.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد. دستور مهم رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی
اسلامی از برنامه ریزی برای جذب نخبگان خبر داد.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص راهکارهای برچیده شدن بساط سوداگری فیلتر شکن فروشان، اظهار داشت: راهکار برچیده شدن بساط این ها صرفا فنی نیست بلکه نیازمند قانون است / در بخش فیبر نوری می خواهیم طی ۳ سال این امکان را برای همه مردم فراهم کنیم ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۶ مرداد
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و معرفی نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ پرداخته اند.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد. اعلام اسامی برترین‌های کنکور ۱۴۰۲ بدون حضور مازندرانی ها !
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند. دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال صادر کرد
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.(ادامه)
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد.

حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش به دلیل ایستادگی در مقابل متقلبین کنکور
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد. (ادامه)
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مدارس انرژی اتمی قبلا فقط مقطع متوسطه را در بر می‌گرفت، اما موضوع نشر علوم و فنون نوین آنقدر مهم است که مدارس انرژی اتمی را به مقطع ابتدایی نیز گسترش داده ایم. رئیس سازمان انرژی اتمی: ۱۳ مدرسه اتمی در کشور داریم / برنامه ریزی برای احداث مدارس جدید
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مدارس انرژی اتمی قبلا فقط مقطع متوسطه را در بر می‌گرفت، اما موضوع نشر علوم و فنون نوین آنقدر مهم است که مدارس انرژی اتمی را به مقطع ابتدایی نیز گسترش داده ایم.(ادامه)
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه دو رقمی داشت در سرمستی قبولی دانشگاه به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت. عروس افیون با رتبه دو رقمی کنکور
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه دو رقمی داشت در سرمستی قبولی دانشگاه به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت.(ادامه)
احترام به خانواده و روابط سالم خانوادگی برای یک زندگی خوب ضروری است و باید از جانب هریک از زوجین رعایت شود. چرا برخی از افراد به خانواده همسر بی احترامی می‌کنند؟
احترام به خانواده و روابط سالم خانوادگی برای یک زندگی خوب ضروری است و باید از جانب هریک از زوجین رعایت شود.(ادامه)
به دستور وزارت تحصیلات عالی طالبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ افغانستان بدون حضور دختران و تنها با شرکت دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود. طالبان شرکت زنان در کنکور سراسری را ممنوع کرد
به دستور وزارت تحصیلات عالی طالبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ افغانستان بدون حضور دختران و تنها با شرکت دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود.(ادامه)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند حتی بعضی نماینده‌ها فکر می‌‎کردند کار نظام تمام شد/ من گفتم اینها امتحانی برای تک تک ماست / در داخل اختلاف‌ها و زد و بندهایی هست و کسی هم نمی‌تواند بگوید نیست، اما به دشمن باج نمی‌دهیم(خبر)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.(ادامه)
روزنامه اطلاعات ۱۶ تیر ۱۳۵۲ بیشترین صفحات خود را به اخبار برگزاری کنکور در رشته‌های ریاضی و ادبی اختصاص داد. این دختران چادری در کنکور سال ۵۲ خبرساز شدند/ عکس
روزنامه اطلاعات ۱۶ تیر ۱۳۵۲ بیشترین صفحات خود را به اخبار برگزاری کنکور در رشته‌های ریاضی و ادبی اختصاص داد.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
تقلب حدود هزار نفر در کنکور ۱۴۰۱ محرز شده که این افراد هم‌اکنون در دانشگاه مشغول تحصیل هستند، اما به دلیل نقص قانون فعلا زمینه برخورد با این افراد وجود ندارد تقلب با آسودگی!
تقلب حدود هزار نفر در کنکور ۱۴۰۱ محرز شده که این افراد هم‌اکنون در دانشگاه مشغول تحصیل هستند، اما به دلیل نقص قانون فعلا زمینه برخورد با این افراد وجود ندارد(ادامه)
تصویری عجیب از صف مردم برای مشاهده اسامی قبول شدگان کنکور! + عکس
آن روزها که اینترنت نبود، اسامی قبول شدگان در کنکور را در روزنامه‌ سنجش منتشر می‌کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۱۵ تیر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر فرار و عقب نشینی صهیونیست‌ها از جنین و برگزاری کنکور سراسری پرداخته اند.(ادامه)
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟ تفاوت مدرک رشته‌های با کنکور و بدون کنکور چیست؟
پذیرش دانشجو بدون کنکور همیشه این سوال را برای مخاطب خود ایجاد می‌کند که مدرک این رشته‌ها با مدرک رشته‌های با کنکور چه تفاوتی دارد و اساسا آیا مدرک این دو مدل پذیرش تفاوتی با هم دارد یا نه ؟(ادامه)
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت هشت نفر که در پوشش فروش سؤالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بودند، خبر داد. بازداشت ۸ فروشنده سؤالات جعلی کنکور ۱۴۰۲
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت هشت نفر که در پوشش فروش سؤالات کنکور اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بودند، خبر داد.(ادامه)
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد. کنکوری‌هایی که اطلاعات کارتشان مشکل دارد، بخوانند
همزمان با آغاز فرایند توزیع کارت نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲، محل و نحوه رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان و آنچه در تقاضانامه ثبت نام، مشخص کرده‌اند، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور مشخص شد.(ادامه)
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.» خودکشی یا قتل دانشجویی که به کشف بزرگ فیزیک رسیده بود؟
مادر زهرا گفت او دو شب قبل از حادثه به ما و یکی از دوستانش گفته بود: «به کشفی رسیدم که جایزه نوبل فیزیک را می‌گیرد. می‌ترسم اگر کسی بفهمد، آن را به زور از چنگم درآورد یا بلایی سرم بیاورند.»(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد. خطای راهبردی برخی مسئولان گذشته به آموزش و پرورش خسارت‌ زد/ باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم/ / نباید به مدارس دولتی کم‌اعتنایی شود/ برون‌سپاری آموزش معنایی ندارد(خبر)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد.(ادامه)
شهیدی که هنوز صدای اذانش به گوش می‌رسد
همسر شهید دانشگر می‌گوید: در نیمه‌های شب ناگاه صدای اذان را شنیدم و از خواب پریدم، ساعت را نگاه کردم، دیدم نیم ساعت به اذان شرعی مانده؛ هیجان تمام وجودم را گرفته بود.(ادامه)
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ... رئیسی: دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد ولی گاهی چاره‌ای نیست
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ...(ادامه)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند. صیادی که همیشه سرباز بود(يادداشت)
بیست و یکم فروردین ماه سال ۷۸، سپهبدی بی هیچ ادعا و خدم و حشم قصد رفتن به محل کارش را داشت که منافقی در لباس خادم برای عرض حاجتی جلویش را گرفت تا دمل چرکین چندین ساله شان را با شهادتش تسکین دهند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کسی که سابقه تحصیلی ندارد حتما در آزمون خرداد ماه آموزش پرورش شرکت کند، گفت: نمره داوطلبی که سابقه تحصیلی نداشته باشد، صفر رد می‌شود و این امر تاثیر شکننده‌ای بر نمره کل داوطلب خواهد گذاشت. هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکوری که سوابق تحصیلی ندارند
شمال نیوز : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کسی که سابقه تحصیلی ندارد حتما در آزمون خرداد ماه آموزش پرورش شرکت کند، گفت: نمره داوطلبی که سابقه تحصیلی نداشته باشد، صفر رد می‌شود و این امر تاثیر شکننده‌ای بر نمره کل داوطلب خواهد گذاشت.(ادامه)
فخاری گفت:عوامل امنیتی کشور سرنخی را از عوامل ایجاد اختلال پیدا کرده‌اند که در زمان مناسب به مردم اطلاع رسانی خواهد شد. مدارس دخترانه تعطیل نخواهد شد/ عوامل امنیتی کشور سرنخی را از عوامل ایجاد اختلال پیدا کرده‌اند
فخاری گفت:عوامل امنیتی کشور سرنخی را از عوامل ایجاد اختلال پیدا کرده‌اند که در زمان مناسب به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش کشور گفت: تمام سعی ما بر این است که سال آینده، آزمون سراسری را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم. احتمال برگزاری کنکور سراسری سال آینده به شکل الکترونیکی
رئیس سازمان سنجش کشور گفت: تمام سعی ما بر این است که سال آینده، آزمون سراسری را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم.(ادامه)
پلیس زن است آن هم در رَسته‌ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: «یگان ویژه»؛از خوشی‌ها و سختی‌ها می گوید و از روزهای اغتشاش. تلخی و شیرینی‌های زنان پلیس یگان ویژه
پلیس زن است آن هم در رَسته‌ای که عاشقش بوده و آرزو داشته که واردش شود: «یگان ویژه»؛از خوشی‌ها و سختی‌ها می گوید و از روزهای اغتشاش.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.