.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
برخی شرکت های خارجی به راحتی در ذهن خانواده‌ها نفوذ می‌کنند و از میان دانش‌آموزان کشور، عده‌ای را با وعده تحصیل در بهترین رشته‌ها به ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی ترغیب کرده و ضمن دریافت پول‌های کلان، با وعده تحصیل و مهاجرت قطعی، آن‌ها را هیپنوتیزم می‌کنند. دام شرکت‌های خارجی برای دانش‌آموزان ایرانی
برخی شرکت های خارجی به راحتی در ذهن خانواده‌ها نفوذ می‌کنند و از میان دانش‌آموزان کشور، عده‌ای را با وعده تحصیل در بهترین رشته‌ها به ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی ترغیب کرده و ضمن دریافت پول‌های کلان، با وعده تحصیل و مهاجرت قطعی، آن‌ها را هیپنوتیزم می‌کنند.(ادامه)
سخنگوی فراجا گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن سعی در ارسال اسلحه به کشور داشت که این توطئه‌ها خنثی شد و ۹ هزار و ۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است و اکنون ورود اسلحه به کشور روند کاهشی داردو اوضاع در کنترل است. سخنگوی فراجا: در اغتشاشات ۹۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است
سخنگوی فراجا گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن سعی در ارسال اسلحه به کشور داشت که این توطئه‌ها خنثی شد و ۹ هزار و ۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شده است و اکنون ورود اسلحه به کشور روند کاهشی داردو اوضاع در کنترل است.(ادامه)
سردار حاجیان گفت: منتظر تغییرات در حوزه سرقت‌های به عنف باشید/ در ایام اغتشاشات ۹۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شد / درباره چهارشنبه پایان سال و مراجعه مردم به بازار تمهیداتی اندیشیده شده است ....(خبر)
(ادامه)
منصور سعیدی مشاور آموزشی گفت: داوطلبان پس از کنکور دیگر نباید به آزمون فکر کنند و تا زمان اعلام نتایج هیچ منفی‌بافی از نتیجه نداشته باشند. نگرانی‌ بعد از کنکور را چطور کنترل کنیم؟
منصور سعیدی مشاور آموزشی گفت: داوطلبان پس از کنکور دیگر نباید به آزمون فکر کنند و تا زمان اعلام نتایج هیچ منفی‌بافی از نتیجه نداشته باشند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱ بهمن
اقدام پارلمان اروپا در قبال سپاه پاسداران ، صحبت‌های رئیس جمهور در این باره و هشدار ایران درباره آن بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
مرحله نخست کنکور ۱۴۰۲ در مازندران بدون تخلف جدی در ۱۸ شهرستان برگزار شد برگزاری کنکور در مازندران بدون تخلف چشمگیر
مرحله نخست کنکور ۱۴۰۲ در مازندران بدون تخلف جدی در ۱۸ شهرستان برگزار شد(ادامه)
رئیس سازمان سنجش گفت: تا به امروز ۳۵۷ شبکه مدعی تقلب شناسایی و ۵۹ ابزار تقلب کشف شده است. کشف ده‌ها ابزار تقلب در کنکور ۱۴۰۱ تاکنون
رئیس سازمان سنجش گفت: تا به امروز ۳۵۷ شبکه مدعی تقلب شناسایی و ۵۹ ابزار تقلب کشف شده است.(ادامه)
از یک روز قبل از کنکور تا فردای همان روز که کنکور برگزار می شود باید چند نکته مهم را داوطلبان رعایت کنند. چند توصیه مهم به داوطلبان کنکور
از یک روز قبل از کنکور تا فردای همان روز که کنکور برگزار می شود باید چند نکته مهم را داوطلبان رعایت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته سه شبکه بزرگ تخلف را در تهران و رودبار دستگیر کردیم. دیشب سه شبکه بزرگ تخلف کنکور در تهران و شمال دستگیر شدند
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه علامه طباطبایی در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته سه شبکه بزرگ تخلف را در تهران و رودبار دستگیر کردیم.(ادامه)
تصویر عجیب‌ترین داوطلب اولین کنکور امسال
(ادامه)
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه و نمره خام داوطبانی که امروز و فردا در آزمون نوبت اول کنکور سراسری شرکت می‌کنند، نیمه اول اسفند اعلام می‌شود. اعلام نتایج اولیه نوبت اول کنکور در نیمه نخست اسفند
رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه و نمره خام داوطبانی که امروز و فردا در آزمون نوبت اول کنکور سراسری شرکت می‌کنند، نیمه اول اسفند اعلام می‌شود.(ادامه)
قبل از رفتن به جلسه‌ کنکور حتما باید صبحانه میل کنید. بهترین صبحانه برای روز کنکور چیست؟
قبل از رفتن به جلسه‌ کنکور حتما باید صبحانه میل کنید.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: فردا پنجشنبه اینترنت در محدوده حوزه‌های برگزاری کنکور با اطلاع قبلی به ساکنان آن مناطق قطع می‌شود. قطع اینترنت‌های همراه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در محدوده‌های برگزاری کنکور
وزیر ارتباطات گفت: فردا پنجشنبه اینترنت در محدوده حوزه‌های برگزاری کنکور با اطلاع قبلی به ساکنان آن مناطق قطع می‌شود.(ادامه)
رئیس سازمان حج و زیارت با تشریح جزییات تفاهم‌نامه حج ایران و عربستان، اعلام کرد: نرخ تخصیصی برای ارز حج ۱۴۰۲ از سوی دولت، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سهمیه حج ایران ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شد. نرخ ارز و سهمیه حج ۱۴۰۲ اعلام شد
رئیس سازمان حج و زیارت با تشریح جزییات تفاهم‌نامه حج ایران و عربستان، اعلام کرد: نرخ تخصیصی برای ارز حج ۱۴۰۲ از سوی دولت، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سهمیه حج ایران ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شد.(ادامه)
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود. کنکور 1402 آخر هفته برگزار می‌شود
معاون سازمان سنجش با اعلام اینکه کنکور قطعا برگزار میشود، بیان کرد: داوطلبان ساعت ۷:۳۰ قبل از بسته شدن درها وارد حوزه امتحانی شوند. آزمون ۸:۳۰ شروع می‌شود.(ادامه)
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است. برگزاری کنکور در آخر هفته قطعی است
معاون سازمان سنجش گفت: کنکور قطعاً در آخر هفته برگزار می‌شود و از نظر وسایل گرمایشی نیز با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.(ادامه)
کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، یکشنبه (۲۵ دی) در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود. آغاز توزیع کارت کنکور ۱۴۰۲ از فردا
کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲، یکشنبه (۲۵ دی) در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
به رشته های علوم پزشکی در مقطع کاردانی در پذیرش بدون آزمون بهمن ماه ظرفیتی اختصاص یافته که داوطلبان می توانند با معدل دیپلم و بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه در این رشته ها ثبت نام کنند. پذیرش بدون کنکور در رشته های علوم پزشکی ممکن شد/ امروز آخرین مهلت ثبت نام
به رشته های علوم پزشکی در مقطع کاردانی در پذیرش بدون آزمون بهمن ماه ظرفیتی اختصاص یافته که داوطلبان می توانند با معدل دیپلم و بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه در این رشته ها ثبت نام کنند.(ادامه)
 رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران از ثبت‌نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران از ثبت‌نام بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران خبر داد(ادامه)
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد. دانشجویان شهید در جبهه/ چند نفر از فرماندهان جنگ، دانشجو بودند؟
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد.(ادامه)
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیشترین میزان پذیرش و درصد قبولی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته محل‌های با آزمون و صرفاً براساس سوابق تحصیلی به ترتیب مربوط به استان‌های یزد، مازندران، سمنان، اصفهان و قم بوده است استان‌های یزد، مازندران و سمنان بیشترین قبولی کنکور 1401 را داشتند
معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیشترین میزان پذیرش و درصد قبولی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشته محل‌های با آزمون و صرفاً براساس سوابق تحصیلی به ترتیب مربوط به استان‌های یزد، مازندران، سمنان، اصفهان و قم بوده است(ادامه)
روایت جوان‌ترین شهید مدافع حرم/ از شیرینی اول نامزدی تا موشک تاو آمریکایی!
همان روزهای اول نامزدی، دفاع از حرم را به ماندن ترجیح داد و راهی سوریه شد. چند ماه طول نکشید تا خبر دادند که این جوان رعنای دهه هفتادی، جوان‌ترین شهید مدافع حرم شده است؛ همان که لقب «جوان مؤمن انقلابی» را برای همیشه از آن خود کرد!(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
چرا جوانان شعارهای ۲۸+ می دهند؟/ بی توجهی به «سواد سلامت روان» در کشور
یک استاد دانشگاه گفت: هزار ساعت برنامه در تلویزیون در شبکه های مختلف ساخته شده اما حتی در یک مورد، یک روانشناس درباره «سواد سلامت روان» صحبت نکرده است.(ادامه)
مدیریت استرس برای برخی افراد آسان است اما در برخی دیگر عامل بروز بسیار ناراحتی ها ازجمله یبوست، بی اشتهایی و پراشتهایی عصبی می شود. کدام غذاها ضد استرس هستند؟
مدیریت استرس برای برخی افراد آسان است اما در برخی دیگر عامل بروز بسیار ناراحتی ها ازجمله یبوست، بی اشتهایی و پراشتهایی عصبی می شود.(ادامه)
آغاز ثبت نام در کنکور سراسری ۱۴۰۲
فرآیند ثبت نام در اولین نوبت کنکور سراسری ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آغاز شد.(ادامه)
آغاز کنکوری متفاوت از هفته آینده
کنکور 1402 متفاوت‌تر از کنکورهایی که تا کنون برگزار شده است، از هفته آینده کلید می خورد، این کنکور ویژگی‌هایی دارد که جرئیات آن را برایتان آورده‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مصوبه کنکور قابل اجرا نیست پس به جای فردا، امروز آن را اصلاح کنید. مصوبه کنکور قابل اجرا نیست، آن را اصلاح کنید
شمال نیوز : دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مصوبه کنکور قابل اجرا نیست پس به جای فردا، امروز آن را اصلاح کنید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.339 seconds.