.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یکی از معاونان باشگاه استقلال روز سه شنبه در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم. خوشحالی عجیب معاون استقلال از باخت در دربی
یکی از معاونان باشگاه استقلال روز سه شنبه در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم.(ادامه)
سازمانی که مسئولیت مشاوره به دولت ایرلند درباره امنیت سایبری را دارد، به کارمندان بخش ها و سازمان های مختلف دولتی توصیه کرد از اپ تیک تاک در دستگاه های رسمی استفاده نکنند. ایرلند در شرف ممنوعیت استفاده از تیک تاک
سازمانی که مسئولیت مشاوره به دولت ایرلند درباره امنیت سایبری را دارد، به کارمندان بخش ها و سازمان های مختلف دولتی توصیه کرد از اپ تیک تاک در دستگاه های رسمی استفاده نکنند.(ادامه)
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است. تخلف پزشکانی که کارت‌خوان ندارند را به کجا اعلام کنیم؟
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است.(ادامه)
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ درباره آیین‌نامه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد. «خبر تازه» درباره افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان / آئین‌نامه دولت، «مغایر» مصوبه مجلس است؟
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ درباره آیین‌نامه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
بازگشت غربگرایان به تنظیمات کارخانه!
(ادامه)
شمال نیوز: معاون اول رئیس جمهور مصوبه تعیین میزان حداقل و حداکثر حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان دستگاههای دولتی را ابلاغ کرد. «مصوبه» حداقل و حداکثر حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت ابلاغ شد + تصویر
شمال نیوز: معاون اول رئیس جمهور مصوبه تعیین میزان حداقل و حداکثر حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان دستگاههای دولتی را ابلاغ کرد.(ادامه)
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا اقامتگاه خود در کالیفرنیا را ترک کرده و با کاروانی از همراهان و ماموران امنیتی در راه نیویورک است. ترامپ با کاروانی در راه نیویورک برای حضور در دادگاه
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا اقامتگاه خود در کالیفرنیا را ترک کرده و با کاروانی از همراهان و ماموران امنیتی در راه نیویورک است.(ادامه)
مردان قدرت در تیررس زنان / ۵ پرونده‌ای که جهان را تکان دادند+ تصاویر
اتهام رسمی رئیس جمهوری سابق آمریکا به پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای سکوت درباره رابطه دو طرف، اولین پرونده این چنینی نیست که جهان را تکان می‌دهد بلکه در دهه‌های گذشته نیز موارد مشابهی داشته است.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
ساعت آغاز به کار ادارات سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح است. ساعت کاری ادارات در ماه رمضان شناور شد
ساعت آغاز به کار ادارات سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح است.(ادامه)
تعداد زیادی از فرهنگ ها در سراسر جهان مانند یونانی، هندی و چینی بـه طالع بینی خال اعتقاد دارند. خال ها در مورد شخصیت شما چه می گویند؟
تعداد زیادی از فرهنگ ها در سراسر جهان مانند یونانی، هندی و چینی بـه طالع بینی خال اعتقاد دارند.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند. چرا نباید در صبحانه پنیر بخوریم؟
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند.(ادامه)
بازداشت ۸ کارمند متخلف یک شهرداری
روابط عمومی اداره کل اطلاعات همدان اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در این اداره کل و با همکاری دستگاه قضایی و شهرداری همدان، هشت نفر از کارمندان متخلف شهرداری بازداشت شدند.(ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی پیرامون موضوع افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد‌ها در سال آینده ارائه کرد. خبر داغ از افزایش حقوق ها در سال آینده / کدام کارمندان حقوق 10 میلیون تومانی می گیرند؟
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی پیرامون موضوع افزایش ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد‌ها در سال آینده ارائه کرد.(ادامه)
افرادی که ساعات طولانی را در محل کار خود می‌گذرانند، به احتمال زیاد به فشارخون پنهان (مخفی یا ماسکه)، که یک نوع پنهان فشار خون بالاست، مبتلا هستند. این افراد به فشارخون پنهان مبتلا هستند
افرادی که ساعات طولانی را در محل کار خود می‌گذرانند، به احتمال زیاد به فشارخون پنهان (مخفی یا ماسکه)، که یک نوع پنهان فشار خون بالاست، مبتلا هستند.(ادامه)
شمال نیوز: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند . دستگیری ۳ تن از کارکنان یکی از ادارات استان هنگام دریافت رشوه
شمال نیوز: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند .(ادامه)

شمال نیوز: مشتری بانکی در آستانه اشرفیه پس از شنیدن جواب منفی برای دریافت وام، در بانک را قفل کرد. مشتری عصبانی گیلانی در بانک را روی کارمندان قفل کرد و رفت
شمال نیوز: مشتری بانکی در آستانه اشرفیه پس از شنیدن جواب منفی برای دریافت وام، در بانک را قفل کرد.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تأمین ‌اجتماعی گفت: پرداخت عیدی بازنشستگان از روز جمعه ۱۲ اسفند ماه آغاز و ظرف مدت سه روز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشمول، به حساب آنان واریز می‌شود. زمان واریز عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
مدیرعامل سازمان تأمین ‌اجتماعی گفت: پرداخت عیدی بازنشستگان از روز جمعه ۱۲ اسفند ماه آغاز و ظرف مدت سه روز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشمول، به حساب آنان واریز می‌شود.(ادامه)
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است. کاهش مبلغ اقساط طرح نهضت ملی مسکن در راه است
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش سقف معافیت مالیاتی سالانه کارمندان از ۸۴ میلیون به ۱۲۰ میلیون تومان در سال آینده موافقت کردند. سقف معافیت مالیاتی حقوق، ۱۰ میلیون تومان شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش سقف معافیت مالیاتی سالانه کارمندان از ۸۴ میلیون به ۱۲۰ میلیون تومان در سال آینده موافقت کردند.(ادامه)
به رغم تغییر مدیریت بانک مرکزی و وعده‌های داده شده برای کنترل بازار ارز، قیمت دلار آمریکا همچنان رو به افزایش است. اقتصاد و ارزش پول ملی از آنطرف آب مدیریت می‌شود!/ با تصمیمات عجیب و غریب توی سر پول خودمان زدیم / تامین کسری بودجه از محل فروش دلار غلط است / فقط حقوق را افزایش دهیم راه به جایی نبرده و نمی‌برد چون عامه مردم حقوق‌بگیر نیستند....(خبر)
به رغم تغییر مدیریت بانک مرکزی و وعده‌های داده شده برای کنترل بازار ارز، قیمت دلار آمریکا همچنان رو به افزایش است.(ادامه)
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی درباره پرداخت «وام سفر» و سرانجام پروژه «سرویس‌های بهداشتی» و «مولدسازی» در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توضیحاتی داد. سورپرایز دولت برای این کارمندان در اسفند ماه
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی درباره پرداخت «وام سفر» و سرانجام پروژه «سرویس‌های بهداشتی» و «مولدسازی» در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توضیحاتی داد.(ادامه)
یارانه نقدی این افراد به زودی دوبرابر می شود + جزئیات
کمال حسین پور در تذکر شفاهی خود گفت: مردم نجیبانه از مسئولان کشور انتظار دارند که به مشکلات آنها رسیدگی شود، اما متاسفانه اصرار به سیاست های غلط اقتصادی باعث هدررفت منابع و افزایش محرومیت شده است.(ادامه)
کارشناس بازار کار می‌گوید: چراغ سبز دولت برای افزایش حداقل دستمزد به میزان ۴۰ درصد و افزایش سایر سطوح به میزان خبر مهم برای کارگران / حقوق کارگران در سال آینده ۴۰ درصد افزایش می‌یابد؟
کارشناس بازار کار می‌گوید: چراغ سبز دولت برای افزایش حداقل دستمزد به میزان ۴۰ درصد و افزایش سایر سطوح به میزان(ادامه)
عضو کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبه اعضای کمیسیون متبوعش درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، سربازان و مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را تشریح کرد. جزئیات جدید افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان / حقوق مددجویان، کمیته امداد و سربازان چقدر اضافه می شود؟
عضو کمیسیون تلفیق جزئیات مصوبه اعضای کمیسیون متبوعش درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، سربازان و مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را تشریح کرد.(ادامه)
اف بی آی مشغول تحقیق درباره هک شبکه رایانه خود است که البته اکنون مهار شده است. اف بی آی هک شد!
اف بی آی مشغول تحقیق درباره هک شبکه رایانه خود است که البته اکنون مهار شده است.(ادامه)
شمال نیوز: برخی بانک های دولتی و خصوصی جهت پرداخت وام به مردم ، ماهها قرارداد بانکی نوشته شده  را نگه داشتند تا بانک مرکزی سود بانکی را بالا برده و سپس جهت پرداخت وام اقدام کنند  . وقتی بانک ها کام مردم را تلخ می کنند !
شمال نیوز: برخی بانک های دولتی و خصوصی جهت پرداخت وام به مردم ، ماهها قرارداد بانکی نوشته شده را نگه داشتند تا بانک مرکزی سود بانکی را بالا برده و سپس جهت پرداخت وام اقدام کنند . (ادامه)
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مصوبه شیفت سوم این کمیسیون را در خصوص میزان افزایش حقوق‌ها تشریح کرد. افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان برای سال آینده
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مصوبه شیفت سوم این کمیسیون را در خصوص میزان افزایش حقوق‌ها تشریح کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.