.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پس از توقیف سایت خبری تحلیلی بازتاب اعضای اصلی انتشار این سایت خبری اعم از مدیر مسئول و مسئولان سیاست گذاری و حتی کارمندان فنی این سایت اقدام به راه اندازی سایت خبری تحلیلی تابناک کرده اند... سایت تابناک بجاي بازتاب
پس از توقیف سایت خبری تحلیلی بازتاب اعضای اصلی انتشار این سایت خبری اعم از مدیر مسئول و مسئولان سیاست گذاری و حتی کارمندان فنی این سایت اقدام به راه اندازی سایت خبری تحلیلی تابناک کرده اند...(ادامه)
مبادا! علی بشنود! عبادت، بجز خدمت خلق است؟!
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان... تقدیم به لاله های پرپرشده ی شرقی
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان...(ادامه)
نرخ جدید نان در استان مازندران
استان مازندران بر مبنای تصمیم شورای اقتصاد نسبت به تعیین قیمت جدید نان اقدام کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری مازندران با بیان مطلب فوق در جلسه تعزیرات حکومتی گندم ، آرد و نان استان در محل استانداری افزود: بیش از 60 درصد قیمت نان تمام شده هزینه های سربار و حقوق و دستمزد به شمار می رود.(ادامه)
کارپرداز یکی از سازمانهای اداری شهرستان ساری که با استفاده از جعل اسناد اقدام به خروج بودجه این سازمان به نفع خود می کرد دستگیر شد.
به گزارش شمال نیوز در پی شکایت یکی از ... دستگیری کارپرداز جاعل در ساری
کارپرداز یکی از سازمانهای اداری شهرستان ساری که با استفاده از جعل اسناد اقدام به خروج بودجه این سازمان به نفع خود می کرد دستگیر شد. به گزارش شمال نیوز در پی شکایت یکی از ... (ادامه)
بازدیدسرزده استاندارمازندران ازفرمانداری سوادکوه
ابوطالب شفقت استاندار مازندران به طور سرزده و بدون اعلام قبلي در فرمانداري شهرستان سوادکوه حضور يافت . بگزارش شمال نیوز به نقل از البرز وي طي اين بازديد در فضايي صميمي با ارباب رجوع و کارمندان بخش هاي مختلف فرمانداري گفتگو نمود و از نزديک با (ادامه)
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس شدت گرفتن مهرورزی در آموزش و پرورش مازندران!
سایت فردا نیوز نوشت:پس از عزل 28 رئیس و مدیر آموزش و پرورش در مازندران با شعار التزام عملی به رئیس جمهور و مدیران سیاسی باید سیاسی بروند در دور جدید مهرورزیها عزل کارشناسان و کارشناس(ادامه)
قبلي 1 ... 83 84 85 86 87 88

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.