.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
المان های مناسب در ورودی های ساری جانمایی می شود
شهردار ساری گفت: برای زیباسازی ورودی های شهر با المان هایی متناسب با استان و دلاورمردی سرداران و شهدای گرانقدر به دنبال فضاسازی محیطی مناسب هستیم.(ادامه)
عکس/ تبلیغات متفاوت برای ماسک زدن
برای گوشزد کردن خطر کرونا ماسک بزرگی به صورت مجسمه رئیس جمهور اسبق مکزیک نصب شد.(ادامه)
تنفس سخت صنعت گردشگری مازندران زیر سایه کرونا
(ادامه)
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند .... سلیمی‌نمین: روحانی به جهانگیری اعتماد ندارد/ اصلاح‌طلبان عارف را قربانی کردند/ فرد مورد اطمینان روحانی، واعظی است
شمال نیوز : عباس سلیمی نمین گفت: اصلاح طلبان آقای عارف را در راه ریاست آقای روحانی قربانی کردند. بنابراین نمی توانند از بار این مسئولیت شانه خالی کنند ....(ادامه)
کمربندی بزرگ تنکابن به نام امام خامنه‌ای نامگذاری شد
(ادامه)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت: عصای‌کلیم‌الله در دست روح‌الله(يادداشت)
شمال نیوز: محمدامین باقری‌کنی، پژوهشگر مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) نوشت:(ادامه)
شمال نیوز : نگهبان و شاهدان ماجرا سعی داشتند جلوی فرار قاتل را بگیرند، اما از آنجایی که وی اسلحه وینچستر به‌دست داشته، موفق به دستگیری او نشده بودند و مرد ۳۶ ساله فرار کرده بود..... قتل دانشجوی مازندرانی با شلیک وینچستر در پایتخت
شمال نیوز : نگهبان و شاهدان ماجرا سعی داشتند جلوی فرار قاتل را بگیرند، اما از آنجایی که وی اسلحه وینچستر به‌دست داشته، موفق به دستگیری او نشده بودند و مرد ۳۶ ساله فرار کرده بود.....(ادامه)
نامگذاری کمربندی بزرگ تنکابن به نام امام خامنه‌ای
کمربندی بزرگ تنکابن به نام مقام معظم رهبری ” امام خامنه‌ای” مزین شد.(ادامه)
عکس یادگاری همسر ناصر حجازی با مجسمه مرحوم
همسر ناصر حجازی با مجسمه او عکس یادگاری انداخت.(ادامه)
 اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست.

 - ... اسدالله عسگراولادی دعوت حق را لبیک گفت + بیوگرافی و سوابق
اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی که به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری بود، دقایقی پیش به رحمت ایزدی پیوست. - ...(ادامه)
امام رضا (ع) می‌فرماید: پنج صفت است که در هر کس نباشد امید چیزی از دنیا و آخرت به او نداشته باشید: ۱-کسی که در نهادش اعتماد نبینی ۲-کسی که در سرشتش کرم نیابی ۳-کسی که در آفرینشش استواری نبینی ۴-کسی که در نفسش نجابت نیابی ۵-کسی که از خدایش ترسناک نباشد. اخلاق رضوی نماد خلق عظیم نبوی(ديدگاه)
امام رضا (ع) می‌فرماید: پنج صفت است که در هر کس نباشد امید چیزی از دنیا و آخرت به او نداشته باشید: ۱-کسی که در نهادش اعتماد نبینی ۲-کسی که در سرشتش کرم نیابی ۳-کسی که در آفرینشش استواری نبینی ۴-کسی که در نفسش نجابت نیابی ۵-کسی که از خدایش ترسناک نباشد. (ادامه)
لباس عروس کشورهای مختلف جهان + تصاویر
یک لباس عروسی سفید، حجاب و دسته گل عروسی - امروزه این بخش جدایی ناپذیر از عروسی تقریبا در همه جا در جهان است. با وجود این، برخی از زوج هایی که لباس عروسی سنتی تر را انتخاب می کنند، انتخاب می شوند. در این مطلب، ما مجموعه ای از لباس های عروسی منحصر به فرد و عروسی سنتی را از نقاط مختلف جهان آماده کرده ایم.(ادامه)
شناسایی ۷ شناگاه بحرانی در مازندران
فراد باید بدانند شنا در آب‌های آلوده اثرات جبران‌ناپذیری به همراه دارد و موجب ابتلای افراد به بیماری‌های مختلف گوارشی، پوستی و سایر می‌شود، به‌نوعی باید گفت نوعی مرگ تدریجی است اما دریغ از یک توجه.(ادامه)
عکس/ این مثلا بهداد سلیمیه!
مجسمه بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری و برخی قهرمان های دیگر در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک و عدم تشابه آن باعث حواشی زیادی شده است(ادامه)
عکس/ این مثلا بهداد سلیمیه!
مجسمه بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری و برخی قهرمان های دیگر در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک و عدم تشابه آن باعث حواشی زیادی شده است(ادامه)
حرف و حدیث‌هایی درباره سفرهای خارجی اعضای شورای شهر
(ادامه)
زندگی فوق لاکچری و فرازمینی سلطان هزینه در آسیا +تصاویر
(ادامه)
شهادت «شهید عطاآفرین» زمینه برپایی تظاهراتی جدی‌تر در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم کرد که این تاریخ مصادف بود با ۲۸ صفر و رحلت پیامبراکرم(ص) اما این تظاهرات نیز «شهید ابراهیم نژاد» و «شهیده معصومی» را به جمع شهدای انقلاب اسلامی گیلان اضافه کرد. گیلان در پس‌ کوچه‌های انقلاب(يادداشت)
شهادت «شهید عطاآفرین» زمینه برپایی تظاهراتی جدی‌تر در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۵۷ را فراهم کرد که این تاریخ مصادف بود با ۲۸ صفر و رحلت پیامبراکرم(ص) اما این تظاهرات نیز «شهید ابراهیم نژاد» و «شهیده معصومی» را به جمع شهدای انقلاب اسلامی گیلان اضافه کرد.(ادامه)

روزشمار وقایع دهه فجر سال ۵۷ در شهرهای مازندران اعلام و امروز وقایع ۱۲ بهمن ۵۷ در شهرهای مازندران از نظر می‌گذرد. روزشمار وقایع ۱۲ بهمن ۵۷ در شهرهای مازندران
روزشمار وقایع دهه فجر سال ۵۷ در شهرهای مازندران اعلام و امروز وقایع ۱۲ بهمن ۵۷ در شهرهای مازندران از نظر می‌گذرد. (ادامه)
نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است وبا وجود شلاقهایی که بر روح او زدند اما بدرقه پرشکوه هاشمی توسط مردم نشان داد که نمی توان خادمان ملت را با تهمت و دروغ حذف کرد. نه شلاق ساواک و نه شلاق بر آبرو، نتوانست هاشمی را به زانو درآورد/ به موشک های دفاعی و علمی خود فخر می کنیم؛ بزودی دو ماهواره به فضا خواهیم فرستاد
نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است وبا وجود شلاقهایی که بر روح او زدند اما بدرقه پرشکوه هاشمی توسط مردم نشان داد که نمی توان خادمان ملت را با تهمت و دروغ حذف کرد. (ادامه)
شمال نیوز : سرپرست جدید روابط عمومی استانداری مازندران از خبرنگاران با سابقه استان به شمار می رود که روابط تنگاتنگی با رسانه های مکتوب ، مجازی و دیداری و شنیداری داشته و از این منظر باید روزهای پر امیدی را در راستای اطلاع رسانی بهتر خدمات دولت در استان مازندران شاهد باشیم ..... « عباس مهدوی » سرپرست روابط عمومی استانداری مازندران شد
شمال نیوز : سرپرست جدید روابط عمومی استانداری مازندران از خبرنگاران با سابقه استان به شمار می رود که روابط تنگاتنگی با رسانه های مکتوب ، مجازی و دیداری و شنیداری داشته و از این منظر باید روزهای پر امیدی را در راستای اطلاع رسانی بهتر خدمات دولت در استان مازندران شاهد باشیم .....(ادامه)
مسئولیتی که بر دوش زنان است در قالب تصویر+ عکس
مجسمه ای از یک زن در یکی از شهرهای اسپانیا در قالب تصویر می بینید.(ادامه)
مجسمه پدر بشار اسد در دمشق/عکس
مجسمه پدر بشار اسد در دمشق(ادامه)
شمال نیوز : همین چند روز پیش بود که حذف کراوات از تصویر مردی در یک بیلبورد تبلیغاتی در بابل تعجب همگان را برانگیخت و بر عدم نظارت لازم قبل از اکران این پرده تبلیغاتی خرده گرفته شده بود که اینبار در ساری اتفاقی نظیر آن رخ داد ..... حذف کراوات مجسمه دکتر شریعتی در دانشگاه فرهنگیان ساری + تصویر
شمال نیوز : همین چند روز پیش بود که حذف کراوات از تصویر مردی در یک بیلبورد تبلیغاتی در بابل تعجب همگان را برانگیخت و بر عدم نظارت لازم قبل از اکران این پرده تبلیغاتی خرده گرفته شده بود که اینبار در ساری اتفاقی نظیر آن رخ داد .....(ادامه)
شمال نیوز : خلاصه اگر قصد رفتن به چشمه‌های باداب سورت را دارید بدانید که آن‌جا خیلی هم شبیه عکس‌هایش نیست.. این مجموعه همچون گلی زیباست که زیر لگدهای .... چشمه « باداب سورت » را زیر پا له نکنید !
شمال نیوز : خلاصه اگر قصد رفتن به چشمه‌های باداب سورت را دارید بدانید که آن‌جا خیلی هم شبیه عکس‌هایش نیست.. این مجموعه همچون گلی زیباست که زیر لگدهای ....(ادامه)
وزیر صنعت در کنار مجسمه هاشمی رفسنجانی/عکس
محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، از خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی در محله جماران بازدید کرد.(ادامه)
تصاویر: ۴۲ نوع اسکناس و سکه دلار و سنت
دلار امریکا رایج‌ترین ارز جهان است، و بسیاری از کشورها از این ارز به‌عنوان جایگزین مقبول ارز خودشان استفاده می‌کنند. ولی برخی از کشورها این ارز را به عنوان واحد پول خودشان برگزیدند. آن‌ها هیچ کنترلی بر این ارز ندارند، تنها صندوق ذخیره‌ی فدرال در واشنگتن است که سیاست‌های پولی را وضع می‌کند. (ادامه)
مجسمه‌های جالب از هاشمی رفسنجانی! /عکس
(ادامه)
عکس: ابراز علاقه دختر هاشمی به مجسمه پدرش
عکس زیر ابراز علاقه فاطمه هاشمی را به مجسمه پدرش در مراسم رونمایی از تندیس آیت الله هاشمی رفسنجانی در برج میلاد نشان می‌دهد.(ادامه)
دیدنی های امروز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.519 seconds.