.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند. چرا هنگام مطالعه خواب مان می آید؟
خواب یکی از اصلی ترین نیازهای انسان است. بسیاری از دانش آموزان هنگام مطالعه، به خصوص در اواخر روز، احساس خواب آلودگی می کنند.(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند. سن بازنشستگی افزایش می‌یابد+ جزئیات مصوبه مجلس
شمال نیوز : نمایندگان مجلس در ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه طی مصوبه‌ای به منظور کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی، سن بازنشستگی را برای گروه‌های مختلف افزایش دادند.(ادامه)
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد. رضا پهلوی دستور اخراج مسعود بهنود از بی‌بی‌سی را داد؟
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد.(ادامه)
یک اثر تاریخی در محوطه سعدآباد کشف شد. یک اثر تاریخی در محوطه سعدآباد کشف شد
یک اثر تاریخی در محوطه سعدآباد کشف شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت. بوی فساد در پرونده شاسی بلندها آشکار است، چرا مجلس و قالیباف سکوت کردند؟
شمال نیوز : نماینده افشاکننده شاسی بلند بگیرهای مجلس یازدهم گفت: مجلسی که مدعی شفافیت است هنوز تکلیف ماجرای خودرو های شاسی بلند و نمایندگان خودش را معلوم نکرده است. اعتبار مجلس به واسطه موضوع شاسی بلند ها مورد تردید قرار گرفت.(ادامه)
هنوز وضعیت حقوق و دستمزد نامشخص است. یک نماینده مجلس می‌گوید درباره حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری نشده اما جهت‌گیری بودجه ۱۴۰۳ به سمت افزایش حقوق کارمندان و کارگران است. حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده چه تغییری می‌کند؟/ رقم پیشنهادی دولت را ببینید
هنوز وضعیت حقوق و دستمزد نامشخص است. یک نماینده مجلس می‌گوید درباره حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری نشده اما جهت‌گیری بودجه ۱۴۰۳ به سمت افزایش حقوق کارمندان و کارگران است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کمیسیون حمایت از خانواده مجلس گفت: طبق اعتراف بانک‌ها کمترین میزان معوقات مربوط به وام ازدواج و فرزندآوری است. بانک‌ها بیشتر از وام ازدواج به کارمندان خودشان وام دادند/ تمام وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری یک درصد کل تسهیلات بانکی نیست
شمال نیوز : رئیس کمیسیون حمایت از خانواده مجلس گفت: طبق اعتراف بانک‌ها کمترین میزان معوقات مربوط به وام ازدواج و فرزندآوری است.(ادامه)
میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی در ابلاغیه ای به تمامی دستگاههای اجرایی، پیرو بخشنامه معاون اول رئیس جمهور .... سورپرایز ویژه رئیس جمهور برای کارمندان دولت / هر مناسبت 1 میلیون تومان
میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی در ابلاغیه ای به تمامی دستگاههای اجرایی، پیرو بخشنامه معاون اول رئیس جمهور ....(ادامه)
توییتر سابق تلاش برای فروش نام‌های کاربری قدیمی بلااستفاده را آغاز کرده است. ایلان ماسک فروش آیدی‌های ایکس با قیمت ۵۰ هزار دلار را شروع کرد
توییتر سابق تلاش برای فروش نام‌های کاربری قدیمی بلااستفاده را آغاز کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست. انتقاد بازنشستگان از پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق؛ باید توی پارک چادر بزنیم!
شمال نیوز : حقوق ‌بگیران نگران پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده هستند؛ این نگرانی فقط محدود به شاغلان و بازنشستگانِ زیرمجموعه‌های دولت نیست.(ادامه)
روسیه و گروه عربی در سازمان ملل، پیش‌نویس قطعنامه‌هایی را در شورای امنیت توزیع کردند که بر لزوم توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید می‌کند. پیشنهاد دو قطعنامه برای غزه در شورای امنیت
روسیه و گروه عربی در سازمان ملل، پیش‌نویس قطعنامه‌هایی را در شورای امنیت توزیع کردند که بر لزوم توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: درحالی که دو روز از آبان ماه سالجاری گذشته هنوز کارکنان دستگاه های اجرایی استان مازندران حقوق مهر ماه خود را دریافت نکره اند. چرا حقوق مهرماه کارمندان دولت در مازندران پرداخت نشده است؟!
شمال نیوز: درحالی که دو روز از آبان ماه سالجاری گذشته هنوز کارکنان دستگاه های اجرایی استان مازندران حقوق مهر ماه خود را دریافت نکره اند.(ادامه)
دادگاهی در روسیه زیر مجموعه گوگل در این کشور را ورشکسته اعلام کرد. این درحالی است که فرایند اعلام ورشکستگی شاخه مذکور از بیش از یک سال قبل آغاز شده بود. گوگل در روسیه ورشکسته اعلام شد
دادگاهی در روسیه زیر مجموعه گوگل در این کشور را ورشکسته اعلام کرد. این درحالی است که فرایند اعلام ورشکستگی شاخه مذکور از بیش از یک سال قبل آغاز شده بود.(ادامه)
رژیم صهیونیستی به دو مقر نیروهای امداد و نجات در جنوب و شرق غزه و چند بیمارستان حمله کرد که شهید و زخمی برجای گذاشت. حمله صهیونیست‌ها به امدادگران
رژیم صهیونیستی به دو مقر نیروهای امداد و نجات در جنوب و شرق غزه و چند بیمارستان حمله کرد که شهید و زخمی برجای گذاشت.(ادامه)
متهمان شامل شهردار و اعضای شورای شهر در ابتدا با انتصاب نزدیکان خود در پست‌های کلیدی شهرداری، ضمن ارتباط‌گیری با برخی صاحبان کارخانجات و مالکان، ... شهردار و همه اعضای شورای این شهر بازداشت شدند
متهمان شامل شهردار و اعضای شورای شهر در ابتدا با انتصاب نزدیکان خود در پست‌های کلیدی شهرداری، ضمن ارتباط‌گیری با برخی صاحبان کارخانجات و مالکان، ...(ادامه)
تاریخ خواهد نوشت(يادداشت)
(ادامه)
سپاه استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج خبر داد. شبکه ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج متلاشی شد
سپاه استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند ارتشاء در سازمان میادین شهرداری کرج خبر داد.(ادامه)
دستگیری ۲ کارمند دولتی به جرم اختلاس
رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز از دستگیری۲ نفر از کارمندان یکی از ادارات دولتی این استان به جرم اختلاس ۱۰ میلیارد ریالی خبر داد.(ادامه)
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت. ماجرای تعطیلی شنبه‌ها به کجا رسید؟
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارمندان دولت و تغییر تعطیلات پایان هفته پرداخت.(ادامه)
پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام سفارت افغانستان در دهلی نو به وزارت خارجه هند سپرده می‌شود. سفارت افغانستان در هند تعطیل می‌شود
پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام سفارت افغانستان در دهلی نو به وزارت خارجه هند سپرده می‌شود.(ادامه)
بر اساس ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، حقوق کارکنان دولت به صورت علی الحساب ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت. افزایش علی‌الحساب ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳
بر اساس ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، حقوق کارکنان دولت به صورت علی الحساب ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.(ادامه)
شمال نیوز : طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» درباره انتقادات نسبت به قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» و تبعات ناشی از اجرای آن عنوان کرد: انتقادات درست و وارد است؛ چراکه معتقدم دولت و مهم‌تر از آن کمیسیون انطباق مجلس اشتباه عمل کردند. پیشنهاد جدید طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت» به دولت و مجلس
شمال نیوز : طراح قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» درباره انتقادات نسبت به قانون «نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» و تبعات ناشی از اجرای آن عنوان کرد: انتقادات درست و وارد است؛ چراکه معتقدم دولت و مهم‌تر از آن کمیسیون انطباق مجلس اشتباه عمل کردند.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، حقوق کارکنان دولت به صورت علی الحساب .... افزایش حقوق کارمندان و کارگران در ۱۴۰۳ مشخص شد
شمال نیوز: بر اساس ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور، حقوق کارکنان دولت به صورت علی الحساب ....(ادامه)
شمال نیوز : دکتر فرهاد غلامی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت : تلاش ما احداث و اتمام بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی است که قطعا ثمرات بسیاری در حوزه سلامت استان مازندران دارد و حتی ارائه خدمات بین‌المللی را در پی خواهد داشت. دانشگاه علوم پزشکی مازندران در همه حوزه ها برای ۵ سال آینده برنامه‌ استراتژیک دارد
شمال نیوز : دکتر فرهاد غلامی در آیین تجلیل از کارکنان نمونه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت : تلاش ما احداث و اتمام بیمارستان ۱۱۰۰ تختخوابی است که قطعا ثمرات بسیاری در حوزه سلامت استان مازندران دارد و حتی ارائه خدمات بین‌المللی را در پی خواهد داشت.(ادامه)
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند. چرا نباید صبحانه پنیر خورد ؟!
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد. حلقه های مفقوده صادراتی / به کام همه جز مازندران !
شمال نیوز: مشکلات همیشگی زیرساختی در استان مازندران سبب شده تا بسیاری از کالاها و محصولات استان از دیگر مناطق صادر شود و به نام دیگر استان ها سند خورد.(ادامه)
برادران عالمیان به استخدام شرکت خودرو سازی ایران خودرو در آمدند. برادران عالمیان کارمند ایران خودرو شدند
برادران عالمیان به استخدام شرکت خودرو سازی ایران خودرو در آمدند.(ادامه)
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها یکبار در سال و آنهم در ابتدای سال اعمال شد، تاکید کرد: افزایش حقوق جدید در نیمه دوم سال نداریم. افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان در نیمه دوم سال منتفی است
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها یکبار در سال و آنهم در ابتدای سال اعمال شد، تاکید کرد: افزایش حقوق جدید در نیمه دوم سال نداریم.(ادامه)
کارشناس اینترنشنال در خصوص علت جدایی برخی مجریان و سایر عوامل این شبکه گفت: این افراد اخراج شده‌ و تجاوز جنسی و پولشویی علت اصلی درگیری داخلی در اینترنشنال است. افشاگری کارشناس اینترنشنال از تجاوز جنسی و پولشویی در این شبکه
کارشناس اینترنشنال در خصوص علت جدایی برخی مجریان و سایر عوامل این شبکه گفت: این افراد اخراج شده‌ و تجاوز جنسی و پولشویی علت اصلی درگیری داخلی در اینترنشنال است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.