.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس در نامه‌ای به وزارت ورزش، فعالیت ۷ چهره ورزشی عضو هیات علمی دانشگاه را در راس فدراسیون‌های ورزشی ممنوع و غیرقانونی اعلام کرد. شوک به فدراسیون کشتی؛ علیرضا دبیر در لیست ممنوعه!
فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس در نامه‌ای به وزارت ورزش، فعالیت ۷ چهره ورزشی عضو هیات علمی دانشگاه را در راس فدراسیون‌های ورزشی ممنوع و غیرقانونی اعلام کرد.(ادامه)
 توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید. نامه انتقادی «افشاگر شاسی‌بلندها» / آقای رئیس مجلس! از ملت «عذرخواهی» کنید
توقعی از شما برای مبارزه با فساد و جلوگیری از اعطای رانت، درخواستی نا به جا است؛ لیکن حتی اگر برخلاف سلیقه و خواست شما باشد شما مکلف هستید در اداره ی مجلس قانون را رعایت نمایید.(ادامه)
بر اساس این مصوبه بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی موظف هستند ساعات کاری خود را در 5 روز هفته از یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند.

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه‌ها/ هفته کاری از یکشنبه تا پنجشنبه می‌شود
بر اساس این مصوبه بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی، انتظامی و امنیتی موظف هستند ساعات کاری خود را در 5 روز هفته از یکشنبه تا پنجشنبه تنظیم کنند. (ادامه)
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است. موافقت مجلس با «کاهش ساعت کاری» کارکنان دولت + متن کامل لایحه
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اکثریت اعضای کمیسیون متبوعش با کاهش ساعت کاری کارکنان دولت خبر داد و گفت: اعضا پیشنهاداتی در این زمینه داشتند، لذا هنوز درباره اینکه کاهش ساعات کاری در هفته چه میزان باشد تصمیم‌گیری نشده است.(ادامه)
دردسرهای حذف ساعت تابستانی!(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز :  حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند .... عقب‌کشیدن ساعت یا عقب‌کشیدن کارمندان؟! + اظهارات یک کارمند بانک در مازندران
شمال نیوز : حالا که چند روز از اجرای این طرح می‌گذرد به نظر می‌رسد برخی از این سؤال‌ها برای دولتی‌هایی که مسئول طراحی و اجرای این طرح بودند هم به وجود آمده که در این روز‌ها در حال اصلاح آن هستند ....(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد.

موافقت مجلس با تعطیلی ۲ روز آخر هفته/ شنبه‌ها تعطیل می‌شود یا پنجشنبه‌ها؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از موافقت اعضای کمیسیون متبوعش با تعطیلی ۲ روزه آخر هفته خبر داد. (ادامه)
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان یکی از بانک‌ها ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند. کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان یکی از بانک‌ها ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند.(ادامه)
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟!
ساعت کار جدید: ۶ صبح؛ بامدادان که تفاوت نکند لیل و نهار/ مثل کله‌پزها می‌رویم ما سرِکار!
​اگر ساعت 6 صبح موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود، مثل هر سال خود ساعت را جلو می‌کشیدید.چون حسب ظاهر 7ساعت بود در حالی که در واقع 6 بود. ساعت را جلو نکشیدید تا کارمندان را عقب بکشید؟! (ادامه)

دولت به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بود، اما برخی از نمایندگان مجلس از جمله محسن پیرهادی، نماینده تهران پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها را مطرح کرد. پنج‌شنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
دولت به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بود، اما برخی از نمایندگان مجلس از جمله محسن پیرهادی، نماینده تهران پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها را مطرح کرد.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از بازداشت یک کارمند در امور گمرکی با در اختیار داشتن تعداد ۱۹ کارت بازرگانی و استفاده غیرمجاز از آن‌ها خبر داد. بازداشت کارمند گمرک با ۱۹ کارت بازرگانی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از بازداشت یک کارمند در امور گمرکی با در اختیار داشتن تعداد ۱۹ کارت بازرگانی و استفاده غیرمجاز از آن‌ها خبر داد.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
مهدی قاسمی 

دانشجوی دکتری حقوق بین الملل عمومی چرایی عدم رعایت مصونیت دیپلماتیک (يادداشت)
مهدی قاسمی دانشجوی دکتری حقوق بین الملل عمومی(ادامه)
خبر مهم برای کارمندان / ساعات کاری کارمندان کم می شود؟
حسن لطفی در تشریح جزییات دستورکار (دو‌شنبه هفتم خردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این نشست لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری برای کاهش ساعات اداری مورد بررسی قرار گرفت.(ادامه)
تغییر ساعت کاری ادارات/ پنجشنبه ها سراسر کشور تعطیل می شود؟
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره هدف دولت از تعطیلی سراسری روزهای پنجشنبه در کشور، گفت: ایجاد اوقات فراغت برای خانواده و فراهم شدن شرایط برای سفرهای کوتاه مدت به منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در خانواده‌ها است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سال‌های گذشته ساعت کار کارکنان از ۷ صبح شروع می‌شد، با توجه به اینکه امسال جابه‌جایی ساعت نداریم، از ۱۵ خرداد آغاز ساعت کاری از ۶ خواهد بود. لطیفی: ساعت آغاز به کار اداره‌ها از ۱۵ خرداد ۶ صبح خواهد بود
شمال نیوز : رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سال‌های گذشته ساعت کار کارکنان از ۷ صبح شروع می‌شد، با توجه به اینکه امسال جابه‌جایی ساعت نداریم، از ۱۵ خرداد آغاز ساعت کاری از ۶ خواهد بود.(ادامه)
مهدی امیرفخریان بعنوان رئیس هیات بدمینتون مازندران انتخاب شد. انتخاب رئیس هیات بدمینتون مازندران
مهدی امیرفخریان بعنوان رئیس هیات بدمینتون مازندران انتخاب شد.(ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور در خصوص مصوبه ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۲ ایراداتی را مطرح کرده است. نامه مهم قالیباف به رئیسی درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور در خصوص مصوبه ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۲ ایراداتی را مطرح کرده است.(ادامه)
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در فضای عمومی در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است. اعلام لباس‌های ممنوعه برای آقایان در «ادارات» و «معابر عمومی»
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در فضای عمومی در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است.(ادامه)
یک عضو شورای شهر تهران از « بازداشت یکی از کارمندان دفتر شهردار تهران » خبر داد. بازداشت یکی از کارمندان دفتر شهردار تهران
یک عضو شورای شهر تهران از « بازداشت یکی از کارمندان دفتر شهردار تهران » خبر داد.(ادامه)
حقوق نمایندگان مجلس ۲۰ درصد افزایش یافت
جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: براساس مصوبه اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس، حقوق کارکنان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالجاری به میزان ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.(ادامه)
شمال نیوز: ضارب آیت‌الله سلیمانی که روز گذشته وی را به شهادت رساند، در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد. آیت‌الله سلیمانی را نمی‌شناختم /فکر کردم او برادر معاون شعبه است
شمال نیوز: ضارب آیت‌الله سلیمانی که روز گذشته وی را به شهادت رساند، در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد.(ادامه)
یکی از معاونان باشگاه استقلال روز سه شنبه در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم. خوشحالی عجیب معاون استقلال از باخت در دربی
یکی از معاونان باشگاه استقلال روز سه شنبه در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم.(ادامه)
سازمانی که مسئولیت مشاوره به دولت ایرلند درباره امنیت سایبری را دارد، به کارمندان بخش ها و سازمان های مختلف دولتی توصیه کرد از اپ تیک تاک در دستگاه های رسمی استفاده نکنند. ایرلند در شرف ممنوعیت استفاده از تیک تاک
سازمانی که مسئولیت مشاوره به دولت ایرلند درباره امنیت سایبری را دارد، به کارمندان بخش ها و سازمان های مختلف دولتی توصیه کرد از اپ تیک تاک در دستگاه های رسمی استفاده نکنند.(ادامه)
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است. تخلف پزشکانی که کارت‌خوان ندارند را به کجا اعلام کنیم؟
بعد از گذشت ۲ سال از تصویب قانون پایانه‌های فروشگاهی هنوز هستند پزشکانی که به دلیل فرار مالیاتی از داشتن دستگاه پوز برای دریافت ویزیت پرهیز می‌کنند که این امر باعث نارضایتی بسیاری از بیماران شده است.(ادامه)
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ درباره آیین‌نامه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد. «خبر تازه» درباره افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان / آئین‌نامه دولت، «مغایر» مصوبه مجلس است؟
عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ درباره آیین‌نامه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
بازگشت غربگرایان به تنظیمات کارخانه!
(ادامه)
شمال نیوز: معاون اول رئیس جمهور مصوبه تعیین میزان حداقل و حداکثر حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان دستگاههای دولتی را ابلاغ کرد. «مصوبه» حداقل و حداکثر حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت ابلاغ شد + تصویر
شمال نیوز: معاون اول رئیس جمهور مصوبه تعیین میزان حداقل و حداکثر حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان دستگاههای دولتی را ابلاغ کرد.(ادامه)
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا اقامتگاه خود در کالیفرنیا را ترک کرده و با کاروانی از همراهان و ماموران امنیتی در راه نیویورک است. ترامپ با کاروانی در راه نیویورک برای حضور در دادگاه
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا اقامتگاه خود در کالیفرنیا را ترک کرده و با کاروانی از همراهان و ماموران امنیتی در راه نیویورک است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.