.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ثبت‌نام ۱۴ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از ۱۶ آذر آغاز شده است و تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.(ادامه)
اعلام زمان ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱
ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از روز سه شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و داوطلبان تا ۲۳ آذر فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند.(ادامه)
حمایت بی چون و چرا از خودروسازان اشتباه محض است/ دغدغه‌ای بجز دغدغه‌های مردم نداریم/ می‌توانیم به یک توافق عادلانه و عزتمندانه دست یابیم/ اقتصاد مسئله اصلی کشور است/ ما یار و مددکار دولت هستیم ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با قرائت گزارش این کمیسیون، برنامه‌های وزیر پیشنهادی را مطلوب عنوان کرد و افزود کمیسیون با رای اکثریت اعضا با وزارت نوری موافق است / نوری: جهش به سمت تمدن نوین اسلامی با آموزش و پرورش امکانپذیر است ....(خبر)
(ادامه)
ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۱ آغاز شد
ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از امروز دوشنبه اول آذرماه آغاز می شود. این آزمون در اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می شود و سهم بخش های کتبی و شفاهی بدون تغییر ماند.(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
مجوز برگزاری آموزش حضوری برای ابتدایی‌ها صادر شد
کاظمی از صدور مجوز برای بازگشایی مدارس ابتدایی خبر داد و گفت: تمهیدات درون سازمانی برای بازگشایی مدارس گرفته‌ایم. (ادامه)
تهران سال ١٣٧۵/ اعلام نتایج کنکور در روزنامه +عکس
تهران سال ١٣٧۵/ اعلام نتایج کنکور (ادامه)
کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۰ منتشر شد
سخنگوی سازمان سنجش از انتشار کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۰ خبر داد.(ادامه)
نتایج نهایی کنکور اعلام شد
نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش اعلام شد.(ادامه)
وزیر بهداشت:تاکنون 48 میلیون دُز واکسن کرونا تزریق شده است
وزیر بهداشت از تزریق 48 میلیون دُز واکسن تا کنون خبر داد. (ادامه)
مردم پول‌های خودشان را در بورس ریختند و بعد رئیس جمهور قبلی مملکت حرفی زد و پشت همه را خالی کرد. یکباره بورس سقوط کرد. از نظر ما این اتفاقی و شیرخطی نیست. این‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ما احتمالاً بازیگرانی در آن سوی آب دارد و....(خبر)
(ادامه)
آغاز انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد
انتخاب رشته دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی و آزاد از امروز آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده اسبق مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه نیازی به الگوهای غربی و غیربومی مانند سند2030 که متناسب با شرایط ما حرکت نمی‌کند نداریم، گفت: وزیر آینده باید با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به مرجعیت تبدیل و به همراهی معلمان کشور باید به سمت تحول‌گرایی حرکت کند. فیاضی: نیازی به سند 2030 نداریم/ اولویتم اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است
شمال نیوز: نماینده اسبق مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه نیازی به الگوهای غربی و غیربومی مانند سند2030 که متناسب با شرایط ما حرکت نمی‌کند نداریم، گفت: وزیر آینده باید با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به مرجعیت تبدیل و به همراهی معلمان کشور باید به سمت تحول‌گرایی حرکت کند. (ادامه)
فقط ۵۰۰ هزار کنکوری مجاز، انتخاب رشته کردند
با پایان یافتن مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری۱۴۰۰ فقط نیمی از داوطلبان مجاز، از انتخاب رشته استقبال کردند. (ادامه)
مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ امروز به پایان می‌رسد
امروز آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۰ است. (ادامه)
سری دوم اصلاحات انتخاب رشته کنکور منتشر شد
سازمان سنجش آموزش کشور درباره اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات (سری دوم) مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ اطلاعیه داد. (ادامه)
امروز آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰
سخنگوی سازمان سنجش گفت: مهلت انتخاب رشته مجازین کنکور ۱۴۰۰ امروز (دوشنبه، ۱۸ مرداد) به پایان می رسد. (ادامه)
۵ نکته مهم برای انتخاب رشته
برخی داوطلبان گمان می‌بردند که به طور کلی تعداد محدودی رشته در بین رشته‌های دانشگاهی وجود دارد که اگر نتوانند در آن تحصیل کنند سعادتمند نمی‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران دولت روحانی که استان تحت مدیریتش نتوانست امسال هیچ رتبه برتری را در کنکور کسب کند ،ضمن اعلام اینکه گروه کارشناسی دلیل جاماندن مازندران از رتبه برتری‌های کنکور را بررسی می‌کند،  می گوید : کنکور نباید آمال و آرزوهای آموزش و پرورش باشد ! سعدی پور : گروه کارشناسی دلیل جاماندن مازندران از رتبه برتری‌های کنکور را بررسی می‌کند/ کنکور نباید آمال و آرزوهای آموزش و پرورش باشد !
شمال نیوز : سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران دولت روحانی که استان تحت مدیریتش نتوانست امسال هیچ رتبه برتری را در کنکور کسب کند ،ضمن اعلام اینکه گروه کارشناسی دلیل جاماندن مازندران از رتبه برتری‌های کنکور را بررسی می‌کند، می گوید : کنکور نباید آمال و آرزوهای آموزش و پرورش باشد !(ادامه)
آغاز انتخاب رشته داوطلبان کنکور از امروز
انتخاب رشته برای همه متقاضیان در یک فرم و حداکثر تا ۱۵۰ رشته محل، انجام می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز:  سازمان سنجش در حالی اسامی رتبه برتری‌های کنکور کشور را اعلام کرده است که از استان مازندران هیچ اسمی دیده نشده است. « مازندران » جایگاهی در رتبه‌ های برتر کنکور نداشت !
شمال نیوز: سازمان سنجش در حالی اسامی رتبه برتری‌های کنکور کشور را اعلام کرده است که از استان مازندران هیچ اسمی دیده نشده است.(ادامه)
تصاویر/ نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰
سازمان سنجش آموزش کشور اسامی ۱۰ نفر اول در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و ۵ نفر اول در گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی را منتشر کرد. (ادامه)
زمان اعلام نتایج سه کنکور مهم
زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی سه آزمون شامل "کنکور سراسری"، "کارشناسی ارشد" و "دکتری تخصصی" سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مشخص شد. (ادامه)
نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۰ این هفته اعلام می‌شود
نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۰ به صورت کارنامه در این هفته و تا دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.(ادامه)
آخرین فرصت دریافت کارت کنکور ارشد ۱۴۰۰
ساعت ۲۴ امروز ۵ مرداد آخرین فرصت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ است.(ادامه)
کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به تعویق می‌افتد؟
درحالی که تنها دو روز مانده به برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۰ جمع کثیری از داوطلبان خواهان تعویق این آزمون هستند، اما مسئولان با چنین درخواستی موافقت می‌کنند؟ (ادامه)
کارت کنکور کارشناسی‌ ارشد ۱۴۰۰ منتشر شد
کارت ورود به جلسه آزمون‌ ورودی مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۰ امروز یکشنبه سوم مرداد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.(ادامه)
نتایج کنکور سراسری چه زمانی اعلام می‌شود؟
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۰ در هفته آینده خبر داد و گفت: به این ترتیب، داوطلبان مجاز اعلام شده، از نیمه اول مرداد ماه می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. (ادامه)
اعلام زمان انتشار کارت کنکور کارشناسی‌ ارشد
کارت ورود به جلسه آزمون‌ ورودی مقطع کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۴۰۰ فردا یکشنبه سوم مرداد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.