.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نيوز: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حركتی چه حركت به جلو و چه حركت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد. بر حمایت از تیم مذاکره کننده اصرار دارم/ در جزئیات مذاکرات مداخله نمی‌کنم/حتي يک قدم از حقوق ملت عقب نشيني نشود(خبر)
شمال نيوز: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حركتی چه حركت به جلو و چه حركت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد.(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
توضیحات اژه ای درباره ماجرای دختران موسوی
اژه ای در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید اخیرا دختران موسوی بعد از ملاقات با پدر و مادر خود دچار حادثه‌ای شده‌اند آیا دستگاه قضایی در این موضوع وارد شده است گفت: در این زمینه از دادسرا و نیروی انتظامی سوال پرسیدم هیچ شکایتی واصل نشده است اما وزارت اطلاعات در حال رسیدگی به اصل موضوع است.(ادامه)
جلوه گری آثار تجسمی در سینماهای مازندران
(ادامه)
اخبار صرفا جهت اطلاع این هفته
(ادامه)
تاوان میلیاردی در ازای طمعکاری یک فوتبالیست
(ادامه)
مراحل ساخت مجسمه هاشمی رفسنجانی
ساخت مجسمه اکبرهاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت به سفارش موزه شهید بهشتی و در ابعاد واقعی چهارم شهریورماه به پایان رسیده و روز ششم شهریور – امروز - این مجسمه در جایگاه خود در موزه شهید بهشتی نصب خواهد شد.(ادامه)
ماجرای کندن سردیس سیروس قایقران
(ادامه)
توضیح ربیعی در مورد حضور در ستاد موسوی
(ادامه)
فراخوان برای یادبود سه کوهنورد مفقود شده
(ادامه)
آخرین وضعیت پرونده فائزه و مهدی هاشمی
(ادامه)
شناسايي نقاط حادثه خیزدرسواحل مازندران
(ادامه)
ماجرای درگیرشدن خبرنگار دولت با ابیانه
(ادامه)
بشار و همسرش در دانشگاه +تصاویر
(ادامه)
برنامه های سیما در عید نوروز
(ادامه)
هفتاد و دومین کفن سهم فرمانده گردان مالک شد+تصاویر
امام تک تک پارچه ها را بلند کرد و با رویی گشاده و لبی خندان به یارانش می داد. هفتاد و دو نفری که من هم جزء آنها بودم از امام این پارچه های سفید را دریافت کردند. من که نظاره گر این موضوع بودم سوال کردم.(ادامه)
اظهارات احمدی نژاد دربدو ورودبه تهران
(ادامه)
زنی که بی حیاتر از فرح بود!/ عکس
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي پنجشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي پنجشنبه
(ادامه)
شمال نيوز : سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران طي نامه اي به معاون حقوقي، مجلس و امور بين الملل وزارت كشور به سوالات مطرح شده از سوي نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي پاسخ داد كه ... پاسخ قابل تأمل استاندار مازندران به نمايندگان استان
شمال نيوز : سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران طي نامه اي به معاون حقوقي، مجلس و امور بين الملل وزارت كشور به سوالات مطرح شده از سوي نمايندگان مردم مازندران در مجلس شوراي اسلامي پاسخ داد كه ...(ادامه)
تجلیل از حامی بهائیان در دانشگاه تهران!
(ادامه)
1200مجسمه‌ از شهدا و علماي ايران از چين وارد کشور شد
(ادامه)
فهرست 77 کالای "ممنوعه" وارداتی
(ادامه)
لیست 75 کالای ممنوعه وارداتی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
آذين ساداتي اسب هاي شهرم، دلتنگِ دريا بودند(ديدگاه)
آذين ساداتي (ادامه)
شمال نيوز: در کدام مرکز استان در ایران سراغ دارید که استانداری در وسط شهر مثل چیندِکا مار!! تمام ادارات کل را هم دور خودش جمع کرد؟که اصلاً آدم جرأت ورود به داخل شهر ساری را ندارد.

انتقاد تند از بي توجهي به آثار تاريخي شهر ساري
شمال نيوز: در کدام مرکز استان در ایران سراغ دارید که استانداری در وسط شهر مثل چیندِکا مار!! تمام ادارات کل را هم دور خودش جمع کرد؟که اصلاً آدم جرأت ورود به داخل شهر ساری را ندارد. (ادامه)
یکی از موضوعاتی که سال گذشته در استان مازندران با حاشیه متفاوتی روبرو شده بود جابجایی اسب های میدان امام ساری بود تا آنجا که برخی از چهره های فرهنگی و سیاسی استان در قبال این مساله اظهار نظرهای مختلفی را ارائه نمودند. انتقال اسب های حاشیه ساز به میدان فرح آباد ساری
یکی از موضوعاتی که سال گذشته در استان مازندران با حاشیه متفاوتی روبرو شده بود جابجایی اسب های میدان امام ساری بود تا آنجا که برخی از چهره های فرهنگی و سیاسی استان در قبال این مساله اظهار نظرهای مختلفی را ارائه نمودند.(ادامه)
تصاوير / آسایشگاه معلولین ذهنی قائمشهر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.