه ساعاتی قبل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
سینیشا میهایلوویچ ستاره پیشین تیم ملی یوگسلاوی و سرمربی سابق میلان در ۵۳ سالگی درگذشت. درگذشت بازیکنی که مقابل ایران در جام جهانی گلزنی کرد!
سینیشا میهایلوویچ ستاره پیشین تیم ملی یوگسلاوی و سرمربی سابق میلان در ۵۳ سالگی درگذشت.(ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
«پنجاه سالگی»، روایت ناگفته‌های زندگی حاج قاسم سلیمانی
«پاییز پنجاه سالگی» به سراغ واکاوی ابعاد ناگفته و کمتر دیده‌شده زندگی و شخصیت حاج قاسم سلیمانی رفته است.(ادامه)
کوچکترین خلبان پاراگلایدر کشور کیست ؟ تصویر
رکورد کوچکترین خلبان پاراگلایدر کشور به نام یک نونهال قائم شهری ثبت ملی شد.(ادامه)
رستم قاسمی درگذشت
رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس صبح امروز ۱۷ آذرماه دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
کریم باوی درگذشت
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
نماینده ادوار مجلس بر اثر سکته مغزی درگذشت
شکرالله عطارزاده نماینده اسبق شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر اثر سکته مغزی درگذشت.(ادامه)
شهید مازندرانی که در عرصه رسانه برای رفع اختلاف شیعه و سنی تلاش می کرد
آیت‌الله محمدیان نماینده وقت ولی فقیه در زاهدان در بیان خاطراتش از شهید لقمانی می‌گوید؛ «من از شهادت پسرم نارحت نشدم اما از شهادت شهید لقمانی متاثر شدم چون ایشان با ساخت برنامه‌های اصولی و نویسندگی خوب خود تلاش می‌کرد اختلاف شیعه و سنی را در منطقه از بین ببرد.»(ادامه)
روایت جوان‌ترین شهید مدافع حرم/ از شیرینی اول نامزدی تا موشک تاو آمریکایی!
همان روزهای اول نامزدی، دفاع از حرم را به ماندن ترجیح داد و راهی سوریه شد. چند ماه طول نکشید تا خبر دادند که این جوان رعنای دهه هفتادی، جوان‌ترین شهید مدافع حرم شده است؛ همان که لقب «جوان مؤمن انقلابی» را برای همیشه از آن خود کرد!(ادامه)
مادر مهدی طارمی: دوست دارم مهدی گل‌هایش را به شهدای شاهچراغ تقدیم کند
مادر مهدی طارمی امیدوار است پسرش خاطرات جام جهانی ۹۸ را با گلزنی مقابل آمریکا و انگلیس زنده کند. او می‌گوید: قبل از بعضی بازی‌ها باهم صحبت می‌کنیم و مهدی از من می‌خواهد برایش دعا کنم.(ادامه)
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت. بلندقامت‌ترین مرد ایران: والیبال نشسته مرا دگرگون کرد/ بارها از زندگی ناامید شدم اما برگشتم
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت. بلندقامت‌ترین مرد ایران: والیبال نشسته مرا دگرگون کرد/ بارها از زندگی ناامید شدم اما برگشتم
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.(ادامه)
آیت الله محمدی لایینی در پیامی، درگذشت مادر شهیدان محمدتقی و عسکری برزگر را تسلیت گفت. پیام تسلیت نماینده ولی فقیه مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان برزگر
آیت الله محمدی لایینی در پیامی، درگذشت مادر شهیدان محمدتقی و عسکری برزگر را تسلیت گفت.(ادامه)
مهران رجبی عکسی را در کنار همسرش افسانه کیا در فضای مجازی منتشر کرد.

عکس لو رفته از دختران مهران رجبی
مهران رجبی عکسی را در کنار همسرش افسانه کیا در فضای مجازی منتشر کرد. (ادامه)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود. ۲۱ آبان سالروز شهادت پدر موشکی ایران(يادداشت)
سردار شهید حسن تهراني‌مقدم از بنيانگذاران اصلي صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس بود.(ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است کُرسی استانداری مازندران سالهاست در میان مدیرانی دست به دست می شود که می کوشند با حرف درمانی ،رویای شهروندان را در نیل به توسعه زنده نگه دارند و .... یک سالگی حسینی پور در استانداری مازندران و چند پرسش مهم!
شمال نیوز : واقعیت این است کُرسی استانداری مازندران سالهاست در میان مدیرانی دست به دست می شود که می کوشند با حرف درمانی ،رویای شهروندان را در نیل به توسعه زنده نگه دارند و ....(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که چندی پیش شایعه انتصاب سید محمود حسینی پور به عنوان وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح بود ، اینبار و در آستانه یک سالگی استانداری اش ، خبر دیگری در فضای خبری استان پیچید که فراتر از اصل خبر واکنش شخص استاندار مازندران نیز قابل تامل است . حسینی پور استاندار تهران می‌شود؟ + واکنش حسینی پور
شمال نیوز : در حالی که چندی پیش شایعه انتصاب سید محمود حسینی پور به عنوان وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی مطرح بود ، اینبار و در آستانه یک سالگی استانداری اش ، خبر دیگری در فضای خبری استان پیچید که فراتر از اصل خبر واکنش شخص استاندار مازندران نیز قابل تامل است .(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 89 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.