.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم. پیشرفت های ۴۰ساله نشان‌دهنده صحت تحلیل انقلاب از جهان در مقابل تحلیل غربگراهاست/دانشگاه از ارکان پیشرفت و تلاش دشمن برای تعطیلی دانشگاه ها به همین علت است / از اول انقلاب تلاش کردند نشان دهند نظام رو به زوال است؛ ایستادیم و خواهیم ایستاد(خبر)
نخبه یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور است. منابع طبیعی مهم است، جایگاه های جغرافیایی مهم است، شکل اقلیمی مهم است، همه‌ی اینها مهم است، اما یکی از مهم ترین ثروت های انسانی کشور وجود نخبه است. نخبه را باید ثروت عظیمی دانست. وقتی آن را ثروت عظیمی دانستیم، در تولیدش تلاش می‌کنیم.(ادامه)
اعلام برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۲
اعلام برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۲(ادامه)
شمال نیوز : اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد. آنچه کنکوری‌های ۱۴۰۲ باید بدانند/ اطلاعیه شورای سنجش درباره پذیرش متقاضیان
شمال نیوز : اطلاعیه دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر شد.(ادامه)
نماینده مجلس : مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی خلاف قانون اساسی است
شمال نیوز : نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص کنکور آن را خلاف قانون دانست و گفت: در صورت ادامه این موضوع اصول قانون اساسی زیر پا می‌ماند.(ادامه)
اعلام جزئیات محاسبه سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲
دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی سازمان سنجش کشور، اطلاعیه‌ای درباره پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ منتشرکرد.(ادامه)
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت.

داوطلبان کنکور موش آزمایشگاهی نیستند
شمال نیوز : در این وضعیت اقتصادی نباید با وضع قوانین ناعادلانه به مردم هزینه‌ اضافی تحمیل کرد. با مصوبه جدید، کنکور هم‌‌چنان درصد قابل توجهی از پذیرش را بر عهده دارد و خرید کتاب‌های تستی و خدمات آموزشی برای کنکور ادامه‌ خواهد یافت. (ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی ، مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منصوب شد. مدیر روابط عمومی منابع طبیعی وآبخیزداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی ، مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه 40 درصد از داوطلبان کنکور امسال انتخاب رشته نکرده‌اند، گفت: آموزش در تمام مقاطع تحصیلی حضوری است. 40 درصد از داوطلبان کنکور امسال انتخاب رشته نکردند
معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه 40 درصد از داوطلبان کنکور امسال انتخاب رشته نکرده‌اند، گفت: آموزش در تمام مقاطع تحصیلی حضوری است.(ادامه)
معاون امور آزمون های سنجش: عده ای رتبه های شبه دار آورده اند و باید دوباره کنکور دهند. از رتبه‌های شبهه‌ دار کنکور سراسری دوباره آزمون گرفته می شود
معاون امور آزمون های سنجش: عده ای رتبه های شبه دار آورده اند و باید دوباره کنکور دهند.(ادامه)
شمال نیوز : نحوه تأثیر معدل امتحانات نهایی دوره متوسطه (سابقه تحصیلی) در فرآیند سنجش برای پذیرش و ورود به دانشگاه‌ها و نسبت میان سوابق تحصیلی و آزمون سراسری برای ورود به دانشگاه‌ها در هر سال اعلام شد. نحوه تأثیر معدل امتحانات نهایی در ۴ کنکور آینده اعلام شد+ جزئیات
شمال نیوز : نحوه تأثیر معدل امتحانات نهایی دوره متوسطه (سابقه تحصیلی) در فرآیند سنجش برای پذیرش و ورود به دانشگاه‌ها و نسبت میان سوابق تحصیلی و آزمون سراسری برای ورود به دانشگاه‌ها در هر سال اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز :  استان مازندران در دهه گذشته همواره از جایگاه ثابتی میان برگزیدگان تک رقمی گروه های مختلف کنکور سراسری برخوردار بود اما امسال برخلاف ادوار گذشته هیچ مازندرانی موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور در گروه های آزمایشی مختلف نشد! نگاهی به کارنامه آموزش و پروش مازندران با معیار نتایج کنکور سراسری 1401 !
شمال نیوز : استان مازندران در دهه گذشته همواره از جایگاه ثابتی میان برگزیدگان تک رقمی گروه های مختلف کنکور سراسری برخوردار بود اما امسال برخلاف ادوار گذشته هیچ مازندرانی موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور در گروه های آزمایشی مختلف نشد!(ادامه)
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه یک نوبت از کنکور قرار است در دی ماه برگزار شود و مدارس ما در آن بازه زمانی برقرار است، این کار شدنی نیست که کنکور در مدارس برگزار شود. استفاده از دستگاه‌های سیگنال‌ یاب در امتحانات نهایی
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه یک نوبت از کنکور قرار است در دی ماه برگزار شود و مدارس ما در آن بازه زمانی برقرار است، این کار شدنی نیست که کنکور در مدارس برگزار شود. (ادامه)
سخنگوی وزارت علوم در توییتی اعلام کرد: سهمیه فرزندان اعضای هیئت علمی در کنکور وجود ندارد. آنچه که هست مصوبه انتقال آنها است، وزارت علوم در این خصوص تابع و مجری قوانین کشور است. سخنگوی وزارت علوم : سهمیه فرزندان اعضای هیئت علمی در کنکور وجود ندارد
سخنگوی وزارت علوم در توییتی اعلام کرد: سهمیه فرزندان اعضای هیئت علمی در کنکور وجود ندارد. آنچه که هست مصوبه انتقال آنها است، وزارت علوم در این خصوص تابع و مجری قوانین کشور است.(ادامه)
شمال نیوز : در استان مازندران چرا در هیچ یک از بخش‌ها چه دولتی و چه غیردولتی نتوانستیم توفیق داشته باشیم که به نوع مدیریت‌های ما در سطح استان برمی‌گردد و مشکلاتی که وجود دارد و افراد غیرحرفه‌ای که روی کار هستند. آموزش و پرورش مازندران طی سال‌های اخیر کارآمد نبوده است / حتما مساله و مشکلی وجود دارد / تراز کنکور، نشان‌دهنده تراز علمی مازندران است / نوع مدیریت ها سبب شد تا در بخش دولتی و غیر دولتی در کنکور موفقیتی حاصل نشود
شمال نیوز : در استان مازندران چرا در هیچ یک از بخش‌ها چه دولتی و چه غیردولتی نتوانستیم توفیق داشته باشیم که به نوع مدیریت‌های ما در سطح استان برمی‌گردد و مشکلاتی که وجود دارد و افراد غیرحرفه‌ای که روی کار هستند.(ادامه)
این یادداشت، صرفا به‌دنبال آسیب‌شناسی در جامعه آموزشی ایران است که درمان نکردنش، تبعات خوبی نخواهد داشت. یکی از تبعات منفی حل‌نشدن چنین معضلی، همان توسعه نیافتگی است. بله! ما مافیا هستیم!
این یادداشت، صرفا به‌دنبال آسیب‌شناسی در جامعه آموزشی ایران است که درمان نکردنش، تبعات خوبی نخواهد داشت. یکی از تبعات منفی حل‌نشدن چنین معضلی، همان توسعه نیافتگی است.(ادامه)
فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد از ۱۸ مرداد آغاز شده و ۲۸ مرداد به پایان می رسد. انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۲۸ مرداد پايان می یابد
فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد از ۱۸ مرداد آغاز شده و ۲۸ مرداد به پایان می رسد.(ادامه)
اجرای طرح هدایت تحصیلی ۴۲ هزار دانش آموز در مازندران
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران شمار دانش آموزان پایه نهم را بیش از ۴۲ هزار نفر ذکر کرد و گفت: طرح هدایت تحصیلی این دانش آموزان در دست اقدام است.(ادامه)
تکلیف آموزش و پرورش در کنکور ۱۴۰۲/ شرکت در هر ۲ کنکور الزامی نیست
دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با تشریح تکالیف آموزش و پرورش در کنکور ۱۴۰۲ گفت: شرکت در ۲ کنکور سال آتی الزامی نیست.(ادامه)
انتخاب رشته کنکور سراسری آغاز شد
انتخاب رشته برای کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ ازدیروز آغاز شد.(ادامه)
اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۱ / سهم پایین تهرانی‌ها از تجربی
سازمان سنجش آموزش کشور امروز در نشست خبری اسامی نفرات برتر گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری ۱۴۰۱ را اعلام کرد.(ادامه)
نتایج اولیه کنکور امشب اعلام می‌شود
رییس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: نتایج اولیه آزمون سراسری ۱۴۰۱ امشب منتشر می شود.(ادامه)
کنکور ۱۴۰۲ با این ۴ تغییر قطعی برگزار می شود
کنکور ۱۴۰۲ با این ۴ تغییر قطعی برگزار می شود(ادامه)
۶۰۰ نیرو در قالب طرح «امین» به مدارس مازندران اضافه می شوند
سرپرست آموزش و پرورش مازندران از جذب ۶۰۰ نیروی انسانی در قالب مرحله چهارم طرح «امین» برای رفع کمبود معلم در مدارس استان خبر داد.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش تاکید کرد:
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش دانشجویان در برخی رشته‌ها بالاست و داوطلبان ریاضی مطمئن باشند که ۱۰۰ درصد در دانشگاه‌ها پذیرفته خواهد شد.(ادامه)
نتایج اولیه کنکور ارشد گروه پزشکی منتشر شد/اعلام زمان انتخاب رشته
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ به صورت کارنامه برای داوطلبان حاضر در جلسه آزمون منتشر شد.(ادامه)
ورود کمیسیون اصل ۹۰ به ماجرای لو رفتن سوالات کنکور
نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع تخلف در کنکور تجربی خبر داد .(ادامه)
دستگیری ۴۸۰ داوطلب متقلب
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آخرین وضعیت روند برگزاری کنکور ۱۴۰۱ را اعلام کرد.(ادامه)
رقابت داوطلبان رشته زبان‌های خارجی در آخرین روز کنکور
کنکور زبان‌های خارجی به عنوان آخرین گروه صبح امروز در مازندران برگزار شد.(ادامه)
شناسایی ۴۵۰ متخلف دارنده ابزارهای الکترونیک در آزمون علوم تجربی کنکور ۱۴۰۱
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از شناسایی و تشکیل پرونده برای ۴۵۰ نفر از متخلفان آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور ۱۴۰۱ خبر داد.(ادامه)
برگزاری کنکور ریاضی و انسانی در مازندران
کنکور ریاضی و انسانی صبح امروز در مازندران برگزار شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.